Daarom zaten er dus vroeger die plastic dekseltjes op, zodat je meteen een drinkglas er aan over hield.quote:
Net als het Nutellaglasquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zat ook een herbruikbaar plastic dekseltje op, toch?
Die ken ik ook nog met dat motiefje en dikke rand.....quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als het Nutellaglas
[ afbeelding ]
Eens, je moet eens voor de grap op youtube naar oude reclames zoeken, heb je hele compilaties van.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Geweldig, al die spullen!!! Zo herkenbaar, die telefoon ook. Die draaischijf. Wat ontzettend leuk om dat allemaal te zien. En wat onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit dus niet herkennen, want ze zijn te jong daarvoor. Alsof het altijd al bestaan heeft!
Ik weet nog die ene van die zeem-reclame. Die glazenwasser, dat de spons zo lang mee ging: 'maand, na maand, na máánd' enz.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Eens, je moet eens voor de grap op youtube naar oude reclames zoeken, heb je hele compilaties van.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet nog die ene van die zeem-reclame. Die glazenwasser, dat de spons zo lang mee ging: 'maand, na maand, na máánd' enz.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nog die ene van die zeem-reclame. Die glazenwasser, dat de spons zo lang mee ging: 'maand, na maand, na máánd' enz.
Topic-waardig. Reclames uit onze jeugd.quote:
Deze had ik zo een tering hekel aan.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Topic-waardig. Reclames uit onze jeugd.
Niet te vreten , maar dat is mijn smaakquote:Op zondag 1 maart 2015 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Deze had ik zo een tering hekel aan.
Gevaar is op eigen risico je krijgt t deuntje niet uit je kop
En nu heb ik trek
ken dit niet, en heinz was best te vreten.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:20 schreef Iwanius het volgende:
Heinz spread was net zo te 'vreten' als die tomatensoep uit die soep/koffieautomaten die toen op scholen waren. Koste een kwartje en dan kreeg je zo een waterig iets in zo een plastic koffiebekertje maar dat i.c.m. je droge boterham best te nassen was.
[ afbeelding ]
(automaat toen)
Yup, hierzo!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:51 schreef drakin het volgende:
Hadden jullie ook deze beschuitbus:
[ afbeelding ]
Ik heb nog precies zo'n koekjestrommelquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:52 schreef FANN het volgende:
het héle topic doorgespit net, ik herken gewoon álles, van wie weet ik dan niet meer precies, maar
wat ik nog miste was de koektrommel van mijn moeder![]()
[ afbeelding ]
Later kreeg ze een nieuwe voor haar verjaardag ofzo en die was stom, waar deze is gebleven weet
ik niet meer, maar ik heb ze wel eens zien staan in de kringloopwinkel.
Dan ken je het misschien van je Oma
ja! Die ken ik ook nog iddquote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:11 schreef Mickeys het volgende:
Uren kon ik er mee bezig zijn... en dan moesten er weer nieuwe pennen komen met verschillende kleuren tot mijn moeder uiteindelijk met 1 pen kwam met meerdere kleuren in 1 pen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 06:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog precies zo'n koekjestrommelVan mijn oma
Die koekjestrommel hadden wij ook of 1 die er heel veel op leekquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik zal wel eens bij de kringloop kijken of er nog een mooie te vinden is
Ik was het vergeten maar nu ga ik hem zoeken bij de kringloopquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die koekjestrommel hadden wij ook of 1 die er heel veel op leek
Same here!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:11 schreef Mickeys het volgende:
Uren kon ik er mee bezig zijn... en dan moesten er weer nieuwe pennen komen met verschillende kleuren tot mijn moeder uiteindelijk met 1 pen kwam met meerdere kleuren in 1 pen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |