Uhuhuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar elke keer wat is ook maar zozo
Owwquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee heb ik nu niet hoor.
Maar ik bedoelde dan is zeiken en zieken hetzelfde
Ja maar daar stond geen wat inquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uhuhu![]()
![]()
Ik heb hier toch regelmatig TT's gezien die topics in de herhaling doorgingen
Ja dat is wel een ding wat dan benoemd moet worden , dat begrijp ik ook ,zo gaat het hierquote:
Wat een geld zullen mensen kwijt zijn die avond.quote:
Ja idemquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een ding wat dan benoemd moet worden , dat begrijp ik ook ,zo gaat het hier![]()
\Maar het laatste waar ik mee bezig ben is Bolken
hebben ze er voor overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een geld zullen mensen kwijt zijn die avond.
Same. Zit hier vooral voor de gesprekken die tussen het bolken door gebeuren. Maar als er echt teveel gebolkt word is dat wel een dingetje en ga ik liever ff wegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een ding wat dan benoemd moet worden , dat begrijp ik ook ,zo gaat het hier![]()
\Maar het laatste waar ik mee bezig ben is Bolken
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.quote:
sja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.
De meesten gaan niet eens naar de club hoor. Alleen daarvoor een drankje (of 2quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel mooi, maar hoorde al 30 euro intree voor die club en dan tien euro extra mag je een toefje slagroom van een tiet likken. Alleen die reis zou mij al tussen de 60 en 80 euro kosten moet je ook nog eten op locatie etc.
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
sja.
dan wordt het 150 euro pp? voor degenen die ver weg wonen dan
een drankje of twintig?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk nog wel duurder neem aan dat ze ook een drankje of twintig doen.
Ja idd, 18 is meer dan genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
een drankje of twintig?
doe normaal
o en al die sigaretten tussendoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twintig? Dan denk je in doktershandschrift johquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |