SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faal un tijnDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja koffie gvd
#koudIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Net iemand van de Ziggo aan de deur. Jong gastje, jaartje of 20-22![]()
Stel me netjes voor, kijkt me aan "volgens mij keek ik jouw content wel eens op TikTok, je hebt een bekend gezicht"Gooooooooooooooooooodverrrrrrrrrrrrrr
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zit morgen waarschijnlijk bij een datequote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat zijn kipnuggetbloemen nu weer.
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Aaawh zo cutequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Denkt ie daarmee punten te scorenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
Stel me netjes voor, kijkt me aan "volgens mij keek ik jouw content wel eens op TikTok, je hebt een bekend gezicht"Gooooooooooooooooooodverrrrrrrrrrrrrr
:')![]()
Denk het jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denkt ie daarmee punten te scoren
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja dan wel een bos bloemen mee hoorrrquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit morgen waarschijnlijk bij een date:')![]()
Tegen de tijd dat je thuis bent is die troep koud.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden
Gewoon zelf frituren thuis en boven een bis rozen leeg kiepenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Eh, de Mc kan ik zien vanaf mijn huis.. Dus dat valt wel meequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je thuis bent is die troep koud.
Gewoon zelf frituren thuis en boven een bis rozen leeg kiepen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Neem sateprikkers mee en papier om er een heel boeket van te maken, wat voorbereidingen treffen vooraf.. komt helemaal goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ohmyquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, en dan met een roos in het midden en wat hartjessnoepjes.. Dus morgen ff langs de Mc en dan in de auto in elkaar brouwen om vervolgens naar huis te rijden![]()
![]()
Doos chocolaatjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dan wel een bos bloemen mee hoorrr
Al is het niet echt een date, date. Het was een oude date, we gaan nu gewoon chillen en zijn vooral bij elkaar omdat we 't gezellig vinden.Well, life can be a riot
Hey GGquote:![]()
Commerciele dag is het geworden.
Was het ooit niet zo dat je een onbekende of onbeantwoorde liefde die dag een kaartje stuurde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgens mij post jij dubbel elders en hier hetzelfdequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij post jij dubbel elders en hier hetzelfde
Well, life can be a riot
Leuk ideequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef _UserName_ het volgende:
Neem sateprikkers mee en papier om er een heel boeket van te maken, wat voorbereidingen treffen vooraf.. komt helemaal goed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt van haar.. wij zijn ook niet van het commerciële, we houden elke dag van elkaar.. maar dit is wel een leuke iddquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!sinterklaaskapoentje
![]()
Geef die cadeaus en kus haar innig. Al direct. Dit is een date ja. Niks friendzone.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doos chocolaatjes
Al is het niet echt een date, date. Het was een oude date, we gaan nu gewoon chillen en zijn vooral bij elkaar omdat we 't gezellig vinden.:')![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Vind er geen zak aan dit jaarquote:Well, life can be a riot
Er was nog fittie geweest, altijd leuk drama.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dit jaar![]()
Echt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef die cadeaus en kus haar innig. Al direct. Dit is een date ja. Niks friendzone.![]()
![]()
Nooit wat aan gevondenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dit jaar
Eerste nieuwe seizoen vond ik nog wel leuk. Nu vind ik er ook geen bal meer aanquote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Die wel. Tot die van Kelly, daarna nooit meer gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het allereerste jaar ook niet?
Ik vond de Bus leuker
JOBquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die wel. Tot die van Kelly, daarna nooit meer gezien.
Ik vond de Bus leuker
Well, life can be a riot
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Na een rit door het witte landschap eindelijk thuis en is het tijd voor ☕️How can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Na een rit door het witte landschap eindelijk thuis en is het tijd voor ☕️
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: