Laat kree nu even van zijn eigen lekker flesje water genieten, of vodka zoals hij het zelf noemtquote:
Zou het een groot flesje, of klein flesje zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat kree nu even van zijn eigen lekker flesje water genieten, of vodka zoals hij het zelf noemt
Denk dat je beter kunt vragen hoeveel flessen het zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:24 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zou het een groot flesje, of klein flesje zijn?
Owhja is ook zoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat je beter kunt vragen hoeveel flessen het zijn
Die komt misschien nog wel vannacht joh.quote:
Ja he @Kissingbird ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Terug naar de orde van de dag, of de bolk van de dag!
Heb ik veel gemist in mijn schijnende afwezigheid?
Geen idee .quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel vannacht joh.
Die is weer aan het werk. Toffe baan heeft hij, en geen werkt gaat hij losquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die komt misschien nog wel vannacht joh.
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee .
Zit hij vaak in de nacht?
Welterusten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga een voorbeeld aan Kree nemen!
Kloddertje hier, kloddertje daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
Terug naar de orde van de dag, of de bolk van de dag!
Heb ik veel gemist in mijn schijnende afwezigheid?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga een voorbeeld aan Kree nemen!
De hele avond, nacht en ochtendquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Paar dagen terug heeft 'ie schijnbaar gepost tot vroeg in de ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |