SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jellinek beste nek
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ga nog wel een stukje wandelen. Moet ook naar de apotheekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niet lullig doen blauwe.\quote:
Je weet met zo goed als ik dat ik er echt hier een heel aantal wel leuk vind, sterker nog help nog even als het kan.
Maar is onderander dot enzo. maar ga er geen namen noemen.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet zelf niet zo lullig doen zwartequote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen blauwe.\
Je weet met zo goed als ik dat ik er echt hier een heel aantal wel leuk vind, sterker nog help nog even als het kan.
Maar is onderander dot enzo. maar ga er geen namen noemen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ookquote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me als de man in de opTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor het ookquote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef sp3c het volgende:
@:dotteke is kei- en keihard aan de kant gezet andersen dat voor heel bolk land
Maar er viel ook niets aan de kant te zetten want er was niets en er is niets
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik BEN de man in de OP!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik voel me als de man in de opWell, life can be a riot
Je noemt geen namen maar je benoemt Dotquote:Op maandag 17 februari 2025 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen blauwe.\
Maar is onderander dot enzo. maar ga er geen namen noemen.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet zelf niet zo lullig doen zwarte
Well, life can be a riot
hmmmmmssssssquote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het ooken dat voor heel bolk land
Maar er viel ook niets aan de kant te zetten want er was niets en er is niets![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Dot is natuurlijk geen naam, snap dat dan.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je noemt geen namen maar je benoemt DotWell, life can be a riot
Ik zie dat Kree wel een beetje invloed op je gehad heeftquote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het ooken dat voor heel bolk land
Of ik snap dingen gewoon niet meer
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Jou tijd is bijna gekomen grotetijdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dot is natuurlijk geen naam, snap dat dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja omdat naar mij ook? ook zie er geen kwaads in verder? ook weet dot heeft me altijd gesteund enzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je noemt geen namen maar je benoemt DotDo what you love, love what you do!![]()
Niemand hier heeft enige invloed op mijquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat Kree wel een beetje invloed op je gehad heeft
Of ik snap dingen gewoon niet meer![]()
IK zit in een deuk van het lachen hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, voel wel vanochtend wel zoquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je snel oud geworden
Well, life can be a riot
Maar ik ben net wakkerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou tijd is bijna gekomen grotetijd
Well, life can be a riot
Jouw tijdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou tijd is bijna gekomen grotetijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jellinek?Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Beter had je nog even kunnen slapen dusquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag:
Als ik vraag aan de projectleider of we kort kunnen zitten om mijn aandeel in dit project te bespreken en hij antwoordt met dat we dat even met het hele projectteam doen.
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
is zo echt?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand hier heeft enige invloed op mij![]()
IK zit in een deuk van het lachen hierDo what you love, love what you do!![]()
Dat is de nek van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule dikke meneerquote:Well, life can be a riot
Goh, wat wij met wolven hebben, heeft Rusland met tijgers https://www.nu.nl/buitenl(...)erische-tijgers.html
En ik maar denken dat die alleen nog maar in dierentuinen te vinden zijn
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Jellinek?Ah, oké.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is de nek van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule dikke meneerDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Verder fok!kenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Als ik vraag aan de projectleider of we kort kunnen zitten om mijn aandeel in dit project te bespreken en hij antwoordt met dat we dat even met het hele projectteam doen.
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Samequote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, voel wel vanochtend wel zo:')![]()
Hoiquote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Grrrrrrrr
@:Hemarookworst
@:Harrie
@:Kree
@:Shii
@:sinterklaaskapoentje
@:gebrokenglas
@:ToT
@:mascara-klodder
@:MizzezAmy
@:Kissingbird
@:KillemWieft
@:_username_
@:Koen66
@:GroteTijd
@:Dotteke
@:ieniminimuis
@:DJMO
@:pinnenmutske
@:JustinK
@:Roos94
@:Fogel
@:maily
@:Rob
@:Homijn
@:Sally
@:Dr.Mikey
@:Koekiemonster
@:MoeMoe
@:Lovely
@:HappyCharly
@:Aardappelschotel
@:Aapje30
@:sp3c
@:mario390
@:greysbones
@:DerRabbit
@:MikeyttI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Laatst vroeg je ook om dingen m.b.t je werk en trok je vervolgens je eigen plan, daarnaast "kennen" we jou online en niet IRL. Dus geen idee hoe jij bent. Zeker niet met iets als werk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
als ik jou ken. zou zeggen nu geen tijd voorquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?
als ik zelf was. wss maar meegedaan.Do what you love, love what you do!![]()
HoihoiDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Dat hij gelijk heeft omdat jij niet alleen in dat project zitquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatst vroeg je ook om dingen m.b.t je werk en trok je vervolgens je eigen plan, daarnaast "kennen" we jou online en niet IRL. Dus geen idee hoe jij bent. Zeker niet met iets als werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan herhaal je dat je een 1-op-1 gesprek met hem wil en niet met het hele team erbij.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
En dat moet hij respecteren.How can I make this topic about me?![]()
maar dit is kantoor mensen problemen. wat denk je dat ik zal zeggen als ik aannemers heb enbzo en geplande op dagen in uren. ?Do what you love, love what you do!![]()
Hoi pipeloiquote:Well, life can be a riot
Nou mijn gedachte zou zijn dat dat wel net zo handig is, om gelijk gezamenlijk ieders rol af te stemmen. Dan hoef je als projectleider niet tig afzonderlijke gesprekjes te voeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Maar ik vermoed dat jij het niet zo prettig vindt?Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
OpsaDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Je bent zelf een tijgerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Goh, wat wij met wolven hebben, heeft Rusland met tijgers https://www.nu.nl/buitenl(...)erische-tijgers.html
En ik maar denken dat die alleen nog maar in dierentuinen te vinden zijn![]()
Transparantie wil hij bieden. Maar als het iets is dat je persoonlijk over jezelf wil bespreken, dan moet je dat onder 4 ogen kunnen doen toch.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je al wat teruggehoord?quote:Well, life can be a riot
Dat lijkt mij wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef StevenHyde het volgende:
Transparantie wil hij bieden. Maar als het iets is dat je persoonlijk over jezelf wil bespreken, dan moet je dat onder 4 ogen kunnen doen toch.How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat je kantoorgenoten zouden zeggen dat je misschien eventjes die fles aan de kant moet zettenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef kree het volgende:
maar dit is kantoor mensen problemen. wat denk je dat ik zal zeggen als ik aannemers heb enbzo en geplande op dagen in uren. ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: