In elk geval hield zijn Pa van Abba muziekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan ook nog natuurlijk, was zelf op mijn 17e huis uit en heb niet alles meegekregen.
Ja die ouders van ons deden volgens mij aan de sleutel wissel feestjes .....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan ook nog natuurlijk, was zelf op mijn 17e huis uit en heb niet alles meegekregen.
We hadden ook nog de appelboer, die eens in de zoveel tijd langs kwam...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, het kan iedereen geweest zijn, maar serieus ik zou als man toch wel gaan twijfelen
Daar heb ik ijn moeder wel eens over gehoordquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ouders van ons deden volgens mij aan de sleutel wissel feestjes .....
Op zich is het wel bijzonder figuur, reist de hele wereld over, heeft wat vrouwen uit Brazilië en Thailand gehad dat ik weet en de 2 oudste zoontjes uit Brazilië kunnen goed voetballen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
In elk geval hield zijn Pa van Abba muziek
een appelboer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden ook nog de appelboer, die eens in de zoveel tijd langs kwam...
EN dan woonden we in een nieuwbouwwijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:27 schreef FANN het volgende:
[..]
een appelboer?nee die hadden wij niet geloof ik...
en die zoontjes heb je wel eens gezien? of heb je die helemaal nooit gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is het wel bijzonder figuur, reist de hele wereld over, heeft wat vrouwen uit Brazilië en Thailand gehad dat ik weet en de 2 oudste zoontjes uit Brazilië kunnen goed voetballen.
Ik heb er met gevoetbald en de oudste haalde mijn gokkast leeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en die zoontjes heb je wel eens gezien? of heb je die helemaal nooit gezien?
Kolenboer wel, de eierman moest je zelf naar toe, dat heette de ''kneusjesman'' want die verkochtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een kolenboer en eierboer ken ik dan weer wel.
Ok maar hoe oud en is er toekomstquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er met gevoetbald en de oudste haalde mijn gokkast leeg.
Een boer uit de buurt kwam langs om de eieren te brengen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Kolenboer wel, de eierman moest je zelf naar toe, dat heette de ''kneusjesman'' want die verkocht
ook eieren met een deukje of scheurtje en die eitjes heette ''kneusjes'' dus dan ging je met je emmertje
naar ''de kneusjesman'' om eieren te maken en daar maakte mijn moeder dan pannenkoeken,
omeletten of wentelteefjes van, die eitjes waren goedkoper namelijk
Ja bij deze moest je ze dus gaan halenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boer uit de buurt kwam langs om de eieren te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |