Die 2 mogen oprotten wat mij betreft, hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena moet het even belachelijk maken
Sharice zegt I told you so
Ja was ook helemaal niks aan de hand. Domme aanstellers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
+ Jordy stopte ook niet met praten toen Milena de kamer inliep, noch veranderde hij van onderwerp - beste bewijs dat hij niet aan het roddelen was of iemand wou kwetsen, maar enkel zijn gevoel probeerde te benoemen
Ik vind Jordy wel heel erg kleuter zijn omwille van die valentijnspost.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook helemaal niks aan de hand. Domme aanstellers.
de hele dag van die 2 al in en in trieste beelden. Nog erger dan normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind Jordy wel heel erg kleuter zijn omwille van die valentijnspost.
Maar hoe Milena en Sharice deden over de dingen die ze "afluisterden" (pst deur was open, werden geen geheimen verteld, hoor)... echt in- en intriest gedrag.
Ah, ik ben pas vanavond kunnen beginnen kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:16 schreef Adat231 het volgende:
de hele da
[..]
de hele dag van die 2 al in en in trieste beelden. Nog erger dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |