Tramstraat kan je wel leuk winkelen volgens mij. Zelf nooit overheen gelopen, maar wel veel langsgereden. Was er altijd drukquote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa
welkom jullie keertje. er is leuker aan strandtenten onderhand trouwens.
euh nee zal wel zeggen als ik wat terug heb iig. ik zou het btw wel willen. maar een simpele fillmpje enzo werd ten gronde in gericht en mocht ik niet doen om veiligheid risico.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff anonimiseren en hier pasten joh
Slappe ventquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee zal wel zeggen als ik wat terug heb iig. ik zou het btw wel willen. maar een simpele fillmpje enzo werd ten gronde in gericht en mocht ik niet doen om veiligheid risico.
tramstraat sucks.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tramstraat kan je wel leuk winkelen volgens mij. Zelf nooit overheen gelopen, maar wel veel langsgereden. Was er altijd druk
Welke van de drie?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Katwijk is echt het saaiste dorp ooit
Ook een van de grijstequote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Katwijk is echt het saaiste dorp ooit
Hmm misschien niet leuk om te horen, maar wel handig dat de teamleden wel weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. En dat het duidelijk is wie wat doet.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gaat om hoe hij ziet wat mijn bijdrage is bij het project. Niet wat Pietje en Klaasje gaan doen.
En discussie over wat hij ziet als mijn bijdrage en dat wil ik best doen waar de rest bij zit hoor, maar dat is misschien niet altijd leuk voor hen om te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef Fogel het volgende:
Meer koffie?Ja, laten we dat maar doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
Er zitten ook een paar persoonlijke kwesties tussen die ik niet gelijk aan de grote klok hoef te hangen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien niet leuk om te horen, maar wel handig dat de teamleden wel weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. En dat het duidelijk is wie wat doet.
Kan zijn dat de projectleider ook gelijk van de andere teamleden horen hoe zij hun bijdrage zien, om het vervolgens gezamenlijk af te stemmen.
Afhankelijk van hoe je de vraag bracht, kan natuurlijk ook zijn dat hij denkt dat de taakverdeling niet duidelijk is en er een extra uitleg voor het hele team nodig is.
Je gaat het meemaken!
Amyyyyyyyyquote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien niet leuk om te horen, maar wel handig dat de teamleden wel weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. En dat het duidelijk is wie wat doet.
Kan zijn dat de projectleider ook gelijk van de andere teamleden horen hoe zij hun bijdrage zien, om het vervolgens gezamenlijk af te stemmen.
Afhankelijk van hoe je de vraag bracht, kan natuurlijk ook zijn dat hij denkt dat de taakverdeling niet duidelijk is en er een extra uitleg voor het hele team nodig is.
Je gaat het meemaken!
Kan wel een borreltje gebruiken maar natuurlijk alleen met blauwenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
echt. meneer de directeur met je borreltje en in drie delig pak?
TUURLIJK niet. we gaan skinny dippen enzo.
Zou nog een keer naar die SeaSide Shopping Center gaan, maar is er nooit van gekomenquote:
Meer koffie?Ja gooi er nog maar een kop in hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ohwquote:
euhg ik had dit allemaal online gezet he? maar werd gedwongen door werk het weg te halen. of althans. safety werd het onder gebracht. ik heb het filmpje btw nog wel., mag je zelf zeggen hoe gevaarlijk dat was?quote:
De parkeergarage zien als "mooi" zegt ook meteen alles over de staat van Katwijkquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Katwijk. Mooi strand, mooie parkeergarage, maar voor de rest heb ik geen interessante dingen gezien daar.
Volgens mij ben ik nog nooit in Katwijk geweest.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Katwijk. Mooi strand, mooie parkeergarage, maar voor de rest heb ik geen interessante dingen gezien daar.
Meer koffie?Thee aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
er rijdt daar geeneens een tramquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tramstraat kan je wel leuk winkelen volgens mij. Zelf nooit overheen gelopen, maar wel veel langsgereden. Was er altijd druk
Recalitrant mensquote:
Oh ja, kun je niet zeggen dat je het daarom liever eerst privé wil bespreken? Dat hoort de projectleider wel te snappenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zitten ook een paar persoonlijke kwesties tussen die ik niet gelijk aan de grote klok hoef te hangen.
Nee, dat was ook het eerste wat ik neerzette op Tripadvisor "Erg veel grijs op straat, beter dan blauw. Jammer van de leugens, er rijdt namelijk helemaal geen Tram op de Tramstraat"quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er rijdt daar geeneens een tram
Gewoon ff met het pijpmatje langs gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, kun je niet zeggen dat je het daarom liever eerst privé wil bespreken? Dat hoort de projectleider wel te snappen
The fuckquote:
je mag mee. als politie. zo slechte ben je niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kan wel een borreltje gebruiken maar natuurlijk alleen met blauwen
Ja inderdaad, moest eerst mijn auto sneeuwvrij makenquote:
heel vroeger welquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, dat was ook het eerste wat ik neerzette op Tripadvisor "Erg veel grijs op straat, beter dan blauw. Jammer van de leugens, er rijdt namelijk helemaal geen Tram op de Tramstraat"
Het was hier vannacht -6. Ongekend koud...quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, moest eerst mijn auto sneeuwvrij maken
Juist. fikkie steken op nstarnd enzo en bbq. fuck horecaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat doet iemand anders al in het projectteamquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff met het pijpmatje langs gaan
Waarschijnlijk wel, anders zou het vermoedelijk geen tramstraat heten.quote:
GG!quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was hier vannacht -6. Ongekend koud...
Periode dat ik er was schrok ik bijna van de hoeveelheid grijs. Er loopt daar am-per jeugd rond, denk dat 80% 65+ isquote:
Vorst is geen probleem, auto lekker voorverwarmen en dan zijn de ramen ijsvrij. Maar er lag 5-10cm op de auto en daar kan geen voorverwarming tegenop.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was hier vannacht -6. Ongekend koud...
Heb je wel geslapenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Juist. fikkie steken op nstarnd enzo en bbq. fuck horeca
nstarndquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Juist. fikkie steken op nstarnd enzo en bbq. fuck horeca
Klopt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG!
ongekend![]()
![]()
het was -6
het is echt wel eens een stuk kouder geweest![]()
het is dus een plaats waar prima wonen is als je oud bent en van rust houdt maar voor vertier kan je beter verder kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Periode dat ik er was schrok ik bijna van de hoeveelheid grijs. Er loopt daar am-per jeugd rond, denk dat 80% 65+ is
Je kan 3x naar de kerk op zondagquote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is dus een plaats waar prima wonen is als je oud bent en van rust houdt maar voor vertier kan je beter verder kijken
Ik zie de mods meer als scheidsrechtersquote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
je mag mee. als politie. zo slechte ben je niet.
vooroordelen weer?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan 3x naar de kerk op zondag
Ja. Al is het sowieso wel een leuke plaats als je van rust houdt, want er hangt daar echt een hele rustige sfeer viel mij op.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is dus een plaats waar prima wonen is als je oud bent en van rust houdt maar voor vertier kan je beter verder kijken
mooi duingebied ook wel om te wandelen. min of meer mijn werkgebied. en sukcs niet. ik wilde nog wel eens vragen mss DJMO. maar weet neigt of het nu nog mag. tis echt heel strikt geworden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Al is het sowieso wel een leuke plaats als je van rust houdt, want er hangt daar echt een hele rustige sfeer viel mij op.
En als je in de juist omgeving woont heb je wel mooi uitzicht, was ook wel prettig. Wakker worden, woonkamer in lopen en allemaal boten zien liggenKopje koffie achter de computer, naar links kijken en je ziet het bootleven
Heb er nooit echt veel gewandeld zelf. Wel wat blokjes rond de wijk, maar ben met haar letterlijk maar 1x echt "aan de wandel" gegaan en dat was naar 't strand in Januariquote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
mooi duingebied ook wel om te wandelen. inne min of meer mijn werkgebied. en suk niet. ik wilde nog wel eens vragen mss DJMO. maar weet neigt of het nu nog mag. tips echt heel strikt geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat stukje bos wat letterlijk naast d'r woning lag was ook prettig om te lopen ja
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hmm managers, ja dan snap ik je probleem welquote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar op een beeld te geven: het projectteam bestaat uit 5 mensen waarbij er 3 mensen het woord manager in hun titel rol hebben. En ik ben eigenlijk wel een heel erg autonoom persoon met een authoriteitsprobleem.
Wat is er met mij?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
mooi duingebied ook wel om te wandelen. min of meer mijn werkgebied. en sukcs niet. ik wilde nog wel eens vragen mss DJMO. maar weet neigt of het nu nog mag. tis echt heel strikt geworden.
Hij wil een keer met je wandelen in Katwijkquote:
mee gaan beetje buitengebieden van Berkheide en meihendel. dat wilde ik,. maar denk kan niet meer nu. althans. of we moeten creatief zijn.quote:
? zal ff zo doorgeven. dat die motherfuckers je ff een opdracht moeten gevenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon een fucking opdracht en laat me lekker met rust joh
Drink er nog eenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
? zal ff zo doorgeven. dat die motherfuckers je ff een opdracht moeten geven
Geflopte scheidsrechters dan toch wel?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zie de mods meer als scheidsrechters
Is goed ik app je baas ffquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je dan op het matje komen?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff met het pijpmatje langs gaan
Oh nou sorry hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben serieus een pijpmatje op de zaakquote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je dan op het matje komen?
Daar heb ik het komende half jaar sowieso geen tijd voor.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
mee gaan beetje buitengebieden van Berkheide en meihendel. dat wilde ik,. maar denk kan niet meer nu. althans. of we moeten creatief zijn.
Nee ik ben een zeer goede refquote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geflopte scheidsrechters dan toch wel?
waar vraag je nu om? ,wil wel helpen als kan, maar ok ja. wat je nu zegt.quote:
schroom niet om later te vragen, altijd wil ik wel ff kijken of kan. evt geregeld dus en officieel.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar heb ik het komende half jaar sowieso geen tijd voor.
Ik heb het oorspronkelijk niet eens tegen jou, anders had ik je wel gequote.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar vraag je nu om? ,wil wel helpen als kan, maar ok ja. wat je nu zegt.. Zou vooral doen enzo. helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |