SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ze geven als de huidige situatie zo doorgaat heus wel antwoord als men vragen stelt die met JA of NEE kunnen worden beantwoord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren dat kan ik je nou al wel met zekerheid zeggen. Veel te risicovol, dat gaat Frankrijk of VK echt niet doen.
1.) De Russen hebben met de Orbans, Wildersen en AfD's van deze wereld hun bruggenhoofden geplaatst in Europaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wel bijzonder. Ik hoor al langere tijd dat Rusland en zeker het leger inmiddels op omvallen staat, maar gelijktijdig zijn ze over een half jaar in staat om de Navo aan te vallen.
Die twee dingen kunnen onmogelijk beiden waar zijn…
nou het ging hier anders ook al aardig die kant op met die stikstof waanzinquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die zijn praktisch net zo links als heel lang. Het lijkt alleen anders omdat de Republikeinen nogal snel richting een rechts-extremistische partij denderen.
Leuk voor een Hollywood film.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
1.) De Russen hebben met de Orbans, Wildersen en AfD's van deze wereld hun bruggenhoofden geplaatst in Europa
2.) Rusland valt de Baltische staten aan en binnen, chaos in Europa
3.) De Russen vuren raketten op diverse doelen in Europa af
4.) De Amerikanen reageren niet en geven de Russen vrij spel
5.) De door de Russen geplaatste marionetten beginnen luidkeels onvoorwaardelijke capitulatie "om verder bloedvergieten te voorkomen" te eisen
6.) Capitulatie volgt, in Europa worden (pro-)Russische dictaturen genstalleerd, zoals dat na WO II in Oost- en Midden-Europa ook gebeurt is
De Russen hoeven helemaal niet heel Europa te veroveren om ons binnen hun invloedssfeer te brengen; hun handlangers bevinden zich immers al lang onder ons en die trappelen van ongeduld om hun overlords te verwelkomen.
kletspraatquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
1.) De Russen hebben met de Orbans, Wildersen en AfD's van deze wereld hun bruggenhoofden geplaatst in Europa
5.) De door de Russen geplaatste marionetten beginnen luidkeels onvoorwaardelijke capitulatie "om verder bloedvergieten te voorkomen" te eisen
6.) Capitulatie volgt, in Europa worden (pro-)Russische dictaturen genstalleerd, zoals dat na WO II in Oost- en Midden-Europa ook gebeurt is
De Russen hoeven helemaal niet heel Europa te veroveren om ons binnen hun invloedssfeer te brengen; hun handlangers bevinden zich immers al lang onder ons en die trappelen van ongeduld om hun overlords te verwelkomen.
CDU is nu ook al links ja? Of is links in jouw hoofd gewoon "dingen die ik niet leuk vind"?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou het ging hier anders ook al aardig die kant op met die stikstof waanzin
en in Duitsland zeker, daar hebben ze de kerncentrales gesloten en nu kopen ze stroom uit Franse kerncentrales
Te ingewikkeld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat we gewoon machteloos zijn, en Oekrane ook, tenzij we echt ineens de daad bij het woord voegen, maar met al die bureaucratische leiders zie ik dat somber in.
Ja. Ik denk niet dat dit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Samenwerken met de Russen", dat dacht een bepaalde Bundeskanzlerin ook. Haar land staat inmiddels op instorten...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat risico is helemaal niet zo groot als je slim genoeg bent om weer met Rusland te gaan samenwerken. Het lijkt erop alsof Trump die kant weer op wil.
Dat heten afkickverschijnselen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:35 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Samenwerken met de Russen", dat dacht een bepaalde Bundeskanzlerin ook. Haar land staat inmiddels op instorten...
Kijk meer uit naar de beelden Zelensky Poetin, of Rutte Poetin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kijk wel heel uit naar de beelden van Trump en Poetin.
Net zoals toen met Kim, dat was ook interessant om te zien.
Dat plan was prima. Is alleen door de Amerikanen actief gefrustreerd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:35 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Samenwerken met de Russen", dat dacht een bepaalde Bundeskanzlerin ook. Haar land staat inmiddels op instorten...
Lijkt me niet heel erg waarschijnlijk. Alleen Orban en Fico hebben (nog) de absolute macht in hun land. De andere pro Russen zitten in coalities en die gaan echt niet capituleren na wat raketjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De tijd dat de Amerikanen nog iets konden eisen ligt inmiddels achter ons. Het staat ons Europeanen vrij om 5% van ons bnp aan het ontwikkelen van een eigen kernwapenarsenaal te besteden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VS wil (terecht) niet dat andere landen een kernwapen ontwikkelen.
Wat bedoel je? De Duitse industrie had het Russische gas heel erg goed kunnen gebruiken op dit moment?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:35 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Begrijp mij nier verkeerd maar dat is de keuze van Duitsland zelf om kerncentrales te sluiten. Veel groen en van het Russisch gas at te willen(prima) Maar het is niet zo dat de Russen niets meer willen leveren. De Baltische Staten hebben besloten om zich te laten afsluiten van elektra levering vanuit Rusland(prima) Maar als dan alles duurder word moeten ze dan ook niet zeuren en gaan klagen dat de Russen niets meer leveren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:35 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:39 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De tijd dat de Amerikanen nog iets konden eisen ligt inmiddels achter ons. Het staat ons Europeanen vrij om 5% van ons bnp aan het ontwikkelen van een eigen kernwapenarsenaal te besteden.
Inderdaad, waar hebben we verdediging voor nodig. Russen zijn fjine betrouwbare mensen waar met een open vizier mee valt te praten. Vandaar dat het ook de pro Russen zijn die constant doen alsof het totaal onnodig is om vol te investeren in defensie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
s 4 tot 5 % van het BBP aan defensie
Dus in feite vind je dat Europa zich moet opstellen als een bully, in plaats van beschaafd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dit ok vind. Ik constateer gewoon dat de wereld werkt zoals hij werkt. Amerika is de grootste macht ter wereld (in ieder geval nu nog) en heeft zich altijd als een bully opgesteld. Zelfde met Rusland. Minder machtig, maar wel machtig genoeg. Zelfde met China.
En in Europa hebben we de afgelopen decennia zitten slapen. Europa doet er niet meer echt toe. Denk je echt dat Trump wakker ligt van de protesten van Europa? Straks houdt hij hen een kleine worst voor waarbij de keuze is: lekker opeten, of in je reet geduwd krijgen.
Anton is een beetje rancuneus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, waar hebben we verdediging voor nodig. Russen zijn fjine betrouwbare mensen waar met een open vizier mee valt te praten. Vandaar dat het ook de pro Russen zijn die constant doen alsof het totaal onnodig is om vol te investeren in defensie.
[ x ]
Net als toen, allemaal drukte om niks. Ze komen altijd hun woord na, de rest is westerse propaganda van oorlogshitsers. Rusland is nog nooooit een oorlog gestart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |