SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zeg maar ff wat ik erover denk, enne mss is dat wel kortzichtig. maar ben die bemoeial USA beetje zat aan het worden ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Grrrrrrrr
@:Hemarookworst
@:Harrie
@:Kree
@:Shii
@:sinterklaaskapoentje
@:gebrokenglas
@:ToT
@:mascara-klodder
@:MizzezAmy
@:Kissingbird
@:KillemWieft
@:_username_
@:Koen66
@:GroteTijd
@:Dotteke
@:ieniminimuis
@:DJMO
@:pinnenmutske
@:JustinK
@:Roos94
@:Fogel
@:maily
@:Rob
@:Homijn
@:Sally
@:Dr.Mikey
@:Koekiemonster
@:MoeMoe
@:Lovely
@:HappyCharly
@:Aardappelschotel
@:Aapje30
@:sp3c
@:mario390
@:greysbones
@:DerRabbit
@:MikeyttGeen mention ontvangen!
Ennnnn ik dacht dat het topic daarna gelijk op slot gegooid was!
![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Geen mention ontvangen!
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Geen mention ontvangen!
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Zo erg is dat toch nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
Haal mij van die godverdomme mention lijst af elke tanterminuut[ afbeelding ]
![]()
![]()
Anders ga je ff huilen als een klein kindquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat ze nu de big bad bully of the world aan het spelen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg maar ff wat ik erover denk, enne mss is dat wel kortzichtig. maar ben die bemoeial USA beetje zat aan het worden ook.
Je trapt open deuren in en doet het alsof het geweldig is dat jij er zo over denkt!![]()
![]()
LOL Gaza strook maar platwalsen enzo en iedereen die er woont moet maar ff naar naburige landen.
makkelijk gezegd he. wat zei ie nu, nieuwe tropische Riviera
GVD zeg. hoe erg kan je in je eigen reet zitten. maarja ver weg verhaal voor hun wss.Do what you love, love what you do!![]()
Echt hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders ga je ff huilen als een klein kind![]()
Aai over je bolletje!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
LOL Gaza strook maar platwalsen enzo en iedereen die er woont moet maar ff naar naburige landen.
GVD zeg. hoe erg kan je in je eigen reet zitten. maarja ver weg verhaal voor hun wss.Ennnnnn rust.........
![]()
![]()
van mij mag jequote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef SwJ het volgende:
Ik dacht dat dat "in" was tegenwoordig, mention-terreur.![]()
![]()
Trump gaat dat fixen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
GVD zeg. hoe erg kan je in je eigen reet zitten. maarja ver weg verhaal voor hun wss.Don't follow me. I am lost too
.
maarja joh maak er een oorlog ban van USA only. en dan als het mss nog ergens op gaat lijken. ga je gewoon weg.
Zoekt de rest het wel weer uit, laffe actie was dat ook.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Aai over je bolletje!Ennnnnn rust.........
Mand!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende: @:Grrrrrrrr @:Hemarookworst @:Harrie @:Kree @:Shii @:sinterklaaskapoentje @:gebrokenglas @:ToT @:mascara-klodder @:MizzezAmy @:Kissingbird @:KillemWieft @:_username_ @:Koen66 @:GroteTijd @:Dotteke @:ieniminimuis @:DJMO @:pinnenmutske @:JustinK @:Roos94 @:Fogel @:maily @:Rob @:Homijn @:Sally @:Dr.Mikey @:Koekiemonster @:MoeMoe @:Lovely @:HappyCharly @:Aardappelschotel @:Aapje30 @:sp3c @:mario390 @:greysbones @:DerRabbit @:Mikeytt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
We nemen het mee naar achteren, reactietermijn 100 dagenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
voorbeelden iemand? Ik kan er een paar noemen wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
maarja joh maak er een oorlog ban van USA only. en dan als het mss nog ergens op gaat lijken. ga je gewoon weg.
Zoekt de rest het wel weer uit, laffe actie was dat ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ow als het ze zou lukken een oorlog ban van te maken, dan is Trump idd de grote vredesstichter die hij volgens eigen zeggen wil zijn!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
Zoekt de rest het wel weer uit, laffe actie was dat ook.![]()
![]()
Als SWJ het doet kunnen we iedereen helemaal de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de hont en de kad helemaal snoeihard furieus vies mad kapot mentionenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owh dan jou ff extra vaak mentionennnnnnnnquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spaar ze op tot 500 ofzo en dan klik ik ze in 1x weg![]()
![]()
Me
.
zo lekker voor de leesbaarheid in de topics ookquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spaar ze op tot 500 ofzo en dan klik ik ze in 1x weg![]()
![]()
Maar dat staat los van z'n mentionquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik heb zojuist wel een dik trauma opgelopen door @:swj hoor!!!![]()
![]()
alleen als hij de wereldlijder over alles mag zijn ja? wat ie wil,. ,maar wat nooit gaat gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow als het ze zou lukken een oorlog ban van te maken, dan is Trump idd de grote vredesstichter die hij volgens eigen zeggen wil zijn!
Dat is idd wat hij wil, de leider zijn over hele wereld en alle landen:')Do what you love, love what you do!![]()
Mag gewoonquote:Op zondag 16 februari 2025 21:51 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Owh dan jou ff extra vaak mentionennnnnnnn![]()
![]()
Lekkerrrrrquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als SWJ het doet kunnen we iedereen helemaal de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de hont en de kad helemaal snoeihard furieus vies mad kapot mentionen![]()
![]()
Ja kut, moet ik soms ook mention-paintjes gaan maken?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als SWJ het doet kunnen we iedereen helemaal de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de hont en de kad helemaal snoeihard furieus vies mad kapot mentionen![]()
![]()
![]()
Ik mention...Don't follow me. I am lost too
.
Eén mention dus. Mooi. Dan zijn we klaar dusquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gelijke monniken, gelijke kappenF.K.A. SuperwormJim![]()
ik ben geen fan van trump. vind het maar een egocentrische klootzak die vooral aan zichzelf denktDo what you love, love what you do!![]()
Doe esquote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, moet ik soms ook mention-paintjes gaan maken?Trust nobody![]()
Mag maar hoeft niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, moet ik soms ook mention-paintjes gaan maken?
Enkel als jij je daartoe geroepen voelt
Ik heb nu al 3 notificaties van je.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Eén mention dus. Mooi. Dan zijn we klaar dus![]()
Ik vind het wel tof dat jij stug in je uppie doorpraat over Trump terwijl niemand meedoetquote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef kree het volgende:
ik ben geen fan van trump. vind het maar een egocentrische klootzak die vooral aan zichzelf denktTrust nobody![]()
met bolkenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
Ok nu allemaal gewoon weer door met leven![]()
![]()
Dat is hij ook.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef kree het volgende:
ik ben geen fan van trump. vind het maar een egocentrische klootzak die vooral aan zichzelf denktDon't follow me. I am lost too
.
Fixedquote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
Ok nu allemaal gewoon weer door met leven bolken
Kut voor jequote:Op zondag 16 februari 2025 21:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 notificaties van je.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat staat los van z'n mention
Maria is ook gelijk aan de Cydectin Drench gegaan.![]()
helaas zijn USA mensen kortzichtig vooral en gaan er in mee, maar die man is tijdelijk geweldig, volgende termijn zitten de volgende met ellende., Maarja is business man he. dus boeie hij heeft de winst al.Do what you love, love what you do!![]()
Al die stinkende rijkerds...Don't follow me. I am lost too
.
Och verhef je Trump meteen tot goddelijke status?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
alleen als hij de wereldlijder over alles mag zijn ja? wat ie wil,. ,maar wat nooit gaat gebeuren natuurlijk.
Dat is idd wat hij wil, de leider zijn over hele wereld en alle landen:')
Sterft Trump aan het kruis voor ons?![]()
Vind dit zo'n eng plaatjequote:Op zondag 16 februari 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maria is ook gelijk aan de Cydectin Drench gegaan.Trust nobody![]()
Meetupdate van 16-02-2025:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
-irritant persoon verwijderd van de mention list en uitgesloten van verdere deelname aan DTS-meets![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟩 @SjW (komt uiteraard)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
[spoiler]
☑️ Alleen de Nachtclub trekt mij niet zo, zal ik toch komen?
Natuurlijkwe gaan er een heel gezellig en gevarieerd programma van maken door het gezellige Tilburg en als je niet mee wilt naar de nacht kun je gewoon wat eerder vertrekken.
☑️ Ik vind het spannend en ben nog nooit bij een meeting geweest.... HELP
Voor iedereen is de eerste keer naar een meeting gaan spannend natuurlijk maar dat moet nooit een reden zijn om niet te gaan
Eerlijk gezegd ken ik geen mensen die wel ooit naar een meeting zijn gegaan en daarna echt NOOIT meer
Je moet het een beetje zien als je eerste keer seksDat is allemaal heel spannend en lijkt heel erg leuk en dat is het dan uiteindelijk ook
Gewoon Ja zeggen en zorgen dat je er bij bent, de rest komt allemaal goed.
Of zoals @:sinterklaaskapoentje al eerder zei
"Was wel spannend aan het begin maar na een kwartier al was de druk eraf. Je kent elkaar online al en dat heb je gemeen."
☑️ mascara-klodder wil gewoon alleen een drankje komen doen en op tijd naar huis, mag dat ook?
Kort: Dat natuurlijk
Nog Korter: JA
Er is geen enkele verplichting tot deelname aan welk deel van de meeting dan ook dus kom je alleen gezellig ff hoi zeggen of wat drinken laat dan vooral je naam gewoon op groen zetten want dat vinden we gezellig![]()
☑️ Kree vraagt zich hardop af Of je op deze meeting een Fok! Stelletje kunt worden?
Kort: Dat kan
Kom je tijdens een meeting een leuk ding tegen (man, vrouw, heks, fles of fust) en je blijft er aan plakken kun je je de volgende ochtend gewoon op het Forum registreren als een Stelletje en de meeste mensen zullen dat dan serieus nemen (Niet te verwarren met serieus nemen) Heeft je nieuwe partner nog geen account dan kan die er gewoon ff snel 1 aan maken en heb je weer gelijk![]()
☑️ Kan er op deze Meet ook Schrobbeler gedronken worden?
Jazeker en MizzezAmy is in Februari al gaan oefenen
Het zal niemand verbazen dat er geen enkele drank verboden gaat zijn op deze meeting dus wil je lekker meedoen dan is het verstandig op tijd te gaan trainen met deze heerlijke kruidenbitter
☑️ Wat een leuk blauw blokje met een vinkje er in staat er bij de FAQ's heb je dat zelf bedacht?
Nee dat is de inbreng van @:JustinK die Dat als stille hint heeft gegeven
Het is vanzelfsprekend dat we niet met de vinkjes van JustinK gaan lopen pronken
☑️ Ik hoor ook geruchten over een meeting in Katwijk? Wie organiseerd dat want ik heb interesse..
Om misverstanden te voorkomen wil ik duidelijk maken dat ik het als idee heb aangedragen aan Kree
Wat hij er mee gaat doen of als iemand anders dat wil organiseren dan juich ik dat natuurlijk toe.
Heb wel alvast een mooie tatoo laten maken die we allemaal kunnen nemen zodat we elkaar kunnen herkennen
[ afbeelding ]
☑️ Hoe komen jullie er eigenlijk bij om deze Meet te organiseren?
Het begon ooit toen @:Hemarookworst en @:Grrrrrrrr zaten te filosoferen om een keer de nacht te bezoeken omdat Hema dat op TV had gezien
hemarookworst in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17775] messe
[/spoiler6Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef kree het volgende:
ik ben geen fan van trump. vind het maar een egocentrische klootzak die vooral aan zichzelf denktECHT?!?
![]()
zo denkt hij zelf wss wel ja, en dat is waarom ik hem al niet mag, zichzelf als verlosser zien.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Och verhef je Trump meteen tot goddelijke status?
Sterft Trump aan het kruis voor ons?. en almachtige.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
-irritant persoon verwijderd van de mention list en uitgesloten van verdere deelname aan DTS-meets![]()
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟩 @:SjW (komt uiteraard)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
[spoiler]
Natuurlijkwe gaan er een heel gezellig en gevarieerd programma van maken door het gezellige Tilburg en als je niet mee wilt naar de nacht kun je gewoon wat eerder vertrekken.
Voor iedereen is de eerste keer naar een meeting gaan spannend natuurlijk maar dat moet nooit een reden zijn om niet te gaan
Eerlijk gezegd ken ik geen mensen die wel ooit naar een meeting zijn gegaan en daarna echt NOOIT meer
Je moet het een beetje zien als je eerste keer seksDat is allemaal heel spannend en lijkt heel erg leuk en dat is het dan uiteindelijk ook
"Was wel spannend aan het begin maar na een kwartier al was de druk eraf. Je kent elkaar online al en dat heb je gemeen."
☑️ mascara-klodder wil gewoon alleen een drankje komen doen en op tijd naar huis, mag dat ook?
Er is geen enkele verplichting tot deelname aan welk deel van de meeting dan ook dus kom je alleen gezellig ff hoi zeggen of wat drinken laat dan vooral je naam gewoon op groen zetten want dat vinden we gezellig![]()
☑️ Kree vraagt zich hardop af Of je op deze meeting een Fok! Stelletje kunt worden?
Kom je tijdens een meeting een leuk ding tegen (man, vrouw, heks, fles of fust) en je blijft er aan plakken kun je je de volgende ochtend gewoon op het Forum registreren als een Stelletje en de meeste mensen zullen dat dan serieus nemen (Niet te verwarren met serieus nemen) Heeft je nieuwe partner nog geen account dan kan die er gewoon ff snel 1 aan maken en heb je weer gelijk![]()
Het zal niemand verbazen dat er geen enkele drank verboden gaat zijn op deze meeting dus wil je lekker meedoen dan is het verstandig op tijd te gaan trainen met deze heerlijke kruidenbitter
☑️ Wat een leuk blauw blokje met een vinkje er in staat er bij de FAQ's heb je dat zelf bedacht?
Het is vanzelfsprekend dat we niet met de vinkjes van JustinK gaan lopen pronken
☑️ Ik hoor ook geruchten over een meeting in Katwijk? Wie organiseerd dat want ik heb interesse..
Om misverstanden te voorkomen wil ik duidelijk maken dat ik het als idee heb aangedragen aan Kree
Wat hij er mee gaat doen of als iemand anders dat wil organiseren dan juich ik dat natuurlijk toe.
Heb wel alvast een mooie tatoo laten maken die we allemaal kunnen nemen zodat we elkaar kunnen herkennen
[ afbeelding ]
Het begon ooit toen @:Hemarookworst en @:Grrrrrrrr zaten te filosoferen om een keer de nacht te bezoeken omdat Hema dat op TV had gezien
[/spoiler6![]()
^ gebruik die laatste versie. Zit ik niet meer bijRevolutions are the locomotives of history.
Je schrijft @SwJ verkeerdquote:Op zondag 16 februari 2025 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Drink with mates!
[spoiler]
[ afbeelding ]
[/spoiler6![]()
Nee, ook in Weert en Roermond heeft hij die meningquote:
Huh jij vindt t vervelend en nu doe je t zelf?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Drink with mates!
[spoiler]
[ afbeelding ]
[/spoiler6Trust nobody![]()
Straks staat ie daarna weer op.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Och verhef je Trump meteen tot goddelijke status?
Sterft Trump aan het kruis voor ons?Don't follow me. I am lost too
.
Jeetje, inderdaad.quote:
Dacht altijd dat het SuperJormWim was
Revolutions are the locomotives of history.
Daar is het een troll voorquote:Op zondag 16 februari 2025 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh jij vindt t vervelend en nu doe je t zelf?![]()
Zelf geen problemen mee hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 21:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh jij vindt t vervelend en nu doe je t zelf?
Kratje 1,5 liter flessen 90% absint flessen zekerquote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij heeft weer een kratje achter de kiezen, gewoon ff lekker in meegaan!
FB / Kan deze emoticon worden toegevoegd? >:(quote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ga je ook huilen als jouw posts massaal geliked gaan worden @:Mikeytt?![]()
Wel als dat huilen zorgt voor meer likesquote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ga je ook huilen als jouw posts massaal geliked gaan worden @:Mikeytt?
Ja doen steeds like en ontliken allerlei random post van hemquote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ga je ook huilen als jouw posts massaal geliked gaan worden @:Mikeytt?
Uw ADH vitamine Worst
Like gegevenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
FB / Kan deze emoticon worden toegevoegd? >:(![]()
Nu al het beste FB topic van 2025quote:Op zondag 16 februari 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
FB / Kan deze emoticon worden toegevoegd? >:(Revolutions are the locomotives of history.
En daarna breekt de hel los.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hoho, het is nog geen 10 uur 's ochtends he!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kratje 1,5 liter flessen 90% absint flessen zeker![]()
ok som even op jullie allemaal,
wat vinden jullie goed aan Trump en wat niet als lijstje dus?Do what you love, love what you do!![]()
do's and don'tsquote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
wat vinden jullie goed aan Trump en wat niet als lijstje dus?![]()
Ik ben er wel een beetje klaar meequote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
wat vinden jullie goed aan Trump en wat niet als lijstje dus?![]()
Er is niks goed.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
wat vinden jullie goed aan Trump en wat niet als lijstje dus?Don't follow me. I am lost too
.
bv maak er wat creatiefs van, maar doe gewoon ff eerlijk vanuit gedachten voor ons hier dus?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik som helemaal niets opquote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
wat vinden jullie goed aan Trump en wat niet als lijstje dus?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Do do do
Da da da..Don't follow me. I am lost too
.
Volgens mij heb jij niet echt een goed idee hoe een democratisch electoraal systeem überhaupt werktquote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
nee naja mijn probleem. kan ook niet zoveel goeds verzinnen althans niet vanuit hier vanuit USA mensen mss wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Talkshow Kree draait door waar kree altijd te gast is in zijn eigen talkshowUw ADH vitamine Worst
Heb weleens een halve kop filterkoffie gemixt met een halve kop groene thee. Goed te doenquote:Revolutions are the locomotives of history.
Einde aan wokeness, en aan veel te veel corrupte overhead in de regering daar. (Wel met risico op een dictatuur.)quote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
Hij doet dappere pogingen om bepaalde conflicten in de wereld te eindigen, maar de vraag is met wat voor bedoelingen hij dat doet.
Hij heeft opdracht gegeven de gegevens over de moord op JFK en MLK en anderen ongecensureerd vrij te geven.
En zo zijn er nog wel veel meer andere dingen.
Staat wel genoeg ellende tegenover hoor, hij is absoluut geen heilige.![]()
jij mag ook niet als mod. want je moet onpartijdig zijn en de policy naleven over postsquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Talkshow Kree draait door waar kree altijd te gast is in zijn eigen talkshow
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Meer voor jouquote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb weleens een halve kop filterkoffie gemixt met een halve kop groene thee. Goed te doenTrust nobody![]()
Daarom vind ik hem zo geschikt voor de politiekquote:Op zondag 16 februari 2025 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet echt een goed idee hoe een democratisch electoraal systeem überhaupt werktUw ADH vitamine Worst
Een beetje het idee Wilders. Veel geschreeuw...en verder niks doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee naja mijn probleem. kan ook niet zoveel goeds verzinnen althans niet vanuit hier vanuit USA mensen mss wel.Don't follow me. I am lost too
.
Waarom kreeg ik hier geen mention van?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Mikeytt![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier geen mention van?
Je naam is niet in het groen geschreven![]()
![]()
Ja ik vroeg een tijdje terug al of hij weer op dreef was.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Talkshow Kree draait door waar kree altijd te gast is in zijn eigen talkshow![]()
Met je Trump-postsquote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
jij mag ook niet als mod. want je moet onpartijdig zijn en de policy naleven over posts
F.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
.
De Kree Kantine. Kan zo na die voetbal talkshow worden uitgezondenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Talkshow Kree draait door waar kree altijd te gast is in zijn eigen talkshow![]()
eens en noem je mss goeie dingen, maar ook heel aantal waar ik het totaal niet mee eens ben vanuit mijn gedachte.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Einde aan wokeness, en aan veel te veel corrupte overhead in de regering daar. (Wel met risico op een dictatuur.)
Hij doet dappere pogingen om bepaalde conflicten in de wereld te eindigen, maar de vraag is met wat voor bedoelingen hij dat doet.
Hij heeft opdracht gegeven de gegevens over de moord op JFK en MLK en anderen ongecensureerd vrij te geven.
En zo zijn er nog wel veel meer andere dingen.
Staat wel genoeg ellende tegenover hoor, hij is absoluut geen heilige.
hoe erg dat gaat uitwerken voor rest wereld weet ik niet, maarja al met al. zo iemand....... geef mij Obama dan maar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
jij mag ook niet als mod. want je moet onpartijdig zijn en de policy naleven over posts![]()
![]()
Trump
Vroeger had je nog daadkrachtige leiders
Omdat Trumpquote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier geen mention van?F.K.A. SuperwormJim![]()
Mwah, ik denk wel dat Trump meer inhoud heeft dan Wilders. Sowieso veel meer macht.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een beetje het idee Wilders. Veel geschreeuw...en verder niks doen.
Maar of dat allemaal goed gaat uitpakken is een tweede.
Het testosterongehalte in Amerika is wel met 450% gestegen, en dat is niet echt fantastisch!![]()
![]()
Ik werd geroepen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Woke LGTHBQ+-:vierkantswortel hoax, het is allemaal de schuld van de rabobank!quote:
Door SwJ kreeg een mentionquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
eens en noem je mss goeie dingen, maar ook heel aantal waar ik het totaal niet mee eens ben vanuit mijn gedachte.
hoe erg dat gaat uitwerken voor rest wereld weet ik niet, maarja al met al. zo iemand....... geef mij Obama dan maar.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo Jamai is ook veranderd zegPrecies wat ik dacht!
![]()
![]()
Begin eens een podcast @kree is heel hip tegenwoordigUw ADH vitamine Worst
ik irriteer me vooral dat de USA nu aan het zeggen is wat EU moet doen enzo. of dwingt ze min of meer.
Met dat hele Rusland conflict/
En laat staan israel want ook daar hebben ze aardige zeggenschap in.
Wat hij wil is 1 natie onder leiding van almachtige USA
laten we wel even begrijpen. waarom kwamen mensen naar USA?
wat was dat ook alweer?
Oja land van de vrijheid en ongekende mogelijkheden. onderhand heeft het zich als een monster ontwikkeld die de wereld wil heersen. en hoezeer ze dat doen hoe meer tegen ze krijgen ook.Do what you love, love what you do!![]()
Drama idd.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik denk wel dat Trump meer inhoud heeft dan Wilders. Sowieso veel meer macht.
Maar of dat allemaal goed gaat uitpakken is een tweede.
Het testosterongehalte in Amerika is wel met 450% gestegen, en dat is niet echt fantastisch!
Die Musk er nog bij
.
Ik ziettetquote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er hier heet aan toe, dus warm je lekker op!Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Begin eens een podcast @:kree is heel hip tegenwoordig
Bedtijd
.
en zeg het niet zelf, zie reacties op tienerfilmpje van vorige keer en die komen uit de Usa. maargoed die waren mss nog niet zo gebrainwasht.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef kree het volgende:
ik irriteer me vooral dat de USA nu aan het zeggen is wat EU moet doen enzo. of dwingt ze min of meer.
Met dat hele Rusland conflict/
En laat staan israel want ook daar hebben ze aardige zeggenschap in.
Wat hij wil is 1 natie onder leiding van almachtige USA
laten we wel even begrijpen. waarom kwamen mensen naar USA?
wat was dat ook alweer?
Oja land van de vrijheid en ongekende mogelijkheden. onderhand heeft het zich als een monster ontwikkeld die de wereld wil heersen. en hoezeer ze dat doen hoe meer tegen ze krijgen ook.
Jij wil dit jaar echt de winnaar zijn he?![]()
![]()
Tienerfilmpjes?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:07 schreef kree het volgende:
en zeg het niet zelf, zie reacties op tienerfilmpje van vorige keer en die komen uit de Usa. maargoed die waren mss nog niet zo gebrainwasht.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zit je vaak naar tienerfilmpjes te kijken dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:07 schreef kree het volgende:
en zeg het niet zelf, zie reacties op tienerfilmpje van vorige keer en die komen uit de Usa. maargoed die waren mss nog niet zo gebrainwasht.![]()
Er is in een werk/vriendengroep van mij een spreekwoord als er iemand vals begint te zingen genaamd: Ga voor de radio zingen, dan kunnen wij hem tenminste uit zetten!![]()
![]()
Ow wacht, we kunnen hier ook gewoon niet komen lezen wat kree te huilen heeft
Alleen met Trump als hoofdrolspelerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit je vaak naar tienerfilmpjes te kijken dan?F.K.A. SuperwormJim![]()
over dit soort dingen wel en denk ik hoe denken ze daar dan. in USA. en goed dat filmpje geeft dat goed weer.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit je vaak naar tienerfilmpjes te kijken dan?Do what you love, love what you do!![]()
Ow, straks begint hij weer over zijn cyberseks-verhaal!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat had ik niet achter hem gezocht![]()
![]()
Euhm. hahaha nu moet je ff uitleggen. want weet neit wat je dan nu bedoelt ?\quote:Op zondag 16 februari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, straks begint hij weer over zijn cyberseks-verhaal!
Maar laten we politiek ff gaan nu, heb er genoeg over gezegd wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, straks begint hij weer over zijn cyberseks-verhaal!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die ken ik nog niet maar klinkt als behoorlijk wtfquote:Op zondag 16 februari 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, straks begint hij weer over zijn cyberseks-verhaal!Uw ADH vitamine Worst
Iets met een grietje waarvan je spijt hebt dat je die niet gebatst had?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm. hahaha nu moet je ff uitleggen. want weet neit wat je dan nu bedoelt ?\
Maar laten we politiek ff gaan nu, heb er genoeg over gezegd wel.![]()
Ik weet niet hoeveel alcohol je in huis hebt, maar een paar flessen sterke rum heb je wel nodig om vannacht nog goed te slapen gezien het onderwerp van dat verhaalquote:![]()
Lief hoor dat je aan me denktquote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:MikeyttThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
owh dat...... heums naja dat was neit cyberseks enzo dan eigenlijk. meer van dat ik dacht dit kan niet enzo.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met een grietje waarvan je spijt hebt dat je die niet gebatst had?
je gaat 15 jaar terug nu he besef je je? LOL. maar idd dat had ik eens genoemd enzo.Do what you love, love what you do!![]()
*tapt nog een glasquote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel alcohol je in huis hebt, maar een paar flessen sterke rum heb je wel nodig om vannacht nog goed te slapen gezien het onderwerp van dat verhaal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach dat is het met ELK onderwerp het geval als kree eenmaal aan het woord is!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel alcohol je in huis hebt, maar een paar flessen sterke rum heb je wel nodig om vannacht nog goed te slapen gezien het onderwerp van dat verhaal![]()
![]()
![]()
Politiekquote:Op zondag 16 februari 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm. hahaha nu moet je ff uitleggen. want weet neit wat je dan nu bedoelt ?\
Maar laten we politiek ff gaan nu, heb er genoeg over gezegd wel.F.K.A. SuperwormJim![]()
Zolang jij t maar bepaalt.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
te saai en te langzaam. en hier kan het toch allemaal welF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb er maar een speciaal biertje bij gepakt want ik heb eindelijk weekendquote:
Sad but true jaquote:Op zondag 16 februari 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat is het met ELK onderwerp het geval als kree eenmaal aan het woord is!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er maar een speciaal biertje bij gepakt want ik heb eindelijk weekend
[..]
Sad but true ja![]()
Smile, it's free therapy.![]()
whah te serieus is het wat mij betreft daar. en hoewel waardeer ik en kom er nog wel eens.quote:
maar wil het ook nog leuk en grappig houden enzo. en niet over focking elke reactie tien keer na moeten denken voor ik hem post omdat ie daarna "politiek" weer onderuit wordt gehaald. en door mods dus.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, hier kun jij idd volledig gedachteloos gaan zitten posten!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
whah te serieus is het wat mij betreft daar. en hoewel waardeer ik en kom er nog wel eens.
maar wil het ook nog leuk en grappig houden enzo. en niet over focking elke reactie tien keer na moeten denken voor ik hem post omdat ie daarna "politiek" weer onderuit wordt gehaald.![]()
![]()
ik zit in m'n laatste uurtjequote:Op zondag 16 februari 2025 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er maar een speciaal biertje bij gepakt want ik heb eindelijk weekend
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Brand Upquote:Op zondag 16 februari 2025 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Wat ga je voor een biertje open trekken?![]()
Blond biertje met een hop bittere smaak, vond ik wel toepasselijk bij de situatie van vanavond in DTS
nou min of meer kan dat wel hier?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, hier kun jij idd volledig gedachteloos gaan zitten posten!
hoewel heel veel wat ik zeg meen ik eigenlijk best wel, zeg het wss niet zo helemaal correct. maar over het algemeen snappen jullie mss nog wel dat door het grappig te brengen ik ook nog wel een punt heb?
of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Is dit een sneerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brand Up![]()
Blond biertje met een hop bittere smaak, vond ik wel toepasselijk bij de situatie van vanavond in DTS![]()
Smile, it's free therapy.![]()
welke situatie?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brand Up![]()
Blond biertje met een hop bittere smaak, vond ik wel toepasselijk bij de situatie van vanavond in DTS
graag tekst en uitlegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gast, niemand boeit jouw usa-posts. Niemand gaat er inhoudelijk op in. Je houdt een monoloog en praat alleen tegen jezelf.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou min of meer kan dat wel hier?
hoewel heel veel wat ik zeg meen ik eigenlijk best wel, zeg het wss niet zo helemaal correct. maar over het algemeen snappen jullie mss nog wel dat door het grappig te brengen ik ook nog wel een punt heb?
of niet?
Maar hey, ga je gang verder.
F.K.A. SuperwormJim![]()
kracht van DTS is beetje dat je dingen kunt brengen in mss niet de normale taal, maar met humor enzo om beetje je punt te maken. en beetje niet zo drama achtig gelijk hoeft te zijn.
Daarvoor kom ik in DTS iig.Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt 40 topics vol lullen over dat je eigenlijk best wel vindt dat Trump wel eens wat meer aan de Europese welvaart zou mogen denken of zo.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou min of meer kan dat wel hier?
of niet?
Ja, iedereen zou het tof vinden als hij dat zou doen, maar het is niet bepaald realistisch om te denken dat dat 1 van de belangrijkste dingen aan zijn hoofd zou zijn.![]()
Ik heb net 7 dagen werk gedraaid en nu 3 dagen semi vrij vanaf morgen. Moet alleen nog even paar uurtjes werk in mijn eigen tijd doen die ik zelf kan indelen de komende 3 dagen thuis, dus ik verklaar het weekendquote:
praten tegen de muur is effectieverquote:Op zondag 16 februari 2025 22:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gast, niemand boeit jouw usa-posts. Niemand gaat er inhoudelijk op in. Je houdt een monoloog en praat alleen tegen jezelf.
Maar hey, ga je gang verder.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sneer, sneer. Dat is ook weer een groot woord.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
bolkquote:Op zondag 16 februari 2025 22:21 schreef kree het volgende:
kracht van DTS is beetje dat je dingen kunt brengen in mss niet de normale taal, maar met humor enzo om beetje je punt te maken. en beetje niet zo drama achtig gelijk hoeft te zijn.
Daarvoor kom ik in DTS iig.![]()
neenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneer, sneer. Dat is ook weer een groot woord.
hottentottententententoonstelling is een groot woordThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vraag ChatGPT maar om een samenvatting van DTS te maken ten kosten van 5 hectare regenwoudquote:Op zondag 16 februari 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke situatie?
graag tekst en uitleg
Weekend begint bij mij half half op de vrijdagochtend, thuis werken is toch altijd minder stressvolquote:Op zondag 16 februari 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net 7 dagen werk gedraaid en nu 3 dagen semi vrij vanaf morgen. Moet alleen nog even paar uurtjes werk in mijn eigen tijd doen die ik zelf kan indelen de komende 3 dagen thuis, dus ik verklaar het weekendSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneer, sneer. Dat is ook weer een groot woord.![]()
![]()
nee joh niemand boeit mijquote:Op zondag 16 februari 2025 22:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gast, niemand boeit jouw usa-posts. Niemand gaat er inhoudelijk op in. Je houdt een monoloog en praat alleen tegen jezelf.
Maar hey, ga je gang verder.
Daarom wordt er elke keer zoveel weer gevraagd.
Doe er nou gewoon niet zo moeilijk over? DTS werkt prima en als jij je je als MOD houdt bij naar de policy checken en daarop ingrijpen. dan is er geen probleem
Denk voor de rest maakt het iig wat discussie los waardoor dit topic werkt, hoewel mijn eigen mening nagelaten dus.Do what you love, love what you do!![]()
Jij hebt duidelijk nog nooit scrabbel met een Duitser gespeeldquote:Op zondag 16 februari 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
hottentottententententoonstelling is een groot woord
5 letters maar hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneer, sneer. Dat is ook weer een groot woord.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Laat mijn tenten er buiten he!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen
hottentottententententoonstelling is een groot woordIk heb ze net tentoongesteld, en ze zijn me hot, jonguh!
![]()
teveel moeitequote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag ChatGPT maar om een samenvatting van DTS te maken ten kosten van 5 hectare regenwoud
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is geen discussietopicreeks.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh niemand boeit mij
Doe er nou gewoon niet zo moeilijk over? DTS werkt prima en als jij je je als MOD houdt bij naar de policy checken en daarop ingrijpen. dan is er geen probleem
Denk voor de rest maakt het iig wat discussie los waardoor dit topic werkt, hoewel mijn eigen mening nagelaten dus.![]()
neinquote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit scrabbel met een Duitser gespeeld
Schmetterling
Er is letterlijk geen enkele discussie over usaquote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh niemand boeit mij
Denk voor de rest maakt het iig wat discussie los waardoor dit topic werkt, hoewel mijn eigen mening nagelaten dus.
F.K.A. SuperwormJim![]()
je was de soldaten vergetenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat mijn tenten er buiten he!Ik heb ze net tentoongesteld, en ze zijn me hot, jonguh!
Thuiswerken is wel het beste van de corona crisisquote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weekend begint bij mij half half op de vrijdagochtend, thuis werken is toch altijd minder stressvol
Iets met übersturmbahnführer.......en dan een hele zooi troep er achteraan.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit scrabbel met een Duitser gespeeld![]()
![]()
waarom zou je scrabble willen spelen met een duitser btw?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja nouja laat maar ook danquote:Op zondag 16 februari 2025 22:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Er is letterlijk geen enkele discussie over usa
als ik het typt hoor ik het ook gewoon zoquote:Op zondag 16 februari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt vast dat filmpje gezien over Duits versus andere talen!![]()
ow die staan er best vaakquote:Op zondag 16 februari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ik deze woorden van jou mag lezen tijdens mijn levensdagen zeg!
en dan toch
komt hij er op terugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
deed wel vakerquote:Op zondag 16 februari 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]Dat ik deze woorden van jou mag lezen tijdens mijn levensdagen zeg!
Maar ok heb er ff geen zin meer in om over die discussie in te gaan.
Weet je als jullie het niet meer leuk vinden dat ik hierin deelneem met al mijn lompe opmerkingen of dingen en discussies.
Zeg het maar en ga ik wel weg?
Maar over het algemeen vind ik die discussies juist wel leuk eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
AUFGEFRAUST UND UBER SPITZE SCHNELLL BITTE NUR JA!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 februari 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met übersturmbahnführer.......en dan een hele zooi troep er achteraan.
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow die staan er best vaak
en dan toch
komt hij er op terug![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: