Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren…..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog even tot het rijden op waterstof gemeengoed wordt.
ik heb geen goed antwoord. elk koekje kan wel vervangen worden door een cake, taart, vlaai, candybar enz enzquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier natuurlijk ook even over nagedacht en mijn antwoord is bokkepootjes.
sneller dan je denktquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren…..
Zou wel vet zijn inderdaad. Daar hoop ik ook op. Gewoon altijd door kunnen rijden en weer kunnen tankenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog even tot het rijden op waterstof gemeengoed wordt.
Zodra het rendabel wordt wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.. Dan was 't al wel gebeurdquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doei. Oprotten uit mijn huissauna
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waaromquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die elektrische Twingo schijnt in 2026 te komen. Dus hard sparen
VW is ook wel redelijk hipster, maar ik vind vooral dat busje erg cute.
Hun designs vind ik over het algemeen wel goed geslaagd. ID3 is gewoon een mooi karretje.
Precies. En niet 10 uur wachten tot je auto vol is en dan nu een half uur weer moeten laden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn inderdaad. Daar hoop ik ook op. Gewoon altijd door kunnen rijden en weer kunnen tanken
ja, goed, het al wel nog wel 20 jaar duren ofzo, maar dat is al vrij snelquote:
Ook mooi, ligt voor mij een beetje uit de richting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.
VOLKSWAGENquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waarom
Twingo lijkt mij wel weer leuker. Heb jij ooit dat laatste model Twingo gereden toevallig?
[ afbeelding ]
Het is vrij unsexy ja, het is typische grijzen muis, zoals alles van VW.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waarom
Twingo lijkt mij wel weer leuker. Heb jij ooit dat laatste model Twingo gereden toevallig?
[ afbeelding ]
Op moment dat het meer beschikbaar is, kan het goedkoper worden om dat te tanken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Waterstof tanken schijnt wel heul duur te zijn.
20 Euro per kilo gemiddeld en de Toyota Mirai heeft een tank inhoud van 6 Liter.. Dus dat is 120 euro![]()
Kom je 600 Kilometer ver...
Ik kom óók 600 Kilometer ver, alleen kost 't mij nog geen 9 tientjes(ja oke, en elke 2000 Kilometer een scheut olie, maar hij rijdt zo lekker
![]()
)
Vond het leuk voor een keer maar iets te verquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bussloo is wel top. FOK! meet daar?
hoe vaak moet je 600 km rijden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Waterstof tanken schijnt wel heul duur te zijn.
20 Euro per kilo gemiddeld en de Toyota Mirai heeft een tank inhoud van 6 Liter.. Dus dat is 120 euro![]()
Kom je 600 Kilometer ver...
Ik kom óók 600 Kilometer ver, alleen kost 't mij nog geen 9 tientjes(ja oke, en elke 2000 Kilometer een scheut olie, maar hij rijdt zo lekker
![]()
)
lolquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. En niet 10 uur wachten tot je auto vol is en dan nu een half uur weer moeten laden.
Die is ook leuk maar ook een uur rijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.
genoeg mensen op de weg die niet kunnen autorijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet autorijden, scheelt ook weer
Ik wacht op teleportatie
Ik vindt dat matig aangezien het al lang kan maar nog nergens gemeengoed is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, goed, het al wel nog wel 20 jaar duren ofzo, maar dat is al vrij snel
Dat zou ook handig zijn. Nooit meer files, vroeg op moeten staan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet autorijden, scheelt ook weer
Ik wacht op teleportatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |