Wat mij betreft tieft BB die kut kaarten nu nog naar binnen zijn we tenminste van dit gejank afquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmhm![]()
Tja aan de andere kant denk ik nu ook, het is ook ‘geen contact met de buitenwereld’ dus ze hebben nergens recht op natuurlijk. Ik zou het wel leuk vinden als ze het gewoon eens een keer krijgen, maar Jordy denkt dat ie er recht op heeft en daar gaat het mis natuurlijk.
Ze zouden Jordy en Keanu eens 48 samen in 1 kleine ruimte op moeten sluiten voor straf. Dat ze alleen maar naar elkaars gejank kunnen luisteren. Keer op keer op keer op keer op keer.......................................quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef lojanda het volgende:
OMG!! Hoevaak gaat Jordy dit nu nog herhalen? Hij blijft maar doorgaan.. het lijkt wel een papegaai.
Kunnen ze hem niet op het stokje van Peter zetten.
Dat zou de rest niet erg vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zouden Jordy en Keanu eens 48 samen in 1 kleine ruimte op moeten sluiten voor straf. Dat ze alleen maar naar elkaars gejank kunnen luisteren. Keer op keer op keer op keer op keer.......................................
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat mij betreft tieft BB die kut kaarten nu nog naar binnen zijn we tenminste van dit gejank af
FEBO wordt platgebeld door de FaceBook moekes die eisen dat Jordy zijn kaartjes moet krijgen en heeft even geen tijd om stream 1 te monitorenquote:
Ja laten we dit gedrein lekker belonen. Dan gaan ze allemaal dagen achter elkaar jammeren om hun zin te krijgen. Niks ervan. Afstraffen! De fik in die brievenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat mij betreft tieft BB die kut kaarten nu nog naar binnen zijn we tenminste van dit gejank af
Over de schutting in een plastic tas en dan perongeluk in de vijver.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij geeft zelf ook aan ja nu vertel ik het voor de zoveelste keer. Iedere keer komt er iemand vragen. Tis niet dat bij het uit zechzelf doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:51 schreef lojanda het volgende:
OMG!! Hoevaak gaat Jordy dit nu nog herhalen? Hij blijft maar doorgaan.. het lijkt wel een papegaai.
Kunnen ze hem niet op het stokje van Peter zetten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
FEBO wordt platgebeld door de FaceBook moekes die eisen dat Jordy zijn kaartjes moet krijgen en heeft even geen tijd om stream 1 te monitoren
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:55 schreef marky het volgende:
[..]
Hij geeft zelf ook aan ja nu vertel ik het voor de zoveelste keer. Iedere keer komt er iemand vragen. Tis niet dat bij het uit zechzelf doet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
FEBO wordt platgebeld door de FaceBook moekes die eisen dat Jordy zijn kaartjes moet krijgen en heeft even geen tijd om stream 1 te monitoren
En we blijven gewoon kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
gesprekje op 2 ff uitgezet. hmmm hmmm hmmm
Die 2 mogen oprotten wat mij betreft, hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena moet het even belachelijk maken
Sharice zegt I told you so
Ja was ook helemaal niks aan de hand. Domme aanstellers.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
+ Jordy stopte ook niet met praten toen Milena de kamer inliep, noch veranderde hij van onderwerp - beste bewijs dat hij niet aan het roddelen was of iemand wou kwetsen, maar enkel zijn gevoel probeerde te benoemen
Ik vind Jordy wel heel erg kleuter zijn omwille van die valentijnspost.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook helemaal niks aan de hand. Domme aanstellers.
de hele dag van die 2 al in en in trieste beelden. Nog erger dan normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind Jordy wel heel erg kleuter zijn omwille van die valentijnspost.
Maar hoe Milena en Sharice deden over de dingen die ze "afluisterden" (pst deur was open, werden geen geheimen verteld, hoor)... echt in- en intriest gedrag.
Ah, ik ben pas vanavond kunnen beginnen kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:16 schreef Adat231 het volgende:
de hele da
[..]
de hele dag van die 2 al in en in trieste beelden. Nog erger dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |