Hoezo moet je per se zo hard rijden zeker als je op vakantie bent in de vsquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
In plaats van alleen traag verkeer op de rechterstrook, heb je dan traag verkeer op elke strook. Dus als je een beetje normaal door wil rijden, moet je zigzaggen als een malle. Gaat echt nergens over.
En als jij je aan de maximumsnelheid houdt hoef je niet rechts in te halen of zelfs helemaal niet in te halen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat ook ja. Bijna goed.
Maar "Two three wrongs don't make a right"
En als jij gewoon rechts houdt, zul je van die tweede overtreding weinig last hebben.
Op brede snelwegen zijn er altijd vrachtwagens op de meest rechter baan, vandaar de meer linker banen maar nooit de meest linkse baan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:59 schreef nattermann het volgende:
Je moet zoveel mogelijk rechts rijden, ongeacht je snelheid.
2e baan vanaf rechts gezien van de in totaal 5 banen vind ik rechts zat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:08 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon opflikkeren naar rechts. Links rijden doe je maar in Ierland
Niet iedereen is een wegenautist, mensen tellen meestal de rijstroken (die ze vaak banen noemen) vanaf de rechterkant. Anders weet je nooit of 'strook 1' helemaal aan de linkerkant van een asfaltzee is zoals de A2, of gewoon de linkerrijstrook op een normale snelweg met 2 rijstroken. Op die laatste houd je zoveel mogelijk rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 04:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Om maar het verschil tussen strook en baan aan te geven.
De rijstrooknummering begint voor iedere eigen rijbaan van links naar rechts. Rijstrook 1 is dus voor de stoere meneren die daar graag willen blijven hangen, rijstrook n is voor de vrachtauto's en langzame slakken. En alles daartussen zal ook wel een naampje krijgen.
Even los van dit leermoment (heb je dat niet bij je theorie B verkeer gehad?), je hebt geen idee waar jij het over hebt. Dat je Vmax rijdt wil niet zeggen dat je passief op strook n-1 kunt blijven hangen. Vooral op de wegen met twee rijstroken is dat geen briljant plan.
Bron dat Keep Your Lane Nederlands is? Het is immers in het engels.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Keep Your Lane is een Nederlandse term en is in Amerika geen ding. In de meeste staten hoor je gewoon rechts te houden en is de linkerbaan om in te halen (passing lane). Het is meestal gewoon onnodig linksrijden als je een ander verkeersbeeld ziet.
Het zorgt niet voor een rustiger verkeersbeeld, omdat de mensen die sneller willen, zich nu laverend door het verkeer bewegen. Rechts inhalen is echter niks veiliger dan bij ons. Her blijft immers een grote, dode hoek.
In Amerika hebben vrachtwagens geen snelheidsbegrenzer en (in de meeste staten) geen eigen maximumsnelheid. Een vrachtwagen met zo'n 130 in de linkerbaan, kan dus prima legaal zijn (al wordt dat bij de meeste vervoersbedrijven niet van hun chauffeurs geaccepteerd)
Als ik precies 100 rijd op de middelste baan gaan ze echt toeteren en seinen, dat vind ik hinderlijk want het kan afleiden van een mogelijk daadwerkelijk gevaar. Dus dan heb ik 105 op de teller als compromis, en de teller laat meestal een hogere snelheid zien dan wat je daadwerkelijk rijdt. Dus de kans op een boete is dan echt nihil. In trajectcontroles ga ik wel echt precies 100 of zelfs langzamer ook op de teller , dit geeft flitsmeister aan 'trajectcontrole'.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:04 schreef gianni61 het volgende:
Dan ben je zelf de tokkie die de maximumsnelheid overschrijdt.
En wat Nattermann zegt.
En vanaf wanneer mag je volgens jou wél reageren? Want zodra ik 5 jaar mijn rijbewijs heb is het weer van 'nee maar ik heb hem inmiddels al 20 jaar'.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:40 schreef APK het volgende:
Jeetje, deze reeks begint wel een beetje de one man show van een beginnend chauffeur te worden.
Mag wat mij betreft wel een tandje minder, discussie is leuk en ook nodig op een forum, maar je hoeft niet op alles te reageren en dan ook nog met de wijsheid in pacht terwijl je net mag sturen.
Dan ga je die links voorbij en daarna weer naar rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Op brede snelwegen zijn er altijd vrachtwagens op de meest rechter baan, vandaar de meer linker banen maar nooit de meest linkse baan.
De maximumsnelheid is geen bejaarden snelheid.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:45 schreef FlippingCoin het volgende:
vreselijk irritant die sufkutten die links blijven rijden met een bejaardensnelheid
dat maak ik godverdomme zelf wel uit lamme tak!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
De maximumsnelheid is geen bejaarden snelheid.
Dan had je misschien niet moeten stemmen op politieke partijen die op het OV hebben bezuinigd. Een auto is nu noodzakelijk op de meeste plekken in Nederland.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:40 schreef Leandra het volgende:
Het is beter helemaal niet te rijden als je te beroerd bent om rechts te rijden en in te halen als dat nodig is.
Al die figuren die in het midden blijven rijden omdat ze het moeilijk of eng vinden in te halen moeten ze direct hun rijbewijs afpakken.
Als ik wel gewoon rechts rijd dan moet ik 2 banen naar links opschuiven om zo'n middenbaanplakker in te halen en vervolgens weer 2 banen naar rechts.
En dat overkomt me vrijwel iedere keer dat ik op de spitsstrook rijd, en die is vrijwel altijd open, dus het overkomt me vrijwel iedere keer als ik met de auto weg ben.
Echt, totaal achterlijk schijtvolk is dat, als je niet kunt rijden, doe het dan niet.
Hooi het er lekker uit meid, lucht je hart.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat maak ik godverdomme zelf wel uit lamme tak!
Ja, want asogedrag op de middenbaan heeft wat te maken met de politiek?quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dan had je misschien niet moeten stemmen op politieke partijen die op het OV hebben bezuinigd. Een auto is nu noodzakelijk op de meeste plekken in Nederland.
Dus groetjes vanaf de middelste baan Leandra
Spitsstrook vind ik vervelend om te rijden omdat je steeds over die strepen moet. Vind ik eng.
Je moet anticiperen, het heeft weinig zin om helemaal naar rechts te gaan als je al een vrachtwagen ziet daarquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan ga je die links voorbij en daarna weer naar rechts.
Met de maximumsnelheid rijden op de middenbaan is geen aso gedragquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want asogedrag op de middenbaan heeft wat te maken met de politiek?
Wat een gelul.
Maar goed, als je een boete krijgt voor je asogedrag op de middenbaan is die ook gewoon verdiend.
Deze wegenautist vindt het gewoon wat makkelijker om de juiste termen te gebruiken. Een beetje uniform taalgebruik is sowieso handig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Niet iedereen is een wegenautist, mensen tellen meestal de rijstroken (die ze vaak banen noemen) vanaf de rechterkant. Anders weet je nooit of 'strook 1' helemaal aan de linkerkant van een asfaltzee is zoals de A2, of gewoon de linkerrijstrook op een normale snelweg met 2 rijstroken. Op die laatste houd je zoveel mogelijk rechts.
Als je dan nog rechts ingehaald kunt worden of mensen via de linkerbaan om je heen moeten om weer op de rechterbaan verder te rijden ben je gewoon een aso op de middenbaan die in overtreding is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Met de maximumsnelheid rijden op de middenbaan is geen aso gedrag
En als jij een boete krijgt wegens het overschrijden van de maximumsnelheid is die ook gewoon verdiend
het regent dan ga je toch niet hooienquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hooi het er lekker uit meid, lucht je hart.
Zolang je maar niet gaat racen op de A2. De maximumsnelheid bedraagt tussen 6 uur 's ochtends en 19 uur 's avonds 100 km/u
Waarmee hinder je het overige verkeer? Het is immers verboden de maximumsnelheid te overschrijden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Deze wegenautist vindt het gewoon wat makkelijker om de juiste termen te gebruiken. Een beetje uniform taalgebruik is sowieso handig.
Om je stelling in de tt te beantwoorden: Als je 105 rijdt op iedere andere rijstrook dan volledig rechts onder het mom van lekker makkelijk en je mag toch niet sneller, dan hinder je sowieso het overige verkeer.
Als men op de rechterbaan harder gaat dan degene die op de middenbaan blijft plakken hinder je het overige verkeer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waarmee hinder je het overige verkeer? Het is immers verboden de maximumsnelheid te overschrijden.
Hoe kan je iemand inhalen die reeds de maximumsnelheid rijdt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dan nog rechts ingehaald kunt worden of mensen via de linkerbaan om je heen moeten om weer op de rechterbaan verder te rijden ben je gewoon een aso op de middenbaan die in overtreding is.
Ik heb nog geen boete gehad. Misschien zie ik er eind deze maand een paar in de brievenbus dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als men op de rechterbaan harder gaat dan degene die op de middenbaan blijft plakken hinder je het overige verkeer.
En als je zo graag de politieagent wilt uithangen met je "je mag toch niet harder dan de maximumsnelheid" dan vergeet je kennelijk dat onnodig links rijden ook boetewaardig is.
Die boete is overigens ¤ 270, dus dat is een bedrag dat beduidend hoger is dan voor een paar km te hard.
Door harder te rijden, maar kennelijk denk jij dat je ook voor andere mensen mag bepalen dat zij niet harder mogen dan jij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand inhalen die reeds de maximumsnelheid rijdt?
Ga jij bepalen hoe anderen moeten rijden, wannabe politieagent?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand inhalen die reeds de maximumsnelheid rijdt?
En als jij boetes gaat krijgen voor onnodig links rijden zijn die ook gewoon dubbel en dwars verdiend.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Met de maximumsnelheid rijden op de middenbaan is geen aso gedrag
En als jij een boete krijgt wegens het overschrijden van de maximumsnelheid is die ook gewoon verdiend
Maar er zijn geen trajectcontroles voor links rijden, dat moet toch door een agent worden vastgesteld?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door harder te rijden, maar kennelijk denk jij dat je ook voor andere mensen mag bepalen dat zij niet harder mogen dan jij.
Ik heb liever een boete voor 10 km te hard dan voor onnodig links rijden.
Sterker nog: je kunt ruim 20 km te hard rijden voor de boete net zo hoog is als voor onnodig links rijden.
Dat bepaal ik niet, dat bepaalt de wetquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef Ridocar het volgende:
Ga jij bepalen hoe anderen moeten rijden, wannabe politieagent?
Typische uitspraak van een newbie. Welcome to the real world.
Net als jouw boetes wegens het overschrijden van de maximumsnelheid of rechts inhalenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als jij boetes gaat krijgen voor onnodig links rijden zijn die ook gewoon dubbel en dwars verdiend.
"De wet" bepaalt ook dat je zoveel mogelijk rechts moet rijden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet, dat bepaalt de wet
Wat een assumpties toch weer dat ik dat zou doen dit topic open je toch echt zelf met geneuzel over regels overtreden vanwege niet rechts willen rijden..quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:13 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Net als jouw boetes wegens het overschrijden van de maximumsnelheid of rechts inhalen
Ja, en als er veel vrachtwagens op de meest rechtse baan rijden dan is de 2e baan vanaf rechts gezien zo veel mogelijk rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
"De wet" bepaalt ook dat je zoveel mogelijk rechts moet rijden.
Als je gewoon de maximumsnelheid rijdt op de middelste baan moet je wel de maximumsnelheid overschrijden om in te halen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een assumpties toch weer dat ik dat zou doen dit topic open je toch echt zelf met geneuzel over regels overtreden vanwege niet rechts willen rijden..
En als er ruimte is op de rechterbaan moet je op de rechterbaan rijdenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als je gewoon de maximumsnelheid rijdt op de middelste baan moet je wel de maximumsnelheid overschrijden om in te halen natuurlijk.
Dat is er op de A2 of op de A4 niet vaak. Als het echt abnormaal rustig is kom ik heus wel op de rechterbaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als er ruimte is op de rechterbaan moet je op de rechterbaan rijden
Ook met 105?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:25 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is er op de A2 of op de A4 niet vaak. Als het echt abnormaal rustig is kom ik heus wel op de rechterbaan.
Deze snap ik even niet zo goed. Als ik van rijstrook wissel (hetgeen ik probeer te vermijden maar dat moet natuurlijk zo nu en dan) doe ik buitenspiegel schouder, knipper, buitenspiegel schouder. Dan kan je dus geen aanrijding krijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:29 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ook met 105?
En wat doe je dan met het volk dat je in wilt halen? Gooi je 'm er dan voor ofzo?
Het ziet er naar uit dat dat andere topic al weer is geopend.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Voortzetting van de discussie in irritaties op de weg die door moderators is afgekapt.
Die kun je ook zelf opzoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Bron dat Keep Your Lane Nederlands is?
Gelukkig ziet de wetgever het probleem welquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En om ook maar even mijn mening te geven, ik ben het tot op zekere hoogte gewoon met TS eens.
Als de verkeerssituatie het toelaat zie ik het probleem niet als je op een weg met vier of vijf rijstroken per richting de tweede rijstrook van rechts volgt.
En hoe vaak worden er boetes uitgedeeld aan mensen die op baan 2 van rechts gezien gewoon rond de maximumsnelheid hun route afleggen denk je?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gelukkig ziet de wetgever het probleem wel
In 2024 zo'n 4.423 keer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En hoe vaak worden er boetes uitgedeeld aan mensen die op baan 2 van rechts gezien gewoon rond de maximumsnelheid hun route afleggen denk je?
Een niet handhaafbare wet is geen wet.
Zelden met je eens, maar hier sla je de spijker wel op zijn kop. Van die walgelijke automobilisten die links blijven hangen, omdat er over 800 meter een vrachtwagen rijdtquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:08 schreef Plompzakker het volgende:
Ok en kan je kenteken gewoon worden genoteerd of moet je daarvoor worden aangehouden door de politie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
In 2024 zo'n 4.423 keer.
Oke, niet specifiek voor jouw autistenplekje op de snelweg, maar wel voor onnodig links rijden
Zeg maar, dat wat jij ook doet.
Waarom reageer ik eigenlijk op deze achterlijke trol
Volgens jaar 10 extra erbij door een padaalemnmer .quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
In 2024 zo'n 4.423 keer.
Ok en wanneer verhuis je naar Duitsland?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelden met je eens, maar hier sla je de spijker wel op zijn kop. Van die walgelijke automobilisten die links blijven hangen, omdat er over 800 meter een vrachtwagen rijdten maar commentaar hebben. Een land wat hogere boetes heeft voor onnodig linksrijden dan voor rechts inhalen is per definitie niet serieus te nemen.
NEEEEEEEPLAND!
Zsm.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en wanneer verhuis je naar Duitsland?
Ow het is hier blijkbaar de trollfabriek waarbij jij een vraag stelt en daarna een user die er antwoord op geeft afzeikt. Wat een loser gedrag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is hier geen Schiphol, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen
Jeetje en wat ga je eraan doen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow het is hier blijkbaar de trollfabriek waarbij jij een vraag stelt en daarna een user die er antwoord op geeft afzeikt. Wat een loser gedrag.
Jij gaat me geen lift geven, dan had je maar niet moeten stemmen op rechtse partijen die bezuinigen op het OV. Vroem vroemquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Suggestie tot nieuwe TT: het is beter als pedaalemmerzak niet gaat rijden
Er staat twee keer 'open' in je zin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:12 schreef Feola het volgende:
Sinds wanneer blijven dit soort trieste topics open van dit figuur gewoon open?
Staandequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en kan je kenteken gewoon worden genoteerd of moet je daarvoor worden aangehouden door de politie?
Je vroeg tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heel lang. Hij grossiert erin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:12 schreef Feola het volgende:
Sinds wanneer blijven dit soort trieste topics open van dit figuur gewoon open?
Storneer 'm.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ok nou ik zal de volgende keer eens heel erg kort op de meest rechterbaan rijden op de A2 dan maar alleen als ik pas heel erg in de verte een vrachtwagen zie. Gewoon omdat jullie dit allemaal zo lief vroegen. Zal je zien dat ik dan weer klem word gereden en vast kom te zitten achter een vrachtwagen omdat niemand me dan terug op de tweede baan (vanaf rechts gezien) laat.quote:
Je moet je ook niet klem laten rijden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok nou ik zal de volgende keer eens heel erg kort op de meest rechterbaan rijden op de A2 dan maar alleen als ik pas heel erg in de verte een vrachtwagen zie. Gewoon omdat jullie dit allemaal zo lief vroegen. Zal je zien dat ik dan weer klem word gereden en vast kom te zitten achter een vrachtwagen omdat niemand me dan terug op de tweede baan (vanaf rechts gezien) laat.
Maar ik doe het niet bepaald van harte.
Het is gewoon sneu gedrag, steeds een nieuw onderwerp wat voor hem relevant is kiezen (huis kopen, werk, rijbewijs halen) en dan overal in elk topic het slachtoffer uithangen en reacties uitlokken).quote:
Klopt, maar jij stelt een vraag en ik geef er antwoord op. Denk je dat ik het jou ga mededelen als ik vertrek? Je vindt jezelf wel heel speciaal zo te lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok dan blijf ik lekker op baan nummero 2 vanaf rechts gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Je moet je ook niet klem laten rijden.
Je kan ook je mening over hoe kut alles hier in Nederland is voor je houden en gewoon vertrekken natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klopt, maar jij stelt een vraag en ik geef er antwoord op. Denk je dat ik het jou ga mededelen als ik vertrek? Je vindt jezelf wel heel speciaal zo te lezen.
Maar je blijft erop reageren dus blijkbaar is het toch boeiend.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Feola het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu gedrag, steeds een nieuw onderwerp wat voor hem relevant is kiezen (huis kopen, werk, rijbewijs halen) en dan overal in elk topic het slachtoffer uithangen en reacties uitlokken).
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Feola het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu gedrag, steeds een nieuw onderwerp wat voor hem relevant is kiezen (huis kopen, werk, rijbewijs halen) en dan overal in elk topic het slachtoffer uithangen en reacties uitlokken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Dat is niet de geëigende oplossing tegen klem laten rijden. En bloedirritant.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok dan blijf ik lekker op baan nummero 2 vanaf rechts gezien.
Post nog een paar van die smileys, daar weet je echt veel indruk mee te maken namelijk. Verder ga ik helemaal niets voor me houden, zo zit ik niet in elkaar itt sommige andere "individuen".quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je kan ook je mening over hoe kut alles hier in Nederland is voor je houden en gewoon vertrekken natuurlijk
Hardop gelachen!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:08 schreef Plompzakker het volgende:
Wat jij vindt interesseert echt niemand. Dus optyfen naar rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
2e baan vanaf rechts gezien van de in totaal 5 banen vind ik rechts zat.
Waarom VERtrek je zelf niet? Naar trollenland ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
en gewoon vertrekken natuurlijk
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
En huis kopen? Werk? Waaro?
Vergeet die achterlijke familie ook niet van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit die ook op Fok!?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Vergeet die achterlijke familie ook niet van hem.
Niet te hopen dat die ook hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, genoeg even labiele figuren hier op dit forum.
Met rijlessen kwam ik bijna nooit op brede snelwegen, bijna alleen op de A44 die heeft slechts 2 rijstroken en daar blijf ik zoveel mogelijk rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is niet de geëigende oplossing tegen klem laten rijden. En bloedirritant.
En zo heb je het ook niet geleerd met je 143 rijlessen.
En wat jij vindt wel dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:39 schreef Alloch87 het volgende:
nd ik rechts zat.
Wat jij vindt interesseert echt niemand. Dus optyfen naar recht
Oh die kunnen echt totáál niet rijden. Het zit in de familie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet te hopen dat die ook hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen
Daar is het dus al mis gegaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Met rijlessen kwam ik bijna nooit op brede snelwegen, bijna alleen op de A44
Oh, dan kun je het opeens wél?!quote:die heeft slechts 2 rijstroken en daar blijf ik zoveel mogelijk rechts.
't Is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Oh die kunnen echt totáál niet rijden. Het zit in de familie.
Heb je de OP gelezen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar is het dus al mis gegaan.
[..]
Oh, dan kun je het opeens wél?!
Dat is verbodenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over met 130 op de vluchtstrook om ts rechts in te halen
Bekijk deze YouTube-video
Het is pas verboden wanneer je gepakt wordt.quote:
Ja.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Rinus met een wheelie op de vluchtstrook.
Hop hop
Die rijdt mooi aan de verkeerde kant van de weg.quote:
Weet ik niet ik zie die nummertjes niet, dus in plaats van naar nummertjes te refereren kan je beter even quoten.quote:
Geen zin in dus okquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Weet ik niet ik zie die nummertjes niet, dus in plaats van naar nummertjes te refereren kan je beter even quoten.
Ierland hèquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die rijdt mooi aan de verkeerde kant van de weg.
Dan krijg je dit soort toestanden:quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Suggestie tot nieuwe TT: het is beter als pedaalemmerzak niet gaat rijden
Cees is een autistische broeder, daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort toestanden:
Bekijk deze YouTube-video
(vanaf 0:48, typisch)
Zoals?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Cees is een autistische broeder, daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren.
Gezien. En nu?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Kijk maar eens de gehele documentaire over hem en niet alleen dit beroemde stukje.
Had 'm ooit al eens gezien hoor, van begin tot eind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Die duurt iets langer dan één minuut
Nou wat heb je ervan geleerd?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Had 'm ooit al eens gezien hoor, van begin tot eind.
En nu?
Dat vroeg ik jou. Wat zou ik ervan hebben moeten leren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou wat heb je ervan geleerd?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat vroeg ik jou. Wat zou ik ervan hebben moeten leren?
Niet nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Een heleboel, natuurlijk. Kijk hem nog maar eens.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren.
Een heleboelquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet nodig.
Nou, wat heb ik ervan moeten leren dan?
[..]
Zoals?quote:
Voor je tandjes is het beter als je gewoon rechts blijft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Voortzetting van de discussie in irritaties op de weg die door moderators is afgekapt.
Op wegen met 3 of meer rijstroken kan je beter 105 km/u rijden (vmax 100) op de middelste baan. Dat zorgt voor een rustiger wegbeeld. Ook wordt het dan moeilijker voor tokkies om de maximumsnelheid te overschrijden hetgeen verboden is.
Bij wegen met maar 2 rijstroken per richting houd je wel zoveel mogelijk rechts anders kan niemand er langs. Daar is ook minder vaak traject controle. Hier in de randstad hebben de meeste A wegen 3 of meer rijstroken per richting.
Eens , oneens , licht toe.
Alleen als je ook (bij voorkeur maar niet uitsluitend zwarte Suzuki's Swift om de middelste rijstrook) rechts inhaaltquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
Ik haal alles en iedereen aan alle kanten in dus komt helemaal goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Alleen als je ook (bij voorkeur maar niet uitsluitend zwarte Suzuki's Swift om de middelste rijstrook) rechts inhaalt
Je wil op de A2 gaan uitstappen om me te slaan of wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor je tandjes is het beter als je gewoon rechts blijft.
Ik heb niet gedacht, jij wel:quote:
Dus, nou? Vertel esquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren
De A1, de A2, de A4... maakt me niet uit. Ik ben geen agressieve jongen maar jou zou ik wel graag een paar petsen verkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:53 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je wil op de A2 gaan uitstappen om me te slaan of wat bedoel je precies?
Denk je wel niet aan de Vmax van 106?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik haal alles en iedereen aan alle kanten in dus komt helemaal goed.
Hoofdstuk II. Verkeersregels§ 2. InhalenArtikel 111.Inhalen geschiedt links.2.Bestuurders die links voorgesorteerd hebben en te kennen hebben gegeven dat zij naar links willen afslaan, worden rechts ingehaald.3.Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.4.Bestuurders die zich rechts van een blokmarkering bevinden mogen bestuurders die zich links van deze markering bevinden rechts inhalen.5.Bestuurders mogen trams rechts inhalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Alleen als je ook (bij voorkeur maar niet uitsluitend zwarte Suzuki's Swift om de middelste rijstrook) rechts inhaalt
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De A1, de A2, de A4... maakt me niet uit. Ik ben geen agressieve jongen maar jou zou ik wel graag een paar petsen verkopen.
Dan kan je beter eerst even beginnen met 'denken'. Dat is stap 1.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb niet gedacht, jij wel:
[..]
Dus, nou? Vertel es
Johquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hoofdstuk II. Verkeersregels§ 2. InhalenArtikel 111.Inhalen geschiedt links.2.Bestuurders die links voorgesorteerd hebben en te kennen hebben gegeven dat zij naar links willen afslaan, worden rechts ingehaald.3.Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.4.Bestuurders die zich rechts van een blokmarkering bevinden mogen bestuurders die zich links van deze markering bevinden rechts inhalen.5.Bestuurders mogen trams rechts inhalen.
Nou?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Wil je m'n adres en even op de koffie komen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De A1, de A2, de A4... maakt me niet uit. Ik ben geen agressieve jongen maar jou zou ik wel graag een paar petsen verkopen.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wil je m'n adres en even op de koffie komen?
Ik denk aan geheel andere dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dan kan je beter eerst even beginnen met 'denken'. Dat is stap 1.
Nou? Ben wel erg benieuwd wat jij dan hebt GEDACHT.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Denk nog eens goed na over waar die documentaire over gaat en wat de boodschap is ervan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk aan geheel andere dingen.
Maar vertel:
[..]
Nou? Ben wel erg benieuwd wat jij dan hebt GEDACHT.
Is me volledig duidelijk (en ga maar niet (weder)vragen "wat dan?", volstrekt overbodig).quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Denk nog eens goed na over waar die documentaire over gaat en wat de boodschap is ervan.
?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Je had het toch over koffiedrinkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:58 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ah dus blijkbaar sla je nog geen gat in een natte krant. Lafaard.
Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan geleerd moet hebben (wat ik dus al niet wist).quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mooi zo ! Dan heb je daar dus wat van geleerd
Nou?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je had het toch over koffiedrinken.
Ik zou zeggen kom eens op de koffie en dan zullen we eens zien of je die petsen nog durft te verkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou onderstaande dus:quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan geleerd moet hebben (wat ik dus al niet wist).
Dus stoere jongen, vertel wat JIJ dacht:
[..]
Nou?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Denk nog eens goed na over waar die documentaire over gaat en wat de boodschap is ervan.
Ja, heb ik, had ik al.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou onderstaande dus:
[..]
Vertel. Wat dan (wat ik nog niet wist)?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Nou wat is de boodschap van de documentaire?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, heb ik, had ik al.
En nu?
[..]
Vertel. Wat dan (wat ik nog niet wist)?
Om aangereden te worden door een onervaren onzekere rijbewijs houder en hiermee jou schade vergoed te krijgen en zijn tredes negatief te laten worden..quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou wat is de boodschap van de documentaire?
Wel opletten hequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef r_one het volgende:
Is me volledig duidelijk (en ga maar niet (weder)vragen "wat dan?", volstrekt overbodig).
Ik hoef hem echt niet aan te rijden hoor, hij wil mij 'een paar petsen verkopen' dat gaat vanzelf wel al mis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Om aangereden te worden door een onervaren onzekere rijbewijs houder en hiermee jou schade vergoed te krijgen en zijn tredes negatief te laten worden..
Nou nee:quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus je weet het al, mooi zo.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven wat JIJ dacht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Dat heb ik al gedaan hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou nee:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven wat JIJ dacht.
Dus ... vertel.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hoor.
Je kunt het niet hequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Crewbashquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk wel een beetje VER, hè. Gerapporteerd, al denk ik niet dat de moderator dat gaat verwijderen.
Stem allemaal maar binnen een maand, dat heb ik ook gedaan, dan kan het alleen maar meevallen natuurlijk !
Jawel hoor. De boodschap van de documentaire. Kijk die nog maar eens.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat JIJ (met jouw gedachtes) ook in die documentaire voorkwam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Jawel hoor. De boodschap van de documentaire. Kijk die nog maar eens.
What Would Cees Do?
[..]
Wat dacht JIJ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Wel hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
'Ik denk niet dat de moderator dit gaat verwijderen' is geen crewbash.
Nou toe dan, vertel: wat kan ik er nog van leren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Je durft geen petsen meer te verkopen dus. Watjequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je had het toch over koffiedrinken.
Of ben jij IRL die Kees himself?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik heb geen koffie nodig om jou die petsen te verkopen, dus ik stel voor dat we dat achterwege laten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen kom eens op de koffie en dan zullen we eens zien of je die petsen nog durft te verkopen.
Neemquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie nodig om jou die petsen te verkopen, dus ik stel voor dat we dat achterwege laten.
Ik heb toch ook nooit beweerd dat ik in die documentaire voorkom?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat JIJ (met jouw gedachtes) ook in die documentaire voorkwam.
[..]
Wat dacht JIJ?
Nee maar je dramt er stoïcijns over door, om de prangende vraag te vermijden:quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit beweerd dat ik in die documentaire voorkom?
Wat dan wel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Omdat wat?quote:
Nee ik drink wel rustig een kopje koffie terwijl jij een gat in een natte krant probeert te slaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie nodig om jou die petsen te verkopen, dus ik stel voor dat we dat achterwege laten.
Kom gerust eens langsquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik nuttig liever al dan niet alcoholhoudende dranken met leukere users dan TS.
Daar kom je achter zodra je de boodschap van de documentaire begrijpt, zodra je Cees leert begrijpen. Dat ga ik hier niet voorkauwen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee maar je dramt er stoïcijns over door, om de prangende vraag te vermijden:
[..]
Wat dan wel?
Misschien geloven die wel dat jij me een pets zou durven te verkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik nuttig liever al dan niet alcoholhoudende dranken met leukere users dan TS.
Kees is met een K. Maar we dwalen af.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Daar kom je achter zodra je de boodschap van de documentaire begrijpt, zodra je Cees leert begrijpen. Dat ga ik hier niet voorkauwen.
Nou? Wat dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Waarom zou mij het iets uitmaken of die dat wel of niet gelovenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Misschien geloven die wel dat jij me een pets zou durven te verkopen.
Koffie, cappuccino, latte macchiato, at your servicequote:
Waarom zou het mij iets uitmaken dat jij me een pets zou willen verkopen, terwijl je nog geen gat in een natte krant kan slaan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou mij het iets uitmaken of die dat wel of niet geloven.
Van Kees naar Koffie naar natte Kranten .... het Kan allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waarom zou het mij iets uitmaken dat jij me een pets zou willen verkopen, terwijl je nog geen gat in een natte krant kan slaan?
De bodem is nog lang niet in zicht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:30 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ach, en intussen heeft vuilnisbakkie zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt. Niemand die nog deze troll ooit serieus kan nemen. Alsof het daarvoor wel gebeurde, maar inmiddels gaat het wel nieuwe dieptepunten in...
Ok en wat is de relatie hiervan met op de middelste baan rijden met 105 km/u?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:30 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ach, en intussen heeft vuilnisbakkie zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt. Niemand die nog deze troll ooit serieus kan nemen. Alsof het daarvoor wel gebeurde, maar inmiddels gaat het wel nieuwe dieptepunten in...
Hey, nou niet van onderwerp veranderen he.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en wat is de relatie hiervan met op de middelste baan rijden met 105 km/u?
Nou? Wat dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Die natte krant houdt je wel bovenmatig bezig hè. Doe ons een plezier en ga er eens met iemand, liefst een professional, over praten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waarom zou het mij iets uitmaken dat jij me een pets zou willen verkopen, terwijl je nog geen gat in een natte krant kan slaan?
Wat is de topic titel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey, nou niet van onderwerp veranderen he.
Dat kan jij beter doen m.b.t. je aggressieve neigingen en tokkiegedrag zoals dreigementen uiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die natte krant houdt je wel bovenmatig bezig hè. Doe ons een plezier en ga er eens met iemand, liefst een professional, over praten.
Redden we dat nog voor zes uur?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Het eind van het topic wel
Een TT is niet zaligmakend. Gebruikte argumenten des te meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is de topic titel?
Juist. Je mag zelf een nieuw topic openen over of ik al dan niet serieus te nemen ben.
Vertel ...quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Nee.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat kan jij beter doen m.b.t. je aggressieve neigingen en tokkiegedrag zoals dreigementen uiten.
Daarover hoeft geen topic geopend te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is de topic titel?
Juist. Je mag zelf een nieuw topic openen over of ik al dan niet serieus te nemen ben.
Pasta en schnitzels, geen aardappelen. Die doen we morgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Redden we dat nog voor zes uur?
Heb de aardappels al geschild
Mensen met een beperking verdienen vooral empathisch vermogen. Agressie werkt dan vaak averechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Mensen met een beperking verdienen vooral empathisch vermogen. Agressie werkt dan vaak averechts.
Wat een combinatiequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Pasta en schnitzels,
Moet je die documentaire over Kees eens kijken, kun je nog veel van leren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Moet je die documentaire over Kees eens kijken, kun je nog veel van leren.Kees lijkt me makkelijker in de omgang dan TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Een relatie met troll is sowieso gedoemd te mislukken. Beetje open deur dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kees lijkt me makkelijker in de omgang dan TS.
Dat is toch hun probleem?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.
Jammer dat je geen gat in een natte krant kan slaan, want met aggressie ga jij er niet komen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.
Niet.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is toch hun probleem?
Strook! Geen baan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en wat is de relatie hiervan met op de middelste baan rijden met 105 km/u?
Totdat ze jou je tandjes uit je mond slaan...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is toch hun probleem?
Ja ga even serieus reageren op deze TS ....quote:
Serieus? Naar het land waar ze op de middelste rijstrook rijden hebben uitgevonden?quote:
Nederlanders die afgeven op de rijskills van andere nationaliteiten is zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Serieus? Naar het land waar ze op de middelste rijstrook rijden hebben uitgevonden?
Nee hoor, dan doe ik namelijk gewoon aangifte of ik verkoop ze een mep terug. Ik ben er niet zo bang voor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Totdat ze jou je tandjes uit je mond slaan...
Mooi dus ik heb de discussie gewonnen. Eet smakelijk !quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou TS, zoek het lekker uit joh. Tot je volgende draaikonttopic![]()
[ afbeelding ]
Mazzel![]()
[ afbeelding ]
Haha. FAALHAAS.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mooi dus ik heb de discussie gewonnen. Eet smakelijk !
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:49 schreef r_one het volgende:
Als jullie het niet erg vinden, ga ik ondertussen vast bezig ...
[ afbeelding ]
Want deze TS moet je een antwoord uit-trek-ken .... dat gaat 'm niet meer worden![]()
Blijkbaar ben ik het wel waard dat je op iedere post en topic van me reageert, meestal met off-topic onzin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Haha. FAALHAAS.
(nee, je bent het gewoon niet waard m'n eten koud te laten worden, mafklapper)
[..]
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik het wel waard dat je op iedere post en topic van me reageert, meestal met off-topic onzin.
En hoe wil je dat gaan handhaven op een drukke weg zoals de A2?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Donkergroen het volgende:
Mensen die denken dat het verstandig, slim of ontspannend is om 105 km'/h te rijden op de middelste rijstrook terwijl ze gemakkelijk ook van de rechter rijstrook gebruik kunnen maken (sterker nog, dat is gewoon verplicht volgens de wet) verdienen de zwaarste EMR die beschikbaar is in combinatie met een rij-ontzegging van minimaal een jaar.
Voor mij worden het gekookte aardappelen met slibtongetjes van de markt en wat spinazie. Ik eet erg laat meer op spaanse tijden zegmaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Kliekjesaangevuld met wat vers, en morgen weer heerlijk aan de kip, aardappelen en broccoli
Ja, dat zou ik inderdaad kunnen doen. Dat klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
In dat geval zou je er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om niet te reageren.
Was héérlijk, dank jequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:43 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Heeft het eten gesmaakt?
De jank-commentaren van TS blijven om te smullen
Ah, over dashcams gesproken: heb je je plakband van Temu al binnen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Zeker als je een dashcam hebt.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:33 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Het is mooi geweest voor vanavond. Tijd om wat lekkers in te schenken en af te taaien. Morgen weer een volle dag met pubers werken
Oh ik moet nog in de brievenbus kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, over dashcams gesproken: heb je je plakband van Temu al binnen?
Ja ik heb ook flitsmeister maar ik ben toch bang om geflitst te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:27 schreef DjVero het volgende:
Flitsmeistertje aan, af en toe om je heen kijken of de wouten niet ergens riehen, je spiegel(s) in de gaten houden of je niet door popo in zo'n kutgolf gevolgd wordt en gassen maar!
Jij bent wel voor veel dingen bang hequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja ik heb ook flitsmeister maar ik ben toch bang om geflitst te worden.
Jij betaalt m'n boete niet, het geld spendeer ik liever aan iets anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij bent wel voor veel dingen bang he
Ja. Aan Temu plakband en inferieure dashcams van de Actionquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Jij betaalt m'n boete niet, het geld spendeer ik liever aan iets anders.
Nog even sparen en ik kan een grotemensendashcam kopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja. Aan Temu plakband en inferieure dashcams van de Action
Oke dan.quote:
Tja .... stoer manquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:58 schreef ditiswatikvind het volgende:
Tja, ik blijf ook altijd op de middelste baan 95 rijden. Op provinciale 2-baanswegen rij ik altijd 85, heerlijk al die opgefokte mensen in m’n binnenspiegel zien
Zit in de aard van het beestje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij bent wel voor veel dingen bang he
Bijna goed. Het is verkeerslicht, geen VRI.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is VERKEERSREGELINGSINSTALLATIE, niet stoplicht.
Voorstel : stop gewoon met reagerenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Oke dan.
Voorstel: log voor nu uit en kom tegen die tijd nog eens terug.
Hopelijk gedraag je je dan ook wat volwassener.
De mensen moeten gewoon rustig aan doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:58 schreef ditiswatikvind het volgende:
Tja, ik blijf ook altijd op de middelste baan 95 rijden. Op provinciale 2-baanswegen rij ik altijd 85, heerlijk al die opgefokte mensen in m’n binnenspiegel zien
Nepwegenautist gespotquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:07 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Bijna goed. Het is verkeerslicht, geen VRI.
Waar heb ik trouwens stoplicht geschreven?
Waarschijnlijk wel. Ik weet echter wel hoe ik mij moet gedragen op de weg.quote:
Wie zegt dat jij dat hebt geschreven?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik weet echter wel hoe ik mij moet gedragen op de weg.
Maar waar heb ik dan stoplicht geschreven?
Je quote mij met een vage reactie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij dat hebt geschreven?
Jouw reactie met wegenautist termen sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:14 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je quote mij met een vage reactie.
En op welke manier kom ik "mezelf tegen "?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:56 schreef Ridocar het volgende:
Het was leuk geweest. Samenvatting van dit topic: ts geeft geen idee hoe het verkeer werkt, maar ziet dat niet in.
Trol maar een eind weg. Je kunt roepen wat je wilt, het is al duidelijk dat we hiermee nergens komen. Rij maar hoe je wilt. Je komt jezelf wel tegen.
Als je iets harder dan 150 gaat in de 100 kan je rijbewijs worden ingevorderd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon 140/150 linkerbaan en gaan
Met je Je MoEt AlTiJd ReChTs AaNhOuDeN
Ook met 140/150 kun je rechts aanhouden. Deed ik ook op een lege ring (was volgens mij zelfs 180 ofzo) en heel verrassend en super toevallig staat er ineens een agent te laseren terwijl ik ruim van tevoren gas loslaat, omdat er welgeteld één auto in de verte te zien is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef Solotovski het volgende:
Is je rijbewijs toen ingevorderd ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook met 140/150 kun je rechts aanhouden. Deed ik ook op een lege ring (was volgens mij zelfs 180 ofzo) en heel verrassend en super toevallig staat er ineens een agent te laseren terwijl ik ruim van tevoren gas loslaat, omdat er welgeteld één auto in de verte te zien is.
Nee, want ik liet dus ruim op tijd mijn gas los om die auto niet met een absurde snelheid te hoeven passeren. Was alsnog een kilometertje of 130 waar je 100 mag, maar Jeroen gaat zijn gang maar. Geld speelt voor mij geen rol.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Is je rijbewijs toen ingevorderd ?
Het enige waarmee jij 140 gaat is een treinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef Solotovski het volgende:
One tricky pony fopmodquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het enige waarmee jij 140 gaat is een trein
Mooi zo, dat spekt lekker de staatskas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, want ik liet dus ruim op tijd mijn gas los om die auto niet met een absurde snelheid te hoeven passeren. Was alsnog een kilometertje of 130 waar je 100 mag, maar Jeroen gaat zijn gang maar. Geld speelt voor mij geen rol.
Trek ik allemaal weer af van de IB hoor, maak je maar geen zorgen. Bovendien doen boetes niets voor de staatskas, want dat mag niet zo werken ofzo. Bovendien hebben ruim 4 jaar geen autorijden dan ook een behoorlijke aanslag gehad op de staatskas, nog maar te zwijgen over al mijn Luxemburgse tabak en Duitse drank 🤣 LOSERSquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mooi zo, dat spekt lekker de staatskas.
Verkeersboetes zijn niet belastingaftrekbaar, die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Trek ik allemaal weer af van de IB hoor, maak je maar geen zorgen. Bovendien doen boetes niets voor de staatskas, want dat mag niet zo werken ofzo. Bovendien hebben ruim 4 jaar geen autorijden dan ook een behoorlijke aanslag gehad op de staatskas, nog maar te zwijgen over al mijn Luxemburgse tabak en Duitse drank 🤣 LOSERS
Moet jij eens oplettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Verkeersboetes zijn niet belastingaftrekbaar, die vlieger gaat niet op.
En 4 jaar lang niet autorijden lijkt me voor jou een uitstekend idee eigenlijk.
Omdat je je niet aan de maximumsnelheid houdt. Dat kan gevaarlijke verkeerssituaties opleveren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet jij eens oplettenmaar vertel eens, waarom is dat zo'n goed idee voor mij? Jij was toch zo bang in het verkeer?
Daar ben ik op getraind.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Omdat je je niet aan de maximumsnelheid houdt. Dat kan gevaarlijke verkeerssituaties opleveren.
Ik ben geen agent nee en het zijn voornamelijk Nederlandse agenten die incompetent en bad zijn. De Duitsers zijn volgens mij prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ben je een agent? All cops are bad
Die kunnen heel hard AUFMACHEN roepenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben geen agent nee en het zijn voornamelijk Nederlandse agenten die incompetent en bad zijn. De Duitsers zijn volgens mij prima.
Ze rijden in elk geval niet hun eigen auto's kort met hun wanstaltige rijgedrag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Die kunnen heel hard AUFMACHEN roepen
Nee, nog 29.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Is deze backfire-show nog niet voorbij?
Goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gaan we dan aftellen? Net als oud & nieuw?
25!quote:
https://www.google.nl/search?q=6x4quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:36 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Oh, sorry.
Dan is het nu 6x4.
Schumacher die het eng vindt om van baan te wisselen en bang is klemgereden te worden, dat dan wel weerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:01 schreef Lenny77 het volgende:
Dat heeft zijn rijbewijs 10 minuten en komt al meteen de les spellen en doen alsof m Schumacher in eigen persoon is![]()
Zorg maar dat je niet verongelukt want onzekere, half blinde, bange chauffeurs zijn niet de veiligste chauffeurs...
Kom binnen een 10j nog maar eens terug. Wedden dat je dan beseft dat je nu nog een waardeloze chauffeur bent?
En voor wie 105 hard genoeg is.quote:[..]
Schumacher die het eng vindt om van baan te wisselen en bang is klemgereden te worden, dat dan wel weer
Vergeet het linksaf slaan, inparkeren, korte invoegstrook, rotonde nemen en fietsers van rechts niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Donkergroen het volgende:
[..]
En voor wie 105 hard genoeg is.
Dat is waarschijnlijk vooral gelukkig voor anderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Vergeet het linksaf slaan, inparkeren, korte invoegstrook, rotonde nemen en fietsers van rechts niet.
Maar gelukkig heeft-ie wél een dashcam![]()
Met een resolutie uit het jaar kruik en die van z'n voorruit afdondertquote:Maar gelukkig heeft-ie wél een dashcam![]()
In Duitsland is dat inderdaad de normaalste zaak van de wereld met uitvoegstroken die tegelijkertijd invoegstroken zijn. Hier zweten ze al peentjes op de Zuilense ring. NEEEEPLANDquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk vooral gelukkig voor anderen.
En korte invoegstroken? Die hebben we toch vrijwel nergens?
Ik kan niet wachten tot TS naar Duitsland gaat
Ook als het geen gecombineerde in- en uitvoegstrook is zijn ze in Duitsland erg kort, je hebt iig goeie remmen en een beetje flink acceleratievermogen nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In Duitsland is dat inderdaad de normaalste zaak van de wereld met uitvoegstroken die tegelijkertijd invoegstroken zijn. Hier zweten ze al peentjes op de Zuilense ring. NEEEEPLAND
Vooral inzicht en anticipatie. Woorden waar Nederlanders allergisch voor zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als het geen gecombineerde in- en uitvoegstrook is zijn ze in Duitsland erg kort, je hebt iig goeie remmen en een beetje flink acceleratievermogen nodig.
TS klaagde erover, de A44 bij Leiden of Oegstgeest ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:43 schreef Leandra het volgende:
En korte invoegstroken? Die hebben we toch vrijwel nergens?
.
Maar z'n plakband van Temu is besteld .... "lekker goedkoop"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:45 schreef Donkergroen het volgende:
[..]
Met een resolutie uit het jaar kruik en die van z'n voorruit afdondert
En dan schijt-ie zeven kleuren stront als-ie in een leuke "Baustelle" terecht komt, wedden?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:43 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot TS naar Duitsland gaat
Te lang in Ierland gewoond.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:20 schreef Hoppahop het volgende:
Ts weet niet het verschil tussen rijbanen en rijstroken en telt van rechts naar links. Gaat helemaal goed komen
Het is uitrijstrook, niet uitvoegstrook!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:20 schreef Hoppahop het volgende:
Ts weet niet het verschil tussen rijbanen en rijstroken en telt van rechts naar links. Gaat helemaal goed komen
Ik was dinsdag nog in Duitsland en er was inderdaad een Baustelle. Van kranenburg richting Nijmegen. Viel mee hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:10 schreef r_one het volgende:
[..]
En dan schijt-ie zeven kleuren stront als-ie in een leuke "Baustelle" terecht komt, wedden?![]()
[ afbeelding ]
Ja en over 10 jaar (als dit forum dan überhaupt nog bestaat, dat betwijfel ik) zeg je 'ja maar ik ben al 40 jaar lang automobliist je komt nog maar net kijken'.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:01 schreef Lenny77 het volgende:
Dat heeft zijn rijbewijs 10 minuten en komt al meteen de les spellen en doen alsof m Schumacher in eigen persoon is![]()
Zorg maar dat je niet verongelukt want onzekere, half blinde, bange chauffeurs zijn niet de veiligste chauffeurs...
Kom binnen een 10j nog maar eens terug. Wedden dat je dan beseft dat je nu nog een waardeloze chauffeur bent?
Da's geen Autobahn Baustelle.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik was dinsdag nog in Duitsland en er was inderdaad een Baustelle. Van kranenburg richting Nijmegen. Viel mee hoor.
Hij kent je van Fok! waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:48 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Net weer op de A2. Ik met 105 op de linkerbaan (degene voor mij reed nóg langzamer) , komt Achmed de Mocro keihard achter me rijden en stapt op de rem en gaat tüteren. Ik versnelde uit coulance zelfs nog naar 120 km/u, terwijl de maximumsnelheid toch echt 100 km/u is op de A2 tot 7 u 's avonds. Maar nee hoor. Achmed blééf maar tüteren
Ze heeft gewoon gelijk. Heeft helemaal niks met boomers te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja en over 10 jaar (als dit forum dan überhaupt nog bestaat, dat betwijfel ik) zeg je 'ja maar ik ben al 40 jaar lang automobliist je komt nog maar net kijken'.
Dus die boomer redenering gaat niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |