quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
Mijn knieen zijn kut , of wel naar de kloten ... Maar nog niet zo erg als die van Juup
Gaat goed hieroquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms krijg ik spontaan kramp in mijn kuiten.
veel liggen Piet,dat helptquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worden andere mensen langer of ik steeds korter vraag ik me wel eens af.
Piet jij bent al klein dus je omgeving wordt groterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worden andere mensen langer of ik steeds korter vraag ik me wel eens af.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet jij bent al klein dus je omgeving wordt groter
ik probeer af te kicken van de pammetjes, dus ik slik nog maar de helft, gisteren was ik tot 5 uur in de ochtend nog wakkerquote:
forbidden?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Forbidden... Fann did you broke the rules?
Lullig ook nu je dan opeens alleen bent omdat de Griek weer werkt ... Sterkte ... komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik probeer af te kicken van de pammetjes, dus ik slik nog maar de helft, gisteren was ik tot 5 uur in de ochtend nog wakker![]()
Nee, die Griek is juist vrij, die ligt al in bedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Lullig ook nu je dan opeens alleen bent omdat de Griek weer werkt ... Sterkte ... komt vanzelf goed
Kan, maar hij is nu wel onregelmatig bezig en dat beinvloedt jouwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die Griek is juist vrij, die ligt al in bed
Ik blijf daar nog ff weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die Griek is juist vrij, die ligt al in bed
Ja, is wel zo, maar dat geeft niet... als ik slaap maakt ie me niet wakker en omgekeerd,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ka maar hij is nu wel onregelmatig bezog en dat beinvloedt jouw
Op zich prima dat het zo werkt... Maar hoe vaak zien jullie elkaar nog wanneer hij werkt ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is wel zo, maar dat geeft niet... als ik slaap maakt ie me niet wakker en omgekeerd,
dus dan gaat allemaal wel goed, zijn we ook wel gewend
zo tussen de bedrijven doorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich prima dat het zo werkt... Maar hoe vaak zien jullie elkaar nog wanneer hij werkt ?
Daar ben ik nog met bezig en gaat zeker gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die ene nu nog uit Noord Duitsland gehaald?
Ja dat had mijn moeder met kinderenquote:
Bij mij was er voor me een miskraam ... Anders was ik er waarschijnlijk niet geweestquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat had mijn moeder met kinderen1 was een miskraam
motorongeluk, bij mijn Pa achterop toen nog geen auto hadden... anders had ik nog een broer of zus gehad
Ja dat kan ook nog... of je ouders hadden gewoon 1 kind meer gehadquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij was er voor me een miskraam ... Anders was ik er waarschijnlijk niet geweest
Mijn zus heb ik weinig mee, die is totaal anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat had mijn moeder met kinderen1 was een miskraam
motorongeluk, bij mijn Pa achterop toen nog geen auto hadden... anders had ik nog een broer of zus gehad
Denk niet dat ze er meer in de planning hadden...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog... of je ouders hadden gewoon 1 kind meer gehad
Bij ons is de familie hechter geworden na vorig jaar na het overlijden van mijn Pa en Ma,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus heb ik weinig mee, die is totaal anders.
Mijn broertje is 8 jaar jonger en komt alleen langs als ie weer eens een plek nodig heeft even.
Hoezo dat? Had je Pa de leidingen door laten knippen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn broertje was technisch gezien onmogelijk.
Ik ben de jongste van 3 .... Scheel 6 en 4 jaar of zo met zequote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus heb ik weinig mee, die is totaal anders.
Mijn broertje is 8 jaar jonger en komt alleen langs als ie weer eens een plek nodig heeft even.
Biij ons zit er een hele generatie tussen geloof ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de jongste van 3 .... Scheel 6 en 4 jaar of zo met ze
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een etterbak was het vroeger, de hele dag Abba keihard draaien om te treiteren.
Ja maar blijkbaar niet gelukt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo dat? Had je Pa de leidingen door laten knippen?
In elk geval hield zijn Pa van Abba muziekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan ook nog natuurlijk, was zelf op mijn 17e huis uit en heb niet alles meegekregen.
Ja die ouders van ons deden volgens mij aan de sleutel wissel feestjes .....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan ook nog natuurlijk, was zelf op mijn 17e huis uit en heb niet alles meegekregen.
We hadden ook nog de appelboer, die eens in de zoveel tijd langs kwam...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, het kan iedereen geweest zijn, maar serieus ik zou als man toch wel gaan twijfelen
Daar heb ik ijn moeder wel eens over gehoordquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ouders van ons deden volgens mij aan de sleutel wissel feestjes .....
Op zich is het wel bijzonder figuur, reist de hele wereld over, heeft wat vrouwen uit Brazilië en Thailand gehad dat ik weet en de 2 oudste zoontjes uit Brazilië kunnen goed voetballen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:24 schreef FANN het volgende:
[..]
In elk geval hield zijn Pa van Abba muziek
een appelboer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden ook nog de appelboer, die eens in de zoveel tijd langs kwam...
EN dan woonden we in een nieuwbouwwijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:27 schreef FANN het volgende:
[..]
een appelboer?nee die hadden wij niet geloof ik...
en die zoontjes heb je wel eens gezien? of heb je die helemaal nooit gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is het wel bijzonder figuur, reist de hele wereld over, heeft wat vrouwen uit Brazilië en Thailand gehad dat ik weet en de 2 oudste zoontjes uit Brazilië kunnen goed voetballen.
Ik heb er met gevoetbald en de oudste haalde mijn gokkast leeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en die zoontjes heb je wel eens gezien? of heb je die helemaal nooit gezien?
Kolenboer wel, de eierman moest je zelf naar toe, dat heette de ''kneusjesman'' want die verkochtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een kolenboer en eierboer ken ik dan weer wel.
Ok maar hoe oud en is er toekomstquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er met gevoetbald en de oudste haalde mijn gokkast leeg.
Een boer uit de buurt kwam langs om de eieren te brengen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Kolenboer wel, de eierman moest je zelf naar toe, dat heette de ''kneusjesman'' want die verkocht
ook eieren met een deukje of scheurtje en die eitjes heette ''kneusjes'' dus dan ging je met je emmertje
naar ''de kneusjesman'' om eieren te maken en daar maakte mijn moeder dan pannenkoeken,
omeletten of wentelteefjes van, die eitjes waren goedkoper namelijk
Ja bij deze moest je ze dus gaan halenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boer uit de buurt kwam langs om de eieren te brengen.
Wij hadden een Centra en een Vége ofzoiets, die bestaan denk ik niet meer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:38 schreef chufi het volgende:
Maar vroeger waaren onze ouders veel meer bezig met van de boer gedoe en zo Blijkbaar , nee de grote supermarkten bestonden nog niet ...
Nee, dat ging lopend... die eitjes gingen in een emmertje, dus dat gaat niet op de fiets...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een risico, eieren vervoeren op een fiets.
C1000 en Emte heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij hadden een Centra en een Vége ofzoiets, die bestaan denk ik niet meer?
ah..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
C1000 en Emte heet dat tegenwoordig.
De Vege hadden we ook in het Noorden, maar wat was dat een kut kleine keet... Ik weet niet eens of mn moeder daar de boodschappen haalde.... Veel haalde ze bij de Delicatessenshop Pijbes... Ja die van de directeur van het Rijks ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij hadden een Centra en een Vége ofzoiets, die bestaan denk ik niet meer?
Nooit van gehoord ....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:43 schreef chufi het volgende:
Veel haalde ze bij de Delicatessenshop Pijbes
Nee was ook lokaal.. Maar zoon van en mijn leeftijd genoot is nu toch de baas van het Rijksmuseum...quote:
oh oké, ja dat weet ik niet... maar leuk voor de zoon vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee was ook lokaal.. Maar zoon van en mijn leeftijd genoot is nu toch de baas van het Rijksmuseum...
Ik ken hem ook als in mn lijstje. Hij gaf Obama een dubbel handshake ..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
oh oké, ja dat weet ik niet... maar leuk voor de zoon van
Je had beloofd je best te doen ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:47 schreef FANN het volgende:
Ik ga een proberen te slapen Heren![]()
Prettige nacht nog![]()
doei
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:45 schreef FANN het volgende:
De Ijscoman was wel bijzonder, zelf gemaakt IJs, was zooooooooooooooooooooooo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |