Die natte krant houdt je wel bovenmatig bezig hè. Doe ons een plezier en ga er eens met iemand, liefst een professional, over praten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waarom zou het mij iets uitmaken dat jij me een pets zou willen verkopen, terwijl je nog geen gat in een natte krant kan slaan?
Wat is de topic titel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey, nou niet van onderwerp veranderen he.
Dat kan jij beter doen m.b.t. je aggressieve neigingen en tokkiegedrag zoals dreigementen uiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die natte krant houdt je wel bovenmatig bezig hè. Doe ons een plezier en ga er eens met iemand, liefst een professional, over praten.
Redden we dat nog voor zes uur?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Het eind van het topic wel
Een TT is niet zaligmakend. Gebruikte argumenten des te meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is de topic titel?
Juist. Je mag zelf een nieuw topic openen over of ik al dan niet serieus te nemen ben.
Vertel ...quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren
Nee.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat kan jij beter doen m.b.t. je aggressieve neigingen en tokkiegedrag zoals dreigementen uiten.
Daarover hoeft geen topic geopend te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is de topic titel?
Juist. Je mag zelf een nieuw topic openen over of ik al dan niet serieus te nemen ben.
Pasta en schnitzels, geen aardappelen. Die doen we morgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Redden we dat nog voor zes uur?
Heb de aardappels al geschild
Mensen met een beperking verdienen vooral empathisch vermogen. Agressie werkt dan vaak averechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Mensen met een beperking verdienen vooral empathisch vermogen. Agressie werkt dan vaak averechts.
Wat een combinatiequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Pasta en schnitzels,
Moet je die documentaire over Kees eens kijken, kun je nog veel van leren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Moet je die documentaire over Kees eens kijken, kun je nog veel van leren.Kees lijkt me makkelijker in de omgang dan TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Een relatie met troll is sowieso gedoemd te mislukken. Beetje open deur dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kees lijkt me makkelijker in de omgang dan TS.
Dat is toch hun probleem?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.
Jammer dat je geen gat in een natte krant kan slaan, want met aggressie ga jij er niet komen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.
Niet.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is toch hun probleem?
Strook! Geen baan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en wat is de relatie hiervan met op de middelste baan rijden met 105 km/u?
Totdat ze jou je tandjes uit je mond slaan...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is toch hun probleem?
Ja ga even serieus reageren op deze TS ....quote:
Serieus? Naar het land waar ze op de middelste rijstrook rijden hebben uitgevonden?quote:
Nederlanders die afgeven op de rijskills van andere nationaliteiten is zo'n leuke rubriek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Serieus? Naar het land waar ze op de middelste rijstrook rijden hebben uitgevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |