Niet.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is toch hun probleem?
Strook! Geen baan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en wat is de relatie hiervan met op de middelste baan rijden met 105 km/u?
Totdat ze jou je tandjes uit je mond slaan...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is toch hun probleem?
Ja ga even serieus reageren op deze TS ....quote:
Serieus? Naar het land waar ze op de middelste rijstrook rijden hebben uitgevonden?quote:
Nederlanders die afgeven op de rijskills van andere nationaliteiten is zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Serieus? Naar het land waar ze op de middelste rijstrook rijden hebben uitgevonden?
Nee hoor, dan doe ik namelijk gewoon aangifte of ik verkoop ze een mep terug. Ik ben er niet zo bang voor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Totdat ze jou je tandjes uit je mond slaan...
Mooi dus ik heb de discussie gewonnen. Eet smakelijk !quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou TS, zoek het lekker uit joh. Tot je volgende draaikonttopic![]()
[ afbeelding ]
Mazzel![]()
[ afbeelding ]
Haha. FAALHAAS.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mooi dus ik heb de discussie gewonnen. Eet smakelijk !
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:49 schreef r_one het volgende:
Als jullie het niet erg vinden, ga ik ondertussen vast bezig ...
[ afbeelding ]
Want deze TS moet je een antwoord uit-trek-ken .... dat gaat 'm niet meer worden![]()
Blijkbaar ben ik het wel waard dat je op iedere post en topic van me reageert, meestal met off-topic onzin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Haha. FAALHAAS.
(nee, je bent het gewoon niet waard m'n eten koud te laten worden, mafklapper)
[..]
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik het wel waard dat je op iedere post en topic van me reageert, meestal met off-topic onzin.
En hoe wil je dat gaan handhaven op een drukke weg zoals de A2?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Donkergroen het volgende:
Mensen die denken dat het verstandig, slim of ontspannend is om 105 km'/h te rijden op de middelste rijstrook terwijl ze gemakkelijk ook van de rechter rijstrook gebruik kunnen maken (sterker nog, dat is gewoon verplicht volgens de wet) verdienen de zwaarste EMR die beschikbaar is in combinatie met een rij-ontzegging van minimaal een jaar.
Voor mij worden het gekookte aardappelen met slibtongetjes van de markt en wat spinazie. Ik eet erg laat meer op spaanse tijden zegmaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Kliekjesaangevuld met wat vers, en morgen weer heerlijk aan de kip, aardappelen en broccoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |