SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Jij vindt dat een Rutte, of die Estse vrouw zich inspant hebben voor vrede?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doen we al sinds de val van de Sovjet Unie, dat heeft geleid tot de huidige situatie.
Gelukkig zijn we het nog steeds niet eens.
Jij denkt dat Rusland een deel van de Donbass opgeeft aan de VS?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
En waarom zou dat kunnen zijn. Een gokje van mijn kant. Hij probeert een wig te slaan tussen Ruland en China. Want Cina is natuurlijk zijn grootste vrees. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat je Ruslsnd niet compleet als vijand behandeld. En dan sluit eventueel een deal waarbij je de grondstoffen wat verdeeld. Wat was het 500 triljoen aan grondstoffen voor de VS ok alles terug te betalen? En Rusland mag dan het zoster leeg roven(Donbass)?
Oekraïne is hiermee de grootste verliezer.
De grote bek van Zelenskyquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet, en de onderhandelingen zijn nog niet eens begonnen.
Ze moesten wel af van de grote bek van zelensky dus die is even buitenspel gezet. Wat ik logisch vind. Maar de VS heeft ook dreigende taal naar Rusland geuit en zijn wel ras-vijanden.
Maak je maar niet druk om de eind deal die best gunstig gaat zijn voor Oekraïne maar niet het fantasiebeeld van zelensky en co gaan worden.
De enorme afkeer van Trump rechts brigade van media in NL brengt nu een enorm verkeerd gekleurd verhaal.
Waarom zou de EU, een economische samenwerking, vallen bij een inval van de Baltische staten precies?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is gewoon een reëel scenario. Waarom niet?
Dat kan zo'n schokgolf teweeg brengen dat de EU valt. Het is allemaal erg fragiel.
Tja, jij beweert dat jij dat niet hebt geschreven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach gut, het gaat inhoudelijk weer boven de pet van Wantie en dus gaat hij maar een ad hominem uit de hoge hoed trekken.
Loser.
Omdat hij wil dat de EU kapot gemaakt wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou de EU, een economische samenwerking, vallen bij een inval van de Baltische staten precies?
Allemaal ongefundeerde onzin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou de EU, een economische samenwerking, vallen bij een inval van de Baltische staten precies?
Omdat verschillende problemen elkaar gaan versterken. Ten eerste kost het voeren van oorlog veel geld, geld wat de EU niet heeft, en geld dat zeker de Fransen en Italienen niet kunnen opbrengen. Alle lasten zullen terechtkomen bij de Duitsers, Nl´ers, en Denen. Dit kan leiden tot grote politieke onrust. De economie zal verder gaan stagneren (of zelfs dalen) en dat leidt tot sociale problemen. En de vraag of er grote militaire bereidheid is om risico´s te nemen is ongewis. Een groot deel van de hogeropgeleiden mensen in de randstad zal voor militair ingrijpen zijn, echter zijn het niet hun kinderen die in witte zakken zullen terugkomen. Dat zijn de kinderen van de `deplorables` en ouders die door de media al jarenlang extreemrechts genoemd worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik ben tegen de Russen en de oorlogsdrift van Poetin en ik vind die kabouter van een Zelensky een grote bek hebben altijd. Dat kan toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
De grote bek van Zelensky![]()
Echt, wat ben ik blij dat sommigen uit dit topic niet 100 jaar eerder geboren zijn.
Stuk meer dan Poetin lijkt mequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt dat een Rutte, of die Estse vrouw zich inspant hebben voor vrede?
Ja, heel treffend.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-opgerakeld-a4882995
Een interessante analyse.
Nee, ze staan op de zelfde polen van het hoefijzermodel.quote:
Wensdenken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat verschillende problemen elkaar gaan versterken. Ten eerste kost het voeren van oorlog veel geld, geld wat de EU niet heeft, en geld dat zeker de Fransen en Italienen niet kunnen opbrengen. Alle lasten zullen terechtkomen bij de Duitsers, Nl´ers, en Denen. Dit kan leiden tot grote politieke onrust. De economie zal verder gaan stagneren (of zelfs dalen) en dat leidt tot sociale problemen. En de vraag of er grote militaire bereidheid is om risico´s te nemen is ongewis. Een groot deel van de hogeropgeleiden mensen in de randstad zal voor militair ingrijpen zijn, echter zijn het niet hun kinderen die in witte zakken zullen terugkomen. Dat zijn de kinderen van de `deplorables` en ouders die door de media al jarenlang extreemrechts genoemd worden.
Que?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze staan op de zelfde polen van het hoefijzermodel.
Op je rug gaan liggen zodat Putin Ukraine kan verkrachten zie ik niet als vrede. Ruski Mir. Dus ja, ze spannnen zich in voor een echte vrede met een soeverein Ukraine.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt dat een Rutte, of die Estse vrouw zich inspant hebben voor vrede?
Soevereinquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op je rug gaan liggen zodat Putin Ukraine kan verkrachten zie ik niet als vrede. Ruski Mir. Dus ja, ze spannnen zich in voor een echte vrede met een soeverijn Ukraine.
Ze laten Oekraiense mannen zinloos lijden. Al die doden hebben niks geholpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op je rug gaan liggen zodat Putin Ukraine kan verkrachten zie ik niet als vrede. Ruski Mir. Dus ja, ze spannnen zich in voor een echte vrede met een soeverijn Ukraine.
En Russische mannenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze laten Oekraiense mannen zinloos lijden. Al die doden hebben niks geholpen.
Ik noem dat misdadig.
Lijden..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze laten Oekraiense mannen zinloos lijden. Al die doden hebben niks geholpen.
Ik noem dat misdadig.
Je draait er nu omheen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben tegen de Russen en de oorlogsdrift van Poetin en ik vind die kabouter van een Zelensky een grote bek hebben altijd. Dat kan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |