Is mij ook lang bijgebleven. Vond het echt fantastisch als kind dat die baard ging groeien.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nog die ene van die zeem-reclame. Die glazenwasser, dat de spons zo lang mee ging: 'maand, na maand, na máánd' enz.
Die kan ik zelf nu niet kijken, heb daar als kind zwaar om zitten janken.quote:
Oh ik wist niet dat dat ook echt een reclame van vroeger was. Nog niet zo lang geleden werden daar losse stukjes in een nieuwe reclame van uitgezonden.quote:
Toen had Jef nog geen grijze haren.quote:
quote:
Wat een verschrikkelijke reclamequote:
Ik dacht altijd: 'Ah daar is ie weer!'quote:Op maandag 2 maart 2015 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke reclameIk ben blij dat ik hem niet herinner
Enge illuminti, jij!quote:Op maandag 2 maart 2015 10:17 schreef Kingstown het volgende:
BNW-user Copycat durft niet meer op 40+ te posten, dus dump ik haar bijdrage maar.
Vooral die badderende kinderen is een echte no-go geworden.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Karina het volgende:
Van deze reclames zou iedereen tegenwoordig op zijn kop gaan staan, badderende kinderen en blote tetten! Foei!
Adele.quote:
Fapje gedaanquote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef Karina het volgende:
Van deze reclames zou iedereen tegenwoordig op zijn kop gaan staan, badderende kinderen en blote tetten! Foei!
mijn vroegere buurvrouw was het eerdere Zeeuws Meisje, maar die reclame is online onvindbaar, wel jammer. Hier wel een interview met haarquote:
Dat was me een team ja.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn vroegere buurvrouw was het eerdere Zeeuws Meisje, maar die reclame is online onvindbaar, wel jammer. Hier wel een interview met haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |