O?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:39 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De tijd dat de Amerikanen nog iets konden eisen ligt inmiddels achter ons.
Wat vind jij redelijk aan de claim op De Krim?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tav de Krim zag de VS dat Rusland daar een redelijke claim op had. En de oorlog zijn ze gestart omdat er helemaal geen sprake meer was van samenwerken.
Wat dat betreft heeft Trump wel een punt dat onder zijn leiding die oorlog niet was uitgebroken.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hé ouwe, maak eens een foto van het uitzicht in Nusantara.
En, komt er nog wat van?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:26 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het is nou donker. Je zult het dus even moeten doen met een foto van eerder deze week.
https://ibb.co.com/Y7DZXJ1k
Jouw beurt stoere vent.
CDU heeft voor sluiting van de kerncentarels gestemd oquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
CDU is nu ook al links ja? Of is links in jouw hoofd gewoon "dingen die ik niet leuk vind"?
Sterker nog de VS bepaalt op dit moment alles.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O?
Nou, ik denk dat de verhoudingen anders liggen.
Wat wil de grote vredestichter dan gaan doen? Een oorlog starten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O?
Wat gaat de VS doen, Kyiv nuken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O?
2.) Rusland valt de Baltische staten aan en binnen, chaos in Europaquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
1.) De Russen hebben met de Orbans, Wildersen en AfD's van deze wereld hun bruggenhoofden geplaatst in Europa
2.) Rusland valt de Baltische staten aan en binnen, chaos in Europa
3.) De Russen vuren raketten op diverse doelen in Europa af
4.) De Amerikanen reageren niet en geven de Russen vrij spel
5.) De door de Russen geplaatste marionetten beginnen luidkeels onvoorwaardelijke capitulatie "om verder bloedvergieten te voorkomen" te eisen
6.) Capitulatie volgt, in Europa worden (pro-)Russische dictaturen geïnstalleerd, zoals dat na WO II in Oost- en Midden-Europa ook gebeurt is
De Russen hoeven helemaal niet heel Europa te veroveren om ons binnen hun invloedssfeer te brengen; hun handlangers bevinden zich immers al lang onder ons en die trappelen van ongeduld om hun overlords te verwelkomen.
Ja, Europa moet gewoon afscheid nemen van de VS en hun handelsbelemmeringen niet meer overnemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:48 schreef Ferdii het volgende:
Ik zou gewoon die trump dreigen dat ASML exclusief voor china gaat produceren als europa niet aan tafel mag zitten
Precies, je bent vooral een wereldmacht als je het zelf hard roept en de rest het gelooft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Europa moet gewoon afscheid nemen van de VS en hun handelsbelemmeringen niet meer overnemen.
Dat is niet ondenkbaar met de nieuwe verhoudingen. Als Amerika niet ingrijpt kan hij die gok gerust nemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen. Alsof Poetin NAVO-landen gaat aanvallen
Nou, doorpakken...quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sterker nog de VS bepaalt op dit moment alles.
Trouwens las ik dit.
https://www.nu.nl/spannin(...)inig-keus.html#nujij
Wat een verschrikkelijke negatieve analyse van Osinga en co. Volgens hun moeten er nog jongeren tot 2050 door de gehaktmolen totdat de omstandigheden perfect zijn voor de beste uitgangspunten voor onderhandeling.
De VS pakt tenminste door.
Klopt, in feite geeft Trump aan Poetin het signaal dat hij kan doen en laten wat hij wil.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet ondenkbaar met de nieuwe verhoudingen. Als Amerika niet ingrijpt kan hij die gok gerust nemen.
Bullshit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Europa moet gewoon afscheid nemen van de VS en hun handelsbelemmeringen niet meer overnemen.
Nee, al voor de oorlog was gestart was er een akkoord in de maak. Daarbij hoefde geen land af te worden gegeven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat vind jij redelijk aan de claim op De Krim?
En hoe had Trump oorlog in Oekraïne voorkomen?
Door van Zelensky te eisen het land op te geven?
Oude politiek die mannen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sterker nog de VS bepaalt op dit moment alles.
Trouwens las ik dit.
https://www.nu.nl/spannin(...)inig-keus.html#nujij
Wat een verschrikkelijke negatieve analyse van Osinga en co. Volgens hun moeten er nog jongeren tot 2050 door de gehaktmolen totdat de omstandigheden perfect zijn voor de beste uitgangspunten voor onderhandeling.
De VS pakt tenminste door.
Kortom, je kunt niet lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit.
Zolang bv het nieuws nog beheerst wordt tot wat er gebeurt in de VS (NOS vanochtend de eerste 3 items waren Amerikaanse gebeurtenissen). We Amerikaanse muziek en films kijken, de cultuur aanhangen en handel drijven (en sterk afhankelijk zijn) hangen we gewoon aan de tit van de VS.
Genoeg om rancuneus op te zijn natuurlijk. Agressie is het enige wat de rus kent en kracht het enige wat die respecteert.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Anton is een beetje rancuneus.
Vind ik niet, en de onderhandelingen zijn nog niet eens begonnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, doorpakken...
De VS gaat met alle wensen van Rusland akkoord.
Dat noem ik geen doorpakken.
Met zo'n houding in het verleden hadden we nu Duits gesproken.
Dat doen we al sinds de val van de Sovjet Unie, dat heeft geleid tot de huidige situatie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
Wij hadden ook kunnen beginnen met contacten leggen met het Kremlin om tot vrede te komen, of niet?
Is gewoon een reëel scenario. Waarom niet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen. Alsof Poetin NAVO-landen gaat aanvallen
Onzin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, al voor de oorlog was gestart was er een akkoord in de maak. Daarbij hoefde geen land af te worden gegeven.
Tav de krim: even teruglezen.
En waarom zou dat kunnen zijn. Een gokje van mijn kant. Hij probeert een wig te slaan tussen Ruland en China. Want Cina is natuurlijk zijn grootste vrees. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat je Ruslsnd niet compleet als vijand behandeld. En dan sluit eventueel een deal waarbij je de grondstoffen wat verdeeld. Wat was het 500 triljoen aan grondstoffen voor de VS ok alles terug te betalen? En Rusland mag dan het zoster leeg roven(Donbass)?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, doorpakken...
De VS gaat met alle wensen van Rusland akkoord.
Dat noem ik geen doorpakken.
Met zo'n houding in het verleden hadden we nu Duits gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |