Prima concurrent wel. Scherp geprijsd ook op de huidige EV markt wel gezien wat ze bieden.quote:
China zooiquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Prima concurrent wel. Scherp geprijsd ook op de huidige EV markt wel gezien wat ze bieden.
Samen staan we sterkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
We hebben trouwens inmiddels best een verzameling users die in het buitenland wonen, en ook nog allemaal ergens anders.
Ik rij ook vaak 200+km op een dag, 1-3x per week.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mensen die 200km per week rijden toch? Ook genoeg mensen die in Eindhoven wonen en in Amsterdam werken. Ik rij al 90km naar kantoor en dan moet ik 2x per week naar kantoor. Als ik elke dag had gemoeten, gaat het hard.
Beetje laat maar toch.
normaal is niet altijd beterquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk weer terug naar normaal
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat is normaal nou echtquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maak een lekkere limonadequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik hecht super veel waarde aan jouw posts![]()
Nou heb ik ook echt niks te doen verder vandaag, dat scheelt ook wel. Het is wel zonnig buiten dus misschien eens wat zon pakken zo.
In de week 200km met EV zou niet perse een probleem zijn, als je op je gebruikelijke eindpunten laadmogelijkheid hebt (dus thuis en op kantoor).quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mensen die 200km per week rijden toch? Ook genoeg mensen die in Eindhoven wonen en in Amsterdam werken. Ik rij al 90km naar kantoor en dan moet ik 2x per week naar kantoor. Als ik elke dag had gemoeten, gaat het hard.
Beetje laat maar toch.
Jij in Kwiwiland, Beer in Limboland, ik in Westfrieslandquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
We hebben trouwens inmiddels best een verzameling users die in het buitenland wonen, en ook nog allemaal ergens anders.
Bal in Bålland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij in Kwiwiland, Beer in Limboland, ik in Westfriesland
quote:
ik ga hulp zoeken bij mijn TayTay praatgroepjequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In dit geval wel. Of lopen de tranen nu over je tay tay shirt?
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga naar buiten, dhl heeft nog steeds geen beter tijdvenster dus ga niet wachten
Denk dat de Chinezen ons echt wel gaan verrassen in EV land hoorquote:
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga naar buiten, dhl heeft nog steeds geen beter tijdvenster dus ga niet wachten
Bestaan die in Limboland?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga hulp zoeken bij mijn TayTay praatgroepje
Echt veel chinese auto's hier nu alquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat de Chinezen ons echt wel gaan verrassen in EV land hoor
ik vind die naam zo walgelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.
ik wil mijn fitpiggy snacks
vast welquote:
true, maar de reepjes zagen er wel lekker uitquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind die naam zo walgelijk
maar ik heb koekjes besteld voor valentijnsdag
dudje komt hier toch niet dus kan het gewoon vertellen hier
Al eerder gehad? Zie ze steeds op TikTok.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dhl heeft mijn pakketje bezorgd.
ik wil mijn fitpiggy snacks
Had je nog inhoudelijke argumenten?quote:
nee, maar ik ben ook aangestoken door tiktokquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Al eerder gehad? Zie ze steeds op TikTok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |