Bijna keer 2 inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ST-X was boven het budget
Voorheen op werk speelde ik er regelmatig tikkertje meequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn telefoon is niet om mee te bellen
Ik kan mij dit ergens wel voorstellen ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand werk was laatst boos dat ik mijn werktelefoon niet op nam, terwijl ik de hele dag gewoon beschikbaar ben via teams.
65k basisquote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net buiten een spierwitte kat tegen
Of nouja
Er kwam een spierwitte kat luid miauwend naar me toe gerend en toen moest ik die aaien
Ik sprak die persoon nog net daarvoor via een teamsvergaderingquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan mij dit ergens wel voorstellen ....
Heel vroeger samen met mijn vader en broers oma bellen, en dan mochten we om en om een nummer draaienquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis de draaischijf wel.
En dan stiekem proberen op te hangen als iemand het in de gaten had, waardoor je er alsnog bijgelapt werd door de *klik* die je verraaddequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ‘wij’ zijn nog van de generatie huistelefoon waar de hele familie gezellig mee kon luisteren met al je gesprekken
Ik eigenlijk vooral door "Ma"quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik word vooral gebeld door "KPN".
Zouden ze bij mijn werkgever niet leuk vinden denk ikquote:
Ik maak de regels nietquote:
Als ik geen zin heb neem ik ook niet op. Er zijn er een aantal waar je dan vervolgens tergend lang mee aan de telefoon hangt en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar als het geen bloedspoed heeft: mij nie bellen.
Zal jou eens regelen.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens regelen.
Anders krijg je een slechte dag als je het negeert?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net buiten een spierwitte kat tegen
Of nouja
Er kwam een spierwitte kat luid miauwend naar me toe gerend en toen moest ik die aaien
Oh nee, daar begin ik sowieso niet aan, babbelen om te babbelen vind ik echt horror via de telefoon. Dan spreken we irl gewoon even af.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb neem ik ook niet op. Er zijn er een aantal waar je dan vervolgens tergend lang mee aan de telefoon hangt en daar heb ik geen zin in.
lekker bellen met zn 10en tegelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ‘wij’ zijn nog van de generatie huistelefoon waar de hele familie gezellig mee kon luisteren met al je gesprekken
Ik zou zelf steeds net 1 nummer verkeerd draaienquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis de draaischijf wel.
die bellen mij nooitquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik word vooral gebeld door "KPN".
Met hoe mensen nu bellen kan je ook meeluisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mobiel? tuurlijk, praktisch geen spammers gelukkig en het aantal mensen dst mijn nummer heeft is op 1 hand te tellenquote:
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Anders krijg je een slechte dag als je het negeert?
Wees blij.quote:
Die laatste weet toch dat je ze niet hoort, hahaatjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik word regelmatig gebeld door een bedrijf dat zich voordoet als KPN en Essent wil me ook terug.
Schonenberg belt niet meer gelukkig.
Ligt eraan wat je budget is en of je meer bij wil betalen/mag betalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zouden ze bij mijn werkgever niet leuk vinden denk ik
Oh ze is best aardig hoorquote:
Wat een plastic.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Ik kijk reünie van the housewives. Haar tieten vallen er nog niet uit.
[ link | afbeelding ]
Mja, bijleggen mag altijd maar dan ga ik hard achteruit qua salaris elke maandquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is en of je meer bij wil betalen/mag betalen.
Toys met pk zijn soms best leuk.
Ja dat is ook achterlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met hoe mensen nu bellen kan je ook meeluisteren
Hmm, ik word af en toe gebeld door een Iraans nummer oid. Verder zeer weinig spam eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik word regelmatig gebeld door een bedrijf dat zich voordoet als KPN en Essent wil me ook terug.
samequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het onbekend nummer is niet, of ik moet iets verwachten
als jij nee zou zeggenquote:
Op luidspreker en dan schreeuwen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met hoe mensen nu bellen kan je ook meeluisteren
jij had ook echt klantencontact toch, dan is het wel belangrijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn werktelefoon neem ik wel op als ik daarop gebeld wordt.
mijn mobiele nummer geef ik nergens op en een huistelefoon heb ik al jaren niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees blij.
Ik heb de laatste tijd steeds stadsgidsen. Met aansluitend een "belmenietregister". Heus niet verdacht verder.
Dat zijn toch van die typische Utah-moms?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
Ik kijk reünie van the housewives. Haar tieten vallen er nog niet uit. Uitgezoomd is het nog erger.
[ link | afbeelding ]
Met dank aan de KvKquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik word af en toe gebeld door een Iraans nummer oid. Verder zeer weinig spam eigenlijk
gisteren belde eneco dat ze mij terug wilde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die typische Utah-moms?
Hehehe, nu je dit zegtquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schoonenberg is toch van de gehoorapparaten? Dus wel logisch dat die niet bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |