Als die mensen er achter komen mogen ze van mij terecht heel erg boos zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben toch al spullen uit kasten gejat.
Ik zag ze met allemaal spullen die op bed lagen en ook het doosje waar iets in zat van Axel. Een ring las ik hier.
Schandalig. Maar dit zou BB ook gewoon keihard moeten afstraffen. Dit gaat over alle grenzen heenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het was niet z'n ring, maar een zilveren tientje die hij van z'n opa heeft gekregen volgens mij.
Milena modus "ach mens, tis maar een spel he"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Als die mensen er achter komen mogen ze van mij terecht heel erg boos zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar die mag je niet uit de kast pakken die moet je gewoon inzetten dan voor het stemmen
Ik heb ook het idee dat zij steeds vierkanter wordt en dat haar hals ook aan het verdwijnen is.quote:
Serieus? wtf zijn die wel normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het was niet z'n ring, maar een zilveren tientje die hij van z'n opa heeft gekregen volgens mij.
Vond het ook een sneue actie van BBquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy hoopt dat de vriendschappen blijven bestaan na BB
Hij blijft ook zitten met die scheid kaarten en valentijnsdag
Hij vindt dat het zwaarste tot nu toe
Prachtige actie om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vond het ook een sneue actie van BB
Ja dat was z'n persoonlijke voorwerp die hij kreeg vandeweekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus? wtf zijn die wel normaal
nou dat doet hij echt niet vaak hoor vind ikquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena modus "ach mens, tis maar een spel he"
Maar zou idd woedend zijn.
Ja dat zat ik toevallig straks ook te denken maar ligt misschien ook beetje door wat ze vandaag aan heeft. Soort spongebob squarepants.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat zij steeds vierkanter wordt en dat haar hals ook aan het verdwijnen is.
was mij reactie nog netjesquote:
Nee doosje hebben ze alleen opgepakt en verder niet maar zijn ring lag los op bed en die hebben ze dacht ik gezien te hebben gepaktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus? wtf zijn die wel normaal
Dat zie ik toch ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat doet hij echt niet vaak hoor vind ik
Ah welnee joh. Het is gewoon een sneuneus! Met zijn 'ik vind het zielig voor mijn fans'quote:
Laat die kaarten toch los man en zaag er niet zo autistisch over door.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
LOL Jordy jankt nog steeds over de Valentijn. Wat een lul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |