tozzoo!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tot zooooooo![]()
en halllooootjes
Echtquote:
Kreeg je korting?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
Net iemand van de Ziggo aan de deur. Jong gastje, jaartje of 20-22![]()
Stel me netjes voor, kijkt me aan "volgens mij keek ik jouw content wel eens op TikTok, je hebt een bekend gezicht"Gooooooooooooooooooodverrrrrrrrrrrrrr
En over een jaartje of 10 ben je lid van De Toppers of zo!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt
Hij vroeg ook "word je nog wel eens herkend"
ALSOF HIJ MIJ NET NIET HERKENDE!Man man
Tijd terug ook in de supermarkt, jochie kwam naar me toe "mag ik op de foto met je" ? Ja sure. Vraagt 'ie "vind je het vervelend dat je herkend word?" Eh.....
Jij bent de zon..quote:
In parate of slapende staat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom wel met een kleine attentie
Hij probeerde me wel wat aan te smeren met korting. Maar ik zit echt prima waar ik nu zitquote:
Wordt het tijd voor bodyguards?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt
Hij vroeg ook "word je nog wel eens herkend"
ALSOF HIJ MIJ NET NIET HERKENDE!Man man
Tijd terug ook in de supermarkt, jochie kwam naar me toe "mag ik op de foto met je" ? Ja sure. Vraagt 'ie "vind je het vervelend dat je herkend word?" Eh.....
Nou... Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En over een jaartje of 10 ben je lid van De Toppers of zo!
Heb je al een graveerpen gehaald?quote:
Kree komt sowieso niet, al is 't naast z'n huisquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel 1 persoon die dan niet komt opdagen!
Kevin Costner die hem liefkozend in zijn armen in veiligheid brengt!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wordt het tijd voor bodyguards?
Ja want alsnog ver he? niet zo versa. Voor jullie haha maar ben gefrituurd he LOLquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken wel 1 persoon die dan niet komt opdagen!
Ja dat bedoel ik dus!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree komt sowieso niet, al is 't naast z'n huis
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wordt het tijd voor bodyguards?
Ja is zeker een leuk idee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt van haar.. wij zijn ook niet van het commerciële, we houden elke dag van elkaar.. maar dit is wel een leuke idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |