ja, hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik postte geen privé foto's en noemde niet iemand verkapt pedofiel, maar wie ben ik.
Ik moet er erg aan wennenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behoorlijk Aziatische look. Ik vind het wel vet
Nee maar die hebben ze wel in de sauna Busslooquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarna lekker golden shower?
Bussloo is wel top. FOK! meet daar?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar die hebben ze wel in de sauna Bussloo
Doen medewerkers datquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar die hebben ze wel in de sauna Bussloo
Bastogne.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Als jullie voor altijd nog maar één soort koekje zouden mogen eten welke is dat dan.
Je mag verder natuurlijk gewoon wel alles eten wat je wil maar als je dan een koekje wil alleen die.
macaron, al eet ik die vrij weinigquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Als jullie voor altijd nog maar één soort koekje zouden mogen eten welke is dat dan.
Je mag verder natuurlijk gewoon wel alles eten wat je wil maar als je dan een koekje wil alleen die.
Pindakoek met chocola.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Vind die vW's van tegenwoordig wel vrij hipster. Maar in hun designs zit wel een lijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik moet er erg aan wennenBen vooral benieuwd wanneer Volkswagen komt met die ID1 en ID2. Lijken mij wel tof.
En die nieuwe Elektrische Twingoooooooooooo
ik verwacht wel dat dimmy zo'n t-shirt besteld heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dimmy zat gister even in haar Kanye-flow. Snap dat ze even af moet koelen.
Time out koekjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Ja doei. Oprotten uit mijn huissaunaquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bussloo is wel top. FOK! meet daar?
jij bent de eigenaresse?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doei. Oprotten uit mijn huissauna
Bastogne Duo. Opgelost slotjequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Die elektrische Twingo schijnt in 2026 te komen. Dus hard sparenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind die vW's van tegenwoordig wel vrij hipster. Maar in hun designs zit wel een lijn.
Die elektrische twingo wanneer moet die uitkomen?
Kreeg echt zin om een slotje te zetten. Maar goed, beter van niet denk ik dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bastogne Duo. Opgelost slotje
in een muizenval?quote:
Nee is niet handigquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kreeg echt zin om een slotje te zetten. Maar goed, beter van niet denk ik dan maar.
Deze vrouwe hequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier natuurlijk ook even over nagedacht en mijn antwoord is bokkepootjes.
Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren…..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog even tot het rijden op waterstof gemeengoed wordt.
ik heb geen goed antwoord. elk koekje kan wel vervangen worden door een cake, taart, vlaai, candybar enz enzquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier natuurlijk ook even over nagedacht en mijn antwoord is bokkepootjes.
sneller dan je denktquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren…..
Zou wel vet zijn inderdaad. Daar hoop ik ook op. Gewoon altijd door kunnen rijden en weer kunnen tankenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog even tot het rijden op waterstof gemeengoed wordt.
Zodra het rendabel wordt wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.. Dan was 't al wel gebeurdquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doei. Oprotten uit mijn huissauna
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waaromquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die elektrische Twingo schijnt in 2026 te komen. Dus hard sparen
VW is ook wel redelijk hipster, maar ik vind vooral dat busje erg cute.
Hun designs vind ik over het algemeen wel goed geslaagd. ID3 is gewoon een mooi karretje.
Precies. En niet 10 uur wachten tot je auto vol is en dan nu een half uur weer moeten laden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn inderdaad. Daar hoop ik ook op. Gewoon altijd door kunnen rijden en weer kunnen tanken
ja, goed, het al wel nog wel 20 jaar duren ofzo, maar dat is al vrij snelquote:
Ook mooi, ligt voor mij een beetje uit de richting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.
VOLKSWAGENquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waarom
Twingo lijkt mij wel weer leuker. Heb jij ooit dat laatste model Twingo gereden toevallig?
[ afbeelding ]
Het is vrij unsexy ja, het is typische grijzen muis, zoals alles van VW.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich prima design inderdaad. Maar ik vind het merk gewoon zo unsexy. Word er niet vrolijk van, geen idee waarom
Twingo lijkt mij wel weer leuker. Heb jij ooit dat laatste model Twingo gereden toevallig?
[ afbeelding ]
Op moment dat het meer beschikbaar is, kan het goedkoper worden om dat te tanken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Waterstof tanken schijnt wel heul duur te zijn.
20 Euro per kilo gemiddeld en de Toyota Mirai heeft een tank inhoud van 6 Liter.. Dus dat is 120 euro![]()
Kom je 600 Kilometer ver...
Ik kom óók 600 Kilometer ver, alleen kost 't mij nog geen 9 tientjes(ja oke, en elke 2000 Kilometer een scheut olie, maar hij rijdt zo lekker
![]()
)
Vond het leuk voor een keer maar iets te verquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bussloo is wel top. FOK! meet daar?
hoe vaak moet je 600 km rijden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Waterstof tanken schijnt wel heul duur te zijn.
20 Euro per kilo gemiddeld en de Toyota Mirai heeft een tank inhoud van 6 Liter.. Dus dat is 120 euro![]()
Kom je 600 Kilometer ver...
Ik kom óók 600 Kilometer ver, alleen kost 't mij nog geen 9 tientjes(ja oke, en elke 2000 Kilometer een scheut olie, maar hij rijdt zo lekker
![]()
)
lolquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. En niet 10 uur wachten tot je auto vol is en dan nu een half uur weer moeten laden.
Die is ook leuk maar ook een uur rijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik eigenlijk eerder naar Berendonck toe.
genoeg mensen op de weg die niet kunnen autorijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet autorijden, scheelt ook weer
Ik wacht op teleportatie
Ik vindt dat matig aangezien het al lang kan maar nog nergens gemeengoed is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, goed, het al wel nog wel 20 jaar duren ofzo, maar dat is al vrij snel
Dat zou ook handig zijn. Nooit meer files, vroeg op moeten staan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet autorijden, scheelt ook weer
Ik wacht op teleportatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |