die staat niet op YouTube idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Brandpreventje, filmpje niet te vinden...
[ afbeelding ]
Lol. Dat had ik zelf ook even op kunnen zoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef Eska het volgende:
Ja klopt, in het muziektopic. Ik herkende 't toen niet meteen. Moest dan ook lachen toen ik 'm een poosje daarna tegenkwam.
ik heb 'm net geplaatstquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
die staat niet op YouTube idd.
Kan ik er wat aan doen
Zojuist in een reclameblok gevonden! Op 6:58.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef sacha het volgende:
ik zoek de super spannende Sandeman reclame
Ah ja, die had ik idd in m'n hoofd!quote:
En nog langer geleden was het Raider - smaakt dubbel lang lekker krokant.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef aloa het volgende:
Raider (nu Twix).
Raider - Geknipt voor de lekkere trek 1989:
jaaaaaa! hoera voor Eskaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Zojuist in een reclameblok gevonden! Op 6:58.
(Maar is dit wel de juiste? In mijn herinnering duurde het langer en was het spannender)
En spannenderquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:29 schreef sacha het volgende:
[..]
jaaaaaa! hoera voor Eska![]()
maar inderdaad, vroeger leek alles langer!
dat zekerquote:
Dixanquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:46 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zeker![]()
nu deze nog![]()
Ik heb een man, een zoon en een hond,
ze doen soms gek, maar dat is gezond,
ze maken veel vlekken, dat heb je al gauw,
dat maakt niks uit met nieuwe dixan mevrouw!
Ik kom z'n broer net tegen in een bovag reclamequote:
en de 'broer' zit ook nog in een reclame voor Unox knakworsten, waarin hij op zoek gaat naar mosterdquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom z'n broer net tegen in een bovag reclame
Die kom ik nou net tegen jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en de 'broer' zit ook nog in een reclame voor Unox knakworsten, waarin hij op zoek gaat naar mosterd
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef Eska het volgende:
Likkebaardend-lekker-lessend-koel-klinkend-fris-drinkend-stemmen-smerend-razend-flitsend-snelvibrerend-koel-koel-koel-sissende-Pepsi
Dat was wel heel cool als je die foutloos en vloeiend kon opzeggen, herinner ik me.quote:
Daarom vond ik het ook zo tof om het er zo te zien staan, jij kan het gewoon foutloos typenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat was wel heel cool als je die foutloos en vloeiend kon opzeggen, herinner ik me.Ik had 'm zelfs in m'n schoolagenda opgeschreven.
Eerst heel zachtjes geoefend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo tof om het er zo te zien staan, jij kan het gewoon foutloos typen
Dat was vroeger idd een wedstrijd om dat zo snel en foutloos mogelijk uit te kunnen spreken. Nice!quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef Eska het volgende:
Likkebaardend-lekker-lessend-koel-klinkend-fris-drinkend-stemmen-smerend-razend-flitsend-snelvibrerend-koel-koel-koel-sissende-Pepsi
quote:Op donderdag 5 maart 2015 04:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een bioscoopreclame voor de postgiro.
Er zijn er ook een met John Cleese.
dan kan deze met dat irritante liedje niet ontbrekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:37 schreef Kingstown het volgende:
Beleef de dag van je leven in de....
De tweede keer is nota bene nog gratis ook!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |