Ik ben nog jong he, voor mij is het grapje nog niet zo oudquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat grapje is zoooooooo oud.... struikel niet over zijn baard
De 'Oud Hollandsche' manier is óók lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee mijn versie, heb geen griekse yoghurt en ook geen olijfolie
Nee, dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hier is het ook geen luilak, dat er toevallig ook verwisseld werd maakt het niet hetzelfde
Nee in kokosolie, maar ik denk dat boter meer past bij de ouderwetse smaak van wentelteefjesquote:
Niemand zei datquote:
Oja, dat zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee in kokosolie, maar ik denk dat boter meer past bij de ouderwetse smaak van wentelteefjes
En als iemand het wel zei ben ik het allang weer vergetenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef D. het volgende:
Ik snap dat mannen het graag 'op z'n Grieks' doen
quote:
kokosolie schijnt het best tegen hoge temperaturen te kunnen, andere olien worden dan giftig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb boter, kokosvet, olijfolie en koolzaadolie, maar gebruik het meeste olijfolie
Jij niet? Of heb je ze wel gehadquote:
Mag niet van chufi.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
!!!! DDM hoeft geen ABO, want ze zit alleen maar mobiel
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien zit er gewoon iemand mee te lezen die het leuk vindt om verwarring te zaaien
wentelteefjes en sterretjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
Ben net wakker, maar hoor mn naam.... Wass ist passiert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |