Komt van haar.. wij zijn ook niet van het commerciėle, we houden elke dag van elkaar.. maar dit is wel een leuke iddquote:
Geef die cadeaus en kus haar innig. Al direct. Dit is een date ja. Niks friendzone.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doos chocolaatjes
Al is het niet echt een date, date. Het was een oude date, we gaan nu gewoon chillen en zijn vooral bij elkaar omdat we 't gezellig vinden.
Vind er geen zak aan dit jaarquote:
Er was nog fittie geweest, altijd leuk drama.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dit jaar
Echt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef die cadeaus en kus haar innig. Al direct. Dit is een date ja. Niks friendzone.
Nooit wat aan gevondenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dit jaar
Eerste nieuwe seizoen vond ik nog wel leuk. Nu vind ik er ook geen bal meer aanquote:
Die wel. Tot die van Kelly, daarna nooit meer gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het allereerste jaar ook niet?
JOBquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die wel. Tot die van Kelly, daarna nooit meer gezien.
Ik vond de Bus leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |