Heb je de OP gelezen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar is het dus al mis gegaan.
[..]
Oh, dan kun je het opeens wél?!
Dat is verbodenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over met 130 op de vluchtstrook om ts rechts in te halen
Bekijk deze YouTube-video
Het is pas verboden wanneer je gepakt wordt.quote:
Ja.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Rinus met een wheelie op de vluchtstrook.
Hop hop
Die rijdt mooi aan de verkeerde kant van de weg.quote:
Weet ik niet ik zie die nummertjes niet, dus in plaats van naar nummertjes te refereren kan je beter even quoten.quote:
Geen zin in dus okquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Weet ik niet ik zie die nummertjes niet, dus in plaats van naar nummertjes te refereren kan je beter even quoten.
Ierland hèquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die rijdt mooi aan de verkeerde kant van de weg.
Dan krijg je dit soort toestanden:quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Suggestie tot nieuwe TT: het is beter als pedaalemmerzak niet gaat rijden
Cees is een autistische broeder, daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan krijg je dit soort toestanden:
Bekijk deze YouTube-video
(vanaf 0:48, typisch)
Zoals?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Cees is een autistische broeder, daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren.
Gezien. En nu?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Kijk maar eens de gehele documentaire over hem en niet alleen dit beroemde stukje.
Had 'm ooit al eens gezien hoor, van begin tot eind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Die duurt iets langer dan één minuut
Nou wat heb je ervan geleerd?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Had 'm ooit al eens gezien hoor, van begin tot eind.
En nu?
Dat vroeg ik jou. Wat zou ik ervan hebben moeten leren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou wat heb je ervan geleerd?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat vroeg ik jou. Wat zou ik ervan hebben moeten leren?
Niet nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Een heleboel, natuurlijk. Kijk hem nog maar eens.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren.
Een heleboelquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet nodig.
Nou, wat heb ik ervan moeten leren dan?
[..]
Zoals?quote:
Voor je tandjes is het beter als je gewoon rechts blijft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Voortzetting van de discussie in irritaties op de weg die door moderators is afgekapt.
Op wegen met 3 of meer rijstroken kan je beter 105 km/u rijden (vmax 100) op de middelste baan. Dat zorgt voor een rustiger wegbeeld. Ook wordt het dan moeilijker voor tokkies om de maximumsnelheid te overschrijden hetgeen verboden is.
Bij wegen met maar 2 rijstroken per richting houd je wel zoveel mogelijk rechts anders kan niemand er langs. Daar is ook minder vaak traject controle. Hier in de randstad hebben de meeste A wegen 3 of meer rijstroken per richting.
Eens , oneens , licht toe.
Alleen als je ook (bij voorkeur maar niet uitsluitend zwarte Suzuki's Swift om de middelste rijstrook) rechts inhaaltquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |