SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jellinek beste nek
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ga nog wel een stukje wandelen. Moet ook naar de apotheekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niet lullig doen blauwe.\quote:
Je weet met zo goed als ik dat ik er echt hier een heel aantal wel leuk vind, sterker nog help nog even als het kan.
Maar is onderander dot enzo. maar ga er geen namen noemen.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet zelf niet zo lullig doen zwartequote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen blauwe.\
Je weet met zo goed als ik dat ik er echt hier een heel aantal wel leuk vind, sterker nog help nog even als het kan.
Maar is onderander dot enzo. maar ga er geen namen noemen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ookquote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me als de man in de opTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor het ookquote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef sp3c het volgende:
@:dotteke is kei- en keihard aan de kant gezet andersen dat voor heel bolk land
Maar er viel ook niets aan de kant te zetten want er was niets en er is niets
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik BEN de man in de OP!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me als de man in de opWell, life can be a riot
Je noemt geen namen maar je benoemt Dotquote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen blauwe.\
Maar is onderander dot enzo. maar ga er geen namen noemen.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet zelf niet zo lullig doen zwarte
Well, life can be a riot
hmmmmmssssssquote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het ooken dat voor heel bolk land
Maar er viel ook niets aan de kant te zetten want er was niets en er is niets![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Dot is natuurlijk geen naam, snap dat dan.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je noemt geen namen maar je benoemt DotWell, life can be a riot
Ik zie dat Kree wel een beetje invloed op je gehad heeftquote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het ooken dat voor heel bolk land
Of ik snap dingen gewoon niet meer
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Jou tijd is bijna gekomen grotetijdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dot is natuurlijk geen naam, snap dat dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja omdat naar mij ook? ook zie er geen kwaads in verder? ook weet dot heeft me altijd gesteund enzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je noemt geen namen maar je benoemt DotDo what you love, love what you do!![]()
Niemand hier heeft enige invloed op mijquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat Kree wel een beetje invloed op je gehad heeft
Of ik snap dingen gewoon niet meer![]()
IK zit in een deuk van het lachen hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, voel wel vanochtend wel zoquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je snel oud geworden
Well, life can be a riot
Maar ik ben net wakkerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou tijd is bijna gekomen grotetijd
Well, life can be a riot
Jouw tijdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou tijd is bijna gekomen grotetijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jellinek?Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Beter had je nog even kunnen slapen dusquote:
Vraag:
Als ik vraag aan de projectleider of we kort kunnen zitten om mijn aandeel in dit project te bespreken en hij antwoordt met dat we dat even met het hele projectteam doen.
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?Trotste mama van Ambar
is zo echt?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand hier heeft enige invloed op mij![]()
IK zit in een deuk van het lachen hierDo what you love, love what you do!![]()
Dat is de nek van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule dikke meneerquote:Well, life can be a riot
Goh, wat wij met wolven hebben, heeft Rusland met tijgers https://www.nu.nl/buitenl(...)erische-tijgers.html
En ik maar denken dat die alleen nog maar in dierentuinen te vinden zijn
Jellinek?Ah, oké.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is de nek van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule dikke meneerDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Verder fok!kenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Als ik vraag aan de projectleider of we kort kunnen zitten om mijn aandeel in dit project te bespreken en hij antwoordt met dat we dat even met het hele projectteam doen.
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Samequote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, voel wel vanochtend wel zo:')![]()
Hoiquote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Grrrrrrrr
@:Hemarookworst
@:Harrie
@:Kree
@:Shii
@:sinterklaaskapoentje
@:gebrokenglas
@:ToT
@:mascara-klodder
@:MizzezAmy
@:Kissingbird
@:KillemWieft
@:_username_
@:Koen66
@:GroteTijd
@:Dotteke
@:ieniminimuis
@:DJMO
@:pinnenmutske
@:JustinK
@:Roos94
@:Fogel
@:maily
@:Rob
@:Homijn
@:Sally
@:Dr.Mikey
@:Koekiemonster
@:MoeMoe
@:Lovely
@:HappyCharly
@:Aardappelschotel
@:Aapje30
@:sp3c
@:mario390
@:greysbones
@:DerRabbit
@:MikeyttI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Laatst vroeg je ook om dingen m.b.t je werk en trok je vervolgens je eigen plan, daarnaast "kennen" we jou online en niet IRL. Dus geen idee hoe jij bent. Zeker niet met iets als werk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
als ik jou ken. zou zeggen nu geen tijd voorquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?
als ik zelf was. wss maar meegedaan.Do what you love, love what you do!![]()
HoihoiDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Dat hij gelijk heeft omdat jij niet alleen in dat project zitquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatst vroeg je ook om dingen m.b.t je werk en trok je vervolgens je eigen plan, daarnaast "kennen" we jou online en niet IRL. Dus geen idee hoe jij bent. Zeker niet met iets als werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan herhaal je dat je een 1-op-1 gesprek met hem wil en niet met het hele team erbij.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
En dat moet hij respecteren.How can I make this topic about me?![]()
maar dit is kantoor mensen problemen. wat denk je dat ik zal zeggen als ik aannemers heb enbzo en geplande op dagen in uren. ?Do what you love, love what you do!![]()
Hoi pipeloiquote:Well, life can be a riot
Nou mijn gedachte zou zijn dat dat wel net zo handig is, om gelijk gezamenlijk ieders rol af te stemmen. Dan hoef je als projectleider niet tig afzonderlijke gesprekjes te voeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Maar ik vermoed dat jij het niet zo prettig vindt?Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
OpsaDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Je bent zelf een tijgerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Goh, wat wij met wolven hebben, heeft Rusland met tijgers https://www.nu.nl/buitenl(...)erische-tijgers.html
En ik maar denken dat die alleen nog maar in dierentuinen te vinden zijn![]()
Transparantie wil hij bieden. Maar als het iets is dat je persoonlijk over jezelf wil bespreken, dan moet je dat onder 4 ogen kunnen doen toch.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je al wat teruggehoord?quote:Well, life can be a riot
Dat lijkt mij wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef StevenHyde het volgende:
Transparantie wil hij bieden. Maar als het iets is dat je persoonlijk over jezelf wil bespreken, dan moet je dat onder 4 ogen kunnen doen toch.How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat je kantoorgenoten zouden zeggen dat je misschien eventjes die fles aan de kant moet zettenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef kree het volgende:
maar dit is kantoor mensen problemen. wat denk je dat ik zal zeggen als ik aannemers heb enbzo en geplande op dagen in uren. ?![]()
Ik zou het niet doenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:![]()
Is dit een sneer?
Je moet niet tijger doen als je pussy bent
Was wel bijzonder om zo impulsief om kwart over 12 in de nacht zo'n mail te sturen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk dat je kantoorgenoten zouden zeggen dat je misschien eventjes die fles aan de kant moet zetten
Vroeg mij ook af of het wel een nette mail was, of zo geschreven zoals 'ie hier soms doet
Well, life can be a riot
Waarom vraag je het als je toch niks met het antwoord doet?quote:I'm surrounded by morons!
Tis vakantie, en ik zit hier niet op sgoolquote:
Wat is dit nu weer voor een vraag?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je toch niks met het antwoord doet?Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Oke sgatquote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis vakantie, en ik zit hier niet op sgoolWell, life can be a riot
?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je toch niks met het antwoord doet?Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik wel, ik neem dit toch allemaal niet serieusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien quote 'ie de verkeerde perongelukquote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vraag?
Well, life can be a riot
Zie post 51quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vraag?I'm surrounded by morons!
Hey Fogelquote:
quote:
I'm surrounded by morons!
quote:
Het gaat om hoe hij ziet wat mijn bijdrage is bij het project. Niet wat Pietje en Klaasje gaan doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou mijn gedachte zou zijn dat dat wel net zo handig is, om gelijk gezamenlijk ieders rol af te stemmen. Dan hoef je als projectleider niet tig afzonderlijke gesprekjes te voeren.
Maar ik vermoed dat jij het niet zo prettig vindt?
En discussie over wat hij ziet als mijn bijdrage en dat wil ik best doen waar de rest bij zit hoor, maar dat is misschien niet altijd leuk voor hen om te horen.Trotste mama van Ambar
vind nou wel schatje van DTS en meen ik echt? weet ik veel dat iedereen er ineens weer dan moeilijk over doet?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel, ik neem dit toch allemaal niet serieusDo what you love, love what you do!![]()
@greysbonesquote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
vind nou wel schatje van DTS en meen ik echt? weet ik veel dat iedereen er ineens weer dan moeilijk over doet?![]()
Is een complimentquote:Op maandag 17 februari 2025 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Is dit een sneer?
Je moet niet tijger doen als je pussy bent![]()
![]()
Graag gedaanquote:
Deze man stelt juiste vragen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd? Doe eens copy/paste?Well, life can be a riot
Dance dance danceDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Niet nuquote:I'm surrounded by morons!
Beste ondernemers Raad, jullie moeten mij aanstellen? Niet perse natuur snap het wel LOL als je een hartje terugstuurt is alles vergeven hahahhaha LOL?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was wel bijzonder om zo impulsief om kwart over 12 in de nacht zo'n mail te sturen.
Vroeg mij ook af of het wel een nette mail was, of zo geschreven zoals 'ie hier soms doet
Maar alsnog is hier altijd saai en enorm dus ik dacht kree for president want kan wel helpen denk, weet zelf ook eigenlijk niet hahaa, hou wel van dit maar zeg liever niet
Maar ook
Doe maar dm dan lezen de blauwen niet mee? Ofwel, weetniet boeiend schien etentje in strandtand voor gesprekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beste ondernemers Raad, jullie moeten mij aanstellen? Niet perse natuur snap het wel LOL als je een hartje terugstuurt is alles vergeven hahahhaha LOL?
Maar alsnog is hier altijd saai en enorm dus ik dacht kree for president want kan wel helpen denk, weet zelf ook eigenlijk niet hahaa, hou wel van dit maar zeg liever niet
Maar ook
Doe maar dm dan lezen de blauwen niet mee? Ofwel, weetniet boeiend schien etentje in strandtand voor gesprek![]()
nou dat helemaal copy paste gaat me te ver.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd? Doe eens copy/paste?
Maar min of meer omschreven dat het me wel leuk leek en snap niet helemaal gelijk kandidaat. maar ook dat ze iemand moeten hebben in uitvoering (ik dus). enne dat heb ik omschreven en met vriendelijke vraag van overweeg het eens. zo niet mij best
Daar moet je gewoon om lachen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
vind nou wel schatje van DTS en meen ik echt? weet ik veel dat iedereen er ineens weer dan moeilijk over doet?
Je gaat er ook zo lekker op door.
En omdat hele verhaal alles bij elkaar, mijn voorstelrondje inclusief moet ik om lachen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik het al zie is de wereld wel echt aan het vergaan hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis vakantie, en ik zit hier niet op sgoolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Strandtand hahahaha snapje toch lol maar boeiend of zoquote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beste ondernemers Raad, jullie moeten mij aanstellen? Niet perse natuur snap het wel LOL als je een hartje terugstuurt is alles vergeven hahahhaha LOL?
Maar ook
Doe maar dm dan lezen de blauwen niet mee? Ofwel, weetniet boeiend schien etentje in strandtand voor gesprekWell, life can be a riot
zolang grappig is voor jou, wmb okquote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon om lachen.
En omdat hele verhaal alles bij elkaar, mijn voorstelrondje inclusief moet ik om lachen.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar ook
Doe maar dm dan lezen de blauwen niet mee? Ofwel, weetniet boeiend schien etentje in strandtand voor gesprek![]()
Je vergeet wel in KatwijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste ook? "Zo niet mij best?"quote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat helemaal copy paste gaat me te ver.
Maar min of meer omschreven dat het me wel leuk leek en snap niet helemaal gelijk kandidaat. maar ook dat ze iemand moeten hebben in uitvoering (ik dus). enne dat heb ik omschreven en met vriendelijke vraag van overweeg het eens. zo niet mij best
🤦♂️How can I make this topic about me?![]()
Mischien je de juiste bril op gezet vanmorgenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als ik het al zie is de wereld wel echt aan het vergaan hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan de mail afsluiten metquote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste ook? "Zo niet mij best?"
🤦♂️
Well, life can be a riot
Het was een prachtig stukjequote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon om lachen.
En omdat hele verhaal alles bij elkaar, mijn voorstelrondje inclusief moet ik om lachen.![]()
How can I make this topic about me?![]()
zo niet als jullie er dan allemaal moeilijk over doen, mij best bedoel ik. ik lig er nl totaal niet wakker van. Hoewel hoop beetje wat ik zeg enzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat laatste ook? "Zo niet mij best?"
🤦♂️Do what you love, love what you do!![]()
O dat is wel fijnquote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
heb een goede slaapritme laatste tijd
jaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan de mail afsluiten met [ afbeelding ]
welkom jullie keertje. er is leuker aan strandtenten onderhand trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ziet eruit als de zevende laag van de hele manquote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan de mail afsluiten met [ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ff anonimiseren en hier pasten johquote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat helemaal copy paste gaat me te ver.
Maar min of meer omschreven dat het me wel leuk leek en snap niet helemaal gelijk kandidaat. maar ook dat ze iemand moeten hebben in uitvoering (ik dus). enne dat heb ik omschreven en met vriendelijke vraag van overweeg het eens. zo niet mij best![]()
echt. meneer de directeur met je borreltje en in drie delig pak?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ziet eruit als de zevende laag van de hele man
TUURLIJK niet. we gaan skinny dippen enzo.
![]()
Katwijk aan de Maas heeft de grot van Maria
Tramstraat kan je wel leuk winkelen volgens mij. Zelf nooit overheen gelopen, maar wel veel langsgereden. Was er altijd drukquote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa
welkom jullie keertje. er is leuker aan strandtenten onderhand trouwens.Well, life can be a riot
euh nee zal wel zeggen als ik wat terug heb iig. ik zou het btw wel willen. maar een simpele fillmpje enzo werd ten gronde in gericht en mocht ik niet doen om veiligheid risico.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff anonimiseren en hier pasten johDo what you love, love what you do!![]()
Slappe ventquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee zal wel zeggen als ik wat terug heb iig. ik zou het btw wel willen. maar een simpele fillmpje enzo werd ten gronde in gericht en mocht ik niet doen om veiligheid risico.![]()
tramstraat sucks.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tramstraat kan je wel leuk winkelen volgens mij. Zelf nooit overheen gelopen, maar wel veel langsgereden. Was er altijd druk
Welke van de drie?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Katwijk is echt het saaiste dorp ooitI'm surrounded by morons!
Ook een van de grijstequote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Katwijk is echt het saaiste dorp ooit
Zo-veel-ou-de-men-sen
Well, life can be a riot
Hmm misschien niet leuk om te horen, maar wel handig dat de teamleden wel weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. En dat het duidelijk is wie wat doet.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gaat om hoe hij ziet wat mijn bijdrage is bij het project. Niet wat Pietje en Klaasje gaan doen.
En discussie over wat hij ziet als mijn bijdrage en dat wil ik best doen waar de rest bij zit hoor, maar dat is misschien niet altijd leuk voor hen om te horen.
Kan zijn dat de projectleider ook gelijk van de andere teamleden horen hoe zij hun bijdrage zien, om het vervolgens gezamenlijk af te stemmen.
Afhankelijk van hoe je de vraag bracht, kan natuurlijk ook zijn dat hij denkt dat de taakverdeling niet duidelijk is en er een extra uitleg voor het hele team nodig is.
Je gaat het meemaken!
Meer koffie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef Fogel het volgende:
Meer koffie?Ja, laten we dat maar doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten ook een paar persoonlijke kwesties tussen die ik niet gelijk aan de grote klok hoef te hangen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien niet leuk om te horen, maar wel handig dat de teamleden wel weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. En dat het duidelijk is wie wat doet.
Kan zijn dat de projectleider ook gelijk van de andere teamleden horen hoe zij hun bijdrage zien, om het vervolgens gezamenlijk af te stemmen.
Afhankelijk van hoe je de vraag bracht, kan natuurlijk ook zijn dat hij denkt dat de taakverdeling niet duidelijk is en er een extra uitleg voor het hele team nodig is.
Je gaat het meemaken!Trotste mama van Ambar
Amyyyyyyyyquote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien niet leuk om te horen, maar wel handig dat de teamleden wel weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. En dat het duidelijk is wie wat doet.
Je gaat het meemaken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan wel een borreltje gebruiken maar natuurlijk alleen met blauwenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
echt. meneer de directeur met je borreltje en in drie delig pak?
TUURLIJK niet. we gaan skinny dippen enzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou nog een keer naar die SeaSide Shopping Center gaan, maar is er nooit van gekomenquote:
Wel elk weekend standaard 1x een wandelingetje naar Hoornes Passage voor een lunchje
Elke zaterdag ff op en neer voor kaasstengels, croissants en 2 starbucksjes. Nu ik daar zo op terug kijk denk ik echtWat een zooi
![]()
Well, life can be a riot
Katwijk. Mooi strand, mooie parkeergarage, maar voor de rest heb ik geen interessante dingen gezien daar.How can I make this topic about me?![]()
Meer koffie?Ja gooi er nog maar een kop in hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ohwquote:
Ik heb ook geen antenne voor complimenten.
Denk ook altijd dat het sarcastisch is, want heb ook geen sarcasmeradar
euhg ik had dit allemaal online gezet he? maar werd gedwongen door werk het weg te halen. of althans. safety werd het onder gebracht. ik heb het filmpje btw nog wel., mag je zelf zeggen hoe gevaarlijk dat was?quote:
maar ik werd gedwongen om weg te halen en anders.......
naja filmpje via DM krijg je wie wil. en echt niet verder plaatsen of doorsturen. is voor eyes onlyDo what you love, love what you do!![]()
De parkeergarage zien als "mooi" zegt ook meteen alles over de staat van Katwijkquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Katwijk. Mooi strand, mooie parkeergarage, maar voor de rest heb ik geen interessante dingen gezien daar.
Well, life can be a riot
Volgens mij ben ik nog nooit in Katwijk geweest.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Katwijk. Mooi strand, mooie parkeergarage, maar voor de rest heb ik geen interessante dingen gezien daar.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Meer koffie?Thee aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
T
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Maar op een beeld te geven: het projectteam bestaat uit 5 mensen waarbij er 3 mensen het woord manager in hun titel rol hebben. En ik ben eigenlijk wel een heel erg autonoom persoon met een authoriteitsprobleem.Trotste mama van Ambar
er rijdt daar geeneens een tramquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tramstraat kan je wel leuk winkelen volgens mij. Zelf nooit overheen gelopen, maar wel veel langsgereden. Was er altijd drukUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Recalitrant mensquote:
Oh ja, kun je niet zeggen dat je het daarom liever eerst privé wil bespreken? Dat hoort de projectleider wel te snappenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zitten ook een paar persoonlijke kwesties tussen die ik niet gelijk aan de grote klok hoef te hangen.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Nee, dat was ook het eerste wat ik neerzette op Tripadvisor "Erg veel grijs op straat, beter dan blauw. Jammer van de leugens, er rijdt namelijk helemaal geen Tram op de Tramstraat"quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er rijdt daar geeneens een tramWell, life can be a riot
Gewoon ff met het pijpmatje langs gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, kun je niet zeggen dat je het daarom liever eerst privé wil bespreken? Dat hoort de projectleider wel te snappen![]()
Wat een dag.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
The fuckquote:
je mag mee. als politie. zo slechte ben je niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan wel een borreltje gebruiken maar natuurlijk alleen met blauwen
Ja inderdaad, moest eerst mijn auto sneeuwvrij makenquote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
heel vroeger welquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, dat was ook het eerste wat ik neerzette op Tripadvisor "Erg veel grijs op straat, beter dan blauw. Jammer van de leugens, er rijdt namelijk helemaal geen Tram op de Tramstraat"Uw ADH vitamine Worst
Het was hier vannacht -6. Ongekend koud...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, moest eerst mijn auto sneeuwvrij maken
Juist. fikkie steken op nstarnd enzo en bbq. fuck horecaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Katwijk. Mooi strand, mooie parkeergarage, maar voor de rest heb ik geen interessante dingen gezien daar.Do what you love, love what you do!![]()
Dat doet iemand anders al in het projectteamquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff met het pijpmatje langs gaanTrotste mama van Ambar
Waarschijnlijk wel, anders zou het vermoedelijk geen tramstraat heten.quote:How can I make this topic about me?![]()
GG!quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was hier vannacht -6. Ongekend koud...
ongekend![]()
![]()
het was -6
het is echt wel eens een stuk kouder geweest![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Periode dat ik er was schrok ik bijna van de hoeveelheid grijs. Er loopt daar am-per jeugd rond, denk dat 80% 65+ isquote:
Well, life can be a riot
Vorst is geen probleem, auto lekker voorverwarmen en dan zijn de ramen ijsvrij. Maar er lag 5-10cm op de auto en daar kan geen voorverwarming tegenop.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was hier vannacht -6. Ongekend koud...I'm surrounded by morons!
Heb je wel geslapenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Juist. fikkie steken op nstarnd enzo en bbq. fuck horecaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nstarndquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Juist. fikkie steken op nstarnd enzo en bbq. fuck horecaWell, life can be a riot
Klopt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG!
ongekend![]()
![]()
het was -6
het is echt wel eens een stuk kouder geweest
het is dus een plaats waar prima wonen is als je oud bent en van rust houdt maar voor vertier kan je beter verder kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Periode dat ik er was schrok ik bijna van de hoeveelheid grijs. Er loopt daar am-per jeugd rond, denk dat 80% 65+ isUw ADH vitamine Worst
Je kan 3x naar de kerk op zondagquote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is dus een plaats waar prima wonen is als je oud bent en van rust houdt maar voor vertier kan je beter verder kijkenTrotste mama van Ambar
Ik zie de mods meer als scheidsrechtersquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
je mag mee. als politie. zo slechte ben je niet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vooroordelen weer?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan 3x naar de kerk op zondag
ik ga al jaren niet meer naar de kerk, ja als ik er moet spelen met bandje enzo wat ik leuk vind?Do what you love, love what you do!![]()
Ja. Al is het sowieso wel een leuke plaats als je van rust houdt, want er hangt daar echt een hele rustige sfeer viel mij op.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is dus een plaats waar prima wonen is als je oud bent en van rust houdt maar voor vertier kan je beter verder kijken
En als je in de juist omgeving woont heb je wel mooi uitzicht, was ook wel prettig. Wakker worden, woonkamer in lopen en allemaal boten zien liggenKopje koffie achter de computer, naar links kijken en je ziet het bootleven
Well, life can be a riot
mooi duingebied ook wel om te wandelen. min of meer mijn werkgebied. en sukcs niet. ik wilde nog wel eens vragen mss DJMO. maar weet neigt of het nu nog mag. tis echt heel strikt geworden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Al is het sowieso wel een leuke plaats als je van rust houdt, want er hangt daar echt een hele rustige sfeer viel mij op.
En als je in de juist omgeving woont heb je wel mooi uitzicht, was ook wel prettig. Wakker worden, woonkamer in lopen en allemaal boten zien liggenKopje koffie achter de computer, naar links kijken en je ziet het bootleven
Heb er nooit echt veel gewandeld zelf. Wel wat blokjes rond de wijk, maar ben met haar letterlijk maar 1x echt "aan de wandel" gegaan en dat was naar 't strand in Januariquote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
mooi duingebied ook wel om te wandelen. inne min of meer mijn werkgebied. en suk niet. ik wilde nog wel eens vragen mss DJMO. maar weet neigt of het nu nog mag. tips echt heel strikt geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat stukje bos wat letterlijk naast d'r woning lag was ook prettig om te lopen ja
Well, life can be a riot
BDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
weet je ik vond dat zwaar kut dat zo alles afgekapt werd ok dat maakt het neit Perce onmogelijk om iemand alsnog mee te nemen. Maar video en etc is wel aan strikte regels gebonden, wat het dus weer sucks voor iemand die er wat over wil filmen, maarja daar betalen ze 10.000 euro per keer voor, van jullie waterkosten.
OK dan. alsnog als iemand echt onwijs wil. zou kunnen en regelen. om keertje mee te gaan en ook installaties. maar filmen dan verboden.Do what you love, love what you do!![]()
Hmm managers, ja dan snap ik je probleem welquote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar op een beeld te geven: het projectteam bestaat uit 5 mensen waarbij er 3 mensen het woord manager in hun titel rol hebben. En ik ben eigenlijk wel een heel erg autonoom persoon met een authoriteitsprobleem.
Wat is er met mij?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
mooi duingebied ook wel om te wandelen. min of meer mijn werkgebied. en sukcs niet. ik wilde nog wel eens vragen mss DJMO. maar weet neigt of het nu nog mag. tis echt heel strikt geworden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo in mijn werkpauze de achterband van mijn dochters fiets plakken. Weet zeker dat dit gekloot van jewelste gaat worden
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hij wil een keer met je wandelen in Katwijkquote:Well, life can be a riot
mee gaan beetje buitengebieden van Berkheide en meihendel. dat wilde ik,. maar denk kan niet meer nu. althans. of we moeten creatief zijn.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil gewoon een fucking opdracht en laat me lekker met rust johTrotste mama van Ambar
? zal ff zo doorgeven. dat die motherfuckers je ff een opdracht moeten gevenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon een fucking opdracht en laat me lekker met rust joh
Drink er nog eenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
? zal ff zo doorgeven. dat die motherfuckers je ff een opdracht moeten geven
Trotste mama van Ambar
Geflopte scheidsrechters dan toch wel?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zie de mods meer als scheidsrechters![]()
Is goed ik app je baas ffquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon een fucking opdracht en laat me lekker met rust johWell, life can be a riot
Moet je dan op het matje komen?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff met het pijpmatje langs gaan
Oh nou sorry hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon een fucking opdracht en laat me lekker met rust joh![]()
![]()
Wij hebben serieus een pijpmatje op de zaakquote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je dan op het matje komen?![]()
![]()
Daar heb ik het komende half jaar sowieso geen tijd voor.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
mee gaan beetje buitengebieden van Berkheide en meihendel. dat wilde ik,. maar denk kan niet meer nu. althans. of we moeten creatief zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee ik ben een zeer goede refquote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geflopte scheidsrechters dan toch wel?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waar vraag je nu om? ,wil wel helpen als kan, maar ok ja. wat je nu zegt.quote:. Zou vooral doen enzo. helpt
En jullie maar denken dat ik jullie voor de gek hou:
Pijpmatje
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2025 11:36:56 ]![]()
schroom niet om later te vragen, altijd wil ik wel ff kijken of kan. evt geregeld dus en officieel.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar heb ik het komende half jaar sowieso geen tijd voor.
met duinwachters erbij enzo en die weten veel. maar moet het officieel regelen dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het oorspronkelijk niet eens tegen jou, anders had ik je wel gequote.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar vraag je nu om? ,wil wel helpen als kan, maar ok ja. wat je nu zegt.. Zou vooral doen enzo. helpt
Trotste mama van Ambar
OlaDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
AloDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ach ze heeft weer een episode denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar vraag je nu om? ,wil wel helpen als kan, maar ok ja. wat je nu zegt.. Zou vooral doen enzo. helpt
Well, life can be a riot
Doe eens even normaal zegquote:Op maandag 17 februari 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach ze heeft weer een episode denk ikTrotste mama van Ambar
Herkenbaar?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach ze heeft weer een episode denk ik![]()
Ja zit nu in S6 EP13.quote:Well, life can be a riot
Nee wat jij tegen Kree zegt is lekker normaalquote:
Well, life can be a riot
Mooie productomschrijving welquote:Op maandag 17 februari 2025 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
En jullie maar denken dat ik jullie voor de gek hou:
Pijpmatje
HeethoofdenDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik zei in eerste instantie helemaal niets tegen kree, hij begon tegen mij te praten.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee wat jij tegen Kree zegt is lekker normaal
En daarnaast slaat jouw antwoord ook nergens op
Trotste mama van Ambar
Het is wel een van de levendigere maandagen dts , dat moet ik wel nagevenUw ADH vitamine Worst
Wel mooi weer.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
BuitenspelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus dan moet je inderdaad maar meteen iemand pakken op z'n drankgebruik. Ja, volwassen wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei in eerste instantie helemaal niets tegen kree, hij begon tegen mij te praten.Well, life can be a riot
Zonnetje8
MikeyttGod![]()
ik weet niet of dat perse positief isquote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
Het is wel een van de levendigere maandagen dts , dat moet ik wel nageven
ga jij nog wat doen op je vrije dag?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is wel onzin hequote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dus dan moet je inderdaad maar meteen iemand pakken op z'n drankgebruik. Ja, volwassen wel.
Trotste mama van Ambar
Zelfs daar in Fryske?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deden ze bij mij ook altijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dus dan moet je inderdaad maar meteen iemand pakken op z'n drankgebruik. Ja, volwassen wel.
Heel volwassen
MikeyttGod![]()
Straks allemaal in de zandbak spelenquote:![]()
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
ben niet vrij vandaag, ergens later deze week pasquote:Op maandag 17 februari 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of dat perse positief is
ga jij nog wat doen op je vrije dag?Uw ADH vitamine Worst
Oh alsjeblieft, ga fietsen zeg.quote:
Nu gooi je 't op "onzin" neem eens verantwoordelijkheid voor iets dat je zegt joh, muizenkeutel.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks allemaal in de zandbak spelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Voelt zelfs warm in de zonDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ach, dat is makkelijk hequote:Op maandag 17 februari 2025 11:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deden ze bij mij ook altijd.
Heel volwassen
Well, life can be a riot
als het 16 graden wordt?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben niet vrij vandaag, ergens later deze week pasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mag ik meequote:Op maandag 17 februari 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks allemaal in de zandbak spelen![]()
MikeyttGod![]()
Soms moet je een beetje drinkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ach...quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ga je mee helpen om een zandkasteel te bouwenquote:
Ik zal de baas even bellen dat ik de rest van de dag niet aanwezig ben omdat ik moet gaan fietsen. Dank voor de suggestie.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, ga fietsen zeg.
Nu gooi je 't op "onzin" neem eens verantwoordelijkheid voor iets dat je zegt joh, muizenkeutel.Trotste mama van Ambar
Van mij welquote:
anders ga je een beetje doodquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed voor de conditiequote:Op maandag 17 februari 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal de baas even bellen dat ik de rest van de dag niet aanwezig ben omdat ik moet gaan fietsen. Dank voor de suggestie.
MikeyttGod![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal de baas even bellen dat ik de rest van de dag niet aanwezig ben omdat ik moet gaan fietsen. Dank voor de suggestie.
Well, life can be a riot
Jippiequote:
MikeyttGod![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Dit snap ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ben jij de juf die aan het eind van de middag iedereen naar binnen roept?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks allemaal in de zandbak spelen
Uw ADH vitamine Worst
Doe eens eventjes lief tegen onze muis jaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, ga fietsen zeg.
Nu gooi je 't op "onzin" neem eens verantwoordelijkheid voor iets dat je zegt joh, muizenkeutel.![]()
Lekker laat de lente maar komen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Obladie...Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Komt eraan...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker laat de lente maar komen.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
quote:
MikeyttGod![]()
lijkt me echt raarrrrquote:Op maandag 17 februari 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan doe ik misschien wel een extra dagje vrij
16 graden over een paar dagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar wel lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me echt raarrrr
16 graden over een paar dagen![]()
![]()
Heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me echt raarrrr
16 graden over een paar dagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en dan zingen we stampen met je voeten.. zodat het zand van de schoenen gaat enzquote:Op maandag 17 februari 2025 11:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben jij de juf die aan het eind van de middag iedereen naar binnen roept?
Terrasje pakken..quote:Op maandag 17 februari 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vrijdag vrij![]()
Dat wordt genietenDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik ga Liev plagenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en dan zingen we stampen met je voeten.. zodat het zand van de schoenen gaat enz![]()
oh vrijdag werk ik toch alleen maar in de ochtend dus, hoef niet eens vrij te nemenUw ADH vitamine Worst
Hoe verdient iemand die een grapje maakt dat je 'm pak op z'n drankgebruik?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben bitchy als je het verdient hebt.Dan ben je niet bitchy, dan ben je gewoon onaardig.
Well, life can be a riot
Met een glas koude Cola.
Met ijs.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en dan zingen we stampen met je voeten.. zodat het zand van de schoenen gaat enz![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:
Well, life can be a riot
Dan stop ik een zand taartje in je mondquote:
Lunch![]()
Soep
MikeyttGod![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan stop ik een zand taartje in je mond![]()
![]()
Het gaat echt lekker hier de laatste tijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wuiven
MikeyttGod![]()
Vooruit je mag je mond daarna wel spoelen met waterquote:
nouquote:Op maandag 17 februari 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat echt lekker hier de laatste tijd
het houdt niet op
niet vanzelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kocht zaterdag brood, bleek het ongesneden brood te zijnFaal
Trotste mama van Ambar
Gewoon in plakken snijden met een goede broodmesquote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vooruit je mag je mond daarna wel spoelen met water![]()
![]()
En toen ging je het snijden?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
WtfOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: