Zal wel een AI stemdief zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd gebeld (op mijn werktelefoon), nam ik op. Krijg ik zo'n robotarm aan de lijn. Nou daar had ik geen behoefte aan.
Die prijsquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/detail/koop/ede/huis-oranjelaan-4/89230269/
Leuk appartementencomplex in je achtertuin.
Allemaal met je voetje te makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gloednieuw, rijdt als een trein. Gaat ook wel als de brandweer
Nu nog even het verbruik omlaag zien te krijgen
NOU!quote:
ontzettende inkijk naar de slaapkamer terwijl die zulke mooie openslaande deuren heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Wel mooi huis verderquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Fiesta hiervoor 1:18 ongeveer. Mijn motor doet 1:20 makkelijk. Ik ga ook voor de Focus op de 1:18quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Allemaal met je voetje te makenDenk dat 1:15 wel haalbaar moet zijn toch?
Ik hoorde iets over een cv dat ze die ontvangen hadden van me of. Wat ik gek zou vinden dat daar dan mijn werk nummer bij zou staan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die had ik ook laatst! Was van Indeed!
Lekker stoeien in de slaapkamer en iedereen op het balkon met drinken en popcorn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontzettende inkijk naar de slaapkamer terwijl die zulke mooie openslaande deuren heeft
Ik vraag me af hoeveel gezeik er om de bouw is geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind 't wel echt een mooi huis. Maar voor dat geld moet 'ie toch te koop staan met een lap grond er om heen en niet met een flat in je achtertuin?!
Gelukkig had ik nog niks gezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel een AI stemdief zijn
prima woning, verkeerde locatiequote:
Ik heb ooit wel eens een CV geüpload bij Indeed. Maar dat is jaren geleden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een cv dat ze die ontvangen hadden van me of. Wat ik gek zou vinden dat daar dan mijn werk nummer bij zou staan.
en vast niet met je werk telefoonnummerquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een CV geüpload bij Indeed. Maar dat is jaren geleden.
Ik kwam niet eens verder dan "Goedemiddag" voordat die stem begon te ratelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog niks gezegd.
Oh ja dat is zeker te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiesta hiervoor 1:18 ongeveer. Mijn motor doet 1:20 makkelijk. Ik ga ook voor de Focus op de 1:18
Nee, want die had ik toen nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vast niet met je werk telefoonnummer
onbekende nummers neem ik altijd gewoon op met, ja halloquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens verder dan "Goedemiddag" voordat die stem begon te ratelen.
Denk wel dat er veel geklaagd is ja...quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel gezeik er om de bouw is geweest.
Hier ben ik dus ook bang voor, dat ze dat hier gaan doen.
Geen idee, maar de Fiesta ging 2 jaar mee qua olie eer ie de beurt moest hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja dat is zeker te doen.
En olieverbruik?
Ik hoop dat de slaapkamer aan de voorkant isquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker stoeien in de slaapkamer en iedereen op het balkon met drinken en popcorn.
Ik zou eigenlijk niks moeten zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
onbekende nummers neem ik altijd gewoon op met, ja hallo
ST-Line X of ST-X?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Focus ST-Line X hier
Heerlijke auto
Dat hoop ik dan ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik hoop dat de slaapkamer aan de voorkant is
Welkom bij crematorium en pizzeria het vlammetje, wat kan ik voor u doen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
onbekende nummers neem ik altijd gewoon op met, ja hallo
ST Line-X zeg ik toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ST-Line X of ST-X?
Dat is nog wel een saillant detail.
"Massagesalon gouden handjes, zegt u het maar."quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welkom bij crematorium en pizzeria het vlammetje, wat kan ik voor u doen?
Ik had alleen nog maar op opnemen geklikt en toen begon die sten al te ratelen. Ik had al niet eens verstaan van wie het was. Maar zal inderdaad Indeed wel geweest zijn dan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens verder dan "Goedemiddag" voordat die stem begon te ratelen.
ik hoop geen scambureauquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar op opnemen geklikt en toen begon die sten al te ratelen. Ik had al niet eens verstaan van wie het was. Maar zal inderdaad Indeed wel geweest zijn dan.
er is 1 slaapkamer met mooie openslaande deuren waar de flat nu precies inkijk op heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik hoop dat de slaapkamer aan de voorkant is
jaquote:
TWEE JAAR!?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, maar de Fiesta ging 2 jaar mee qua olie eer ie de beurt moest hebben
Zal je het nummer even DM'en, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar op opnemen geklikt en toen begon die sten al te ratelen. Ik had al niet eens verstaan van wie het was. Maar zal inderdaad Indeed wel geweest zijn dan.
Mijn werktelefoon neem ik wel op als ik daarop gebeld wordt.quote:
M'n eigen telefoon zelden.quote:
Stukje Ede waar je ook niet wilt wonenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Wel als mijn mama beltquote:
Ik twijfelde door de reactie erop. Maar duidelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ST Line-X zeg ik toch?
ST-X was boven het budgetquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik twijfelde door de reactie erop. Maar duidelijk
Ik voel deze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ST was boven het budget
Ja, ‘wij’ zijn nog van de generatie huistelefoon waar de hele familie gezellig mee kon luisteren met al je gesprekkenquote:
Dat ben ik ook, maar als het geen bloedspoed heeft: mij nie bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ‘wij’ zijn nog van de generatie huistelefoon waar de hele familie gezellig mee kon luisteren met al je gesprekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |