Laatste jaar kreeg ze kantoor baan en ik bleef veel blowen ging ze nog met der auto 4 uur rijden na een werkdag om weekend bij mij te zijn. Hoop dat ze gelukkig is nu. Lieve vader had ze ook wel slimme man wist alles van programmeren en chemica enzo.quote:
Tja, klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het bijzonder dat gebruik van spoilers. Er zijn er meer die spoilers gebruiken en er soms zielige ellende of persoonlijke dingen in typen alsof het dan ineens anders is als het onder een spoiler staat. Niet openlijk zielig of ellendig willen doen, maar het stiekem wel willen zijn. Ik weet het niet hoe dat werkt. Ik gebruikt het zelf nauwelijks, of soms als een grapje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Houd het wat overzichtelijker bij lappen tekst, vind ik.
Ah zo..quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was ook voor een ex@:grotetijd
Zeven jaar met mij volgehouden die meid was wel een lieverd verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er ECHT mijn bek over
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, klopt.
En ik denk dat hij het van mij zelfs erger vond, aangezien hij en ik ook achter FOK! om nog een contact met elkaar hadden. Maar ook daar bleef hij maar doorgaan, en dan is ook voor mij een grens bereikt.
Mss ken je niet alles van mijn eigen geschiedenis. Nou, dan bij dezen even een inside stukje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat gebruik van spoilers. Er zijn er meer die spoilers gebruiken en er soms zielige ellende of persoonlijke dingen in typen alsof het dan ineens anders is als het onder een spoiler staat. Niet openlijk zielig of ellendig willen doen, maar het stiekem wel willen zijn. Ik weet het niet hoe dat werkt. Ik gebruikt het zelf nauwelijks, of soms als een grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Dan niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen interesse in jou
Aww das wel echt liefquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste jaar kreeg ze kantoor baan en ik bleef veel blowen ging ze nog met der auto 4 uur rijden na een werkdag om weekend bij mij te zijn. Hoop dat ze gelukkig is nu. Lieve vader had ze ook wel slimme man wist alles van programmeren en chemica enzo.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah zo..Wel apart dat contact met haar ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er ECHT mijn bek overThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ah nu is het ineens aanvallen, dat is zo apart.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan niet.
Maar jij 'valt' mij wel aan op dingen.
Hoe mag ik dit opvatten dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah nu is het ineens aanvallen, dat is zo apart.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en ja
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah zo..Het zit je nog hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik er ECHT mijn bek over
♡♡♡♡
Doe eens normaal.... Ze legt iets heel persoonlijks op tafel en jij reageert zo?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen interesse in jou
Een mening die ik over jou heb.quote:
Ik zie niks persoonlijks (oh die lege spoilers bedoel je?)quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe eens normaal.... Ze legt iets heel persoonlijks op tafel en jij reageert zo?
Soury.. Dat valt mij oprecht van je tegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hoe is dit een mening?quote:
Ja, ik was even hard, maar dat was even nodig. En zo heel hard als ik wel eens mensen heb zien doen hier (en elders op FOK!) was ik ook weer niet.quote:Jij hakt zelf ook op hem in he? Dat ziet hij als onrecht en ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn er 4. In de laatste zit echt een tekst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie niks persoonlijks (oh die lege spoilers bedoel je?)
Mist kan heel mooi zijn Marioquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Klinkt wel toxic die meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |