Morgen is nationale wentelteefjesdagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:45 schreef chufi het volgende:
Ah die maakte n moeder wel eens, maar zelf heb ik ze nooit gemaakt... EN sterrretjes deel ik niet uit
FreshFruit zit aan iedereen sterren te geven, behalve aan DDM, want dat mag niet van jou.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
Ben net wakker, maar hoor mn naam.... Wass ist passiert?
Dank jequote:
Als FreshFruit FF is, ben ik ook D.quote:
Zo werkt het niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Als FreshFruit FF is, ben ik ook D.
Als ie mij nog een keer wat geeft mag DDM ze ook van mijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FreshFruit zit aan iedereen sterren te geven, behalve aan DDM, want dat mag niet van jou.
DD gaat hem niet worden bij mij, zullen we het dan gewoon op Dees houden?quote:
Jij draagt de mensen voor voor de sterretjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie mij nog een keer wat geeft mag DDM ze ook van mij
Dees it isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DD gaat hem niet worden bij mij, zullen we het dan gewoon op Dees houden?
Ik voel me er nog een beetje opgelaten bijquote:Ik vind het wel een hele leuke verrassing, die sterretjes.
Mag dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij draagt de mensen voor voor de sterretjes?
Is toch juist leuk! Een verrassing juist. Zo kreeg ik 2 jaar geleden op Valentijnsdag een boeket bloemen op mijn werk bezorgd, toen voelde ik me wel heel erg opgelaten, want ik wist niet en weet nog steeds niet van wie het was.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dees it is
[..]
Ik voel me er nog een beetje opgelaten bij
Dat kan ik beter aan jou vragen, want jij doet het.quote:
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch juist leuk! Een verrassing juist. Zo kreeg ik 2 jaar geleden op Valentijnsdag een boeket bloemen op mijn werk bezorgd, toen voelde ik me wel heel erg opgelaten, want ik wist niet en weet nog steeds niet van wie het was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch juist leuk! Een verrassing juist. Zo kreeg ik 2 jaar geleden op Valentijnsdag een boeket bloemen op mijn werk bezorgd, toen voelde ik me wel heel erg opgelaten, want ik wist niet en weet nog steeds niet van wie het was.
oh jeequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sjoef, want die blokkeerde jou gelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:58 schreef Kingstown het volgende:
Even tellen. Altijd fijn om lijstjes te kunnen maken.![]()
- sacha
- Deisyy
- drakin
- just me
- FANN
- D.
- FreshFruit
- Kingstown
Mis ik nog iemand die ze ook heeft gekregen?
Bij ons kwam de schillenboer met paard en wagen nog, de ouderwetse AGF zeg maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een kolenboer en eierboer ken ik dan weer wel.
Je moet ze wel altijd wentelen die teefjes, soms nog een heel gedoe....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga ze na het weekend maken, dan is er waarschijnlijk een restje melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |