Ik zat te zoeken naar de rookreclames uit de jaren 70. Johan Cruijff die Roxy aanbeveelt enzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:22 schreef megamandy het volgende:
Altijd bijgebleven, geen idee waarom. Net zoals die vliegerreclame inderdaad van VVN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AEG?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:04 schreef Kingstown het volgende:
Van wie was die reclame ook alweer dat er iemand staat te wachten voor de spoorwegovergang en dat er een enorme lange trein voorbij komt? Denkt hij eindelijk te mogen gaan rijden, dan komt er nog zo'n karretje achteraan die 2 mannen handmatig vooruit staan te "pompen".
quote:
Ik ook niet. Kon het niet waarderen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
Loekie de Leeuw [insert kotsie]
nooit begrepen dat onding
ZO das echt lang geledenquote:
Ik ben dan ook al heel oud.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef Pavement het volgende:
ZO das echt lang geledenik kreeg altijd een snoepje van de SRV (vrouw)
Vond ik als kind een leuke reclamequote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heel oud.Die riedel van "hiephiephiephoeree" zit echt voor altijd in mijn geheugen gegrift.
Overigens zag ik Popla voorbij komen in de SRV-wagen en dat deed me weer hier aan denken:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |