ja nu die van Mattie opgedronken geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik pak uw ice coffee
of zoiets tetterde ze door het raam
Hoe triest moet je zijn als je gaat stelen bij de Action!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja Milena die leegte die je voelt is het gat in je ziel die je aan de duivel hebt verkocht
vraag dan aan Jolien als ze aan het maken is of zij er ook 1 magquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:55 schreef lojanda het volgende:
Ik zou met mijn poten van andermans kast afblijven (behalve evt tokens).
Als ik erachter zou komen dat Milena zou jatten van mij. Gaat haar tandenborstel in mijn reet en leg ik hem terug bij haar.
hettehad he het het nie hekendquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:56 schreef odie22 het volgende:
voor wie buiten is , wat zei pootje nu precies, ik kon het even niet volgen
nee over die weddenschap met matti, ik roll the clips wel weerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hettehad he het het nie hekend
was niet te verstaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee over die weddenschap met matti, ik roll the clips wel weer
Er is 1 token geloof dat die de dief heet dan mag je daarmee het geld van 1 bewoner pakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]![]()
Maar mag dat echt.. tokens stelen van anderen?
ja maar die mag je niet uit de kast pakken die moet je gewoon inzetten dan voor het stemmenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Er is 1 token geloof dat die de dief heet dan mag je daarmee het geld van 1 bewoner pakken
ja moeders mooistequote:
Ze is knapper dan Jolienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:00 schreef odie22 het volgende:
zou de FEBO denken dat iemand sharice knap vindt ofzo
Het is daar al moeilijk om voor meer dan 10 euro 3 tassen vol te hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe triest moet je zijn als je gaat stelen bij de Action!
Ze hebben toch al spullen uit kasten gejat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef mazaru het volgende:
Goed voorbeeld voor haar kinderen ook. Let op jongens! Mamma gaat vannacht lekker stelen uit de kasten van de anderen.
Stelen is prima hoor, je moet alleen niet gepakt worden. En wordt je gepakt dan geef je een ander de schuld.
Jolien vroeg het zelfs nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vraag dan aan Jolien als ze aan het maken is of zij er ook 1 mag
Hadden ze niet het nachtlampje van Axel gepakt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben toch al spullen uit kasten gejat.
Ik zag ze met allemaal spullen die op bed lagen en ook het doosje waar iets in zat van Axel. Een ring las ik hier.
Het was niet z'n ring, maar een zilveren tientje die hij van z'n opa heeft gekregen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag ze met allemaal spullen die op bed lagen en ook het doosje waar iets in zat van Axel. Een ring las ik hier.
Wauw! Die ring is volgens mij iets dierbaars van Axel wat hij van thuis heeft meegenomen. Ik zou wel eens willen zien hoe Milena zou reageren als iemand aan dat kettinkje van haar moeder zou zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is 1 token geloof dat die de dief heet dan mag je daarmee het geld van 1 bewoner pakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]![]()
Maar mag dat echt.. tokens stelen van anderen?
Als die mensen er achter komen mogen ze van mij terecht heel erg boos zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Schandalig. Maar dit zou BB ook gewoon keihard moeten afstraffen. Dit gaat over alle grenzen heenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het was niet z'n ring, maar een zilveren tientje die hij van z'n opa heeft gekregen volgens mij.
Milena modus "ach mens, tis maar een spel he"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Als die mensen er achter komen mogen ze van mij terecht heel erg boos zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar die mag je niet uit de kast pakken die moet je gewoon inzetten dan voor het stemmen
Ik heb ook het idee dat zij steeds vierkanter wordt en dat haar hals ook aan het verdwijnen is.quote:
Serieus? wtf zijn die wel normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het was niet z'n ring, maar een zilveren tientje die hij van z'n opa heeft gekregen volgens mij.
Vond het ook een sneue actie van BBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy hoopt dat de vriendschappen blijven bestaan na BB
Hij blijft ook zitten met die scheid kaarten en valentijnsdag
Hij vindt dat het zwaarste tot nu toe
Prachtige actie om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vond het ook een sneue actie van BB
Ja dat was z'n persoonlijke voorwerp die hij kreeg vandeweekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus? wtf zijn die wel normaal
nou dat doet hij echt niet vaak hoor vind ikquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena modus "ach mens, tis maar een spel he"
Maar zou idd woedend zijn.
Ja dat zat ik toevallig straks ook te denken maar ligt misschien ook beetje door wat ze vandaag aan heeft. Soort spongebob squarepants.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat zij steeds vierkanter wordt en dat haar hals ook aan het verdwijnen is.
was mij reactie nog netjesquote:
Nee doosje hebben ze alleen opgepakt en verder niet maar zijn ring lag los op bed en die hebben ze dacht ik gezien te hebben gepaktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus? wtf zijn die wel normaal
Dat zie ik toch ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat doet hij echt niet vaak hoor vind ik
Ah welnee joh. Het is gewoon een sneuneus! Met zijn 'ik vind het zielig voor mijn fans'quote:
Laat die kaarten toch los man en zaag er niet zo autistisch over door.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
LOL Jordy jankt nog steeds over de Valentijn. Wat een lul!
dan is het huis te kleinquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw! Die ring is volgens mij iets dierbaars van Axel wat hij van thuis heeft meegenomen. Ik zou wel eens willen zien hoe Milena zou reageren als iemand aan dat kettinkje van haar moeder zou zitten.
Maar dat dacht ik gisteren en eergisteren ook en toen had ze andere kleding aanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zat ik toevallig straks ook te denken maar ligt misschien ook beetje door wat ze vandaag aan heeft. Soort spongebob squarepants.
Ja dat begrijp ik maar je mag toch geen tokens stelen bij iemand uit zijn kast?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is 1 token geloof dat die de dief heet dan mag je daarmee het geld van 1 bewoner pakken
Er is ook een andere streamquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:07 schreef odie22 het volgende:
de djordie-monologen, bijna net zo erg als keanu
Ja okquote:
De ene fan, zijn moeder kan er wel mee leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah welnee joh. Het is gewoon een sneuneus! Met zijn 'ik vind het zielig voor mijn fans'
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:10 schreef -river- het volgende:
[..]
De ene fan, zijn moeder kan er wel mee leven.
dat is ook echt enige waar hij vanaf dag 1 naar uit keek, dus ja begrijp het wel tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
LOL Jordy jankt nog steeds over de Valentijn. Wat een lul!
Idd wat een gezeur de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah welnee joh. Het is gewoon een sneuneus! Met zijn 'ik vind het zielig voor mijn fans'
gaat echt absoluut nergens meer overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:10 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang moeten Jane en Axel nog zonder kast ?
Welnee, die zijn de kasten van opa en oma aan het openbreken. 'Mamma zegt dat het goed is!"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Absoluut dan schreeuwt ze alles bij elkaar, mijn kinderen kijken ook!!!!
wie niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
axel moet hem ook al niet meer volgens mij?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:12 schreef odie22 het volgende:
in de zeer betrouwbare kodiak-polls stijgt jordy als een malle![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy de deur staat open dus als je, je kaarten graag wilt hebben pak je koffer en vertrek
hmmmm hmmmmmquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:12 schreef engine het volgende:
Jordy vindt het het allerergst voor ons
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, die zijn de kasten van opa en oma aan het openbreken. 'Mamma zegt dat het goed is!"
opa en oma zijn doodquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, die zijn de kasten van opa en oma aan het openbreken. 'Mamma zegt dat het goed is!"
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, voor alle 9 die er naast hebben gegrepen. OOk Jane heeft er veel last van en heeft het er ook nog over. Jordy heeft ook zijn persoonlijk item niet gekregen, als enige. Dat hakt er soms zo ff in. Gaat ook wel weer overquote:
Per ongeluk de kleren kapot laten gaan ...?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:10 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang moeten Jane en Axel nog zonder kast ?
en dan nu wel weer koffie bedienen aan die trutquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
Milena
mattie dank voor uw icecoffee
jolien kon er niet mee lachen
matti ik pak nog wel eens iets van u
Dat is precies wat hij wil, daarom blijft hij nu drammen en mokken tot hij zijn zin krijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:15 schreef -river- het volgende:
Omg BB geef die **** alsjeblieft zijn kaarten dan stopt hij weer een dag met janken.
Nee juist niet aan toegeven met zijn gedram. Dat hij lekker naar huis gaat dan krijgt hij z’n post meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:15 schreef -river- het volgende:
Omg BB geef die ****alsjeblieft zijn kaarten dan stopt hij weer een dag met janken.
Dat is met alles, als er iets gebeurt of niet gebeurt kan hij het n iet loslaten en zaagt er eindeloos over door.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:15 schreef engine het volgende:
Als je goed luistert merk je dat Jordy het maar moeilijk los kan laten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:15 schreef engine het volgende:
Als je goed luistert merk je dat Jordy het maar moeilijk los kan laten.
ja dusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Luna68 het volgende:
Jordy zit in de ‘Kiki-modus’, is het besmettelijk??
Het is gewoon wat je kan verwachten bij BBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij vertelt al 6 weken lang elke dag dat hij uit kijkt naar valentijn in BB, en dan zo afgeserveerd worden is wel ook cru
Hij keek er al naar uit voordat BB begon.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij vertelt al 6 weken lang elke dag dat hij uit kijkt naar valentijn in BB, en dan zo afgeserveerd worden is wel ook cru
Denk dat het bedrijf failliet is, die hebben een aanzienlijke omzetverlies ten opzichte van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:17 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft een vliegtuigje nodig, dan zal hij wel vast niet meer veel aan de kaarten denken.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is gewoon wat je kan verwachten bij BB
Hij had z'n post kunnen nemen maar koos er zelf voor om verder te spelen. Beetje eigen schuld vind ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik had zoiets ook gelezen, dat ze failliet zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het bedrijf failliet is, die hebben een aanzienlijke omzetverlies ten opzichte van vorig jaar.
T is geen ponykamp!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Is ook zo, het is echt geen leuke kant, maar voor de velen die niets hebben gekregen vind ik het sneu, net als voor Jolien, Jane, Axel, Pootje, en de anderen die niets hebben gekregenquote:
die hebben gegokt en verlorenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook zo, het is echt geen leuke kant, maar voor de velen die niets hebben gekregen vind ik het sneu, net als voor Jolien, Jane, Axel, Pootje, en de anderen die niets hebben gekregen
Van Bunte aviation is echt niet failliet. Maar ik geloof dat het dit jaar niet zo leeftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik had zoiets ook gelezen, dat ze failliet zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
Tijd dat BB een filmpje laat zien aan Jordy.
Hey Jordy, dat gedram heeft het volgenden opgeleverd voor je
[ afbeelding ]
gemeenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me af of BB wel meewerkt dit jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van Bunte aviation is echt niet failliet. Maar ik geloof dat het dit jaar niet zo leeft
Klopt, maar blijf het geen leuke actie vinden, ze waren allemaal bereid meer uit te geven en dat heeft ze niets opgeleverd.quote:
Nee joh. Dit is zo'n fantastisch spel! I love itquote:
Of hij had niet zo hebberig moeten zijn en genoegen moeten nemen met wat in doos twee zatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
wiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Exit van Eva in de uitzending rond 13:35
jankenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ja geloof er nog steeds niets van, mijn meningquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Evaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten toch bijna doorlig plekken krijgen van het velen liggen de hele dag.quote:
Elke 20 minuten even van kant wisselenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten toch bijna doorlig plekken krijgen van het velen liggen de hele dag.
dat wisten we toch alquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:36 schreef Flow3r het volgende:
Niemand is veilig behalve Milena en Sharice zegt de papegaai
Chips tussen de tandwieltjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
De afstandsbediening van peter is vast kapot
in ziekenhuis krijg je gelijk prikje ervoor tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Elke 20 minuten even van kant wisselen
erg toevalligquote:
Het thema is. Overdaad. Het kan niet op.quote:
hoezo dat dan ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:41 schreef ledn81 het volgende:
Nou gaai kraaide. Morgen rond 11u vast pas weer actie
BB zit nu natuurlijk aan zijn 10 gangen dinerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:41 schreef ledn81 het volgende:
Nou gaai kraaide. Morgen rond 11u vast pas weer actie
Gisteravond ook de zwaailicht melding. Vanmorgen pas tussen 10 en 11 ergens een zwaaiende lampquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het thema is. Overdaad. Het kan niet op.
Donderdagochtend Iedereen genomineerd.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy steekt voor de 3e keer zijn verhaal af
Omdat Mattie hem vroeg wat er scheeldequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel eens though. Dom gedoe altijd, geef ze al dat spul gewoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Mentale spelletjes van BBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel eens though. Dom gedoe altijd, geef ze al dat spul gewoon
Dat krijgt hij zodra hij naar huis gaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel eens though. Dom gedoe altijd, geef ze al dat spul gewoon
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef lojanda het volgende:
OMG!! Hoevaak gaat Jordy dit nu nog herhalen? Hij blijft maar doorgaan.. het lijkt wel een papegaai.
Kunnen ze hem niet op het stokje van Peter zetten.
Hmhmquote:
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat krijgt hij zodra hij naar huis gaat.
Wat mij betreft tieft BB die kut kaarten nu nog naar binnen zijn we tenminste van dit gejank afquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmhm![]()
Tja aan de andere kant denk ik nu ook, het is ook ‘geen contact met de buitenwereld’ dus ze hebben nergens recht op natuurlijk. Ik zou het wel leuk vinden als ze het gewoon eens een keer krijgen, maar Jordy denkt dat ie er recht op heeft en daar gaat het mis natuurlijk.
Ze zouden Jordy en Keanu eens 48 samen in 1 kleine ruimte op moeten sluiten voor straf. Dat ze alleen maar naar elkaars gejank kunnen luisteren. Keer op keer op keer op keer op keer.......................................quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef lojanda het volgende:
OMG!! Hoevaak gaat Jordy dit nu nog herhalen? Hij blijft maar doorgaan.. het lijkt wel een papegaai.
Dat zou de rest niet erg vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zouden Jordy en Keanu eens 48 samen in 1 kleine ruimte op moeten sluiten voor straf. Dat ze alleen maar naar elkaars gejank kunnen luisteren. Keer op keer op keer op keer op keer.......................................
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat mij betreft tieft BB die kut kaarten nu nog naar binnen zijn we tenminste van dit gejank af
FEBO wordt platgebeld door de FaceBook moekes die eisen dat Jordy zijn kaartjes moet krijgen en heeft even geen tijd om stream 1 te monitorenquote:
Ja laten we dit gedrein lekker belonen. Dan gaan ze allemaal dagen achter elkaar jammeren om hun zin te krijgen. Niks ervan. Afstraffen! De fik in die brievenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat mij betreft tieft BB die kut kaarten nu nog naar binnen zijn we tenminste van dit gejank af
Over de schutting in een plastic tas en dan perongeluk in de vijver.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij geeft zelf ook aan ja nu vertel ik het voor de zoveelste keer. Iedere keer komt er iemand vragen. Tis niet dat bij het uit zechzelf doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef lojanda het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
FEBO wordt platgebeld door de FaceBook moekes die eisen dat Jordy zijn kaartjes moet krijgen en heeft even geen tijd om stream 1 te monitoren
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:55 schreef marky het volgende:
[..]
Hij geeft zelf ook aan ja nu vertel ik het voor de zoveelste keer. Iedere keer komt er iemand vragen. Tis niet dat bij het uit zechzelf doet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
FEBO wordt platgebeld door de FaceBook moekes die eisen dat Jordy zijn kaartjes moet krijgen en heeft even geen tijd om stream 1 te monitoren
En we blijven gewoon kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
gesprekje op 2 ff uitgezet. hmmm hmmm hmmm
Die 2 mogen oprotten wat mij betreft, hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena moet het even belachelijk maken
Sharice zegt I told you so
Ja was ook helemaal niks aan de hand. Domme aanstellers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
+ Jordy stopte ook niet met praten toen Milena de kamer inliep, noch veranderde hij van onderwerp - beste bewijs dat hij niet aan het roddelen was of iemand wou kwetsen, maar enkel zijn gevoel probeerde te benoemen
Ik vind Jordy wel heel erg kleuter zijn omwille van die valentijnspost.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook helemaal niks aan de hand. Domme aanstellers.
de hele dag van die 2 al in en in trieste beelden. Nog erger dan normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind Jordy wel heel erg kleuter zijn omwille van die valentijnspost.
Maar hoe Milena en Sharice deden over de dingen die ze "afluisterden" (pst deur was open, werden geen geheimen verteld, hoor)... echt in- en intriest gedrag.
Ah, ik ben pas vanavond kunnen beginnen kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:16 schreef Adat231 het volgende:
de hele da
[..]
de hele dag van die 2 al in en in trieste beelden. Nog erger dan normaal
ik ben wel benieuwd hoe je vindt dat Axel wordt voorgetrokken hij heeft nog steeds geen kledingkast bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:23 schreef riri het volgende:
BB trekt voortdurend dezelfde mensen voor, Axel, Elsa, Sharice, Milena, op deze manier krijg je wel heel weinig kijkers, eigen schuld zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |