Nee, enkele ster hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:58 schreef Kingstown het volgende:
Even tellen. Altijd fijn om lijstjes te kunnen maken.![]()
- sacha
- Deisyy
- drakin
- just me
- FANN
- D.
- FreshFruit
- Kingstown
Mis ik nog iemand die ze ook heeft gekregen?
Is je biologische klok van slag?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:11 schreef just me het volgende:
Luilak, zonder verdriet
Luilak, zonder verdriet,
Ken je onze luilak niet?
Onze luilak heeft geslapen
Op een stoel waar hij op zat.
En een blok, en een blok,
En een vierkant blok,
En een blok met zes, zeven gaten.
Dat heeft onze luilak gedaan,
En hij heeft zo lang geslapen.
Wordt gevierd op de zaterdag voor Pinksteren
belletje trekken, blikjes achter je step....
Dat liedje ken ik niet, maar belletje trekken en blikjes achter de step of fiets weet ik nog welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:11 schreef just me het volgende:
Luilak, zonder verdriet
Luilak, zonder verdriet,
Ken je onze luilak niet?
Onze luilak heeft geslapen
Op een stoel waar hij op zat.
En een blok, en een blok,
En een vierkant blok,
En een blok met zes, zeven gaten.
Dat heeft onze luilak gedaan,
En hij heeft zo lang geslapen.
Wordt gevierd op de zaterdag voor Pinksteren
belletje trekken, blikjes achter je step....
Ik betaal er voor (of beter gezegd, ik heb er ongeveer een jaar geleden voor betaald, voor 13 maanden).quote:
Nog geen last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
Ik heb een topic geopend voor de Opa's en Oma's....
40+ / Opa's en Oma's met kleinkinderen en gescheiden kinderen....
Gereageerd, wat een onzin...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
Ik heb een topic geopend voor de Opa's en Oma's....
40+ / Opa's en Oma's met kleinkinderen en gescheiden kinderen....
Het bestaat al al moeten grootouders wel aantonen een goede band te hebben met het kleinkind, en is de ouder zelf niet verantwoordelijk om de kinderen mee te nemen naar eigen familie?quote:
Zulke dingen moet je aan de kinderen zelf over laten, dat vind ik zelfs in het geval van ouders, niks omgangsregeling, als kinderen niet willen is dat hun eigen keus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Het bestaat al al moeten grootouders wel aantonen een goede band te hebben met het kleinkind, en is de ouder zelf niet verantwoordelijk om de kinderen mee te nemen naar eigen familie?
Man die kleinzoon van me is nog te lui om te praten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je aan de kinderen zelf over laten, dat vind ik zelfs in het geval van ouders, niks omgangsregeling, als kinderen niet willen is dat hun eigen keus.
en daar moet je bij neerleggen.... moet ik er niet aan denkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je aan de kinderen zelf over laten, dat vind ik zelfs in het geval van ouders, niks omgangsregeling, als kinderen niet willen is dat hun eigen keus.
Maar ze gaan wel verhuizen .....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
en daar moet je bij neerleggen.... moet ik er niet aan denken
maar dan kan ik "haar" nog blijven zien, ik blijf één dag per week oppassenquote:
De baardaap van mij komt 2 a 3 x p. wk, dus ik zal ook wel iets goed gedaan hebben (de rest van het verhaal ken je). Hij hoeft niet te komen, en toch doet ie het omdat ie gewoon graag komt, dat doet me dan goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:59 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan kan ik "haar" nog blijven zien, ik blijf één dag per week oppassen
Verjaren ze niet ? Ik had bij mezelf het idee dat ik een paar jaar geleden meer notes had...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:00 schreef just me het volgende:
4 notes in al die jaren
![]()
wat ben ik toch een brave vrouw
Makkelijk gezegd als je ze niet hebt... maar lijkt me behoorlijk lastig in het geval van nust me ofquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch je zoon? niet je kleinzoon?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De baardaap van mij komt 2 a 3 x p. wk, dus ik zal ook wel iets goed gedaan hebben (de rest van het verhaal ken je). Hij hoeft niet te komen, en toch doet ie het omdat ie gewoon graag komt, dat doet me dan goed.
kinderen, niet kleinkinderenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Man die kleinzoon van me is nog te lui om te praten.
Ik heb er 3, dus ik zeg niets makkelijk. Ja, en voor Chufi is het ook lastig omdat zijn dochter ver weg zit. Tuurlijk vreet zoiets aan je.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je ze niet hebt... maar lijkt me behoorlijk lastig in het geval van nust me of
Pieten daar moest ik aan denken toen ik dat artikel las
Iedereen wil zowel zijn kinderen als eventuele kleinkinderen graag zien, lijkt me. Het is alleen soms niet mogelijk, en dat is hard.quote:
Mijn kinderen zie ik liever niet tbh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iedereen wil zowel zijn kinderen als eventuele kleinkinderen graag zien, lijkt me.
Er is niet veel begrip voor de Opa's en Oma's lees ik in dat topicquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen wil zowel zijn kinderen als eventuele kleinkinderen graag zien, lijkt me. Het is alleen soms niet mogelijk, en dat is hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |