Denk dat de Chinezen ons echt wel gaan verrassen in EV land hoorquote:
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga naar buiten, dhl heeft nog steeds geen beter tijdvenster dus ga niet wachten
Bestaan die in Limboland?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga hulp zoeken bij mijn TayTay praatgroepje
Echt veel chinese auto's hier nu alquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat de Chinezen ons echt wel gaan verrassen in EV land hoor
ik vind die naam zo walgelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.
ik wil mijn fitpiggy snacks
vast welquote:
true, maar de reepjes zagen er wel lekker uitquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind die naam zo walgelijk
maar ik heb koekjes besteld voor valentijnsdag
dudje komt hier toch niet dus kan het gewoon vertellen hier
Al eerder gehad? Zie ze steeds op TikTok.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.
ik wil mijn fitpiggy snacks
Had je nog inhoudelijke argumenten?quote:
nee, maar ik ben ook aangestoken door tiktokquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Al eerder gehad? Zie ze steeds op TikTok.
Haha zo'n vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ik ben ook aangestoken door tiktok
Ja ik zag het al een beetje aankomen en ik dacht ineens hey die is vast wel wakker even checken.quote:
Ik zie regelmatig een Zeekr of Lynk&Co rijden. Heel sporadisch komt er een BYD voorbij of zo'n Hongqi.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt veel chinese auto's hier nu al
Ja al sinds gisterenquote:
door diezelfde tiktokker weet ik ook dat ik absoluut geen kesbeke chocolade reep moet proberenquote:
*verhuist naar Cyprus*quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn dat het zo bevalt![]()
Was cyprus. En dat is natuurlijk een vrij klein land dus het was echt nog zo'n "de neef van de buurman werkt op het ministerie en regelt dat wel" cultuur. Bepaalde zaken kreeg je ook gewoon echt niet anders geregeld. Nou ja corruptie is niet mijn ding dus daar was ik sowieso al snel klaar mee![]()
De lokale bevolking was verder super vriendelijk, maar had wel zo'n mentaliteit van.. ja we zien wel of we de afspraak nakomen, en of we je daarover nog informeren. Nou ja als super georganiseerd persoon die altijd netjes op tijd is kon ik daar dus echt niet aarden. Maar zit nu in Zwitserland dan natuurlijk echt helemaal op m'n plek
Hongqi Plankiequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig een Zeekr of Lynk&Co rijden. Heel sporadisch komt er een BYD voorbij of zo'n Hongqi.
Dit verbaast niemand na gisterquote:
Vlak voor middernacht dan zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja al sinds gisteren![]()
HELAAS!
Het is wel koud buiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga naar buiten, dhl heeft nog steeds geen beter tijdvenster dus ga niet wachten
Ik ken het vooral door iemand die een kind heeft met de naam Bodi.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door diezelfde tiktokker weet ik ook dat ik absoluut geen kesbeke chocolade reep moet proberen
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit verbaast niemand na gister
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hongqi Plankie
Net een Rolls Royce dat ding. Best grappig om te zien
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |