er zijn bedrijven die werknemers haast verplichten een elektrische te huren, als werkauto te gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Nee da's overdreven. Maar we zijn gewoon eigenlijk zo lekker verwend met die brandstofmotoren dat ik snap dat mensen geen zin hebben in elektrisch. En dat terwijl de verkoop best goed loopt van elektrisch. Maar goed da's puur vanwege het fiscale voordeel. Voor een deel dan
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe vaak moet je 600 km rijden?
Geen mensen kennenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ook handig zijn. Nooit meer files, vroeg op moeten staan.
Alleen hoe zorg je dan dat ongenoden buiten blijven?
Op zich leek het mij altijd wel een leuk ding. Achterwielaandrijving, motor achterin. Maar goed dat merk je waarschijnlijk pas als je goed gas geeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is vrij unsexy ja, het is typische grijzen muis, zoals alles van VW.
Dat laatste model Twingo heb ik gereden ja, was er niet heel erg van onder de indruk. Stoelen zaten voor geen meter, je werd alle kanten opgeblazen op de snelweg. En het was niet het ruimtewonder zoals de 1e Twingo![]()
Hoop dat die nieuwe Twingo dat beter doet
anti-teleportatie muur bouwen rondom je huis en alleen degene met een speciale afbreekkit kunnen erin komenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
teleportatie kan wel vanuit de woning maar niet naar binnen. Dus je moet gewoon met sleutel naar binnenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, groot deel van de reden van de verkoop van elektrisch is corporate.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
er zijn bedrijven die werknemers haast verplichten een elektrische te huren, als werkauto te gebruiken
Je kon dus de tractioncontrol niet uitzettenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich leek het mij altijd wel een leuk ding. Achterwielaandrijving, motor achterin. Maar goed dat merk je waarschijnlijk pas als je goed gas geeft
Ja, ik overdreef een beetje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Nee da's overdreven. Maar we zijn gewoon eigenlijk zo lekker verwend met die brandstofmotoren dat ik snap dat mensen geen zin hebben in elektrisch. En dat terwijl de verkoop best goed loopt van elektrisch. Maar goed da's puur vanwege het fiscale voordeel. Voor een deel dan
GT versiequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kon dus de tractioncontrol niet uitzettenZelfs niet bij die "gt" versie.
Moest je er een zekering uit trekken
Maar volgens mij is die gt wel een redelijke pocket rocket. Al zie je ze eigenlijk nooit rijden dit type Twingo.
1e Gen zie je nog het meest.
Klinkt als iets dat te hacken is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
anti-teleportatie muur bouwen rondom je huis en alleen degene met een speciale afbreekkit kunnen erin komen
Dat valt tegen. 16% over de eerste 30000 en daarna gewoon 22%quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol
Ja dat is 110 PK op 900 kiloquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GT versielol. Da's wel vet eigenlijk.
Ik zie die dat laatste model twingo wel vaak rijden. Althans die achterwiel aangedreven
Zorgen dat je geen mensen van de ICT sector kent of mensen die handig zijn hierin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat te hacken is.
Alleen van buiten naar buiten kunnen teleporteren. Die stap buiten de deur moet je toch wel maken in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk meer aan banken, juweliers en dergelijke. Als je daar ook gewoon naar binnen kan teleporteren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zorgen dat je geen mensen van de ICT sector kent of mensen die handig zijn hierin.
Da's wel sick inderdaad man. Gaafquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is 110 PK op 900 kiloWil best wel
Akkoord.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen van buiten naar buiten kunnen teleporteren. Die stap buiten de deur moet je toch wel maken in de meeste gevallen.
Ja was eerst hoger inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat valt tegen. 16% over de eerste 30000 en daarna gewoon 22%
0% dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja was eerst hoger inderdaad.
Maar goed 6 procentpunt op 30K is wel prima op zich
Echt het favoriete type auto's van @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is 110 PK op 900 kiloWil best wel
Hebben we ook nog gehad inderdaad. WOW!quote:
Oftewel, Suzukirijders hebben geen praatpaal nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Heeft u pech?"
"Nee, IK heb een Suzuki"
Ja is een bommetje volgens mij. Net als die Up GTIquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel sick inderdaad man. Gaaf
Leg 'm ff uit andersquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oftewel, Suzukirijders hebben geen praatpaal nodig.
Ook dood.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Heeft u pech?"
"Nee, IK heb een Suzuki"
Wat voor uitje?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vanavond een uitje maar ik heb zo geen zin. Als ik er ben is het vast leuk, maar pfffffffff
quote:
Kom hier bank hangenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vanavond een uitje maar ik heb zo geen zin. Als ik er ben is het vast leuk, maar pfffffffff
Da's toch nog steeds "anders dan thuis"quote:
Qua onderhoud bedoel je?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is een bommetje volgens mij. Net als die Up GTI
Er worden weinig echte hot hatches gemaakt, en die DIE er gemaakt worden worden over het hoofd gezien
Tegenwoordig rijdt iedereen het liefst in een Polo of Golf R
Al heb ik ooit eens proefgereden in een Golf V5 met 170 PK. En moest mij toen echt heel erg inhouden om 'm te kopen, had mijn portemonnee op de lange termijn niet leuk gevonden
Schrale troost: Iedereen gaat dood!quote:
Ford Focus ST-Line X hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is een bommetje volgens mij. Net als die Up GTI
Er worden weinig echte hot hatches gemaakt, en die DIE er gemaakt worden worden over het hoofd gezien
Tegenwoordig rijdt iedereen het liefst in een Polo of Golf R
Al heb ik ooit eens proefgereden in een Golf V5 met 170 PK. En moest mij toen echt heel erg inhouden om 'm te kopen, had mijn portemonnee op de lange termijn niet leuk gevonden
Ja zeker qua onderhoud. Maar denk ook qua brandstofverbruik.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Focus ST-Line X hier
Heerlijke auto
herkenbaar. ik moet er ook eerst altijd zijn voordat ik het leuk vind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Gloednieuw, rijdt als een trein. Gaat ook wel als de brandweerquote:
Die had ik ook laatst! Was van Indeed!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd gebeld (op mijn werktelefoon), nam ik op. Krijg ik zo'n robotarm aan de lijn. Nou daar had ik geen behoefte aan.
Heb je hem de bedrading stijf gescholden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd gebeld (op mijn werktelefoon), nam ik op. Krijg ik zo'n robotarm aan de lijn. Nou daar had ik geen behoefte aan.
Want engelen bestaan nietquote:
Zo'n raar idee een V5 motor. Wel mooi tho.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zeker qua onderhoud. Maar denk ook qua brandstofverbruik.
Vond 't tijdens m'n proefrit al veel te leuk om af toe het gaspedaal wat dieper in te drukken. Denk dat 1:9 geen gek verbruik is voor zo'n auto.
Doet mijn huidige auto met 1:17 het een stuk beterAlleen die trekt nog geen kroket van de tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |