SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faal un tijnDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja koffie gvd
#koudIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Net iemand van de Ziggo aan de deur. Jong gastje, jaartje of 20-22![]()
Stel me netjes voor, kijkt me aan "volgens mij keek ik jouw content wel eens op TikTok, je hebt een bekend gezicht"Gooooooooooooooooooodverrrrrrrrrrrrrr
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zit morgen waarschijnlijk bij een datequote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat zijn kipnuggetbloemen nu weer.
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Aaawh zo cutequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Denkt ie daarmee punten te scorenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
Stel me netjes voor, kijkt me aan "volgens mij keek ik jouw content wel eens op TikTok, je hebt een bekend gezicht"Gooooooooooooooooooodverrrrrrrrrrrrrr
:')![]()
Denk het jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denkt ie daarmee punten te scoren
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja dan wel een bos bloemen mee hoorrrquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit morgen waarschijnlijk bij een date:')![]()
Tegen de tijd dat je thuis bent is die troep koud.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden
Gewoon zelf frituren thuis en boven een bis rozen leeg kiepenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Eh, de Mc kan ik zien vanaf mijn huis.. Dus dat valt wel meequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je thuis bent is die troep koud.
Gewoon zelf frituren thuis en boven een bis rozen leeg kiepen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Neem sateprikkers mee en papier om er een heel boeket van te maken, wat voorbereidingen treffen vooraf.. komt helemaal goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ohmyquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden![]()
![]()
Doos chocolaatjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dan wel een bos bloemen mee hoorrr
Al is het niet echt een date, date. Het was een oude date, we gaan nu gewoon chillen en zijn vooral bij elkaar omdat we 't gezellig vinden.Well, life can be a riot
Hey GGquote:![]()
Commerciele dag is het geworden.
Was het ooit niet zo dat je een onbekende of onbeantwoorde liefde die dag een kaartje stuurde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgens mij post jij dubbel elders en hier hetzelfdequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij post jij dubbel elders en hier hetzelfde
Well, life can be a riot
Leuk ideequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef _UserName_ het volgende:
Neem sateprikkers mee en papier om er een heel boeket van te maken, wat voorbereidingen treffen vooraf.. komt helemaal goed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt van haar.. wij zijn ook niet van het commerciële, we houden elke dag van elkaar.. maar dit is wel een leuke iddquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!sinterklaaskapoentje
![]()
Geef die cadeaus en kus haar innig. Al direct. Dit is een date ja. Niks friendzone.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doos chocolaatjes
Al is het niet echt een date, date. Het was een oude date, we gaan nu gewoon chillen en zijn vooral bij elkaar omdat we 't gezellig vinden.:')![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Vind er geen zak aan dit jaarquote:Well, life can be a riot
Er was nog fittie geweest, altijd leuk drama.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dit jaar![]()
Echt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef die cadeaus en kus haar innig. Al direct. Dit is een date ja. Niks friendzone.![]()
![]()
Nooit wat aan gevondenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dit jaar
Eerste nieuwe seizoen vond ik nog wel leuk. Nu vind ik er ook geen bal meer aanquote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Die wel. Tot die van Kelly, daarna nooit meer gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het allereerste jaar ook niet?
Ik vond de Bus leuker
JOBquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die wel. Tot die van Kelly, daarna nooit meer gezien.
Ik vond de Bus leuker
Well, life can be a riot
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Na een rit door het witte landschap eindelijk thuis en is het tijd voor ☕️How can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Na een rit door het witte landschap eindelijk thuis en is het tijd voor ☕️
:')![]()
Nog steeds geen sneeuw gezienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Het is morgen Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 106 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 @Aapje30
🟨 @sp3c
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Harrie het volgende:
Het is morgen Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 106 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Ik kom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier wel!quote:
Mini-ToTdinnetje zat net lekker buiten sneeuw op te vangen en te proeven!
Kwam heel enthousiast naar binnen om te vertellen dat er een sneeuwvlokje op haar neus beland was!![]()
![]()
Nou ik pa meteen de trein naar Hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Moet je ff hier komen, want het sneeuwtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou ik pa meteen de trein naar Hier![]()
![]()
Aawquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wel!
Mini-ToTdinnetje zat net lekker buiten sneeuw op te vangen en te proeven!
Kwam heel enthousiast naar binnen om te vertellen dat er een sneeuwvlokje op haar neus beland was!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er ooit wel wat van gehoord, maar kan me er niks van voor de geest halen!![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
!
![]()
Commercieel gezeik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja de gelegenheid om d liefde te tonen![]()
![]()
Tot zoooooooquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Moet je ff hier komen, want het sneeuwt![]()
en halllooootjes
Smile, it's free therapy.![]()
tozzoo!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tot zooooooo![]()
en halllooootjesHALLO!!
![]()
![]()
Echtquote:
Hij vroeg ook "word je nog wel eens herkend"
ALSOF HIJ MIJ NET NIET HERKENDE!Man man
Tijd terug ook in de supermarkt, jochie kwam naar me toe "mag ik op de foto met je" ? Ja sure. Vraagt 'ie "vind je het vervelend dat je herkend word?" Eh.....
Well, life can be a riot
Kreeg je korting?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
![]()
In Katwijk op het strand danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En over een jaartje of 10 ben je lid van De Toppers of zo!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt
Tijd terug ook in de supermarkt, jochie kwam naar me toe "mag ik op de foto met je" ? Ja sure. Vraagt 'ie "vind je het vervelend dat je herkend word?" Eh.....![]()
![]()
Jij bent de zon..quote:Don't follow me. I am lost too
In parate of slapende staat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom wel met een kleine attentie![]()
![]()
Hij probeerde me wel wat aan te smeren met korting. Maar ik zit echt prima waar ik nu zitquote:Well, life can be a riot
Wordt het tijd voor bodyguards?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt
Tijd terug ook in de supermarkt, jochie kwam naar me toe "mag ik op de foto met je" ? Ja sure. Vraagt 'ie "vind je het vervelend dat je herkend word?" Eh.....How can I make this topic about me?![]()
Nou... Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En over een jaartje of 10 ben je lid van De Toppers of zo!
Well, life can be a riot
Heb je al een graveerpen gehaald?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kree komt sowieso niet, al is 't naast z'n huisquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel 1 persoon die dan niet komt opdagen!
Well, life can be a riot
Kevin Costner die hem liefkozend in zijn armen in veiligheid brengt!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wordt het tijd voor bodyguards?![]()
![]()
Ja want alsnog ver he? niet zo versa. Voor jullie haha maar ben gefrituurd he LOLquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel 1 persoon die dan niet komt opdagen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat bedoel ik dus!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree komt sowieso niet, al is 't naast z'n huis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wordt het tijd voor bodyguards?Vind het wel aandoenlijk. Alleen sja, soms staat m'n kop er niet naar. Maar dat weten die gasten ook niet
Well, life can be a riot
Ja is zeker een leuk idee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt van haar.. wij zijn ook niet van het commerciële, we houden elke dag van elkaar.. maar dit is wel een leuke idd![]()
ALs men bloemen nodig heeft om te weten dat een man/vrouw van je houdt dan zit er iets niet goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: