ja nu die van Mattie opgedronken geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik pak uw ice coffee
of zoiets tetterde ze door het raam
Hoe triest moet je zijn als je gaat stelen bij de Action!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat doet milena al bij de action, zat ze van de week te vertellen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja Milena die leegte die je voelt is het gat in je ziel die je aan de duivel hebt verkocht
vraag dan aan Jolien als ze aan het maken is of zij er ook 1 magquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:55 schreef lojanda het volgende:
Ik zou met mijn poten van andermans kast afblijven (behalve evt tokens).
Als ik erachter zou komen dat Milena zou jatten van mij. Gaat haar tandenborstel in mijn reet en leg ik hem terug bij haar.
hettehad he het het nie hekendquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:56 schreef odie22 het volgende:
voor wie buiten is , wat zei pootje nu precies, ik kon het even niet volgen
nee over die weddenschap met matti, ik roll the clips wel weerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hettehad he het het nie hekend
was niet te verstaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee over die weddenschap met matti, ik roll the clips wel weer
Er is 1 token geloof dat die de dief heet dan mag je daarmee het geld van 1 bewoner pakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]![]()
Maar mag dat echt.. tokens stelen van anderen?
ja maar die mag je niet uit de kast pakken die moet je gewoon inzetten dan voor het stemmenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Er is 1 token geloof dat die de dief heet dan mag je daarmee het geld van 1 bewoner pakken
ja moeders mooistequote:
Ze is knapper dan Jolienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:00 schreef odie22 het volgende:
zou de FEBO denken dat iemand sharice knap vindt ofzo
Het is daar al moeilijk om voor meer dan 10 euro 3 tassen vol te hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe triest moet je zijn als je gaat stelen bij de Action!
Ze hebben toch al spullen uit kasten gejat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef mazaru het volgende:
Goed voorbeeld voor haar kinderen ook. Let op jongens! Mamma gaat vannacht lekker stelen uit de kasten van de anderen.
Stelen is prima hoor, je moet alleen niet gepakt worden. En wordt je gepakt dan geef je een ander de schuld.
Jolien vroeg het zelfs nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vraag dan aan Jolien als ze aan het maken is of zij er ook 1 mag
Hadden ze niet het nachtlampje van Axel gepakt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben toch al spullen uit kasten gejat.
Ik zag ze met allemaal spullen die op bed lagen en ook het doosje waar iets in zat van Axel. Een ring las ik hier.
Het was niet z'n ring, maar een zilveren tientje die hij van z'n opa heeft gekregen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag ze met allemaal spullen die op bed lagen en ook het doosje waar iets in zat van Axel. Een ring las ik hier.
Wauw! Die ring is volgens mij iets dierbaars van Axel wat hij van thuis heeft meegenomen. Ik zou wel eens willen zien hoe Milena zou reageren als iemand aan dat kettinkje van haar moeder zou zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is 1 token geloof dat die de dief heet dan mag je daarmee het geld van 1 bewoner pakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]![]()
Maar mag dat echt.. tokens stelen van anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |