Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Oekrane is door Biden cs (met name cs…) onder de bus gegooid.
Dat is het probleem. Het is niet nu wat het probleem is, het is wat er vooraf niet is gedaan wat nu het probleem is.
Je hebt het zelf gezegd, kijk je eigen posts er maar op na.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leg mij nou geen woorden in de mond…
Dus niemand gaat het missen als er een paar atoombommetjes op gaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat zou Rusland in godsnaam met Nederland aan moeten? Ok, we maken betere kaas dan aldaar… maar verder…
Bijzonder hoe snel dat draait hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog dat Russische gevechtsvliegtuig, wat 17 seconden lang het Turkse luchtruim had geschonden?
Gewoon neergehaald door Turkije.
Dat was al wel een paar jaar geleden, maar dit soort lef moeten meer landen hebben.
Ja, we proberen je een beetje op weg te helpen met de logische conclusies van de acties die je voorsteltquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Rusland heeft heel weinig met Polen. Andersom hebben Polen wel een hekel aan Rusland. Maar goed, dat is geen reden om een oorlog te beginnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Wacht maar totdat hij heel Oost-Europa weer onder zijn zweep heeft. Of in ieder geval het deel dat niet EU is. dat is dan ook meteen het probleem. Polen afstaan aan de nieuwe Sovjet-Unie, want anders atoombommen!
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook al noem jij het een overgave, dan nog is het niet een minder slechte uitkomst dan een nucleaire oorlog.
Erdogan is nog steeds een dictatoriale gek, maar dat neemt niet weg dat we van zijn internationaal grote bek en ballen wel iets kunnen leren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijzonder hoe snel dat draait hier.
Erdogan was jarenlang het gevaar van de democratie. Ook een masculiene man dat media onderdrukte.
En ons gas in groningen niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, grondstoffen in het Oosten zijn leuk…
Welke dreiging?quote:Maar het ging vooral om de dreiging die men in Rusland voelde.
Het ontvouwt zich allemaal zoals ik al bijna 3 jaar voorspel, maar wat jij wil. Blijf jij maar lekker dromen van een overwinning van Oekrane.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daar hebben we jou in ieder geval nog zelden op kunnen betrappen.
Kapotte grammofoonplaten over nukes, EU, eigen schuld, “valt allemaal wel mee”, “Putin is tevreden met…”, en vooral gebazel over vrede. Veel meer komt er niet uit.
Hij is de enige die Poetin echt internationaal voor gek heeft gezet idd. Waarschuwen, daarna schieten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Erdogan is nog steeds een dictatoriale gek, maar dat neemt niet weg dat we van zijn internationaal grote bek en ballen wel iets kunnen leren.
Je zal het hier toch echt mee moeten doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Laat maar zien dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gezegd, kijk je eigen posts er maar op na.
Ik wel. Jij vast ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus niemand gaat het missen als er een paar atoombommetjes op gaan?
Heb ik net gedaan. Post 107. Jij geeft alles weg om een nucleaire oorlog te voorkomen. Je geeft Putin alles wat ie wil.quote:
Je bent dus om de hete brij heen aan het draaien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zal het hier toch echt mee moeten doen.
Natuurlijk. Maar ik begrijp inmiddels dat het antwoord op de vraag die je vermijdt ‘ja’ is… Nuff said.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, we proberen je een beetje op weg te helpen met de logische conclusies van de acties die je voorstelt
Het schijnt dat ze al een overvloed aan gas hebben in Rusland…quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
En ons gas in groningen niet?
[..]
Welke dreiging?
Lees deze even, voor je de drang niet kan onderdrukken om kremlin talking points over 'dreigingen' te gaan herhalen.
Nee, dat staat er niet. Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan. Post 107. Jij geeft alles weg om een nucleaire oorlog te voorkomen. Je geeft Putin alles wat ie wil.
Dat is de consequentie van jouw woorden, jouw argumentatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Dat maak jij ervan.
Nee, jouw vraag ging uit van een verkeerde vooronderstelling dat Oekrane nu voor de bus zou worden gegooid. Wat nu gebeurt is de enige logische uitkomst van wat er nu speelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bent dus om de hete brij heen aan het draaien.
Ook die hebben feitelijk geen andere keuze.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Van ons kabinet hoeven we in ieder geval niets te verwachten, die laten zich nog braaf leiden door de VS.
Moet de EU nu lid van de VS of van Rusland worden? Ik ben de draad een beetje kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze al een overvloed aan gas hebben in Rusland…
En de dreiging die ze daar ervaren. Zo gek is dat niet, als Rusland zich zou vestigen in Mexico zou de VS dat ook niet pikken.
Welnee. Ukraine kreeg in de jaren '90 veiligheidsgaranties bij hun onafhankelijkheid. Het winnen van deze oorlog tegen Rusland is een uitvoering van die veiligheidsgarantie. Het onze plicht om Ukraine volop te steunen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, jouw vraag ging uit van een verkeerde vooronderstelling dat Oekrane nu voor de bus zou worden gegooid. Wat nu gebeurt is de enige logische uitkomst van wat er nu speelt.
De Russen zaten Idlib toen kapot te bombarderen. De Idlib dat de Turken hadden gered. De Idlib waaruit het offensief startte dat leidde tot de ondergang van Assad. Staat er inderdaad helemaal los van.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat helemaal los staat van dit incident meer dan 8 jaar geleden.
Nee, ik heb gezegd dat het beindigen van de oorlog, waarbij een deel van Oekrane permanent onder Russisch gezag blijft beter is dan een nucleaire oorlog starten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van jouw woorden, jouw argumentatie.
En ik maar denken dat jij nadenkt…quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:24 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Moet de EU nu lid van de VS of van Rusland worden? Ik ben de draad een beetje kwijtgeraakt.
Ja, en nu spreek je jezelf tegen want dat geld voor het gas in oekraine net zo hard.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
Het schijnt dat ze al een overvloed aan gas hebben in Rusland…
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, grondstoffen in het Oosten zijn leuk
A) heb je het linkje gekeken? Als een basis opgetrokken wordt pal boven petersburg als gevolg van dit kun je niet volhouden dat je er ineens veiliger voor staat B) rus in mexico? Zijn we soms bij de "oprukkende NAVO" aangekomen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
En de dreiging die ze daar ervaren. Zo gek is dat niet, als Rusland zich zou vestigen in Mexico zou de VS dat ook niet pikken.
Dus jij denkt dat de enige mogelijkheid is om Putin zijn egostische klote-zin te geven? Dan blijft ie doorvragen tot ie alles heeft, inclusief jouw achterste. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat het beindigen van de oorlog, waarbij een deel van Oekrane permanent onder Russisch gezag blijft beter is dan een nucleaire oorlog starten.
Een mening die, geloof mij nou maar, niet alleen door de VS, maar alle Europese staten wordt gedeeld.
Onder de streep is niemand bereid om zo ver te gaan voor Oekrane. En gelukkig maar, want overheden hebben primair te zorgen voor de eigen burgers.
Nee. Zo werkt dat niet in de praktijk. Ik zal het je nog sterker vertellen: als Rusland die corridor naar Knigsberg gaat trekken en dus Navo landen aan gaat vallen, dan nog gaat de VS in weerwil van de ‘plicht’ zich daar niet tegenaan bemoeien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee. Ukraine kreeg in de jaren '90 veiligheidsgaranties bij hun onafhankelijkheid. Het winnen van deze oorlog tegen Rusland is een uitvoering van die veiligheidsgarantie. Het onze plicht om Ukraine volop te steunen.
er zijn ook tussen wegenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook al noem jij het een overgave, dan nog is het niet een minder slechte uitkomst dan een nucleaire oorlog.
Zoals we de afgelopen paar jaar hebben gezien kunnen zaken heel snel veranderen. Ik sluit niets meer uit, ook geen 3de wereldoorlog en nucleaire explosies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt dat niet in de praktijk. Ik zal het je nog sterker vertellen: als Rusland die corridor naar Knigsberg gaat trekken en dus Navo landen aan gaat vallen, dan nog gaat de VS in weerwil van de ‘plicht’ zich daar niet tegenaan bemoeien.
De VS zal absoluut niet in een oorlog met de Russen verzeild willen raken.
Als er nou iets is wat de VS bewezen hebben is het dat ze iedereen laten vallen als hen dat beter uitkomt. Vaker gebeurd.
Grondstoffen =/= gas…quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en nu spreek je jezelf tegen want dat geld voor het gas in oekraine net zo hard.
[..]
[..]
A) heb je het linkje gekeken? Als een basis opgetrokken wordt pal boven petersburg als gevolg van dit kun je niet volhouden dat je er ineens veiliger voor staat B) rus in mexico? Zijn we soms bij de "oprukkende NAVO" aangekomen?
BS he?
[ afbeelding ]
Als de hopman van je vrouw zo bang is voor de NAVO, moet hij mss geen krijgje gaan spelen, dan hebben landen ook geen zin om er lid van worden.
Nee, want er zijn genoeg zaken waarbij het Rusland niet waard is om in oorlog met de VS te geraken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de enige mogelijkheid is om Putin zijn egostische klote-zin te geven? Dan blijft ie doorvragen tot ie alles heeft, inclusief jouw achterste. Dat is gewoon onmogelijk.
De Syrische burgeroorlog is door de Syrirs gewonnen. Maar hier moet je ook even je nationalistische drek uitstorten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:07 schreef egayalS het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de oorlog wel door de Turken gewonnen. Aangezien de Russen Syri uit zijn. Geschopt en de Turken tegenwoordig tot in Damascus opereren
Op dit moment heeft Rusland ook militair de overhand.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn ook tussen wegen
waar bij veel minder gewone soldaten in een schuttersputje nodig zijn maar duizenden hoogwaardige autonome kamikaze drones van verschillende afmetingen met zeer explosieve ladingen
[ afbeelding ]
Rusland heeft nu nauwelijks een leger meer. De VS is niet de enige die Rusland lastig kan vallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want er zijn genoeg zaken waarbij het Rusland niet waard is om in oorlog met de VS te geraken.
Ik sluit ook niets uit, maar laten we in godsnaam hopen dat ons dat bespaard blijft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals we de afgelopen paar jaar hebben gezien kunnen zaken heel snel veranderen. Ik sluit niets meer uit, ook geen 3de wereldoorlog en nucleaire explosies.
Laten we er eerst voor zorgen dat Putin in zijn hok getrapt word.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sluit ook niets uit, maar laten we in godsnaam hopen dat ons dat bespaard blijft.
Nauwelijks nog een leger, maar wel militair de overhand en Europa loopt te bibberen vanwege een mogelijke aanval over 6 maanden…quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland heeft nu nauwelijks een leger meer. De VS is niet de enige die Rusland lastig kan vallen.
Wensdenken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laten we er eerst voor zorgen dat Putin in zijn hok getrapt word.
We hoeven niet meer de koude oorlog over te doen waarbij Rusland sinds jaar & dag meer dan graag de havens en daarmee hegemonie van de Westkust wil bezitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat zou Rusland in godsnaam met Nederland aan moeten? Ok, we maken betere kaas dan aldaar… maar verder…
Halfslachtig geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wensdenken.
Is gewoon niet de realiteit. Dat heeft Biden geprobeerd. En dat plan heeft keihard gefaald.
Maar er zit gewoon niks in oekraine wat er ook niet in al in rus zit.quote:
Ja, de nooduitgang is makkelijker dan weerleggen.quote:En als je op de man gaat spelen, dan donder je maar op.
Denk dat dat bibberen wel meevaltquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nauwelijks nog een leger, maar wel militair de overhand en Europa loopt te bibberen vanwege een mogelijke aanval over 6 maanden…
Ok.
Moet je nagaan wat voor leger Azi of Afrika op de been kan brengen.quote:
Vroeger. Maar nu is Trump aan de macht, zonder enige remming. Hij is de baas en de wereld moet in de houding springen. En gek genoeg, zijn we nog niet bij het "want anders!" stukje aangekomen. Daar maakt iedereen zich nu zo druk over.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt dat niet in de praktijk. Ik zal het je nog sterker vertellen: als Rusland die corridor naar Knigsberg gaat trekken en dus Navo landen aan gaat vallen, dan nog gaat de VS in weerwil van de ‘plicht’ zich daar niet tegenaan bemoeien.
Als er nou iets is wat de VS bewezen hebben is het dat ze iedereen laten vallen als hen dat beter uitkomt. Vaker gebeurd.
Daarom moeten we juist Ukraine volop steunen. Putin mag niet winnen, dan word het het gevaarlijks en meest onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nauwelijks nog een leger, maar wel militair de overhand en Europa loopt te bibberen vanwege een mogelijke aanval over 6 maanden…
Ok.
We hebben Ukraine minimaal geholpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wensdenken.
Is gewoon niet de realiteit. Dat heeft Biden geprobeerd. En dat plan heeft keihard gefaald.
Ja, zoals in Vietnam.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat kwam voornamelijk door de Amerikaanse bevolking er helemaal genoeg van had.quote:
Dan zouden ze niet zo paniekerig te werk gaan als op een manier uit de jaren 70, zoiets is met een twee , drie drone makkelijk neer te halen, om binnen te komenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op dit moment heeft Rusland ook militair de overhand.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Russisch leger zet anti-dronenetwerken op langs wegen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Ukrainian drones zero in and blow Russian armoured vehicles to pieces
Zelensky doet het beter.. hoe lang duurt Poetins drie dagen SMO ondertussenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is de enige die Poetin echt internationaal voor gek heeft gezet idd. Waarschuwen, daarna schieten.
Alleen totaal onvergelijkbare omstandigheden.
Niet alleen om Oekrane. Het gaat om de eigen-waarde die we geven aan ontluikende democratie waar Oekrane haar weg heeft gekozen. Oekrane dan niet bijstaan wil zeggen dat we ook niets geven om onze eigen verworvenheden en kennelijk bereid zijn om die wie maar wat dreigt, waarden weg te geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee. Ukraine kreeg in de jaren '90 veiligheidsgaranties bij hun onafhankelijkheid. Het winnen van deze oorlog tegen Rusland is een uitvoering van die veiligheidsgarantie. Het onze plicht om Ukraine volop te steunen.
Democratin zijn zo wispelturig als de kiezers. Maar dat is hier aangaande Oekrane ook het geval, de Amerikaanse kiezer heeft iets anders gekozen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kwam voornamelijk door de Amerikaanse bevolking er helemaal genoeg van had.
Valt me tegen van Mertz maar dit zal hij wel zeggen om wind uit de zeilen te halen van AfD.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef polderturk het volgende:
Vrede sluiten met Poetin is als vrede sluiten met ISIS.
Hoeveel ziekenhuizen heeft hij platgebombardeerd?
[ x ]
Hij heeft het over Rusland, niet over Poetin.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Want dat werkt altijd zo goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Valt me tegen van Mertz maar dit zal hij wel zeggen om wind uit de zeilen te halen van AfD.
Hmmmm.. Rusland start(te) hier de oorlog. De "niemand" generalisatie is verder aan jou.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:27 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, ik heb gezegd dat het beindigen van de oorlog, waarbij een deel van Oekrane permanent onder Russisch gezag blijft beter is dan een nucleaire oorlog starten.
Een mening die, geloof mij nou maar, niet alleen door de VS, maar alle Europese staten wordt gedeeld.
Onder de streep is niemand bereid om zo ver te gaan voor Oekrane. En gelukkig maar, want overheden hebben primair te zorgen voor de eigen burgers.
Stel je voor dat er iemand als Poetin in Duitsland aan de macht komt (niet denkbeeldig)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar zegt Merz dat. Ik lees juist dat hij Oekrane beter wil steunen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:42 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Maar ook Poetin loopt straks tegen een grens aan. En dat weet hij heel goed. Die man gedraagt zich nog steeds berekenen en zeker niet irrationeel. Hij weet heel goed dat ie het niet nog veel langer kan volhouden.quote:
Zie van wie de tweet is en je weet genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar zegt Merz dat. Ik lees juist dat hij Oekrane beter wil steunen.
Germany's conservative election frontrunner Friedrich Merz pledged a stronger role for Berlin in the EU and muscular support for Ukraine as he outlined his foreign policy vision at the Munich Security Conference.
(...)
Whereas Scholz has flatly refused to send long-range missiles to Kyiv, Merz said his intent "remains to deliver, within a European coordinated framework, more weapons to Ukraine".
https://www.france24.com/(...)foreign-policy-plans
Ja die Zelensky staat Poetin (en Trump) lelijk in de weg.quote:
Taiwan is defacto gewoon een onafhankelijk land. Ze hebben een eigen munt, kiezen hun eigen leiders, hebben hun eigen leger. Er gaat geen cent belasting naar Beijing. Ze hebben een eigen paspoort wat internationaal erkend wordt en ook nog eens ‘sterker’ is dan een Chinees paspoort. Zo hebben Taiwan geen visum plicht voor de EU en China wel.quote:
Die man van Palantir die zei laatst, als China Taiwan aan wil vallen, dan moeten ze het dit jaar gaan doen, want AI warfare wordt extreem krachtigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:31 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Taiwan is defacto gewoon een onafhankelijk land. Ze hebben een eigen munt, kiezen hun eigen leiders, hebben hun eigen leger. Er gaat geen cent belasting naar Beijing. Ze hebben een eigen paspoort wat internationaal erkend wordt en ook nog eens ‘sterker’ is dan een Chinees paspoort. Zo hebben Taiwan geen visum plicht voor de EU en China wel.
Ik vraag mij af of USA kiezer iets heeft gekozen of eerder iets niet heeft willen kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Democratin zijn zo wispelturig als de kiezers. Maar dat is hier aangaande Oekrane ook het geval, de Amerikaanse kiezer heeft iets anders gekozen.
Gezien veel reacties, hoeft een Putin niet eens op klus te gaan en is menigeen bereid de loper(s) tot ons land over te geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
.......
Ik denk dat dit klusje in drie dagen geklaard is, met de vechtlust van Unsere Manschaft en de 1000 tanks die gevechtsklaar staan volgens mijn adviseurs
Xi Ping moet eerst nog even Trump masseren. Veel Amerikaanse spullen kopen, hem een groot eiland geven waar hij iets moois op kan bouwen en wat importtarieven verlagen. Dan voelt Tump zich De Man en wil hij voor zijn vriend, die hem wat mooie deals heeft gegeven, ook wel wat doen. Voor wat, hoort wat. Zo werkt het in de zakenwereld.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die man van Palantir die zei laatst, als China Taiwan aan wil vallen, dan moeten ze het dit jaar gaan doen, want AI warfare wordt extreem krachtig
China weet dat zelf ook
Hij zei letterlijk , ik verwacht dat China het dit jaar gaat doen
Dat gaat sowieso een keer gebeuren. Eerder vroeger dan later, maar sowieso voor 2050.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die man van Palantir die zei laatst, als China Taiwan aan wil vallen, dan moeten ze het dit jaar gaan doen, want AI warfare wordt extreem krachtig
China weet dat zelf ook
Binnen nu en 25 jaar. Gewaagde voorspelling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso een keer gebeuren. Eerder vroeger dan later, maar sowieso voor 2050.
Hoe flexibeler je integriteit, hoe populairder je bent tegenwoordig in de VS.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:49 schreef MaxMark het volgende:
Lof it:
[ x ]
Altijd mooi om er weer even op te wijzen dat de gemiddelde Trump/Putin-supporter een moreel kompas mist.
Kremlin is in geen jaren zo lovend geweest over een westerse leider.quote:
Lolquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kremlin is in geen jaren zo lovend geweest over een westerse leider.
Lavrov ziet perspectief.
Tja het is met vrede natuurlijk niet de bedoeling dat die zo gaat en kan blijven. Het overleg is vooral bedoeld om de win-win in een who's fucked om te zetten. Reden dat inbreng van Oekrane en EU bij het overleg, ongewenst is.quote:bron: bbc 18feb25
Speaking after talks in Riyadh, he Lavrov said: "The deployment of troops from the same Nato countries, but under a different flag - EU or their national flags - changes nothing. Of course, this is unacceptable for us."
In practical terms, this translates into Russian opposition to any meaningful security guarantees for Ukraine against any possible future attacks
Tja wat kan je doen met iemand die meent door God gezonden te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:18 schreef TLC het volgende:
https://edition.cnn.com/
Volgens Trump is Oekraine de oorlog met rusland begonnen![]()
Jee die Donald zit al echt diep in de reet van putin, wellicht kan hij zijn darmen al zien
Nato lidmaatschap kost nauwelijks iets en zo onbetrouwbaar zijn de Amerikanen nooit gebleken zeker niet binnen het bondgenootschapquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie usa uit nato stappen.
Om hun eigen economische kosten te drukken.
Persoonlijk tijd dat de EU niet meer afhankelijk gaat worden van Amerika .
Een onbetrouwbare hond schop je ook de deur uit.
AFAIK heeft de VS als enige lidstaat gebruik gemaakt van artikel 5, en kwam iedereen te hulp.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie usa uit nato stappen.
Om hun eigen economische kosten te drukken.
Persoonlijk tijd dat de EU niet meer afhankelijk gaat worden van Amerika .
Een onbetrouwbare hond schop je ook de deur uit.
Mooi, dat is weer een grote die voorlopig (gedeeltelijk) offline is. En over een aantal dagen komen er weer meer drones neer.quote:💥 Russia: Syzran Oil Refinery struck by Ukrainian drones. 900km from Ukraine in Samara region.
The facility refined 8.5 million tons of crude oil annually - 170,000 barrels per day, accounting for 2.6% of Russia's total capacity.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3liil2inn522y
We erkennen Taiwan slechts als autonoom land binnen de Volksrepubliek China.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:31 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Taiwan is defacto gewoon een onafhankelijk land. Ze hebben een eigen munt, kiezen hun eigen leiders, hebben hun eigen leger. Er gaat geen cent belasting naar Beijing. Ze hebben een eigen paspoort wat internationaal erkend wordt en ook nog eens ‘sterker’ is dan een Chinees paspoort. Zo hebben Taiwan geen visum plicht voor de EU en China wel.
Als er iets gebeurt is het waarschijnlijk gewoon een maritieme blokkade.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
China weet dat zelf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |