Ik zou het niet doenquote:
quote:
Was wel bijzonder om zo impulsief om kwart over 12 in de nacht zo'n mail te sturen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk dat je kantoorgenoten zouden zeggen dat je misschien eventjes die fles aan de kant moet zetten
Waarom vraag je het als je toch niks met het antwoord doet?quote:
Tis vakantie, en ik zit hier niet op sgoolquote:
Wat is dit nu weer voor een vraag?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je toch niks met het antwoord doet?
Oke sgatquote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis vakantie, en ik zit hier niet op sgool
?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je toch niks met het antwoord doet?
Ja ik wel, ik neem dit toch allemaal niet serieusquote:
Misschien quote 'ie de verkeerde perongelukquote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vraag?
Zie post 51quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vraag?
Hey Fogelquote:
quote:
quote:
Het gaat om hoe hij ziet wat mijn bijdrage is bij het project. Niet wat Pietje en Klaasje gaan doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou mijn gedachte zou zijn dat dat wel net zo handig is, om gelijk gezamenlijk ieders rol af te stemmen. Dan hoef je als projectleider niet tig afzonderlijke gesprekjes te voeren.
Maar ik vermoed dat jij het niet zo prettig vindt?
vind nou wel schatje van DTS en meen ik echt? weet ik veel dat iedereen er ineens weer dan moeilijk over doet?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wel, ik neem dit toch allemaal niet serieus
@greysbonesquote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
vind nou wel schatje van DTS en meen ik echt? weet ik veel dat iedereen er ineens weer dan moeilijk over doet?
Is een complimentquote:Op maandag 17 februari 2025 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Is dit een sneer?
Je moet niet tijger doen als je pussy bent
Graag gedaanquote:
Deze man stelt juiste vragen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd? Doe eens copy/paste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |