quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef aloa het volgende:
reclame - duyvis:
Gerard Cox - Duyvis tijgernootjes reclame:
reclame - duyvis:
Duyvis reclame - een pinda van Duyvis is altijd oké:
oh ja!quote:
Lijkt overtoom welquote:
En die van Marsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef aloa het volgende:
Raider (nu Twix).
Raider - Geknipt voor de lekkere trek 1989:
Die van Snickers dan ook maarquote:
deze is leuker maar niet Nederlandsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van Snickers dan ook maar
reclame - snickers:
Die kwam ik een paar weken geleden tegen, op YT.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Een heleboel reclames kan ik helaas niet terugvinden.
"Uitgerekend op de trouwdag van mijn dochter heb ik een verstopte neus"
Ja idd, die postbus 51-spotjes.quote:
"Ja, daar kunt u zeker wat aan doen". Iets met bosbrand.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja idd, die postbus 51-spotjes.
En ik zocht er nog eentje, maar nog niet gevonden (brandpreventie, meen ik "kan ik er wat aan doen?")
Die was spannend, ja! (maar idd ook nog niet kunnen vinden)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
ik zoek de super spannende Sandeman reclame
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:58 schreef Eska het volgende:
Die kwam ik een paar weken geleden tegen, op YT.Zat alleen wel verstopt in een heel reclameblok. Dus beetje lastig zoeken (en vinden)....
Ik ga even kijken of YT nog weet waar ik laatst allemaal naar gekeken heb.
Gevonden(op 4:18 begint 'ie)
Ja klopt, in het muziektopic. Ik herkende 't toen niet meteen. Moest dan ook lachen toen ik 'm een poosje daarna tegenkwam.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Er staat me vaag iets bij dat ik een tijdje terug een grapje/woordspeling daarover maakte in een ander topic en dat werd toen niet helemaal begrepen. Weet niet meer precies hoe en waar, maar toen heb ik ook al lopen zoeken. Thnx.
En dan te bedenken dat die sukkel voor een half miljoen bestolen is door zn buurvrouw.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet heel vroeger, maar deze kwam zooooo vaak:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |