SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja.. Ik vind 200 Kilometer op dagelijkse basis rijden erg veelquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dus exact de insteek: er zijn duidelijk een flinke lading mensen die een ander beeld bij "normale afstanden" hebben dan jij als alleen vakanties blijkbaar zo ver zijn.
Tering.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hell, ik heb net een periode achter de rug dat ik zo ongeveer wekelijks naar Duitsland moest. Dat rijden kost al tijd genoeg, dan ook nog eens een uur extra om te laden zou echt schijtirritant worden.
Oh, sorry, ik zag 'm dichtgaan en zag geen posts na de mijne, dus ik dacht dat ik 'm had dichtgeflikkerd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
Dit was ff te snel voor een topickaap @:ijsdraakje
Duitsland ook echtquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hell, ik heb net een periode achter de rug dat ik zo ongeveer wekelijks naar Duitsland moest. Dat rijden kost al tijd genoeg, dan ook nog eens een uur extra om te laden zou echt schijtirritant worden.
Doe ik elke maand als m'n baarmoeder weer dreigt te 0exploderen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Bestaat het woord womansplaining al eigenlijk?
Ik noem dat ook wel eens leraresjeskift.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik elke maand als m'n baarmoeder weer dreigt te 0exploderen.
Oké dan is het je vergeven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zag 'm dichtgaan en zag geen posts na de mijne, dus ik dacht dat ik 'm had dichtgeflikkerd.
de fout zit hem denk ik in denken dat mensen geen 200 km per dag rijden en dus ook wel zo'n auto kunnen aanschaffen 'want je rijdt alleen zoveel km tijdens vakanties' dat is dus allemaal niet zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef Strani het volgende:
Anyway nog even over de onenigheid, het ging me er niet om dat men het wel of niet eens moest zijn met wat @:grotetijd zei, maar dat z'n post verkeerd werd uitgelegd (een groot deel van z'n eerste post hierover werd genegeerd).
Ik las serieus kleien en het klonk logisch bij jou.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
K heb echt zon zin om weer te kiten
Da's dus precies het punt, dat het niet in jouw belevingswereld past, maakt het niet onwaar of ongebruikelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik vind 200 Kilometer op dagelijkse basis rijden erg veelKan mij niet voorstellen dat veel mensen dit doen..
Vakanties zijn over het algemeen wel flinke afstanden ja. Ken weinig mensen in elk geval die zulke afstanden wekelijks rijden, zeg maar. Je hebt ze er wel bij, maar dat is niet het gross volgens mij.
Ja. Of ja, moest niet, maar had m'n eigen voorkeur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duitsland ook echtmoest je op en neer?
Ja had daarmee meteen gereageerd en we hadden allemaal veel sneller verder kunnen gaan met ons levenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de fout zit hem denk ik in denken dat mensen geen 200 km per dag rijden en dus ook wel zo'n auto kunnen aanschaffen 'want je rijdt alleen zoveel km tijdens vakanties' dat is dus allemaal niet zo
Het maakt mij ook niet veel of mensen het met mij eens/oneens zijn vaak. Maar er is een verschil tussen begrijpend lezen en iemand begrijpen. En in dit geval werd er een beetje vluchtig over m'n post heen gelezen heb ik 't idee en er word een reactie uitgegooid terwijl diegene misschien niet helemaal het punt ziet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef Strani het volgende:
Anyway nog even over de onenigheid, het ging me er niet om dat men het wel of niet eens moest zijn met wat @:grotetijd zei, maar dat z'n post verkeerd werd uitgelegd (een groot deel van z'n eerste post hierover werd genegeerd).
heb je je leven on hold gezet hiervoor?!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja had daarmee meteen gereageerd en we hadden allemaal veel sneller verder kunnen gaan met ons leven
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja had daarmee meteen gereageerd en we hadden allemaal veel sneller verder kunnen gaan met ons leven
Ja ik hecht super veel waarde aan jouw postsquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je je leven on hold gezet hiervoor?!![]()
![]()
Het gejank "is het omdat ik het post" helpt daar ook niet bij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dat dus. Het word zo onnodig lang gemaakt
Fijn dat het zo bevaltquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk land was dat eigenlijk?
Wat ik hier heel vaak zie is dat buitenlanders de lokale cultuur niet begrijpen maar ook niet respecteren. Veel van hen komen met een 'air' van 'ik kom hier geld brengen dus iedereen moet nu doen wat ik zeg'. En Spanjaarden denken dan 'je doet je best maar, ik ga eerst wat anders doen'. Ik heb zelf bijna nooit problemen gehad met mensen die dingen niet op tijd deden. Sterker nog, de meest onbetrouwbare mensen hier zijn vaak buitenlanders
Het is ook autisme tegenover begrijpend lezen en dat schept vaak onnodige verwarring.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gejank "is het omdat ik het post" helpt daar ook niet bij.
Mooi dat je ook de beste plek voor jezelf hebt gevonden!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn dat het zo bevalt![]()
Was cyprus. En dat is natuurlijk een vrij klein land dus het was echt nog zo'n "de neef van de buurman werkt op het ministerie en regelt dat wel" cultuur. Bepaalde zaken kreeg je ook gewoon echt niet anders geregeld. Nou ja corruptie is niet mijn ding dus daar was ik sowieso al snel klaar mee![]()
De lokale bevolking was verder super vriendelijk, maar had wel zo'n mentaliteit van.. ja we zien wel of we de afspraak nakomen, en of we je daarover nog informeren. Nou ja als super georganiseerd persoon die altijd netjes op tijd is kon ik daar dus echt niet aarden. Maar zit nu in Zwitserland dna natuurlijk echt helemaal op m'n plek
Prima concurrent wel. Scherp geprijsd ook op de huidige EV markt wel gezien wat ze bieden.quote:
China zooiquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Prima concurrent wel. Scherp geprijsd ook op de huidige EV markt wel gezien wat ze bieden.
Samen staan we sterkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
We hebben trouwens inmiddels best een verzameling users die in het buitenland wonen, en ook nog allemaal ergens anders.
Ik rij ook vaak 200+km op een dag, 1-3x per week.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mensen die 200km per week rijden toch? Ook genoeg mensen die in Eindhoven wonen en in Amsterdam werken. Ik rij al 90km naar kantoor en dan moet ik 2x per week naar kantoor. Als ik elke dag had gemoeten, gaat het hard.
Beetje laat maar toch.
normaal is niet altijd beterquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk weer terug naar normaal
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat is normaal nou echtquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maak een lekkere limonadequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik hecht super veel waarde aan jouw posts![]()
Nou heb ik ook echt niks te doen verder vandaag, dat scheelt ook wel. Het is wel zonnig buiten dus misschien eens wat zon pakken zo.
In de week 200km met EV zou niet perse een probleem zijn, als je op je gebruikelijke eindpunten laadmogelijkheid hebt (dus thuis en op kantoor).quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mensen die 200km per week rijden toch? Ook genoeg mensen die in Eindhoven wonen en in Amsterdam werken. Ik rij al 90km naar kantoor en dan moet ik 2x per week naar kantoor. Als ik elke dag had gemoeten, gaat het hard.
Beetje laat maar toch.
Jij in Kwiwiland, Beer in Limboland, ik in Westfrieslandquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
We hebben trouwens inmiddels best een verzameling users die in het buitenland wonen, en ook nog allemaal ergens anders.
Bal in Bålland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij in Kwiwiland, Beer in Limboland, ik in Westfriesland
quote:
ik ga hulp zoeken bij mijn TayTay praatgroepjequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In dit geval wel. Of lopen de tranen nu over je tay tay shirt?
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga naar buiten, dhl heeft nog steeds geen beter tijdvenster dus ga niet wachten
Denk dat de Chinezen ons echt wel gaan verrassen in EV land hoorquote:
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga naar buiten, dhl heeft nog steeds geen beter tijdvenster dus ga niet wachten
Bestaan die in Limboland?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga hulp zoeken bij mijn TayTay praatgroepje
Echt veel chinese auto's hier nu alquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat de Chinezen ons echt wel gaan verrassen in EV land hoor
ik vind die naam zo walgelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.
ik wil mijn fitpiggy snacks
vast welquote:
true, maar de reepjes zagen er wel lekker uitquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind die naam zo walgelijk
maar ik heb koekjes besteld voor valentijnsdag
dudje komt hier toch niet dus kan het gewoon vertellen hier
Al eerder gehad? Zie ze steeds op TikTok.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je nog inhoudelijke argumenten?quote:
nee, maar ik ben ook aangestoken door tiktokquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Al eerder gehad? Zie ze steeds op TikTok.
Haha zo'n vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ik ben ook aangestoken door tiktok
Ja ik zag het al een beetje aankomen en ik dacht ineens hey die is vast wel wakker even checken.quote:
Ik zie regelmatig een Zeekr of Lynk&Co rijden. Heel sporadisch komt er een BYD voorbij of zo'n Hongqi.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt veel chinese auto's hier nu al
Ja al sinds gisterenquote:
door diezelfde tiktokker weet ik ook dat ik absoluut geen kesbeke chocolade reep moet proberenquote:
*verhuist naar Cyprus*quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn dat het zo bevalt![]()
Was cyprus. En dat is natuurlijk een vrij klein land dus het was echt nog zo'n "de neef van de buurman werkt op het ministerie en regelt dat wel" cultuur. Bepaalde zaken kreeg je ook gewoon echt niet anders geregeld. Nou ja corruptie is niet mijn ding dus daar was ik sowieso al snel klaar mee![]()
De lokale bevolking was verder super vriendelijk, maar had wel zo'n mentaliteit van.. ja we zien wel of we de afspraak nakomen, en of we je daarover nog informeren. Nou ja als super georganiseerd persoon die altijd netjes op tijd is kon ik daar dus echt niet aarden. Maar zit nu in Zwitserland dan natuurlijk echt helemaal op m'n plek
Hongqi Plankiequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig een Zeekr of Lynk&Co rijden. Heel sporadisch komt er een BYD voorbij of zo'n Hongqi.
Dit verbaast niemand na gisterquote:
Vlak voor middernacht dan zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja al sinds gisteren![]()
HELAAS!
Het is wel koud buiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ken het vooral door iemand die een kind heeft met de naam Bodi.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door diezelfde tiktokker weet ik ook dat ik absoluut geen kesbeke chocolade reep moet proberen
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit verbaast niemand na gister
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hongqi Plankie
Net een Rolls Royce dat ding. Best grappig om te zien
[ afbeelding ]
zou wel zo eerlijk zijn als jij dan ook een ban hadquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit verbaast niemand na gister
Lijkt wel op een bepaald soort bmw met spleetogenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hongqi Plankie
Net een Rolls Royce dat ding. Best grappig om te zien
[ afbeelding ]
M'n zus had die gekocht en vond ze zo intens smerigquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behoorlijk Aziatische look. Ik vind het wel vetquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet niet wat ik van die grill moet vinden.
Heb 't idee dat als je 'm er afhaalt en neerlegt je er heerlijke steaks op kan bakken
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had die gekocht en vond ze zo intens smerig
Het kan ook de druppel geweest zijn na bijvoorbeeld al eerdere notes. Dit is gewoon een gok maar ik ben vrij zeker dat ze aardig wat notes heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel zo eerlijk zijn als jij dan ook een ban had
Iets wat niet mag waarschijnlijk!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft ze nu weer uitgespookt?
Enige wat ik mee kreeg was dat ze een beetje erg persoonlijk werd richting @Grotetijd maar geen idee of ik verder iets gemist heb.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat zou ons disney prinsesje nooit doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iets wat niet mag waarschijnlijk!
Hele rare opmerkingquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarna lekker golden shower?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga vanavond op gouden erwt jacht
Goh.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iets wat niet mag waarschijnlijk!
Ze beweerde dat Taylor Swift goede muziek maakt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarna lekker golden shower?
quote:
Moet lachen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze beweerde dat Taylor Swift goede muziek maakt.
Terechte ban lijkt me.
ben je weer aant snaaien?quote:
Oh ja, wel terecht dan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terechte ban lijkt me.
Over schmaek valt niet te twisten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terechte ban lijkt me.
Ik postte geen privé foto's en noemde niet iemand verkapt pedofiel, maar wie ben ik. Dus ik zie niet in hoezo ik een ban zou moeten hebben omdat ik daar tegen in ging?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik postte geen privé foto's en noemde niet iemand verkapt pedofiel, maar wie ben ik.
Ik moet er erg aan wennenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behoorlijk Aziatische look. Ik vind het wel vet
Nee maar die hebben ze wel in de sauna Busslooquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarna lekker golden shower?
Bussloo is wel top. FOK! meet daar?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar die hebben ze wel in de sauna Bussloo
Doen medewerkers datquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar die hebben ze wel in de sauna Bussloo
Bastogne.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Als jullie voor altijd nog maar één soort koekje zouden mogen eten welke is dat dan.
Je mag verder natuurlijk gewoon wel alles eten wat je wil maar als je dan een koekje wil alleen die.
macaron, al eet ik die vrij weinigquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Als jullie voor altijd nog maar één soort koekje zouden mogen eten welke is dat dan.
Je mag verder natuurlijk gewoon wel alles eten wat je wil maar als je dan een koekje wil alleen die.
Pindakoek met chocola.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Vind die vW's van tegenwoordig wel vrij hipster. Maar in hun designs zit wel een lijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik moet er erg aan wennenBen vooral benieuwd wanneer Volkswagen komt met die ID1 en ID2. Lijken mij wel tof.
En die nieuwe Elektrische Twingoooooooooooo
ik verwacht wel dat dimmy zo'n t-shirt besteld heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dimmy zat gister even in haar Kanye-flow. Snap dat ze even af moet koelen.
Time out koekjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Ja doei. Oprotten uit mijn huissaunaquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bussloo is wel top. FOK! meet daar?
jij bent de eigenaresse?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doei. Oprotten uit mijn huissauna
Bastogne Duo. Opgelost slotjequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Die elektrische Twingo schijnt in 2026 te komen. Dus hard sparenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind die vW's van tegenwoordig wel vrij hipster. Maar in hun designs zit wel een lijn.
Die elektrische twingo wanneer moet die uitkomen?
Kreeg echt zin om een slotje te zetten. Maar goed, beter van niet denk ik dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bastogne Duo. Opgelost slotje
in een muizenval?quote:
Nee is niet handigquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kreeg echt zin om een slotje te zetten. Maar goed, beter van niet denk ik dan maar.
Deze vrouwe hequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier natuurlijk ook even over nagedacht en mijn antwoord is bokkepootjes.
Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren…..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog even tot het rijden op waterstof gemeengoed wordt.
ik heb geen goed antwoord. elk koekje kan wel vervangen worden door een cake, taart, vlaai, candybar enz enzquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier natuurlijk ook even over nagedacht en mijn antwoord is bokkepootjes.
sneller dan je denktquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren…..
Zou wel vet zijn inderdaad. Daar hoop ik ook op. Gewoon altijd door kunnen rijden en weer kunnen tankenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog even tot het rijden op waterstof gemeengoed wordt.
Zodra het rendabel wordt wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.. Dan was 't al wel gebeurdquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doei. Oprotten uit mijn huissauna
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waaromquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die elektrische Twingo schijnt in 2026 te komen. Dus hard sparen
VW is ook wel redelijk hipster, maar ik vind vooral dat busje erg cute.
Hun designs vind ik over het algemeen wel goed geslaagd. ID3 is gewoon een mooi karretje.
Precies. En niet 10 uur wachten tot je auto vol is en dan nu een half uur weer moeten laden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn inderdaad. Daar hoop ik ook op. Gewoon altijd door kunnen rijden en weer kunnen tanken
ja, goed, het al wel nog wel 20 jaar duren ofzo, maar dat is al vrij snelquote:
Ook mooi, ligt voor mij een beetje uit de richting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.
VOLKSWAGENquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waarom
Twingo lijkt mij wel weer leuker. Heb jij ooit dat laatste model Twingo gereden toevallig?
[ afbeelding ]
Het is vrij unsexy ja, het is typische grijzen muis, zoals alles van VW.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waarom
Twingo lijkt mij wel weer leuker. Heb jij ooit dat laatste model Twingo gereden toevallig?
[ afbeelding ]
Op moment dat het meer beschikbaar is, kan het goedkoper worden om dat te tanken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Waterstof tanken schijnt wel heul duur te zijn.
20 Euro per kilo gemiddeld en de Toyota Mirai heeft een tank inhoud van 6 Liter.. Dus dat is 120 euro![]()
Kom je 600 Kilometer ver...
Ik kom ķķk 600 Kilometer ver, alleen kost 't mij nog geen 9 tientjes(ja oke, en elke 2000 Kilometer een scheut olie, maar hij rijdt zo lekker
![]()
)
Vond het leuk voor een keer maar iets te verquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bussloo is wel top. FOK! meet daar?
hoe vaak moet je 600 km rijden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Waterstof tanken schijnt wel heul duur te zijn.
20 Euro per kilo gemiddeld en de Toyota Mirai heeft een tank inhoud van 6 Liter.. Dus dat is 120 euro![]()
Kom je 600 Kilometer ver...
Ik kom ķķk 600 Kilometer ver, alleen kost 't mij nog geen 9 tientjes(ja oke, en elke 2000 Kilometer een scheut olie, maar hij rijdt zo lekker
![]()
)
lolquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. En niet 10 uur wachten tot je auto vol is en dan nu een half uur weer moeten laden.
Die is ook leuk maar ook een uur rijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.
genoeg mensen op de weg die niet kunnen autorijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet autorijden, scheelt ook weer
Ik wacht op teleportatie
Ik vindt dat matig aangezien het al lang kan maar nog nergens gemeengoed is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, goed, het al wel nog wel 20 jaar duren ofzo, maar dat is al vrij snel
Dat zou ook handig zijn. Nooit meer files, vroeg op moeten staan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet autorijden, scheelt ook weer
Ik wacht op teleportatie
er zijn bedrijven die werknemers haast verplichten een elektrische te huren, als werkauto te gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Nee da's overdreven. Maar we zijn gewoon eigenlijk zo lekker verwend met die brandstofmotoren dat ik snap dat mensen geen zin hebben in elektrisch. En dat terwijl de verkoop best goed loopt van elektrisch. Maar goed da's puur vanwege het fiscale voordeel. Voor een deel dan
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe vaak moet je 600 km rijden?
Geen mensen kennenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ook handig zijn. Nooit meer files, vroeg op moeten staan.
Alleen hoe zorg je dan dat ongenoden buiten blijven?
Op zich leek het mij altijd wel een leuk ding. Achterwielaandrijving, motor achterin. Maar goed dat merk je waarschijnlijk pas als je goed gas geeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is vrij unsexy ja, het is typische grijzen muis, zoals alles van VW.
Dat laatste model Twingo heb ik gereden ja, was er niet heel erg van onder de indruk. Stoelen zaten voor geen meter, je werd alle kanten opgeblazen op de snelweg. En het was niet het ruimtewonder zoals de 1e Twingo![]()
Hoop dat die nieuwe Twingo dat beter doet
anti-teleportatie muur bouwen rondom je huis en alleen degene met een speciale afbreekkit kunnen erin komenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
teleportatie kan wel vanuit de woning maar niet naar binnen. Dus je moet gewoon met sleutel naar binnenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, groot deel van de reden van de verkoop van elektrisch is corporate.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er zijn bedrijven die werknemers haast verplichten een elektrische te huren, als werkauto te gebruiken
Je kon dus de tractioncontrol niet uitzettenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich leek het mij altijd wel een leuk ding. Achterwielaandrijving, motor achterin. Maar goed dat merk je waarschijnlijk pas als je goed gas geeft
Ja, ik overdreef een beetje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Nee da's overdreven. Maar we zijn gewoon eigenlijk zo lekker verwend met die brandstofmotoren dat ik snap dat mensen geen zin hebben in elektrisch. En dat terwijl de verkoop best goed loopt van elektrisch. Maar goed da's puur vanwege het fiscale voordeel. Voor een deel dan
GT versiequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kon dus de tractioncontrol niet uitzettenZelfs niet bij die "gt" versie.
Moest je er een zekering uit trekken
Maar volgens mij is die gt wel een redelijke pocket rocket. Al zie je ze eigenlijk nooit rijden dit type Twingo.
1e Gen zie je nog het meest.
Klinkt als iets dat te hacken is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
anti-teleportatie muur bouwen rondom je huis en alleen degene met een speciale afbreekkit kunnen erin komen
Dat valt tegen. 16% over de eerste 30000 en daarna gewoon 22%quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Ja dat is 110 PK op 900 kiloquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GT versielol. Da's wel vet eigenlijk.
Ik zie die dat laatste model twingo wel vaak rijden. Althans die achterwiel aangedreven
Zorgen dat je geen mensen van de ICT sector kent of mensen die handig zijn hierin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat te hacken is.
Alleen van buiten naar buiten kunnen teleporteren. Die stap buiten de deur moet je toch wel maken in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk meer aan banken, juweliers en dergelijke. Als je daar ook gewoon naar binnen kan teleporteren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zorgen dat je geen mensen van de ICT sector kent of mensen die handig zijn hierin.
Da's wel sick inderdaad man. Gaafquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is 110 PK op 900 kiloWil best wel
Akkoord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen van buiten naar buiten kunnen teleporteren. Die stap buiten de deur moet je toch wel maken in de meeste gevallen.
Ja was eerst hoger inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat valt tegen. 16% over de eerste 30000 en daarna gewoon 22%
0% dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja was eerst hoger inderdaad.
Maar goed 6 procentpunt op 30K is wel prima op zich
Echt het favoriete type auto's van @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is 110 PK op 900 kiloWil best wel
Hebben we ook nog gehad inderdaad. WOW!quote:
Oftewel, Suzukirijders hebben geen praatpaal nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Heeft u pech?"
"Nee, IK heb een Suzuki"
Ja is een bommetje volgens mij. Net als die Up GTIquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel sick inderdaad man. Gaaf
Leg 'm ff uit andersquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oftewel, Suzukirijders hebben geen praatpaal nodig.
Ook dood.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Heeft u pech?"
"Nee, IK heb een Suzuki"
Wat voor uitje?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vanavond een uitje maar ik heb zo geen zin. Als ik er ben is het vast leuk, maar pfffffffff
quote:
Kom hier bank hangenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vanavond een uitje maar ik heb zo geen zin. Als ik er ben is het vast leuk, maar pfffffffff
Da's toch nog steeds "anders dan thuis"quote:
Qua onderhoud bedoel je?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is een bommetje volgens mij. Net als die Up GTI
Er worden weinig echte hot hatches gemaakt, en die DIE er gemaakt worden worden over het hoofd gezien
Tegenwoordig rijdt iedereen het liefst in een Polo of Golf R
Al heb ik ooit eens proefgereden in een Golf V5 met 170 PK. En moest mij toen echt heel erg inhouden om 'm te kopen, had mijn portemonnee op de lange termijn niet leuk gevonden
Schrale troost: Iedereen gaat dood!quote:
Ford Focus ST-Line X hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is een bommetje volgens mij. Net als die Up GTI
Er worden weinig echte hot hatches gemaakt, en die DIE er gemaakt worden worden over het hoofd gezien
Tegenwoordig rijdt iedereen het liefst in een Polo of Golf R
Al heb ik ooit eens proefgereden in een Golf V5 met 170 PK. En moest mij toen echt heel erg inhouden om 'm te kopen, had mijn portemonnee op de lange termijn niet leuk gevonden
Ja zeker qua onderhoud. Maar denk ook qua brandstofverbruik.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Focus ST-Line X hier
Heerlijke auto
herkenbaar. ik moet er ook eerst altijd zijn voordat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Gloednieuw, rijdt als een trein. Gaat ook wel als de brandweerquote:
Die had ik ook laatst! Was van Indeed!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd gebeld (op mijn werktelefoon), nam ik op. Krijg ik zo'n robotarm aan de lijn. Nou daar had ik geen behoefte aan.
Heb je hem de bedrading stijf gescholden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd gebeld (op mijn werktelefoon), nam ik op. Krijg ik zo'n robotarm aan de lijn. Nou daar had ik geen behoefte aan.
Want engelen bestaan nietquote:
Zo'n raar idee een V5 motor. Wel mooi tho.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zeker qua onderhoud. Maar denk ook qua brandstofverbruik.
Vond 't tijdens m'n proefrit al veel te leuk om af toe het gaspedaal wat dieper in te drukken. Denk dat 1:9 geen gek verbruik is voor zo'n auto.
Doet mijn huidige auto met 1:17 het een stuk beterAlleen die trekt nog geen kroket van de tafel
Zal wel een AI stemdief zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die prijsquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/detail/koop/ede/huis-oranjelaan-4/89230269/
Leuk appartementencomplex in je achtertuin.
Allemaal met je voetje te makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gloednieuw, rijdt als een trein. Gaat ook wel als de brandweer
Nu nog even het verbruik omlaag zien te krijgen
NOU!quote:
ontzettende inkijk naar de slaapkamer terwijl die zulke mooie openslaande deuren heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Wel mooi huis verderquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Fiesta hiervoor 1:18 ongeveer. Mijn motor doet 1:20 makkelijk. Ik ga ook voor de Focus op de 1:18quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Allemaal met je voetje te makenDenk dat 1:15 wel haalbaar moet zijn toch?
Ik hoorde iets over een cv dat ze die ontvangen hadden van me of. Wat ik gek zou vinden dat daar dan mijn werk nummer bij zou staan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die had ik ook laatst! Was van Indeed!
Lekker stoeien in de slaapkamer en iedereen op het balkon met drinken en popcorn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontzettende inkijk naar de slaapkamer terwijl die zulke mooie openslaande deuren heeft
Ik vraag me af hoeveel gezeik er om de bouw is geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind 't wel echt een mooi huis. Maar voor dat geld moet 'ie toch te koop staan met een lap grond er om heen en niet met een flat in je achtertuin?!
Gelukkig had ik nog niks gezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel een AI stemdief zijn
prima woning, verkeerde locatiequote:
Ik heb ooit wel eens een CV geüpload bij Indeed. Maar dat is jaren geleden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een cv dat ze die ontvangen hadden van me of. Wat ik gek zou vinden dat daar dan mijn werk nummer bij zou staan.
en vast niet met je werk telefoonnummerquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een CV geüpload bij Indeed. Maar dat is jaren geleden.
Ik kwam niet eens verder dan "Goedemiddag" voordat die stem begon te ratelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog niks gezegd.
Oh ja dat is zeker te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiesta hiervoor 1:18 ongeveer. Mijn motor doet 1:20 makkelijk. Ik ga ook voor de Focus op de 1:18
Nee, want die had ik toen nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vast niet met je werk telefoonnummer
onbekende nummers neem ik altijd gewoon op met, ja halloquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens verder dan "Goedemiddag" voordat die stem begon te ratelen.
Denk wel dat er veel geklaagd is ja...quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel gezeik er om de bouw is geweest.
Hier ben ik dus ook bang voor, dat ze dat hier gaan doen.
Geen idee, maar de Fiesta ging 2 jaar mee qua olie eer ie de beurt moest hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja dat is zeker te doen.
En olieverbruik?
Ik hoop dat de slaapkamer aan de voorkant isquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker stoeien in de slaapkamer en iedereen op het balkon met drinken en popcorn.
Ik zou eigenlijk niks moeten zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
onbekende nummers neem ik altijd gewoon op met, ja hallo
ST-Line X of ST-X?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Focus ST-Line X hier
Heerlijke auto
Dat hoop ik dan ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik hoop dat de slaapkamer aan de voorkant is
Welkom bij crematorium en pizzeria het vlammetje, wat kan ik voor u doen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
onbekende nummers neem ik altijd gewoon op met, ja hallo
ST Line-X zeg ik toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ST-Line X of ST-X?
Dat is nog wel een saillant detail.
"Massagesalon gouden handjes, zegt u het maar."quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welkom bij crematorium en pizzeria het vlammetje, wat kan ik voor u doen?
Ik had alleen nog maar op opnemen geklikt en toen begon die sten al te ratelen. Ik had al niet eens verstaan van wie het was. Maar zal inderdaad Indeed wel geweest zijn dan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens verder dan "Goedemiddag" voordat die stem begon te ratelen.
ik hoop geen scambureauquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar op opnemen geklikt en toen begon die sten al te ratelen. Ik had al niet eens verstaan van wie het was. Maar zal inderdaad Indeed wel geweest zijn dan.
er is 1 slaapkamer met mooie openslaande deuren waar de flat nu precies inkijk op heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik hoop dat de slaapkamer aan de voorkant is
jaquote:
TWEE JAAR!?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, maar de Fiesta ging 2 jaar mee qua olie eer ie de beurt moest hebben
Zal je het nummer even DM'en, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar op opnemen geklikt en toen begon die sten al te ratelen. Ik had al niet eens verstaan van wie het was. Maar zal inderdaad Indeed wel geweest zijn dan.
Mijn werktelefoon neem ik wel op als ik daarop gebeld wordt.quote:
M'n eigen telefoon zelden.quote:
Stukje Ede waar je ook niet wilt wonenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Wel als mijn mama beltquote:
Ik twijfelde door de reactie erop. Maar duidelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ST Line-X zeg ik toch?
ST-X was boven het budgetquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik twijfelde door de reactie erop. Maar duidelijk
Ik voel deze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ST was boven het budget
Ja, ‘wij’ zijn nog van de generatie huistelefoon waar de hele familie gezellig mee kon luisteren met al je gesprekkenquote:
Dat ben ik ook, maar als het geen bloedspoed heeft: mij nie bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ‘wij’ zijn nog van de generatie huistelefoon waar de hele familie gezellig mee kon luisteren met al je gesprekken
Bijna keer 2 inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ST-X was boven het budget
Voorheen op werk speelde ik er regelmatig tikkertje meequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn telefoon is niet om mee te bellen
Ik kan mij dit ergens wel voorstellen ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand werk was laatst boos dat ik mijn werktelefoon niet op nam, terwijl ik de hele dag gewoon beschikbaar ben via teams.
65k basisquote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net buiten een spierwitte kat tegen
Of nouja
Er kwam een spierwitte kat luid miauwend naar me toe gerend en toen moest ik die aaien
Ik sprak die persoon nog net daarvoor via een teamsvergaderingquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan mij dit ergens wel voorstellen ....
Heel vroeger samen met mijn vader en broers oma bellen, en dan mochten we om en om een nummer draaienquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis de draaischijf wel.
En dan stiekem proberen op te hangen als iemand het in de gaten had, waardoor je er alsnog bijgelapt werd door de *klik* die je verraaddequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ‘wij’ zijn nog van de generatie huistelefoon waar de hele familie gezellig mee kon luisteren met al je gesprekken
Ik eigenlijk vooral door "Ma"quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik word vooral gebeld door "KPN".
Zouden ze bij mijn werkgever niet leuk vinden denk ikquote:
Ik maak de regels nietquote:
Als ik geen zin heb neem ik ook niet op. Er zijn er een aantal waar je dan vervolgens tergend lang mee aan de telefoon hangt en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar als het geen bloedspoed heeft: mij nie bellen.
Zal jou eens regelen.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens regelen.
Anders krijg je een slechte dag als je het negeert?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net buiten een spierwitte kat tegen
Of nouja
Er kwam een spierwitte kat luid miauwend naar me toe gerend en toen moest ik die aaien
Oh nee, daar begin ik sowieso niet aan, babbelen om te babbelen vind ik echt horror via de telefoon. Dan spreken we irl gewoon even af.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb neem ik ook niet op. Er zijn er een aantal waar je dan vervolgens tergend lang mee aan de telefoon hangt en daar heb ik geen zin in.
lekker bellen met zn 10en tegelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zelf steeds net 1 nummer verkeerd draaienquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis de draaischijf wel.
die bellen mij nooitquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik word vooral gebeld door "KPN".
Met hoe mensen nu bellen kan je ook meeluisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mobiel? tuurlijk, praktisch geen spammers gelukkig en het aantal mensen dst mijn nummer heeft is op 1 hand te tellenquote:
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Anders krijg je een slechte dag als je het negeert?
Wees blij.quote:
Die laatste weet toch dat je ze niet hoort, hahaatjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik word regelmatig gebeld door een bedrijf dat zich voordoet als KPN en Essent wil me ook terug.
Schonenberg belt niet meer gelukkig.
Ligt eraan wat je budget is en of je meer bij wil betalen/mag betalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zouden ze bij mijn werkgever niet leuk vinden denk ik
Oh ze is best aardig hoorquote:
Wat een plastic.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Ik kijk reünie van the housewives. Haar tieten vallen er nog niet uit.
[ link | afbeelding ]
Mja, bijleggen mag altijd maar dan ga ik hard achteruit qua salaris elke maandquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is en of je meer bij wil betalen/mag betalen.
Toys met pk zijn soms best leuk.
Ja dat is ook achterlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met hoe mensen nu bellen kan je ook meeluisteren
Hmm, ik word af en toe gebeld door een Iraans nummer oid. Verder zeer weinig spam eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik word regelmatig gebeld door een bedrijf dat zich voordoet als KPN en Essent wil me ook terug.
samequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het onbekend nummer is niet, of ik moet iets verwachten
als jij nee zou zeggenquote:
Op luidspreker en dan schreeuwen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met hoe mensen nu bellen kan je ook meeluisteren
jij had ook echt klantencontact toch, dan is het wel belangrijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn werktelefoon neem ik wel op als ik daarop gebeld wordt.
mijn mobiele nummer geef ik nergens op en een huistelefoon heb ik al jaren niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees blij.
Ik heb de laatste tijd steeds stadsgidsen. Met aansluitend een "belmenietregister". Heus niet verdacht verder.
Dat zijn toch van die typische Utah-moms?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Ik kijk reünie van the housewives. Haar tieten vallen er nog niet uit. Uitgezoomd is het nog erger.
[ link | afbeelding ]
Met dank aan de KvKquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik word af en toe gebeld door een Iraans nummer oid. Verder zeer weinig spam eigenlijk
gisteren belde eneco dat ze mij terug wilde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die typische Utah-moms?
Hehehe, nu je dit zegtquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schoonenberg is toch van de gehoorapparaten? Dus wel logisch dat die niet bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die typische Utah-moms?
naja ik had het over mn prive telefoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |