Zeker wel. Art. 93.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar staat niets in over verdragen.
Dus het is de schuld van de VS???quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De EU is inderdaad genaaid en de Oekraiëners en Zelensky nog veel harder. Zelensky was gekozen met de belofte de vrede met Rusland te herstellen. En daar heeft hij stappen in gezet, maar dat zinde de Amerikanen niet.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de Amerikanen de oorlog wilde en dat het hun strategische plan was. Anders ga je niet roepen dat de Russen in 3 dagen over Oekraïne heen zouden walsen, terwijl je donders goed wist dat je al heel lang het leger van Oekraïne aan het opbouwen was.
En dat allemaal ten koste van miljoenen mensen. Veel erger dan dat de EU flink in de economische shit zit omdat energie nu veel duurder is.
Ook dat nog. Maar mijn punt was vooral dat als de VS nu de handen aftrekt van de Oekraïne er geen twee jaar zijn om te wachten op een eventuele wisseling van de wacht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De democraten kunnen best winnen over 2 jaar, of 4 jaar, of bij de verkiezingen die daar op volgen. Maar de ingeslagen weg zal fundamenteel niet wijzigen.
Wie Oekraiene beheerst, beheerst de wereldquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De EU is inderdaad genaaid en de Oekraiëners en Zelensky nog veel harder. Zelensky was gekozen met de belofte de vrede met Rusland te herstellen. En daar heeft hij stappen in gezet, maar dat zinde de Amerikanen niet.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de Amerikanen de oorlog wilde en dat het hun strategische plan was. Anders ga je niet roepen dat de Russen in 3 dagen over Oekraïne heen zouden walsen, terwijl je donders goed wist dat je al heel lang het leger van Oekraïne aan het opbouwen was.
En dat allemaal ten koste van miljoenen mensen. Veel erger dan dat de EU flink in de economische shit zit omdat energie nu veel duurder is.
Nee alleen. Europa zelf is meer schuldig. Je kan niet steeds voor weinig geld net doen alsof je een grote goed samenwerkende alliance hebt....die niet bestaat. Een groot poldermodel waar weinig feitelijks uitkomt op dit gebied. Zoals veel meer fiancieel investeren in defensie. Dat moet jou ook geraakt hebben als militair.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van de VS???
De essentie:quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijft de link waarin duidelijk veel stond voor mij niet leesbaar is omdat ik geen lid ben van de telegraaf.
Die energieprijs heeft er geen bal mee te maken. Die heeft aamper invloed op de gehele exonomie. Duitsland en Nederland weigeren de staatsschuld op te laten lopen. Daar zit het probleem. Als je niet investeert "want dat kost geld" loop je op een gegeven moment achteraan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
ik denk dat de democraten in de USA te veel de linkse kant opgegaan zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De democraten kunnen best winnen over 2 jaar, of 4 jaar, of bij de verkiezingen die daar op volgen. Maar de ingeslagen weg zal fundamenteel niet wijzigen.
Oorlog lost niet iets op als het in je nadeel uitvalt. Meer invloed van Rusland is voor veel landen niet goed. Kijk ook naar hoe ze bezig zijn dingen over te nemen in Afrika bijv.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie Oekraiene beheerst, beheerst de wereldZoek maar eens op.
Iedereen wilde de oorlog: Rutte, Poetin, Biden, Medvedev, de Balten, Paternotte. De hele liberale gemeenschap. Ik denk alleen Zelensky niet.
We zitten om vele redenen in de economische shit, en een peiler daarvan is inderdaad de oorlog. Een andere peiler is heilloze verduurzaming van onze energievoorziening, de Franse en Italiaanse staatsschuld, de bureaucratie uit Brussel.
Was het niet de Zwarte zee beheersen om Rusland te beteugelen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie Oekraiene beheerst, beheerst de wereldZoek maar eens op.
Iedereen wilde de oorlog: Rutte, Poetin, Biden, Medvedev, de Balten, Paternotte. De hele liberale gemeenschap. Ik denk alleen Zelensky niet.
We zitten om vele redenen in de economische shit, en een peiler daarvan is inderdaad de oorlog. Een andere peiler is heilloze verduurzaming van onze energievoorziening, de Franse en Italiaanse staatsschuld, de bureaucratie uit Brussel.
Ik betwijfel dat, Biden heeft in totaal 350 miljard gegeven aan Oekraine. Trump wil dat nu gecompenseerd zien in de vorm van (zeldzame) grondstoffen. Het meeste geld vanuit de EU richting Oekraine is geleend, dat zou dus -als het goed is- weer met rente- deze kant op moeten komen. Ik denk niet dat Oekraine zo gek zal zijn om naast die lening ook grondstoffen cadeau gaat geven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wij zouden ook zo'n deal kunnen maken. Zeker aals we meer steken in support van de Ukraine.
Misschien was het je vriendin die het intikte?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij denkt dat ik dat schreef.
https://www.telegraaf.nl/(...)p-europees-navo-land
700miljardduizendgaziljoen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:19 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, Biden heeft in totaal 350 miljard gegeven aan Oekraine.
Sorry, maar onze welvaart is gebaseerd op goedkope energie… Hallo zeg!quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die energieprijs heeft er geen bal mee te maken. Die heeft aamper invloed op de gehele exonomie. Duitsland en Nederland weigeren de staatsschuld op te laten lopen. Daar zit het probleem. Als je niet investeert "want dat kost geld" loop je op een gegeven moment achteraan.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat de democraten in de USA te veel de linkse kant opgegaan zijn
Ach gut, het gaat inhoudelijk weer boven de pet van Wantie en dus gaat hij maar een ad hominem uit de hoge hoed trekken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien was het je vriendin die het intikte?
Wij hebben 300 miljard onderpand. Dat is het geld dat wij geconfisqueerd hebben van de Russen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:19 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, Biden heeft in totaal 350 miljard gegeven aan Oekraine. Trump wil dat nu gecompenseerd zien in de vorm van (zeldzame) grondstoffen. Het meeste geld vanuit de EU richting Oekraine is geleend, dat zou dus -als het goed is- weer met rente- deze kant op moeten komen. Ik denk niet dat Oekraine zo gek zal zijn om naast die lening ook grondstoffen cadeau gaat geven.
Ik wilde er al biljoen van maken maar misschien is bovenstaande dichter bij de waarheid. [quote]quote:
Gaat niet gebeuren dat kan ik je nou al wel met zekerheid zeggen. Veel te risicovol, dat gaat Frankrijk of VK echt niet doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is geen unipolaire wereld meer. Dus wees niet verrast als Frankrijk en/of het VK Oekraïne (of andere landen in Europa) gaan helpen.
De Russen hebben een vergelijkbaar bedrag van het Westen onder de pet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij hebben 300 miljard onderpand. Dat is het geld dat wij geconfisqueerd hebben van de Russen.
Laten we dat ook maar houden.
Het is nou donker. Je zult het dus even moeten doen met een foto van eerder deze week.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hé ouwe, maak eens een foto van het uitzicht in Nusantara.
Die zijn praktisch net zo links als heel lang. Het lijkt alleen anders omdat de Republikeinen nogal snel richting een rechts-extremistische partij denderen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat de democraten in de USA te veel de linkse kant opgegaan zijn
Waren ze van plan om dat terug te geven dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij hebben 300 miljard onderpand. Dat is het geld dat wij geconfisqueerd hebben van de Russen.
Laten we dat ook maar houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |