Crewbashquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk wel een beetje VER, hè. Gerapporteerd, al denk ik niet dat de moderator dat gaat verwijderen.
Stem allemaal maar binnen een maand, dat heb ik ook gedaan, dan kan het alleen maar meevallen natuurlijk !
Jawel hoor. De boodschap van de documentaire. Kijk die nog maar eens.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Denk nog eens goed na over waar die documentaire over gaat en wat de boodschap is ervan.
Ik kan me niet herinneren dat JIJ (met jouw gedachtes) ook in die documentaire voorkwam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Jawel hoor. De boodschap van de documentaire. Kijk die nog maar eens.
What Would Cees Do?
[..]
Wat dacht JIJ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren
Wel hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
'Ik denk niet dat de moderator dit gaat verwijderen' is geen crewbash.
Nou toe dan, vertel: wat kan ik er nog van leren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Je durft geen petsen meer te verkopen dus. Watjequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je had het toch over koffiedrinken.
Of ben jij IRL die Kees himself?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik heb geen koffie nodig om jou die petsen te verkopen, dus ik stel voor dat we dat achterwege laten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen kom eens op de koffie en dan zullen we eens zien of je die petsen nog durft te verkopen.
Neemquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie nodig om jou die petsen te verkopen, dus ik stel voor dat we dat achterwege laten.
Ik heb toch ook nooit beweerd dat ik in die documentaire voorkom?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat JIJ (met jouw gedachtes) ook in die documentaire voorkwam.
[..]
Wat dacht JIJ?
Nee maar je dramt er stoïcijns over door, om de prangende vraag te vermijden:quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit beweerd dat ik in die documentaire voorkom?
Wat dan wel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Omdat wat?quote:
Nee ik drink wel rustig een kopje koffie terwijl jij een gat in een natte krant probeert te slaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie nodig om jou die petsen te verkopen, dus ik stel voor dat we dat achterwege laten.
Kom gerust eens langsquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik nuttig liever al dan niet alcoholhoudende dranken met leukere users dan TS.
Daar kom je achter zodra je de boodschap van de documentaire begrijpt, zodra je Cees leert begrijpen. Dat ga ik hier niet voorkauwen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee maar je dramt er stoïcijns over door, om de prangende vraag te vermijden:
[..]
Wat dan wel?
Misschien geloven die wel dat jij me een pets zou durven te verkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik nuttig liever al dan niet alcoholhoudende dranken met leukere users dan TS.
Kees is met een K. Maar we dwalen af.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Daar kom je achter zodra je de boodschap van de documentaire begrijpt, zodra je Cees leert begrijpen. Dat ga ik hier niet voorkauwen.
Nou? Wat dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Waarom zou mij het iets uitmaken of die dat wel of niet gelovenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Misschien geloven die wel dat jij me een pets zou durven te verkopen.
Koffie, cappuccino, latte macchiato, at your servicequote:
Waarom zou het mij iets uitmaken dat jij me een pets zou willen verkopen, terwijl je nog geen gat in een natte krant kan slaan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou mij het iets uitmaken of die dat wel of niet geloven.
Van Kees naar Koffie naar natte Kranten .... het Kan allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waarom zou het mij iets uitmaken dat jij me een pets zou willen verkopen, terwijl je nog geen gat in een natte krant kan slaan?
De bodem is nog lang niet in zicht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:30 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ach, en intussen heeft vuilnisbakkie zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt. Niemand die nog deze troll ooit serieus kan nemen. Alsof het daarvoor wel gebeurde, maar inmiddels gaat het wel nieuwe dieptepunten in...
Ok en wat is de relatie hiervan met op de middelste baan rijden met 105 km/u?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:30 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ach, en intussen heeft vuilnisbakkie zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt. Niemand die nog deze troll ooit serieus kan nemen. Alsof het daarvoor wel gebeurde, maar inmiddels gaat het wel nieuwe dieptepunten in...
Hey, nou niet van onderwerp veranderen he.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en wat is de relatie hiervan met op de middelste baan rijden met 105 km/u?
Nou? Wat dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Die natte krant houdt je wel bovenmatig bezig hè. Doe ons een plezier en ga er eens met iemand, liefst een professional, over praten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Waarom zou het mij iets uitmaken dat jij me een pets zou willen verkopen, terwijl je nog geen gat in een natte krant kan slaan?
Wat is de topic titel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey, nou niet van onderwerp veranderen he.
Dat kan jij beter doen m.b.t. je aggressieve neigingen en tokkiegedrag zoals dreigementen uiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die natte krant houdt je wel bovenmatig bezig hè. Doe ons een plezier en ga er eens met iemand, liefst een professional, over praten.
Redden we dat nog voor zes uur?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Het eind van het topic wel
Een TT is niet zaligmakend. Gebruikte argumenten des te meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is de topic titel?
Juist. Je mag zelf een nieuw topic openen over of ik al dan niet serieus te nemen ben.
Vertel ...quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Nee.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat kan jij beter doen m.b.t. je aggressieve neigingen en tokkiegedrag zoals dreigementen uiten.
Daarover hoeft geen topic geopend te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is de topic titel?
Juist. Je mag zelf een nieuw topic openen over of ik al dan niet serieus te nemen ben.
Pasta en schnitzels, geen aardappelen. Die doen we morgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Redden we dat nog voor zes uur?
Heb de aardappels al geschild
Mensen met een beperking verdienen vooral empathisch vermogen. Agressie werkt dan vaak averechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Mensen met een beperking verdienen vooral empathisch vermogen. Agressie werkt dan vaak averechts.
Wat een combinatiequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Pasta en schnitzels,
Moet je die documentaire over Kees eens kijken, kun je nog veel van leren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Moet je die documentaire over Kees eens kijken, kun je nog veel van leren.Kees lijkt me makkelijker in de omgang dan TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Een relatie met troll is sowieso gedoemd te mislukken. Beetje open deur dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kees lijkt me makkelijker in de omgang dan TS.
Dat is toch hun probleem?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw gedrag niet bij meer mensen agressieve neigingen opwekt.
Jammer dat je geen gat in een natte krant kan slaan, want met aggressie ga jij er niet komen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen weet ik mezelf te beheersen, maar TS is wel een heel speciaal geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |