SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zeg maar ff wat ik erover denk, enne mss is dat wel kortzichtig. maar ben die bemoeial USA beetje zat aan het worden ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Grrrrrrrr
@:Hemarookworst
@:Harrie
@:Kree
@:Shii
@:sinterklaaskapoentje
@:gebrokenglas
@:ToT
@:mascara-klodder
@:MizzezAmy
@:Kissingbird
@:KillemWieft
@:_username_
@:Koen66
@:GroteTijd
@:Dotteke
@:ieniminimuis
@:DJMO
@:pinnenmutske
@:JustinK
@:Roos94
@:Fogel
@:maily
@:Rob
@:Homijn
@:Sally
@:Dr.Mikey
@:Koekiemonster
@:MoeMoe
@:Lovely
@:HappyCharly
@:Aardappelschotel
@:Aapje30
@:sp3c
@:mario390
@:greysbones
@:DerRabbit
@:MikeyttGeen mention ontvangen!
Ennnnn ik dacht dat het topic daarna gelijk op slot gegooid was!
![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Geen mention ontvangen!
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Geen mention ontvangen!
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Zo erg is dat toch nietquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
Haal mij van die godverdomme mention lijst af elke tanterminuut[ afbeelding ]
![]()
![]()
Anders ga je ff huilen als een klein kindquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat ze nu de big bad bully of the world aan het spelen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg maar ff wat ik erover denk, enne mss is dat wel kortzichtig. maar ben die bemoeial USA beetje zat aan het worden ook.
Je trapt open deuren in en doet het alsof het geweldig is dat jij er zo over denkt!![]()
![]()
LOL Gaza strook maar platwalsen enzo en iedereen die er woont moet maar ff naar naburige landen.
makkelijk gezegd he. wat zei ie nu, nieuwe tropische Riviera
GVD zeg. hoe erg kan je in je eigen reet zitten. maarja ver weg verhaal voor hun wss.Do what you love, love what you do!![]()
Echt hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders ga je ff huilen als een klein kind![]()
Aai over je bolletje!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
LOL Gaza strook maar platwalsen enzo en iedereen die er woont moet maar ff naar naburige landen.
GVD zeg. hoe erg kan je in je eigen reet zitten. maarja ver weg verhaal voor hun wss.Ennnnnn rust.........
![]()
![]()
van mij mag jequote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef SwJ het volgende:
Ik dacht dat dat "in" was tegenwoordig, mention-terreur.![]()
![]()
Trump gaat dat fixen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
GVD zeg. hoe erg kan je in je eigen reet zitten. maarja ver weg verhaal voor hun wss.Don't follow me. I am lost too
.
maarja joh maak er een oorlog ban van USA only. en dan als het mss nog ergens op gaat lijken. ga je gewoon weg.
Zoekt de rest het wel weer uit, laffe actie was dat ook.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Aai over je bolletje!Ennnnnn rust.........
Mand!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende: @:Grrrrrrrr @:Hemarookworst @:Harrie @:Kree @:Shii @:sinterklaaskapoentje @:gebrokenglas @:ToT @:mascara-klodder @:MizzezAmy @:Kissingbird @:KillemWieft @:_username_ @:Koen66 @:GroteTijd @:Dotteke @:ieniminimuis @:DJMO @:pinnenmutske @:JustinK @:Roos94 @:Fogel @:maily @:Rob @:Homijn @:Sally @:Dr.Mikey @:Koekiemonster @:MoeMoe @:Lovely @:HappyCharly @:Aardappelschotel @:Aapje30 @:sp3c @:mario390 @:greysbones @:DerRabbit @:Mikeytt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
We nemen het mee naar achteren, reactietermijn 100 dagenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
voorbeelden iemand? Ik kan er een paar noemen wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
maarja joh maak er een oorlog ban van USA only. en dan als het mss nog ergens op gaat lijken. ga je gewoon weg.
Zoekt de rest het wel weer uit, laffe actie was dat ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ow als het ze zou lukken een oorlog ban van te maken, dan is Trump idd de grote vredesstichter die hij volgens eigen zeggen wil zijn!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef kree het volgende:
Zoekt de rest het wel weer uit, laffe actie was dat ook.![]()
![]()
Als SWJ het doet kunnen we iedereen helemaal de moeder, de vader, de zoon, de dochter, de hont en de kad helemaal snoeihard furieus vies mad kapot mentionenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owh dan jou ff extra vaak mentionennnnnnnnquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spaar ze op tot 500 ofzo en dan klik ik ze in 1x weg![]()
![]()
Me
Don't follow me. I am lost too
.
zo lekker voor de leesbaarheid in de topics ookquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spaar ze op tot 500 ofzo en dan klik ik ze in 1x weg![]()
![]()
Maar dat staat los van z'n mentionquote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik heb zojuist wel een dik trauma opgelopen door @:swj hoor!!!![]()
![]()
alleen als hij de wereldlijder over alles mag zijn ja? wat ie wil,. ,maar wat nooit gaat gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow als het ze zou lukken een oorlog ban van te maken, dan is Trump idd de grote vredesstichter die hij volgens eigen zeggen wil zijn!
Dat is idd wat hij wil, de leider zijn over hele wereld en alle landen:')Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: