Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Oekraïne is door Biden cs (met name cs…) onder de bus gegooid.
Dat is het probleem. Het is niet nu wat het probleem is, het is wat er vooraf niet is gedaan wat nu het probleem is.
Je hebt het zelf gezegd, kijk je eigen posts er maar op na.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leg mij nou geen woorden in de mond…
Dus niemand gaat het missen als er een paar atoombommetjes op gaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat zou Rusland in godsnaam met Nederland aan moeten? Ok, we maken betere kaas dan aldaar… maar verder…
Bijzonder hoe snel dat draait hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog dat Russische gevechtsvliegtuig, wat 17 seconden lang het Turkse luchtruim had geschonden?
Gewoon neergehaald door Turkije.
Dat was al wel een paar jaar geleden, maar dit soort lef moeten meer landen hebben.
Ja, we proberen je een beetje op weg te helpen met de logische conclusies van de acties die je voorsteltquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Rusland heeft heel weinig met Polen. Andersom hebben Polen wel een hekel aan Rusland. Maar goed, dat is geen reden om een oorlog te beginnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! Wacht maar totdat hij heel Oost-Europa weer onder zijn zweep heeft. Of in ieder geval het deel dat niet EU is. dat is dan ook meteen het probleem. Polen afstaan aan de nieuwe Sovjet-Unie, want anders atoombommen!
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook al noem jij het een overgave, dan nog is het niet een minder slechte uitkomst dan een nucleaire oorlog.
Erdogan is nog steeds een dictatoriale gek, maar dat neemt niet weg dat we van zijn internationaal grote bek en ballen wel iets kunnen leren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijzonder hoe snel dat draait hier.
Erdogan was jarenlang het gevaar van de democratie. Ook een masculiene man dat media onderdrukte.
En ons gas in groningen niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, grondstoffen in het Oosten zijn leuk…
Welke dreiging?quote:Maar het ging vooral om de dreiging die men in Rusland voelde.
Het ontvouwt zich allemaal zoals ik al bijna 3 jaar voorspel, maar wat jij wil. Blijf jij maar lekker dromen van een overwinning van Oekraïne.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daar hebben we jou in ieder geval nog zelden op kunnen betrappen.
Kapotte grammofoonplaten over nukes, EU, eigen schuld, “valt allemaal wel mee”, “Putin is tevreden met…”, en vooral gebazel over vrede. Veel meer komt er niet uit.
Hij is de enige die Poetin echt internationaal voor gek heeft gezet idd. Waarschuwen, daarna schieten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Erdogan is nog steeds een dictatoriale gek, maar dat neemt niet weg dat we van zijn internationaal grote bek en ballen wel iets kunnen leren.
Je zal het hier toch echt mee moeten doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Laat maar zien dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gezegd, kijk je eigen posts er maar op na.
Ik wel. Jij vast ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus niemand gaat het missen als er een paar atoombommetjes op gaan?
Heb ik net gedaan. Post 107. Jij geeft alles weg om een nucleaire oorlog te voorkomen. Je geeft Putin alles wat ie wil.quote:
Je bent dus om de hete brij heen aan het draaien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zal het hier toch echt mee moeten doen.
Natuurlijk. Maar ik begrijp inmiddels dat het antwoord op de vraag die je vermijdt ‘ja’ is… Nuff said.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:15 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, we proberen je een beetje op weg te helpen met de logische conclusies van de acties die je voorstelt
Het schijnt dat ze al een overvloed aan gas hebben in Rusland…quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
En ons gas in groningen niet?
[..]
Welke dreiging?
Lees deze even, voor je de drang niet kan onderdrukken om kremlin talking points over 'dreigingen' te gaan herhalen.
Nee, dat staat er niet. Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan. Post 107. Jij geeft alles weg om een nucleaire oorlog te voorkomen. Je geeft Putin alles wat ie wil.
Dat is de consequentie van jouw woorden, jouw argumentatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Dat maak jij ervan.
Nee, jouw vraag ging uit van een verkeerde vooronderstelling dat Oekraïne nu voor de bus zou worden gegooid. Wat nu gebeurt is de enige logische uitkomst van wat er nu speelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bent dus om de hete brij heen aan het draaien.
Ook die hebben feitelijk geen andere keuze.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Van ons kabinet hoeven we in ieder geval niets te verwachten, die laten zich nog braaf leiden door de VS.
Moet de EU nu lid van de VS of van Rusland worden? Ik ben de draad een beetje kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze al een overvloed aan gas hebben in Rusland…
En de dreiging die ze daar ervaren. Zo gek is dat niet, als Rusland zich zou vestigen in Mexico zou de VS dat ook niet pikken.
Welnee. Ukraine kreeg in de jaren '90 veiligheidsgaranties bij hun onafhankelijkheid. Het winnen van deze oorlog tegen Rusland is een uitvoering van die veiligheidsgarantie. Het onze plicht om Ukraine volop te steunen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, jouw vraag ging uit van een verkeerde vooronderstelling dat Oekraïne nu voor de bus zou worden gegooid. Wat nu gebeurt is de enige logische uitkomst van wat er nu speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |