SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
ALLEMAAL!!!!!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
IedereenDon't follow me. I am lost too
.
ben het met je eens, trouwens Vega zijn is ook niet zo goed voor het milieu?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook een hekel aan, I'M VEGAN!!!! Rot op laat anderen met rust en eet zelf de zooi die je wil eten maar val een ander er niet mee lastig.
iets ver van ons weg, maarja joh ach maakt niet uit tig hectare weg voor palmolie of soja aan regenwoud. ja allemaal goed,. geloof je het zelf?Do what you love, love what you do!![]()
Zei je zusje vannacht ook nog.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
.
Zo deden ze dat in dienst.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou je de kop van een kip doormidden snijden?Dan ben je ook niet goed bij je bolleke.
.
Kut TTDon't follow me. I am lost too
.
Het is allemaal 1 grote bullshit. Wat wij doen of vreten maakt niet heel veel uit. Vegetariërs kan ik begrijpen. Die doen dat omdat "beestjes zielig". Vegans? Nee, die verwoesten meer met hun vreetgedrag dan onze koeien vreten.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
ben het met je eens, trouwens Vega zijn is ook niet zo goed voor het milieu?
iets ver van ons weg, maarja joh ach maakt niet uit tig hectare weg voor palmolie of soja aan regenwoud. ja allemaal goed,. geloof je het zelf?Lach met een schone bips![]()
Met welk doel?quote:Biologielessen of zo? Lijkt me niet een normale manier om zo'n beest te slachten.
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Naar linksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik snap het zolang ze het uit principe doen (afgezien nog van dat het wss niet eens slim is zoals we als mensen zijn ontwikkeld en vlees nodig hebben)quote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 grote bullshit. Wat wij doen of vreten maakt niet heel veel uit. Vegetariërs kan ik begrijpen. Die doen dat omdat "beestjes zielig". Vegans? Nee, die verwoesten meer met hun vreetgedrag dan onze koeien vreten.
Maar alle drama erom. ik vindt t prima als iemand Vega wil zijn trouwens. maar leg het niet op als dat het gaat zijn om de problemen op te lossen. want die zijn heel anders.
met name grote bedrijven die alles over hele wereld heen en weer shippen naar goedkopere landen enzo, dat is het probleem.Do what you love, love what you do!![]()
Om te leren slachten.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Met welk doel?Biologielessen of zo? Lijkt me niet een normale manier om zo'n beest te slachten.
Ze sneden de kop er af en daarna moest je het klaarmaken om op te eten.
Raar wel om mee te maken.Don't follow me. I am lost too
.
Met oefening Pantserstorm moesten militairen een kip slachten door de kop af te snijden. Dan was je twee weken op oefening in het veld.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Met welk doel?Biologielessen of zo? Lijkt me niet een normale manier om zo'n beest te slachten.
![]()
Wel.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Die heb ik gedaan ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met oefening Pantserstorm moesten militairen een kip slachten door de kop af te snijden. Dan was je twee weken op oefening in het veld.Don't follow me. I am lost too
.
ik zei al langer jongens en meiden, ik zou premier moeten zijn. zou gelijk alle misverstanden hiervan uit de weg ruimen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja er af, maar hij had het over de kop doorsnijden. Niet de keel, maar de kop zelf.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Om te leren slachten.
Ze sneden de kop er af en daarna moest je het klaarmaken om op te eten.
Raar wel om mee te maken.
Niet er af snijden, maar doorsnijden.![]()
Minister President Kreequote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ik zei al langer jongens en meiden, ik zou premier moeten zijn. zou gelijk alle misverstanden hiervan uit de weg ruimen.Don't follow me. I am lost too
.
Het is geen probleem, maar een gemaakt iets waardoor je denkt afhankelijk te zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap het zolang ze het uit principe doen (afgezien nog van dat het wss niet eens slim is zoals we als mensen zijn ontwikkeld en vlees nodig hebben)
Maar alle drama erom. ik vindt t prima als iemand Vega wil zijn trouwens. maar leg het niet op als dat het gaat zijn om de problemen op te lossen. want die zijn heel anders.
met name grote bedrijven die alles over hele wereld heen en weer shippen naar goedkopere landen enzo, dat is het probleem.Iedereen kan lokaal kopen bij de boer.
Lach met een schone bips![]()
simpel leg ze op een hakblok en hak de kop eraf. zo bedoelde ik hetquote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er af, maar hij had het over de kop doorsnijden. Niet de keel, maar de kop zelf.
Niet er af snijden, maar doorsnijden.
Do what you love, love what you do!![]()
De kop werd er af gesneden idd.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er af, maar hij had het over de kop doorsnijden. Niet de keel, maar de kop zelf.
Niet er af snijden, maar doorsnijden.Don't follow me. I am lost too
.
hmmmms denk je? het kan wss idd. maar als je in randstad woont?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is geen probleem, maar een gemaakt iets waardoor je denkt afhankelijk te zijnIedereen kan lokaal kopen bij de boer.
Ja dat is wat anders dan de kop doorsnijden, tenzij je wel ongelooflijk scheel bent tijdens het hakken.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
simpel leg ze op een hakblok en hak de kop eraf. zo bedoelde ik het![]()
Het was een klein mesje. Maar goed scherp.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders dan de kop doorsnijden, tenzij je wel ongelooflijk scheel bent tijdens het hakken.Don't follow me. I am lost too
.
De NS bracht je vroeger tot ver in Polen, denk kort stukje buiten de randstad kan ook welquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms denk je? het kan wss idd. maar als je in randstad woont?
Doe dan een eerste stap en richt een partij op of word lid van een partijquote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ik zei al langer jongens en meiden, ik zou premier moeten zijn. zou gelijk alle misverstanden hiervan uit de weg ruimen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja nouja. ik heb het niet praktisch gedaan, maar ok ik ben wel voor als je vlees eet dat je ook dat stuk ervan moet zien. en zou doen,quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders dan de kop doorsnijden, tenzij je wel ongelooflijk scheel bent tijdens het hakken.
Denk hakblok mss wat sneller. maar zou ze de strot wel doorsnijden ook.Do what you love, love what you do!![]()
31 mei ff 'eten' in de Nacht toch.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze eet altijd in de nacht"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
wat voor partij zou bij mij passen denk je nu?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe dan een eerste stap en richt een partij op of word lid van een partijDo what you love, love what you do!![]()
Ik kijk al uit hoe je live zusjes grapjes gaat makenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
31 mei ff 'eten' in de Nacht toch.Uw ADH vitamine Worst
Extreem Groot Eigen Christelijk Gelijk lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor partij zou bij mij passen denk je nu?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja mijn vader heeft genoeg kippen geslacht. Het gebeurde zeer zelden dat de hersenstam doormidden gesneden werd. Hij sneed meestal de kop gewoon netjes van de hals af. Maar een kop doorsnijden?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was een klein mesje. Maar goed scherp.
Dat is meer als Mike the headless chicken:![]()
![]()
nou is christelijk teveel erin eigenlijk. want vanuit die motivatie heb ik het niet echt.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Extreem Groot Eigen Christelijk Gelijk lijkt me wel iets voor jou.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor partij zou bij mij passen denk je nu?![]()
Ik moet toch wel alle deelnemers aan de meet enigszins teleurstellen als ze dit soort kwaliteitsvrouwen verwachten bij de Nacht.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
31 Mei waiting for @:kree
[ afbeelding ]
Enorm Groot Opperhoofd.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Extreem Groot Eigen Christelijk Gelijk lijkt me wel iets voor jou.![]()
![]()
ik zie al weer de duivel ligt op de loer hiermee.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
31 Mei waiting for @:kree
[ afbeelding ]
Het is dat ik in buitenland ben anders zou ik er shinen in mijn jurkje.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet toch wel alle deelnemers aan de meet enigszins teleurstellen als ze dit soort kwaliteitsvrouwen verwachten bij de Nacht.Lach met een schone bips![]()
Weet ik tochquote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is dat ik in buitenland ben anders zou ik er shinen in mijn jurkje.
2 duivelskussens!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie al weer de duivel ligt op de loer hiermee.![]()
![]()
2 geloven op één kussen, ligt de duivel tussen!
Aldus mijn oma vroeger. En dat ging dan over katholiek en protestants
met als afkorting EGO. hmmmms. LOLquote:
Nee moet toch andere aanstellen om de campagne te leiden denk
Kies maar https://www.reddit.com/r/(...)e_political_parties/quote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor partij zou bij mij passen denk je nu?Uw ADH vitamine Worst
Bekende uitspraak idd!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2 geloven op één kussen, ligt de duivel tussen!
Aldus mijn oma vroeger. En dat ging dan over katholiek en protestants![]()
![]()
Ik moet duidelijk naar Noorwegen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kies maar https://www.reddit.com/r/(...)e_political_parties/"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laat Uw Lasten Haastig Achter Naast Nieuwe Evangelische Schriften dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
met als afkorting EGO. hmmmms. LOL
Nee moet toch andere aanstellen om de campagne te leiden denk![]()
ik persoonlijk als toekomstige partij en MP
Zou voor zijn om ons af te scheiden van de EU, maar wel de BENELUX aanhouden. en wie er mee willen doen daar aan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik klikte en hoopte Noorse hotties te zienquote:Op zondag 16 februari 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk naar Noorwegen.
En het warme bloed drinken zag ik op een foto.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met oefening Pantserstorm moesten militairen een kip slachten door de kop af te snijden. Dan was je twee weken op oefening in het veld.![]()
De PVDA heeft een roos met een vuist er in als symbool.
Misschien dat fruit als Kreeappels of nog beter Kreeperen symbool staat voor het volk te wachten staat als je aan de macht komt?![]()
Lekker zo'n sauna in met die babes toch.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik klikte en hoopte Noorse hotties te zien"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
inb4 Ozzy en z'n Wuhan-vleermuis!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
En het warme bloed drinken zag ik op een foto.![]()
![]()
Tell us daddyquote:Op zondag 16 februari 2025 20:41 schreef kree het volgende:
Zou voor zijn om ons af te scheiden van de EU, maar wel de BENELUX aanhouden. en wie er mee willen doen daar aan.
Doe dat maar niet @Paul, mijn UI gebruiken.quote:
Als jij kinderachtig doet over mentionen, doe ik kinderachtig hierover.![]()
Lijkt me stug. Heb ik in iedergeval nooit hoeven doen. Heb Pantserstorm 2 keer gedraaid.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
En het warme bloed drinken zag ik op een foto.![]()
sowieso kan alles niet slechter zijn als het nu is, dit kabinet is gedoemd om te mislukken. want geen visie, geen leider erover die zegt waar het op staat.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:43 schreef ToT het volgende:
De PVDA heeft een roos met een vuist er in als symbool.
Misschien dat fruit als Kreeappels of nog beter Kreeperen symbool staat voor het volk te wachten staat als je aan de macht komt?
Polder model. en ze komen er niet uit voorspel ik, over jaar weer stemmen.Do what you love, love what you do!![]()
Ozzy live te zien in Birmingham voor zijn allerlaatste live show solo en met Black Sabbath deze zomerquote:
ik kies ze als promo voor mijn campagne.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tell us daddy
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Of Oostenrijk of Wit-Ruslandquote:Op zondag 16 februari 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk naar Noorwegen.Uw ADH vitamine Worst
Kingstown in 40+ / Reclames van vroeger (30 + mag ook)quote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik klikte en hoopte Noorse hotties te zienDeze reclame uit 1991 is van Youtube verwijderd wegens het schenden van de regels!
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:41 schreef kree het volgende:
Zou voor zijn om ons af te scheiden van de EU, maar wel de BENELUX aanhouden. en wie er mee willen doen daar aan.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ozzy live te zien in Birmingham voor zijn allerlaatste live show solo en met Black Sabbath deze zomer![]()
![]()
Heb geen kaartjes.quote:
rutte was een leugenaar. daar mee eens, maar hij was wel leider, daarom heeft die fucker het zolang uitgehouden. was ie nou maar eerlijk geweest ipv in doofpot te stoppen. dan had het mss nog wat opgeleverd.
Maarneeee we zijn weer stukken naar jaren paars terug. opnieuw dan maar en gelukkig kan dat hier in democratie.Do what you love, love what you do!![]()
Ik begrijp dat je weer op dreef bent vanavond?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:47 schreef kree het volgende:
rutte was een leugenaar. daar mee eens, maar hij was wel leider, daarom heeft die fucker het zolang uitgehouden. was ie nou maar eerlijk geweest ipv in doofpot te stoppen. dan had het mss nog wat opgeleverd.
Maarneeee we zijn weer stukken naar jaren paars terug. opnieuw dan maar en gelukkig kan dat hier in democratie.![]()
Ja joh, super slappe line up verder toch:quote:
https://festileaks.com/festival/back-to-the-beginning/2025"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rutte leugenaar, leider en fucker in 1 post noemenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:47 schreef kree het volgende:
Maarneeee we zijn weer stukken naar jaren paars terug. opnieuw dan maar en gelukkig kan dat hier in democratie.
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja joh, super slappe line up verder toch:
https://festileaks.com/festival/back-to-the-beginning/2025Motherfucker!
![]()
![]()
frustreer me hier soms over enzo, op dreef tja mss. maar trek me dat soms aan. en ben het zo niet eens met politiek en hoe het gaat, niet in NL alleen maar ook wereldwijd.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je weer op dreef bent vanavond?
blij dat ik mijn aandelen teruggetrokken heb uit alles. net voor eind dec. Want was mooie 20% winst en voorzag dit drama al. en idd ze zijn dik gedaald tot in dik min erover.Do what you love, love what you do!![]()
Oh ok, dan blijf ik wel thuis.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet toch wel alle deelnemers aan de meet enigszins teleurstellen als ze dit soort kwaliteitsvrouwen verwachten bij de Nacht.![]()
Garpje natuurlijk, ik ben niet zo'n kwaliteitsvrouw![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ze snijden de nek door idd.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn vader heeft genoeg kippen geslacht. Het gebeurde zeer zelden dat de hersenstam doormidden gesneden werd. Hij sneed meestal de kop gewoon netjes van de hals af. Maar een kop doorsnijden?
Dat is meer als Mike the headless chicken:
[ afbeelding ]
Ik vond het wel zieligze voelden het aankomen...
.
En dat is nog niet eens alles, komen ook nog heel veel losse artiesten waaronder bv Duffy en Slash van G'nR en Sammy Hagar en weet ik niet wie nog meerquote:
iedereen zou het moeten zien he? ipv in een gesealde pakje kopen in supermarkt.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze snijden de nek door idd.
Ik vond het wel zieligze voelden het aankomen...
Verschrikkelijk was hetquote:
.
Nice!!!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens alles, komen ook nog heel veel losse artiesten waaronder bv Duffy en Slash van G'nR en Sammy Hagar en weet ik niet wie nog meer![]()
![]()
Ik wil maar zeggen dat je geen topstrippers hoeft te verwachten daar. Wij als gasten zijn natuurlijk wel extreme kwaliteit.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ok, dan blijf ik wel thuis.![]()
Weet je, als we gewoon allemaal alles in de supermarkt kopen hebben we die kutboeren ook niet meer nodig.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
iedereen zou het moeten zien he? ipv in een gesealde pakje kopen in supermarkt.Lach met een schone bips![]()
Ja, wel episch festival zo. Ammel voor die ouwe Ozzy nog één laatste keer.quote:
niet echt? want waar komt het dan vandaan?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, als we gewoon allemaal alles in de supermarkt kopen hebben we die kutboeren ook niet meer nodig.
Ik heb geen hekel aan boeren? het zijn de grote opkopers die hier drama van maken.Do what you love, love what you do!![]()
Echt he, het is zo simpelquote:Op zondag 16 februari 2025 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, als we gewoon allemaal alles in de supermarkt kopen hebben we die kutboeren ook niet meer nodig.![]()
Lul niet, dat komt uit de fabriek.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt? want waar komt het dan vandaan?
Ik heb geen hekel aan boeren? het zijn de grote opkopers die hier drama van maken.Lach met een schone bips![]()
Ah, dan is het goed!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat je geen topstrippers hoeft te verwachten daar. Wij als gasten zijn natuurlijk wel extreme kwaliteit.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jij bent Amyquote:Op zondag 16 februari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
welquote:Op zondag 16 februari 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Water komt uit de kraan, eten uit de supermarkt. Rot op met die boeren en hun stikstof.Lach met een schone bips![]()
Gewoon in de vleesfabriek kopenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vieze beesten, en die laten nog scheten ook!![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Deze man snapt hetquote:Op zondag 16 februari 2025 20:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon in de vleesfabriek kopen
Laat de boeren gewoon rechtstreeks gehaktballen fokken zoals het hoort!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vieze beesten, en die laten nog scheten ook!![]()
Ik vraag die jongen 100x te stoppen mij te mentionen dag en nacht en dan ben ik kinderachtig 🙈quote:Op zondag 16 februari 2025 20:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe dat maar niet @:Paul, mijn UI gebruiken.
Als jij kinderachtig doet over mentionen, doe ik kinderachtig hierover.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is een fijn stukkie groente burger.![]()
![]()
![]()
Het lab is wel de toekomst..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Fijn fijnquote:Op zondag 16 februari 2025 21:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hoor z'n gangetje.![]()
En ben jij al wat opgeknapt?
MWah nog niet echt! komt wel weer![]()
![]()
Mwah, je hebt je de afgelopen 2 decennia wel bewezen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag die jongen 100x te stoppen mij te mentionen dag en nacht en dan ben ik kinderachtig 🙈![]()
Kap gewoon met het gebruiken van m'n UI.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag die jongen 100x te stoppen mij te mentionen dag en nacht en dan ben ik kinderachtig 🙈
Als je niet kan incasseren, moet je zelf ook niet lopen trollen hier.![]()
Ik begin in #karma te gelovenIk heb er één en ik ben er trots op
President Volodymyr Zelensky maakt zich grote zorgen over de Europese veiligheid. Hij zegt over informatie te beschikken dat Rusland Navo-landen zal binnenvallen en noemt onder meer Polen en Litouwen. Het hangt als een donkere wolk boven het Europese continent, aldus een bezorgde Zelensky.
zelensky:%20%E2%80%98We%20hebben%20informatie%20dat%20Poetin%20Navo-landen%20gaat%20binnenvallen%E2%80%99Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb ik geen problemen mee, als de smaak en textuur en alles maar wel het zelfde blijft.quote:
En als massaproductie van het lab echt aanslaat, wil ik ook niet dat een tournedos zo duur blijft. Dat kan dan net zo goedkoop worden als een frikandel.![]()
Ik ga dat wel etenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nooit, nooit nooit! en ga je mond spoelen met zoutzuur ofzo!![]()
Als het betaalbaar is danDon't follow me. I am lost too
.
Dit heeft niets met incasseren te maken dat weet jij bestquote:Op zondag 16 februari 2025 21:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Kap gewoon met het gebruiken van m'n UI.
Als je niet kan incasseren, moet je zelf ook niet lopen trollen hier.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Polen binnenvallen is het einde van Ruslandquote:Op zondag 16 februari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
President Volodymyr Zelensky maakt zich grote zorgen over de Europese veiligheid. Hij zegt over informatie te beschikken dat Rusland Navo-landen zal binnenvallen en noemt onder meer Polen en Litouwen. Het hangt als een donkere wolk boven het Europese continent, aldus een bezorgde Zelensky.
zelensky:%20%E2%80%98We%20hebben%20informatie%20dat%20Poetin%20Navo-landen%20gaat%20binnenvallen%E2%80%99
Ditquote:Op zondag 16 februari 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee, als de smaak en textuur en alles maar wel het zelfde blijft.
En als massaproductie van het lab echt aanslaat, wil ik ook niet dat een tournedos zo duur blijft. Dat kan dan net zo goedkoop worden als een frikandel.
.
Gast, jij liep vroeger zoveel mensen te mentionen, ga nu niet het zielige jongetje uithangen heequote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit heeft niets met incasseren te maken dat weet jij best![]()
Dan kan men over een tijdje in de glasplaat gaan graveren: "Hier was vroeger Rusland."quote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Polen binnenvallen is het einde van Rusland![]()
Keer mijn rug toe.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee, als de smaak en textuur en alles maar wel het zelfde blijft.
En als massaproductie van het lab echt aanslaat, wil ik ook niet dat een tournedos zo duur blijft. Dat kan dan net zo goedkoop worden als een frikandel.Lach met een schone bips![]()
Polen heeft een enorm leger.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Polen binnenvallen is het einde van RuslandDon't follow me. I am lost too
.
Nou, sinds TrumpMongool heeft gezegd dat hij niet gegarandeerd komt helpen mocht er een NAVO-land aangevallen worden..quote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Polen binnenvallen is het einde van Rusland![]()
ja en wat uit de fabriek komt is wat boeren eraan verkopen toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lul niet, dat komt uit de fabriek.
Al gaat het via China etc heen en terug. de schuldigen zijn hier de supermarkten niet de boeren, of mss daarboven nog concern die verkopen aan supermarkten. Ahold bv.Do what you love, love what you do!![]()
Onwaar, tuurlijk tag ik wel eens iemand met een warm welkom. Maar niet 100x per dag elke dag weer. Grapje is leuk maar dit sloeg nergens opquote:Op zondag 16 februari 2025 21:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gast, jij liep vroeger zoveel mensen te mentionen, ga nu niet het zielige jongetje uithangen heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En nu gaat Trump lekker met Poetin zitten te klessebessen over Oekraïne en mogen wij er niet bij zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
Rusland zal niet snel NAVO aanvallen![]()
Ik vraag je nu vriendelijk of je mijn UI niet wil gebruiken..quote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit heeft niets met incasseren te maken dat weet jij best![]()
![]()
Krijg de link niet goed hier maar als dat waar is dan is het hek van de dam.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Polen binnenvallen is het einde van RuslandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk jongetje, jij weet precies wat jij gedaan hebt. Niet huilen nu, en gewoon incasseren als een man.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Onwaar, tuurlijk tag ik wel eens iemand met een warm welkom. Maar niet 100x per dag elke dag weer. Grapje is leuk maar dit sloeg nergens op![]()
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja en wat uit de fabriek komt is wat boeren eraan verkopen toch?
Al gaat het via China etc heen en terug. de schuldigen zijn hier de supermarkten niet de boeren, of mss daarboven nog concern die verkopen aan supermarkten. Ahold bv.Don't follow me. I am lost too
.
Een mongool zal ik hem nooit noemen, hij weet dondersgoed waarmee hij bezig is.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, sinds TrumpMongool heeft gezegd dat hij niet gegarandeerd komt helpen mocht er een NAVO-land aangevallen worden..
Hij wil ons verzwakken om Amerika sterker te maken.![]()
Is goed als ik weer op een computer benquote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vraag je nu vriendelijk of je mijn UI niet wil gebruiken..Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Terwijl Europa meer aan hulp en geld voor militair materiaal gegeven heeft dan de VS.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu gaat Trump lekker met Poetin zitten te klessebessen over Oekraïne en mogen wij er niet bij zijn.![]()
Zeker...quote:Op zondag 16 februari 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet alleen Polen, maar dan staat heel Europa klaar.
Ik denk niet dat ze dat doen idd.Don't follow me. I am lost too
.
Je praat onzin en dat weet je zelf ookquote:Op zondag 16 februari 2025 21:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tuurlijk jongetje, jij weet precies wat jij gedaan hebt. Niet huilen nu, en gewoon incasseren als een man.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik kan me andere tijden herinneren dat ik te pas en te onpas werd getagd door je dat je weer eens op Utrecht cs stond uit te kijken naar me of met me had afgesproken.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Onwaar, tuurlijk tag ik wel eens iemand met een warm welkom. Maar niet 100x per dag elke dag weer. Grapje is leuk maar dit sloeg nergens op
Ik zeg niet voor niets dat ik in kamra begin te gelovem
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja een bejaarde criminele clown die de wereld regeert is wel risico jaquote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu gaat Trump lekker met Poetin zitten te klessebessen over Oekraïne en mogen wij er niet bij zijn.Uw ADH vitamine Worst
die man is ook een hypocriet lul wmb. en ook niet minder schuldig. als ie altijd voor EU was dan had ie het eerder mogen zeggen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
zelensky:%20%E2%80%98We%20hebben%20informatie%20dat%20Poetin%20Navo-landen%20gaat%20binnenvallen%E2%80%99
neemt niet weg dat ik die oorlog ook niet ok vind. en het gaat over niks denk>? qua land?
maar politiek spelletje allemaal en de USA zit er tot zijn elleboog al weer dik in bij de reet van USSR. of wacht. Rusland.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, tegenwoordig ben je idd een stuk rustiger dan vroeger met je acts en getroll enzo, maar dat neemt niet weg dat sommigen je gewoon nog ff wat mild terug willen jennen voor de afgelopen 20 jaar aan gedoe.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Onwaar, tuurlijk tag ik wel eens iemand met een warm welkom. Maar niet 100x per dag elke dag weer. Grapje is leuk maar dit sloeg nergens op![]()
Hij weet niet eens wat tariffs nu daadwerkelijk doen. Hij heeft vandaag gezegd dat tariffs ervoor gaan zorgen dat Amerikanen geen inkomstenbelastingen meer hoeven te betalen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Een mongool zal ik hem nooit noemen, hij weet dondersgoed waarmee hij bezig is.
Hij wil ons verzwakken om Amerika sterker te maken.
Nou, dan ben je er gewoon eentje hoor.![]()
Ik praat in dit geval geen onzin, en dat weet jij ook.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Je praat onzin en dat weet je zelf ook![]()
Zelfs met the orange man aan het roer in Murrica gaat Putin geen Navo land binnen vallen. Het is allemaal oorlogshitserij.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja een bejaarde criminele clown die de wereld regeert is wel risico jaLach met een schone bips![]()
Dat is toch kinderachtig. Iemand terug jennen je. En is voor kleutersquote:Op zondag 16 februari 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig ben je idd een stuk rustiger dan vroeger met je acts en getroll enzo, maar dat neemt niet weg dat sommigen je gewoon nog ff wat mild terug willen jennen voor de afgelopen 20 jaar aan gedoe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maakt me niet uit wat je mening is. We hadden een afspraak gemaakt via beheer dat ik jou en jij mij met rust zou latenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan me andere tijden herinneren dat ik te pas en te onpas werd getagd door je dat je weer eens op Utrecht cs stond uit te kijken naar me of met me had afgesproken.
Ik zeg niet voor niets dat ik in kamra begin te gelovemWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs met the orange man aan het roer in Murrica gaat Putin geen Navo land binnen vallen. Het is allemaal oorlogshitserij.
We hebben wel meer gespannen periodes overleefd idd.![]()
Klopt. En jij was de eerste die die afspraken met voeten trad. Dus hou op met muilen aub.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat je mening is. We hadden een afspraak gemaakt via beheer dat ik jou en jij mij met rust zou latenIk heb er één en ik ben er trots op
Trumpieboy maakt het in ieder geval wel een heel stuk instabielerquote:Op zondag 16 februari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben wel meer gespannen periodes overleefd idd.![]()
Beheer?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat je mening is. We hadden een afspraak gemaakt via beheer dat ik jou en jij mij met rust zou latenDon't follow me. I am lost too
.
denk maar niet dat wij er iets over kunnen zeggen, dit is politiek spel van USA ook nu met name.
Ze willen altijd er iets in hebben en zich mee bemoeien, zie eerdere geschiedenis. USA op dit moment is niet onze bondgenoot in onze belangen als EU.Do what you love, love what you do!![]()
Ach onschuldig wat jennen is niet per sé echt kinderachtig. Gewoon wat ouwehoeren waar vrijwel iedereen wel tegen kan.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch kinderachtig. Iemand terug jennen je. En is voor kleuters
Dat hij er enorm spastisch op reageert zegt echter wel genoeg. Het gaat om een paar mentions per dag, niet gek veel meer dan wat wij zelf krijgen met @Harrie z'n posts.
Diverse mensen klikken ze gewoon ongezien weg. Om daar nou over te gaan liggen janken...?![]()
Met zijn gejank dat Europa niets doet
En al die tegendraadse 'vrije denkers' nemen dat voor waarheid aan![]()
![]()
Je kan dan beter denken aan minder expliciet aanvallen zoals saboteren en luchtruim schendingen zoals ze nu al doenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs met the orange man aan het roer in Murrica gaat Putin geen Navo land binnen vallen. Het is allemaal oorlogshitserij.Uw ADH vitamine Worst
Klopt, maar ik denk dat hij nu de boel veel beter doordacht heeft dan in zijn vorige ambtstermijn. Zeker met zijn buddy Musk naast hem. Dit is allemaal echt wel goed uitgedokterd.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Trumpieboy maakt het in ieder geval wel een heel stuk instabieler![]()
Zoals het opblazen van Nordstreamquote:Op zondag 16 februari 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan dan beter denken aan minder expliciet aanvallen zoals saboteren en luchtruim schendingen zoals ze nu al doen![]()
En je kan het uit zetten..quote:Op zondag 16 februari 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach onschuldig wat jennen is niet per sé echt kinderachtig. Gewoon wat ouwehoeren waar vrijwel iedereen wel tegen kan.
Dat hij er enorm spastisch op reageert zegt echter wel genoeg. Het gaat om een paar mentions per dag, niet gek veel meer dan wat wij zelf krijgen met @:harrie z'n posts.
Diverse mensen klikken ze gewoon ongezien weg. Om daar nou over te gaan liggen janken...?Don't follow me. I am lost too
.
Nou nee hoor. Het is erg opzichtig allemaal, Muskie pakt eerst alle overheidsinstellingen aan die een onderzoek naar zijn doen en laten aan het doen waren.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij nu de boel veel beter doordacht heeft dan in zijn vorige ambtstermijn. Zeker met zijn buddy Musk naast hem. Dit is allemaal echt wel goed uitgedokterd.
En door zijn onbewezen verhaaltjes van 'triljoenen aan fraude' gaat er straks niemand een paar 100 miljard missen die vakkundig naar de rekeningen van zijn matties gesluisd worden.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2025 21:15:57 ]![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of digitaalquote:Op zondag 16 februari 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan dan beter denken aan minder expliciet aanvallen zoals saboteren en luchtruim schendingen zoals ze nu al doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pro of anti, maakt op wereldtoneel allemaal geen zak uitquote:Op zondag 16 februari 2025 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar zoveel mensen zijn pro-trump, want heerlijk tegendraadsEn Rusland heeft iets van 140 miljoen inwoners? De EU 3x zoveel denk ik. Bij een oorlog tussen Rusland en Europa is er dus veel meer te mobiliseren. Daarbij heeft Rusland nu al zoveel mensen verloren in de Oekraine dat zelfs Putin dit niet aan durft.
Cyberoorlog is al gaande..
Waarom denk je dat FOK down was...Don't follow me. I am lost too
.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pro of anti, maakt op wereldtoneel allemaal geen zak uitEn Rusland heeft iets van 140 miljoen inwoners? De EU 3x zoveel denk ik. Bij een oorlog tussen Rusland en Europa is er dus veel meer te mobiliseren. Daarbij heeft Rusland nu al zoveel mensen verloren in de Oekraine dat zelfs Putin dit niet aan durft.
![]()
Misschien over een jaar of 5.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pro of anti, maakt op wereldtoneel allemaal geen zak uitEn Rusland heeft iets van 140 miljoen inwoners? De EU 3x zoveel denk ik. Bij een oorlog tussen Rusland en Europa is er dus veel meer te mobiliseren. Daarbij heeft Rusland nu al zoveel mensen verloren in de Oekraine dat zelfs Putin dit niet aan durft.
Maar dan heeft Europa een eigen leger denk ik..Don't follow me. I am lost too
.
Alleen moet Europa bij een plotselinge aanval eerst onderling flink vergaderen over wie wat gaat doen en uit welk potje het allemaal moet komen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tegens zitten we aan allerlei internationale morele regels en wetten gebonden, terwijl Rusland geen moeite heeft met allerlei oorlogsmisdaden te begaan om hun vijanden te verslaan.![]()
En hoe heeft Rusland die manschappen aangevuld? Not going to happenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Misschien over een jaar of 5.
Maar dan heeft Europa een eigen leger denk ik..![]()
Ooorloghitserij.Lach met een schone bips![]()
Man, zeur niet als je eens een koekje van eigen deeg krijgtquote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Onwaar, tuurlijk tag ik wel eens iemand met een warm welkom. Maar niet 100x per dag elke dag weer. Grapje is leuk maar dit sloeg nergens opJe hangt jaren de aandachtshoer uit (wat imo helemaal prima is en ik heb ook vaak zat om je shit moeten lachen hoor) maar een paar mentions per dag die je als gekut terug krijgt sla je van op tilt?
Dat is al tijdenlang zo. Dat is ook een hoop bangmakerij, want in een echte oorlog is Taiwan zo verwoest en heeft China niks meer om in te nemen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
China die Taiwan aanvalt is wel grote kans
Alle delicate hoog geavanceerde technologieën daar zijn zo onherstelbaar verwoest bij een bombadementje of wat misgeschoten kanonskogels enzo.![]()
Ja die chip industrie geeft ze veiligheidquote:Op zondag 16 februari 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is al tijdenlang zo. Dat is ook een hoop bangmakerij, want in een echte oorlog is Taiwan zo verwoest en heeft China niks meer om in te nemen.
Alle delicate hoog geavanceerde technologieën daar zijn zo onherstelbaar verwoest bij een bombadementje of wat misgeschoten kanonskogels enzo.Uw ADH vitamine Worst
Als Taiwan verwoest wordt, dan heeft dat wel een klein effectje op de wereldeconomiequote:Op zondag 16 februari 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is al tijdenlang zo. Dat is ook een hoop bangmakerij, want in een echte oorlog is Taiwan zo verwoest en heeft China niks meer om in te nemen.
Alle delicate hoog geavanceerde technologieën daar zijn zo onherstelbaar verwoest bij een bombadementje of wat misgeschoten kanonskogels enzo.![]()
Dit dusquote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die chip industrie geeft ze veiligheid![]()
Ja dat gaat men China niet in dank afnemen dan.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als Taiwan verwoest wordt, dan heeft dat wel een klein effectje op de wereldeconomie![]()
Taiwan heeft kill switches in alle "belangrijke" gebouwen. Dat is klaar en niks voor China.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Alle delicate hoog geavanceerde technologieën daar zijn zo onherstelbaar verwoest bij een bombadementje of wat misgeschoten kanonskogels enzo.Lach met een schone bips![]()
Die Brabanders moeten eigenlijk gewoon zeggen tegen trumpie: 'en nu heel snel je bek houden jonge, anders geen chipmachines meer voor jullie'
![]()
Dit is wel waar, en ook heel Europa moet daar achter gaan staanquote:Op zondag 16 februari 2025 21:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die Brabanders moeten eigenlijk gewoon zeggen tegen trumpie: 'en nu heel snel je bek houden jonge, anders geen chipmachines meer voor jullie'
Dan is duidelijk waar de tech macht echt ligt.
Daar geloof ik niet zo veel van. Het is voor China in eerste instantie een erekwestie. Rationaliteit heeft daar bijna niks mee te maken.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die chip industrie geeft ze veiligheid
Als Poetin rationeel was geweest was hij de oorlog tegen Oekraïne nooit begonnen, en had hij ondertussen de stekker er al lang uit getrokken omdat het ontieglijk meer kost dan het ooit op zal leveren.
Autoritaire regimes zijn zelden rationeel, nog minder dan liberale regimes zelfs
Oost oekraine ligt vol met waardevolle grondstoffen, en daar aast iedereen op. Ook de US en ook China, kijk ineens naar Groenland.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo veel van. Het is voor China in eerste instantie een erekwestie. Rationaliteit heeft daar bijna niks mee te maken.
Als Poetin rationeel was geweest was hij de oorlog tegen Oekraïne nooit begonnen, en had hij ondertussen de stekker er al lang uit getrokken omdat het ontieglijk meer kost dan het ooit op zal leveren.
Autoritaire regimes zijn zelden rationeel, nog minder dan liberale regimes zelfsLach met een schone bips![]()
In principe wel, zonder ASML geen techbusinessquote:Op zondag 16 februari 2025 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is wel waar, en ook heel Europa moet daar achter gaan staanDan is duidelijk waar de tech macht echt ligt.
![]()
Ik was best een fan van een aantal republikeinse Youtube kanalen, maar die mafklappers juichen een inval in Groenland en Canada 100% toe!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oost oekraine ligt vol met waardevolle grondstoffen, en daar aast iedereen op. Ook de US en ook China, kijk ineens naar Groenland.WTF????????? Ze willen oorlog om andermans land in te pikken waar ze absoluut geen recht op hebben????
![]()
Wat dat aangaat is het 'mooi' dat dat juist het gebied is waar Rusland nu zit, waardoor TrumpieCuckie een klein probleempje heeftquote:Op zondag 16 februari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oost oekraine ligt vol met waardevolle grondstoffen, en daar aast iedereen op. Ook de US en ook China, kijk ineens naar Groenland.![]()
Sow, ik ben nu ff in een te mellow zone voor dit, maar ik check het morgen wel!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:ToT Sammy Hagar![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2000 / +45 / +98 / 8497 / 8906
2. KillemWieft / 678 / +32 / +110 / 403 / 620
3. maily / 633 / +525 / +2 / 2411 / 2549
4. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1865 / 2122
5. mascara-klodder / 584 / +61 / +12 / 1009 / 1245
6. Dr.Mikey / 506 / +24 / +33 / 639 / 840
7. DJMO / 388 / +10 / +1 / 674 / 898
8. sp3c / 327 / +0 / +2 / 372 / 471
9. _UserName_ / 297 / +48 / +64 / 653 / 787
10. Bally-b / 244 / +60 / +16 / 99 / 151
11. kree / 216 / +49 / +7 / 933 / 1082
12. mario390 / 179 / +1 / +0 / 414 / 503
13. Sally / 158 / +0 / +3 / 217 / 287
14. greysbones / 156 / +0 / +0 / 1499 / 1577
15. HappyCharly / 155 / +8 / +3 / 996 / 1124
16. Lovely / 150 / +6 / +0 / 1626 / 1799
17. MizzezAmy / 143 / +0 / +0 / 689 / 780
18. AardappelSchotel / 141 / +2 / +0 / 1586 / 1724
19. sinterklaaskapoentje / 137 / +0 / +0 / 1416 / 1579
20. Aapje30 / 137 / +0 / +4 / 1168 / 1253SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mij boeit het allemaal niet heel veel, maar dit is gewoon weer een gedoe over land en geld waar burgers de dupe van zijn. En dat is gewoon kut!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat dat aangaat is het 'mooi' dat dat juist het gebied is waar Rusland nu zit, waardoor TrumpieCuckie een klein probleempje heeft
En ik ben niet de dupe van wat dan ook dus ik ga nu eten halen want toch wel honger nu. Maar het is allemaal triest. Een stel megalomanen die menen mensen de dood in te sturen.Lach met een schone bips![]()
Dat is zo, maar daar draai je niet je hele land voor de shit in, wat Poetin nu wel gedaan heeft.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oost oekraine ligt vol met waardevolle grondstoffen, en daar aast iedereen op. Ook de US en ook China, kijk ineens naar Groenland.
Waardevolle grondstoffen is overigens ook een relatief begrip. Wat we daar eigenlijk mee bedoelen is 'heel goedkoop winbare grondstoffen die we graag in grote hoeveelheden voor bijna niks van relatief arme landen willlen kopen zodat we er ook totaal niet zuinig mee om hoeven te gaan of innovatieve alternatieven hoeven te bedenken'."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Yep, nog erger zijn die trump/musksimps die het allemaal geweldig vindenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mij boeit het allemaal niet heel veel, maar dit is gewoon weer een gedoe over land en geld waar burgers de dupe van zijn. En dat is gewoon kut!
En ik ben niet de dupe van wat dan ook dus ik ga nu eten halen want toch wel honger nu. Maar het is allemaal triest. Een stel megalomanen die menen mensen de dood in te sturen.![]()
MAGA BABY!11!!!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was best een fan van een aantal republikeinse Youtube kanalen, maar die mafklappers juichen een inval in Groenland en Canada 100% toe!WTF????????? Ze willen oorlog om andermans land in te pikken waar ze absoluut geen recht op hebben????
Ik vind het van alle kanten "not so awesome". En nu lekker wegquote:Op zondag 16 februari 2025 21:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, nog erger zijn die trump/musksimps die het allemaal geweldig vinden![]()
TRAITOR! YOU AIN'T A REAL PATRIOT!1!!!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik sta best wel achter een aantal dingen van dat duo, maar veel dingen gaan wel echt te ver.
Poh, ff 10 uur slapen hoor.![]()
Braaf bolken allemaal hè?I![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TRAITOR! YOU AIN'T A REAL PATRIOT!1!!!THEY WILL NEVER TAKE MUH FREEDUM AND MUH GUNS!!!!!¡!!!!1!!!
![]()
liefzijn! Slaaplekker Grrrrrrrquote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ff 10 uur slapen hoor.![]()
Braaf bolken allemaal hè?I![]()
![]()
![]()
![]()
Eetse maatquote:Op zondag 16 februari 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het van alle kanten "not so awesome". En nu lekker weg![]()
![]()
zitten hogere machten achter die hele oorlog en bewijst maar weer de invloed USA ermee. ze hebben een handje van alles willen controleren nl.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo veel van. Het is voor China in eerste instantie een erekwestie. Rationaliteit heeft daar bijna niks mee te maken.
Autoritaire regimes zijn zelden rationeel, nog minder dan liberale regimes zelfs
Enne met USA erbij gaat die oorlog niet sneller opgelost worden kan ik je nu al voorspellen. want america eerst. boeie rest landen, zo denken ze daar althans Trump. en daarom vind het geen goeie president.Do what you love, love what you do!![]()
Dus je eigen land voorop stellen maakt je een slechte leider van je land?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
zitten hogere machten achter die hele oorlog en bewijst maar weer de invloed USA ermee. ze hebben een handje van alles willen controleren nl.
Enne met USA erbij gaat die oorlog niet sneller opgelost worden kan ik je nu al voorspellen. want america eerst. boeie rest landen, zo denken ze daar althans Trump. en daarom vind het geen goeie president.![]()
Neuhquote:Op zondag 16 februari 2025 21:38 schreef kree het volgende:
moet ik nog de faal oorlogen die USA maakte ff opnoemen?????![]()
Alle faaloorlogen die Trump heeft veroorzaakt graag, anders wordt het lijstje wel heel erg lang.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:38 schreef kree het volgende:
moet ik nog de faal oorlogen die USA maakte ff opnoemen?????![]()
niet van land zelf nee, wel om andere landen te controleren in je eigen goed wil..quote:Op zondag 16 februari 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je eigen land voorop stellen maakt je een slechte leider van je land?Do what you love, love what you do!![]()
had het over usa in het algemeen niet alleen trump, maar hij gaat aardig zelfde pad op.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Alle faaloorlogen die Trump heeft veroorzaakt graag, anders wordt het lijstje wel heel erg lang.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
niet van land zelf nee, wel om andere landen te controleren in je eigen goed wil..![]()
![]()
dat hele america first ben ik het niet mee eens, hij zou moeten denken over hoe landen en samen te werken. maargoed wat ik zeg, dit is een herhalende geschiedenis dus van faal oorlogen. en hij helpt er niet bij aan om op te lossen.Do what you love, love what you do!![]()
NL first van nu af aan. en EU. of big Benelux dan want EU sucks ook.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn plannen zijn inderdaad extreem, maar ik verwacht dat het vooral pressiemiddelen zijn. Ik denk niet dat hij echt oorlogen gaat beginnen, ondanks dat zijn redneck aanbidders er om staan te juichen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
had het over usa in het algemeen niet alleen trump, maar hij gaat aardig zelfde pad op.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn plannen zijn inderdaad extreem, maar ik verwacht dat het vooral pressiemiddelen zijn. Ik denk niet dat hij echt oorlogen gaat beginnen, ondanks dat zijn redneck aanbidders er om staan te juichen.mams vrede maken door te onderdrukken dus?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn plannen zijn inderdaad extreem, maar ik verwacht dat het vooral pressiemiddelen zijn. Ik denk niet dat hij echt oorlogen gaat beginnen, ondanks dat zijn redneck aanbidders er om staan te juichen.
Waar kennen we dat meer van? mss de landen waar ie zo tegen is?Do what you love, love what you do!![]()
Ja hij moet maar naar jou luisteren idd!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:41 schreef kree het volgende:
dat hele america first ben ik het niet mee eens, hij zou moeten denken over hoe landen en samen te werken. maargoed wat ik zeg, dit is een herhalende geschiedenis dus van faal oorlogen. en hij helpt er niet bij aan om op te lossen.
Schijt aan zijn eigen land!![]()
![]()
Laat m'n moeder er ff buiten he!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
mams vrede maken door te onderdrukken dus?
Waar kennen we dat meer van? mss de landen waar ie zo tegen is?![]()
![]()
Ik krijg dit bericht van mijn vorige IPTV-leverancier:quote:Lieve~ voel je je vandaag goed? 🌼
24-uurs service, om elke keer gebruik geruststellender te maken✨
Eén-op-één intieme begeleiding, ik bescherm elk van je blije momenten💖
Geniet gewoon van al het mooie van elke dag, laat de rest aan mij over🌟![]()
![]()
nee hij moet samenwerken ipv macht pressie middelen uit te oefenen alsof hun de enige natie zijn die het het beste weten.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij moet maar naar jou luisteren idd!
Schijt aan zijn eigen land!Do what you love, love what you do!![]()
Whutquote:Op zondag 16 februari 2025 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg dit bericht van mijn vorige IPTV-leverancier:
[..]![]()
![]()
had vrijdag bezorgd moeten worden?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
Pornhub?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Ik ga niet varenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat drinken tijdens het schuitje varen?![]()
![]()
@Grrrrrrrr
@hemarookworst
@Harrie
@kree
@Shii
@sinterklaaskapoentje
@gebrokenglas
@ToT
@mascara-klodder
@MizzezAmy
@Kissingbird
@KillemWieft
@_username_
@Koen66
@Grotetijd
@Dotteke
@ieniminimuis
@DJMO
@Pinnenmutske
@JustinK
@Roos94
@Fogel
@maily
@Rob
@Homijn
@Sally
@Dr.Mikey
@koekiemonster
@moemoe
@Lovely
@HappyCharly
@AardappelSchotel
@Aapje30
@sp3c
@mario390
@greysbones
@DerRabbit
@MikeyttF.K.A. SuperwormJim![]()
Klinkt goed, zou gebruik van makenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Grrrrrrrr
@:Hemarookworst
@:Harrie
@:Kree
@:Shii
@:sinterklaaskapoentje
@:gebrokenglas
@:ToT
@:mascara-klodder
@:MizzezAmy
@:Kissingbird
@:KillemWieft
@:_username_
@:Koen66
@:GroteTijd
@:Dotteke
@:ieniminimuis
@:DJMO
@:pinnenmutske
@:JustinK
@:Roos94
@:Fogel
@:maily
@:Rob
@:Homijn
@:Sally
@:Dr.Mikey
@:Koekiemonster
@:MoeMoe
@:Lovely
@:HappyCharly
@:Aardappelschotel
@:Aapje30
@:sp3c
@:mario390
@:greysbones
@:DerRabbit
@:Mikeytt![]()
![]()
Go tell him, tiger!quote:Op zondag 16 februari 2025 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee hij moet samenwerken ipv macht pressie middelen uit te oefenen alsof hun de enige natie zijn die het het beste weten.![]()
ja?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:MikeyttDo what you love, love what you do!![]()
Je dikke moederquote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:Mikeytt![]()
@Grrrrrrrr jij ook kappen
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Jij ook al een meetquote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef SwJ het volgende:
@:MikeyttUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meetupdate van 16-02-2025:
@:Harrie is op vakantie van fok dus ik doe ff af en toe wat posten over de meet en zulks.
-irritant persoon verwijderd van de mention list en uitgesloten van verdere deelname aan DTS-meets![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
[spoiler]
☑️ Alleen de Nachtclub trekt mij niet zo, zal ik toch komen?
Natuurlijkwe gaan er een heel gezellig en gevarieerd programma van maken door het gezellige Tilburg en als je niet mee wilt naar de nacht kun je gewoon wat eerder vertrekken.
☑️ Ik vind het spannend en ben nog nooit bij een meeting geweest.... HELP
Voor iedereen is de eerste keer naar een meeting gaan spannend natuurlijk maar dat moet nooit een reden zijn om niet te gaan
Eerlijk gezegd ken ik geen mensen die wel ooit naar een meeting zijn gegaan en daarna echt NOOIT meer
Je moet het een beetje zien als je eerste keer seksDat is allemaal heel spannend en lijkt heel erg leuk en dat is het dan uiteindelijk ook
Gewoon Ja zeggen en zorgen dat je er bij bent, de rest komt allemaal goed.
Of zoals @:sinterklaaskapoentje al eerder zei
"Was wel spannend aan het begin maar na een kwartier al was de druk eraf. Je kent elkaar online al en dat heb je gemeen."
☑️ mascara-klodder wil gewoon alleen een drankje komen doen en op tijd naar huis, mag dat ook?
Kort: Dat natuurlijk
Nog Korter: JA
Er is geen enkele verplichting tot deelname aan welk deel van de meeting dan ook dus kom je alleen gezellig ff hoi zeggen of wat drinken laat dan vooral je naam gewoon op groen zetten want dat vinden we gezellig![]()
☑️ Kree vraagt zich hardop af Of je op deze meeting een Fok! Stelletje kunt worden?
Kort: Dat kan
Nog Korter: JA
Kom je tijdens een meeting een leuk ding tegen (man, vrouw, heks, fles of fust) en je blijft er aan plakken kun je je de volgende ochtend gewoon op het Forum registreren als een Stelletje en de meeste mensen zullen dat dan serieus nemen (Niet te verwarren met serieus nemen) Heeft je nieuwe partner nog geen account dan kan die er gewoon ff snel 1 aan maken en heb je weer gelijk![]()
☑️ Kan er op deze Meet ook Schrobbeler gedronken worden?
Jazeker en MizzezAmy is in Februari al gaan oefenen
Het zal niemand verbazen dat er geen enkele drank verboden gaat zijn op deze meeting dus wil je lekker meedoen dan is het verstandig op tijd te gaan trainen met deze heerlijke kruidenbitter
☑️ Wat een leuk blauw blokje met een vinkje er in staat er bij de FAQ's heb je dat zelf bedacht?
Nee dat is de inbreng van @:JustinK die Dat als stille hint heeft gegeven
Het is vanzelfsprekend dat we niet met de vinkjes van JustinK gaan lopen pronken
☑️ Ik hoor ook geruchten over een meeting in Katwijk? Wie organiseerd dat want ik heb interesse..
Om misverstanden te voorkomen wil ik duidelijk maken dat ik het als idee heb aangedragen aan Kree
Wat hij er mee gaat doen of als iemand anders dat wil organiseren dan juich ik dat natuurlijk toe.
Heb wel alvast een mooie tatoo laten maken die we allemaal kunnen nemen zodat we elkaar kunnen herkennen
[ afbeelding ]
☑️ Hoe komen jullie er eigenlijk bij om deze Meet te organiseren?
Het begon ooit toen @:Hemarookworst en @:Grrrrrrrr zaten te filosoferen om een keer de nacht te bezoeken omdat Hema dat op TV had gezien
hemarookworst in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17775] messe
[/spoiler6
Ik kan dan sowieso niet komen helaas, dus ik mag op de nee/nee sticker lijst
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: