Is mij ook lang bijgebleven. Vond het echt fantastisch als kind dat die baard ging groeien.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nog die ene van die zeem-reclame. Die glazenwasser, dat de spons zo lang mee ging: 'maand, na maand, na máánd' enz.
Die kan ik zelf nu niet kijken, heb daar als kind zwaar om zitten janken.quote:
Oh ik wist niet dat dat ook echt een reclame van vroeger was. Nog niet zo lang geleden werden daar losse stukjes in een nieuwe reclame van uitgezonden.quote:
Toen had Jef nog geen grijze haren.quote:
quote:
Wat een verschrikkelijke reclamequote:
Ik dacht altijd: 'Ah daar is ie weer!'quote:Op maandag 2 maart 2015 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke reclameIk ben blij dat ik hem niet herinner
Enge illuminti, jij!quote:Op maandag 2 maart 2015 10:17 schreef Kingstown het volgende:
BNW-user Copycat durft niet meer op 40+ te posten, dus dump ik haar bijdrage maar.
Vooral die badderende kinderen is een echte no-go geworden.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Karina het volgende:
Van deze reclames zou iedereen tegenwoordig op zijn kop gaan staan, badderende kinderen en blote tetten! Foei!
Adele.quote:
Fapje gedaanquote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Karina het volgende:
Van deze reclames zou iedereen tegenwoordig op zijn kop gaan staan, badderende kinderen en blote tetten! Foei!
mijn vroegere buurvrouw was het eerdere Zeeuws Meisje, maar die reclame is online onvindbaar, wel jammer. Hier wel een interview met haarquote:
Dat was me een team ja.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn vroegere buurvrouw was het eerdere Zeeuws Meisje, maar die reclame is online onvindbaar, wel jammer. Hier wel een interview met haar
Ik zat te zoeken naar de rookreclames uit de jaren 70. Johan Cruijff die Roxy aanbeveelt enzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:22 schreef megamandy het volgende:
Altijd bijgebleven, geen idee waarom. Net zoals die vliegerreclame inderdaad van VVN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AEG?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:04 schreef Kingstown het volgende:
Van wie was die reclame ook alweer dat er iemand staat te wachten voor de spoorwegovergang en dat er een enorme lange trein voorbij komt? Denkt hij eindelijk te mogen gaan rijden, dan komt er nog zo'n karretje achteraan die 2 mannen handmatig vooruit staan te "pompen".
quote:
Ik ook niet. Kon het niet waarderen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
Loekie de Leeuw [insert kotsie]
nooit begrepen dat onding
ZO das echt lang geledenquote:
Ik ben dan ook al heel oud.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef Pavement het volgende:
ZO das echt lang geledenik kreeg altijd een snoepje van de SRV (vrouw)
Vond ik als kind een leuke reclamequote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heel oud.Die riedel van "hiephiephiephoeree" zit echt voor altijd in mijn geheugen gegrift.
Overigens zag ik Popla voorbij komen in de SRV-wagen en dat deed me weer hier aan denken:
Ah, deze ken ik nog wel! Vet zielig sfeertje, met dat muziekje en die huilende hond...quote:Op maandag 2 maart 2015 09:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Deze kwam vroeger vaak:
Originele VVN vlieger commercial
ik ga even voor je zoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Een heleboel reclames kan ik helaas niet terugvinden.![]()
"Mijn oma had er 1, mijn moeder had er 1, ik heb er 1 en nu wil mijn dochter er ook 1."
"Rang is alleen rang als er rang opstaat"
"Uitgerekend op de trouwdag van mijn dochter heb ik een verstopte neus"
"Alles wat je ziet .. in de indesit"
Of die hele serie "ik wil bolletje"
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gezocht naar een reclame van een toiletschoonmaakmiddel, daarin is een toiletjuffrouw die net een toilet heeft schoon gemaakt voor een meneer, dan komt die meneer binnen en zegt ze: O, meneer Van der Velde.
Helaas niet kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gezocht naar een reclame van een toiletschoonmaakmiddel, daarin is een toiletjuffrouw die net een toilet heeft schoon gemaakt voor een meneer, dan komt die meneer binnen en zegt ze: O, meneer Van der Velde.
Helaas niet kunnen vinden.
Zo snel gevondenquote:
Googelen Dees gewoon Googelenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo snel gevonden![]()
Ik vind hem zo leuk!
"En als extra serviese".
De bolletje die ik bedoel staat er niet tussen (waar ze met de vuist op tafel slaan) en de andere 4 heb je ook nog niet gevonden. Je google-kwaliteiten gaan er niet op vooruit FANN.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
Googelen Dees gewoon Googelen![]()
Ik was hem vergeten, maar hij is leuk
Dat had je erbij moeten vermelden Kingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De bolletje die ik bedoel staat er niet tussen (waar ze met de vuist op tafel slaan) en de andere 4 heb je ook nog niet gevonden. Je google-kwaliteiten gaan er niet op vooruit FANN.
Dat is deze dan toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De bolletje die ik bedoel staat er niet tussen (waar ze met de vuist op tafel slaan) en de andere 4 heb je ook nog niet gevonden. Je google-kwaliteiten gaan er niet op vooruit FANN.
Hier zijn ALLE reclame's van Bolleltje, zoek maar uit....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh. Staan ze ook niet tussen. Die oma komt er idd het dichtste bij in de buurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
Hier zijn ALLE reclame's van Bolleltje, zoek maar uit....![]()
http://bolletje.nl/acties-%26-nieuws/bolletje-tv/
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef aloa het volgende:
reclame - duyvis:
Gerard Cox - Duyvis tijgernootjes reclame:
reclame - duyvis:
Duyvis reclame - een pinda van Duyvis is altijd oké:
oh ja!quote:
Lijkt overtoom welquote:
En die van Marsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef aloa het volgende:
Raider (nu Twix).
Raider - Geknipt voor de lekkere trek 1989:
Die van Snickers dan ook maarquote:
deze is leuker maar niet Nederlandsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van Snickers dan ook maar
reclame - snickers:
Die kwam ik een paar weken geleden tegen, op YT.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Een heleboel reclames kan ik helaas niet terugvinden.
"Uitgerekend op de trouwdag van mijn dochter heb ik een verstopte neus"
Ja idd, die postbus 51-spotjes.quote:
"Ja, daar kunt u zeker wat aan doen". Iets met bosbrand.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja idd, die postbus 51-spotjes.
En ik zocht er nog eentje, maar nog niet gevonden (brandpreventie, meen ik "kan ik er wat aan doen?")
Die was spannend, ja! (maar idd ook nog niet kunnen vinden)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
ik zoek de super spannende Sandeman reclame
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:58 schreef Eska het volgende:
Die kwam ik een paar weken geleden tegen, op YT.Zat alleen wel verstopt in een heel reclameblok. Dus beetje lastig zoeken (en vinden)....
Ik ga even kijken of YT nog weet waar ik laatst allemaal naar gekeken heb.
Gevonden(op 4:18 begint 'ie)
Ja klopt, in het muziektopic. Ik herkende 't toen niet meteen. Moest dan ook lachen toen ik 'm een poosje daarna tegenkwam.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Er staat me vaag iets bij dat ik een tijdje terug een grapje/woordspeling daarover maakte in een ander topic en dat werd toen niet helemaal begrepen. Weet niet meer precies hoe en waar, maar toen heb ik ook al lopen zoeken. Thnx.
En dan te bedenken dat die sukkel voor een half miljoen bestolen is door zn buurvrouw.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet heel vroeger, maar deze kwam zooooo vaak:
die staat niet op YouTube idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Brandpreventje, filmpje niet te vinden...
[ afbeelding ]
Lol. Dat had ik zelf ook even op kunnen zoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef Eska het volgende:
Ja klopt, in het muziektopic. Ik herkende 't toen niet meteen. Moest dan ook lachen toen ik 'm een poosje daarna tegenkwam.
ik heb 'm net geplaatstquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
die staat niet op YouTube idd.
Kan ik er wat aan doen
Zojuist in een reclameblok gevonden! Op 6:58.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
ik zoek de super spannende Sandeman reclame
Ah ja, die had ik idd in m'n hoofd!quote:
En nog langer geleden was het Raider - smaakt dubbel lang lekker krokant.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef aloa het volgende:
Raider (nu Twix).
Raider - Geknipt voor de lekkere trek 1989:
jaaaaaa! hoera voor Eskaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Zojuist in een reclameblok gevonden! Op 6:58.
(Maar is dit wel de juiste? In mijn herinnering duurde het langer en was het spannender)
En spannenderquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:29 schreef sacha het volgende:
[..]
jaaaaaa! hoera voor Eska![]()
maar inderdaad, vroeger leek alles langer!
dat zekerquote:
Dixanquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zeker![]()
nu deze nog![]()
Ik heb een man, een zoon en een hond,
ze doen soms gek, maar dat is gezond,
ze maken veel vlekken, dat heb je al gauw,
dat maakt niks uit met nieuwe dixan mevrouw!
Ik kom z'n broer net tegen in een bovag reclamequote:
en de 'broer' zit ook nog in een reclame voor Unox knakworsten, waarin hij op zoek gaat naar mosterdquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom z'n broer net tegen in een bovag reclame
Die kom ik nou net tegen jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en de 'broer' zit ook nog in een reclame voor Unox knakworsten, waarin hij op zoek gaat naar mosterd
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef Eska het volgende:
Likkebaardend-lekker-lessend-koel-klinkend-fris-drinkend-stemmen-smerend-razend-flitsend-snelvibrerend-koel-koel-koel-sissende-Pepsi
Dat was wel heel cool als je die foutloos en vloeiend kon opzeggen, herinner ik me.quote:
Daarom vond ik het ook zo tof om het er zo te zien staan, jij kan het gewoon foutloos typenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat was wel heel cool als je die foutloos en vloeiend kon opzeggen, herinner ik me.Ik had 'm zelfs in m'n schoolagenda opgeschreven.
Eerst heel zachtjes geoefend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo tof om het er zo te zien staan, jij kan het gewoon foutloos typen
Dat was vroeger idd een wedstrijd om dat zo snel en foutloos mogelijk uit te kunnen spreken. Nice!quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef Eska het volgende:
Likkebaardend-lekker-lessend-koel-klinkend-fris-drinkend-stemmen-smerend-razend-flitsend-snelvibrerend-koel-koel-koel-sissende-Pepsi
quote:Op donderdag 5 maart 2015 04:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een bioscoopreclame voor de postgiro.
Er zijn er ook een met John Cleese.
dan kan deze met dat irritante liedje niet ontbrekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:37 schreef Kingstown het volgende:
Beleef de dag van je leven in de....
De tweede keer is nota bene nog gratis ook!
Thnx chufi! Dat deed me aan mijn grote vriendin denken!quote:
ohhhhhh ja!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx chufi! Dat deed me aan mijn grote vriendin denken!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:00 schreef FANN het volgende:
Deze was ook leukdie uitdrukking gebruik ik nog wel eens
![]()
It Ken Net![]()
Wat een gluiperige blik heeft die vader.quote:
"Ik ben de vergeler" van Datoquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:58 schreef FANN het volgende:
Je had ook een spotje van ''de vergelers'' of zoiets... was ook voor wasmiddel, maar ik weet niet meer
welke
Vind je het vreemd is een corpsbal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat een gluiperige blik heeft die vader.
Dat is Jeff, man. Ken je die nie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat een gluiperige blik heeft die vader.
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:57 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is Jeff, man. Ken je die nie?
speelt al iets van 25 jaar in gtstquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
Loekie de Leeuw [insert kotsie]
nooit begrepen dat onding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |