is zo echt?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand hier heeft enige invloed op mij![]()
IK zit in een deuk van het lachen hier
Dat is de nek van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule dikke meneerquote:
Ah, oké.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is de nek van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule dikke meneer
Verder fok!kenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Als ik vraag aan de projectleider of we kort kunnen zitten om mijn aandeel in dit project te bespreken en hij antwoordt met dat we dat even met het hele projectteam doen.
Wat is jullie gedachten dan? Als je mij kent?
Samequote:Op maandag 17 februari 2025 10:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, voel wel vanochtend wel zo
Hoiquote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Grrrrrrrr
@:Hemarookworst
@:Harrie
@:Kree
@:Shii
@:sinterklaaskapoentje
@:gebrokenglas
@:ToT
@:mascara-klodder
@:MizzezAmy
@:Kissingbird
@:KillemWieft
@:_username_
@:Koen66
@:GroteTijd
@:Dotteke
@:ieniminimuis
@:DJMO
@:pinnenmutske
@:JustinK
@:Roos94
@:Fogel
@:maily
@:Rob
@:Homijn
@:Sally
@:Dr.Mikey
@:Koekiemonster
@:MoeMoe
@:Lovely
@:HappyCharly
@:Aardappelschotel
@:Aapje30
@:sp3c
@:mario390
@:greysbones
@:DerRabbit
@:Mikeytt
Laatst vroeg je ook om dingen m.b.t je werk en trok je vervolgens je eigen plan, daarnaast "kennen" we jou online en niet IRL. Dus geen idee hoe jij bent. Zeker niet met iets als werk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Als ik vraag aan de projectleider of we kort kunnen zitten om mijn aandeel in dit project te bespreken en hij antwoordt met dat we dat even met het hele projectteam doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
als ik jou ken. zou zeggen nu geen tijd voorquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Dat hij gelijk heeft omdat jij niet alleen in dat project zitquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatst vroeg je ook om dingen m.b.t je werk en trok je vervolgens je eigen plan, daarnaast "kennen" we jou online en niet IRL. Dus geen idee hoe jij bent. Zeker niet met iets als werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan herhaal je dat je een 1-op-1 gesprek met hem wil en niet met het hele team erbij.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Hoi pipeloiquote:
Nou mijn gedachte zou zijn dat dat wel net zo handig is, om gelijk gezamenlijk ieders rol af te stemmen. Dan hoef je als projectleider niet tig afzonderlijke gesprekjes te voeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag:
Je bent zelf een tijgerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Goh, wat wij met wolven hebben, heeft Rusland met tijgers https://www.nu.nl/buitenl(...)erische-tijgers.html
En ik maar denken dat die alleen nog maar in dierentuinen te vinden zijn
Heb je al wat teruggehoord?quote:
Dat lijkt mij wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef StevenHyde het volgende:
Transparantie wil hij bieden. Maar als het iets is dat je persoonlijk over jezelf wil bespreken, dan moet je dat onder 4 ogen kunnen doen toch.
Ik denk dat je kantoorgenoten zouden zeggen dat je misschien eventjes die fles aan de kant moet zettenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef kree het volgende:
maar dit is kantoor mensen problemen. wat denk je dat ik zal zeggen als ik aannemers heb enbzo en geplande op dagen in uren. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |